Ech Ci gracze.
Gra wychodzi szybko i jest pełna bugów - źle.
Grę robią długo by jak najlepiej ją dopracować - też źle xD
Nowego Baldura zagrałem tylko prolog i powiedziałem dość. Nie dlatego, że mi się nie podobał ale dlatego że szykuje się pozycja na setki godzin które wole ograć w całości tak jak to zrobiłem z DoS II notabene jedna z najlepszych klasycznych RPG w historii branży
"Sorcerer" tłumaczy się jako "Zaklinacz". Technicznie to prawdopodobnie była ciekawa klasa do dodania, ponieważ potrafi modyfikować zasady zaklęć, które już są zdefiniowane (skrócenie czasu rzucania zaklęć, rzucanie na wiele celi, dodawanie zasięgu do czarów, które go nie mają).
Co do salami, to jest to żart, który pojawił się podczas ostatniego "Panel from Hell" więc to, że go dodali, świadczy że uważnie patrzą na komentarze oglądających co jak dla mnie jest świetne. To jest raczej drobny smaczek niż coś czym należy się martwić jako zepsucie atmosfery.
Podstawowe info o nowej odsłonie Divinity ? Słaby żart.
Nie wiem czy czytasz regularnie blogi Lariana ale tam każda osoba - dosłownie KAŻDA - pracująca zarówno w głównym studiu jak i pomocniczych (których otworzyli już sporo) pracuje TYLKO i WYŁĄCZNIE nad BG3. Sam Sven przyznał niedawno że projekt jest o wiele większy niż początkowo planowano i żadne daty nie wchodzą już w grę - 2022r. nie jest już gwarantowany, gra będzie wydana jak będzie gotowa.
O Divinity 3 to usłyszysz pewnie gdzieś w 2023r...
Osobiście liczę iż po sukcesie jakim niewątpliwie będzie BG3 zabiorą się za jakieś sporej wielkości dodatki bo potencjał mają olbrzymi. W kolejnych latach fajnie byłoby gdyby zostali przy Forgotten Realms ale z autorskim tytułem. Nie ma na świecie settingu heroic fantasy o bogatszym lore i większym potencjale niż Forgotten Realms i olbrzymią szkodą byłoby marnowanie talentu bardzo sensownego developera na raczej niewybijający się setting Divinity. Gdybym miał przewidywać przyszłość to najpewniej BG3 będzie ich największym sukcesem który będzie miał wystarczająco otwarte zakończenie żeby mogli się wziąć za tworzenie BG4.
Niedawno zacząłem grać w to od początku. Nie wiem czy za rok będzie mi się chciało zaczynać po raz trzeci.
Tam nowy patch cały czas usuwa nasze save'y? Bo nie wiem czy można już kupić grę czy jeszcze poczekać.
Jestem chyba gdzieś po połowie D:OS1 i muszę powiedzieć, że nie wiem, czy przebrnę przez to dalej. Nie wiem jak z dwójką, ale jedynka jest raczej dość miałka, więc mój optymizm odnośnie BG3 jest raczej ograniczony.
To wyszło czy dopiero wyjdzie?
Wydaje mi sie, ze widzialem jakies gameplaye dawno temu i już myślałem, zeto dawno ejst na rynku.
Zaiste ciężki to poranek skoro przeczytałem że mają dodać salami jako ... konia.
Największy patch? 60GB to zajmuje tylko i wyłącznie dlatego, że trzeba podmienić większość plików, a nie że 60 GB zawartości... I tak duży ten patch niby a chwalą się jedynie jedną klasą? seriously? W tym tempie to za 3 lata tego nie wydadzą. A w PF:WoR klas jest koło 100...
Walka salami - na takiegio Baldura czekałem.
Miałem nadzieję, że oszczędzą tej grze swojego poczucia humoru.
Ale się babrzą z tym baldurem, trochę to chyba jeszcze potrwa, zanim wydadzą ostateczną wersję... Mam nadzieję, że D:OS3 jest gdzieś już w jakiejś, choć początkowej fazie produkcji, bo choć gameplay BG3 jest dosłownie przeniesiony z Original Sin, tak świat baldura na tyle mnie nie interesuje i nie jest dla mnie ciekawy, że nawet ten genialny system walki z D:OS nie jest wstanie mnie zachęcić do zagrania. Chciałbym już usłyszeć chociaż jakieś podstawowe info o nowej odsłonie Divinity.
Jak dla mnie to żenujące są te wszystkie ich gierki i BG3, póki co, tego nie zmieniło.