Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mass Effect 5 może działać na Unreal Engine 5

04.09.2021 11:09
ezioauditore150
4
17
odpowiedz
5 odpowiedzi
ezioauditore150
55
Pretorianin
Wideo

"Problemów z produkcją Dragon Age: Inkwizycja i jakością końcową Mass Effect: Andromeda chyba nie trzeba nikomu przypominać." - No nam nie musisz przypominać, ale warto o tym wspomnieć recenzentom tego portalu.

"Dragon Age: Inkwizycja - najlepsze RPG od czasu Skyrima" - ocena 9.5
Mass Effect: Andromeda - ocena 9.0 - wersja PC

https://www.youtube.com/watch?v=WHYAK533nVk

04.09.2021 10:25
1
13
Ok's
30
Chorąży

Porzucą Frostbite, który do trzecioosobowych gier nadaje się, jak kot do jazdy wierzchem? Nie może być...

04.09.2021 16:47
14
9
odpowiedz
gutry
16
Generał

Unreal engine 5? jest
Urumod? jest

post wyedytowany przez gutry 2021-09-04 16:47:34
04.09.2021 10:25
1
13
Ok's
30
Chorąży

Porzucą Frostbite, który do trzecioosobowych gier nadaje się, jak kot do jazdy wierzchem? Nie może być...

04.09.2021 10:30
👍
2
odpowiedz
14 odpowiedzi
zanonimizowany1339461
9
Senator

Wygląda więc na to, że po latach niepowodzeń EA wyciągnęło wnioski i Star Wars Jedi: Fallen Order nie było jednorazowym strzałem (tytuł działa na Unreal Engine 4).

Najwyższy czas. Po wtopie z andromedą i z dragon age, zarząd i księgowi wreszcie podjęli właściwą decyzję. W dodatku UE jest o wiele bardziej zaawansowany niż przy premierze jedi fallen order a już na horyzoncie jest premiera UE5. Dobrze, że nie będą zmuszać twórców do frostbite'a, a potem zamiast pracować nad grą to twórcy muszą pracować nad silnikiem.

04.09.2021 11:12
misterŁŁ
2.1
5
misterŁŁ
78
Generał

To jeden problem z głowy.

Teraz muszą się rozwiązać sprawę z beznadziejnym zarządem, który kierował tym 5-letni cyrkiem pełen konfliktów, wizji artystycznych, toksyczności środowiska pracy i zwolnień doświadczonych pracowników. No wiesz norma w branży gier ;-P

post wyedytowany przez misterŁŁ 2021-09-04 11:16:05
04.09.2021 11:15
2.2
zanonimizowany1339461
9
Senator

Po sukcesie jedi fallen order wygląda jakby mieli dawać tylko hajs i nie wcinać się w samą produkcję, no ale zobaczymy jak to będzię.

04.09.2021 11:18
misterŁŁ
📄
2.3
2
misterŁŁ
78
Generał

Jedi fallen to sukces respawn entertainment, którzy jak widać wiedzieli co robią....na pewno bardziej niż Bioware. Po za tym EA też nie wcinali się w produkcje Mass effecta andromedy, wiec to nie oznacza zawsze sukcesu.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2021-09-04 11:18:58
04.09.2021 11:40
2.4
zanonimizowany1339461
9
Senator

No ale narzucili im narzędzia. Które sami musieli dostosować do swoich potrzeb. Respawnowi nie narzucali narzędzi.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 11:45:09
04.09.2021 12:57
misterŁŁ
2.5
misterŁŁ
78
Generał

Tak, ale narzędzie to nie wszystko liczy się też ten kto ich używa.

Zobacz animacje flash. Są takie godne pożałowania, ale też jest Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
, który też jest na flashu.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2021-09-04 12:58:06
04.09.2021 13:05
2.6
zanonimizowany1339461
9
Senator

No używa ich bioware, przy trylogii ogarnęli te narzędzia i dopiero przy przesiadce na frostbite, który nie był do tego dostosowany, wtedy dopiero mieli ogromne problemy. I zamiast skupić się na samej grze to skupili się na silniku. Strata czasu i pieniędzy. Teraz mogą się w pełni skupić na grze. Oczywiście jeżeli zarząd się zgodzi.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 13:07:58
04.09.2021 13:20
misterŁŁ
2.7
misterŁŁ
78
Generał
Wideo

Urumod - Przesiadka na Frostbite to było jedno z wielu problemów. Owszem potęgowało je, ale nie było jedynym powodem porażki: https://youtu.be/D12n35evy0Y?t=220

Jak mówiłem wcześniej odeszło wielu doświadczonych ludzi z bioware, ale wielu z nich to świeża krew z mniejszym doświadczeniem.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2021-09-04 13:22:32
04.09.2021 13:30
2.8
zanonimizowany1339461
9
Senator

Jak wszędzie jest rotacja. Przyszli nowi i z całą pewnością nie mieli doświadczenia w frostbite tylko prędzej w unreal/unity. A teraz doszło jeszcze im do pisania pluginów do frostbite i dostosowywania silnika pod siebie. Jak też już wiele razy pisałem, na rynku jest więcej specjalistów w unreal/unity niż w takim frostbite. Podejście się różni, od samego tworzenia w silniku po zarządzanie zespołem. Podobnie zresztą jak w cd projekt red. Też wielu doświadczonych odeszło, i nowy pracownik nawet jeśli doświadczony ale bez odpowiednich narzędzie niewiele zdziała. I tak zamiast skupianie się na grze, skupiano się na silniku. Przed andromeda była jeszcze inkwizycja i dokładnie te same problemy mieli. Zresztą na tym portalu andromeda dostała 9 na 10.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 13:34:55
04.09.2021 13:36
misterŁŁ
2.9
3
misterŁŁ
78
Generał

Obie rzeczy są potrzebne:

Deweloperów, którzy znają się na rzeczy, a nie bandy orangutanów obrzucające się łajnem;
Dobrych narzędzi, które nie kopią cię w krocze co dwie minuty.

Co z tego, ze masz najlepsze narzędzie jeśli masz typów, którzy nie umieją nawet zrobić ze zwykłymi.
Na unity też powstają dobre gry.

Nie umniejszaj roli ludzi w tworzeniu gier!

04.09.2021 14:08
2.10
zanonimizowany1339461
9
Senator

Nie umniejszam. Po prostu zwracam uwagę jak ważne są narzędzie do wykonywania swojej pracy. A masz takich typów? A potem mimo, że pracowali przy grze zdolni ludzie to dostaję im się za to, że nie byli w stanie jej skończyć, wiele rzeczy zostało wyciętych bo nie mieli kasy na więcej a i tak pracowali jeszcze nad silnikiem. Czy może masz ogarniętych ludzi ale są zmuszeni do korzystania z narzędzi, które nie są dostosowane do ich potrzeb. I zamiast tego muszą najpierw te narzędzia dostosować. Co z tego, że masz najlepszych ludzi jeśli masz narzędzia, które trzeba dostosować. Teraz zdolni ludzie nie muszą wojować z silnikiem tylko mogą tworzyć grę. Na premierę dowieźli zbugowany tytuł. Jeżeli na premierę tak tytuł wyglądał to tylko pomyśl jak przyjemna musiała być praca przy tworzeniu tej gry. Silnik, z którego teraz będą korzystać, maksymalnie ułatwi im pracę oraz ją po prostu przyspieszy.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 14:17:38
04.09.2021 14:35
misterŁŁ
2.11
misterŁŁ
78
Generał

Jak mówiłem oba te komponenty są potrzebny. Wspierają się nawzajem.

04.09.2021 14:38
2.12
zanonimizowany1339461
9
Senator

Dokładnie, ale zdolni ludzie na słabych narzędziach nie zrobią tego samego co zdolni ludzie na dużo lepszych narzędziach, przy tym samym budżecie i czasie.

04.09.2021 15:35
misterŁŁ
2.13
misterŁŁ
78
Generał

ale zdolni ludzie na słabych narzędziach nie zrobią tego samego co zdolni ludzie - rzecz w tym, że zrobią to w dłuższym czasie lub będzie trudniej, ale zdolna osoba da radę.

Kiedyś rysowano tekstury za pomocą myszą, a są dziś tablety graficzne. Nie oznacza, że nie da się zrobić Mona Lisa' w Paint'cie. Nie zdolna osoba za to nigdy nie zrobi tego co zdolna nawet z dobrymi narzędziami.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2021-09-04 15:37:46
04.09.2021 16:11
2.14
zanonimizowany1339461
9
Senator
Wideo

przy tym samym budżecie i czasie.
Zresztą często jak ktoś używa swojego autorskiego silnika to i tak korzysta też z innych narzędzi jak np. quixel. Trzeba byłoby wejść głębiej w szczegóły. I w dodatku nie wiem czemu znowu przyrównujesz zdolnego do niezdolnego. Ja przyrównałem zdolnego używającego kiepskich narzędzi do zdolnego używającego dobrych narzędzi przy tym samym czasie i budżecie. Bez tych narzędzi to nie byłoby osiągalne.
https://youtu.be/VaGQhqqTkxo

Nie umniejszaj roli ludzi w tworzeniu gier!

Widzę natomiast, że umniejszasz rolę silnika w tworzeniu gier. Silnik też tworzą ludzie. Przyrównałbym to bardziej do backendu i frontendu. To, że projekt się nie wysypie przy iluś milionach polygonów itd. Artyści tworzą to na co im pozwalają narzędzia. Przed raytracingiem, lumenem nie miałeś takich możliwości. Teraz są a takich przykładów jest wiele. Dlatego ue jest tak rewolucyjny.

04.09.2021 10:59
animatiV
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
animatiV
89
Generał

"To przyniosło spore problemy każdej grze poza serią Battlefield"

No i Need For Speed. Gra zyskała na ładnej grafice.

04.09.2021 11:13
😐
3.1
4
bullyPL
48
Pretorianin

Według mnie za to straciła na:
-zagęszczeniu ilość pojazdów NPC
-Si policji
-optymalizacji nie adekwatnej do jakość
-Masie bugów
-Model jazdy który jest co najwyżej średni
-Fizyka która też nie powala bo o byle krawężnik samochód robi 4x360

05.09.2021 16:37
3.2
zanonimizowany1361428
1
Centurion

bullyPL

Optymalizacja ssie, bugow jest duzo, fizyka kolizji nie raz szaleje

Model jazdy jest perfekcyjnie dostowany do otoczenia, a wlaczenie kontroli trakcji zmienia go na podobny do tego z czasow Black Box

Zagesczenie pojazdow jest takie by nie psuc zabawy, nie mozna popychac tego elementu w grach wyscigowych nie wiadomo jak daleko, bez psucia zabawy

SI Policji jest lepsze niz kiedykolwiek bylo

W przeciwienstwie do chociazby Most Wanted, nawet slabymi samochodami nie trzeba nianczyc SI, ktore jest dodatkowo bardzo agresywne

04.09.2021 11:09
ezioauditore150
4
17
odpowiedz
5 odpowiedzi
ezioauditore150
55
Pretorianin
Wideo

"Problemów z produkcją Dragon Age: Inkwizycja i jakością końcową Mass Effect: Andromeda chyba nie trzeba nikomu przypominać." - No nam nie musisz przypominać, ale warto o tym wspomnieć recenzentom tego portalu.

"Dragon Age: Inkwizycja - najlepsze RPG od czasu Skyrima" - ocena 9.5
Mass Effect: Andromeda - ocena 9.0 - wersja PC

https://www.youtube.com/watch?v=WHYAK533nVk

04.09.2021 12:42
SpoconaZofia
😉
4.1
4
SpoconaZofia
80
Legend

No ba. Do dziś żadna gra nie jest wstanie pobić obu gier. Te animacje w Mass Effect: Andromeda, ta wielowątkowa i wciągająca fabuła w Inkwizycji. Normalnie mistrzostwo świata. Nawet autorzy serii Gothic zastanawiają się jak mogli stworzyć takiego crapa w stosunku do wyżej wymienionych gier.

04.09.2021 13:09
4.2
Dersei
21
Centurion

O ile rozumiem krytykę animacji w Andromedzie, to przecież Inkwizycja jak najbardziej ma wielowątkową i wciągającą fabułę?

04.09.2021 13:33
Szefoxxx
4.3
Szefoxxx
75
Doradca

Ale ocena jest za grę, nie technikalia, to głównie twórcy mieli problem z silnikiem podczas produkcji gry, ale już sama gra technicznie wyglądała ładnie i nie działała jakoś tragicznie.
Animacje, te parę kiepskich animacji, to był rozdmuchany hejt przez memy, nic więcej.

04.09.2021 13:52
KMyL
4.4
6
KMyL
119
SnowflakesEverywhere

Ale ocena jest za grę, nie technikalia,
A no tak - doszli pewni ludzie już do takiego poziomu, że recenzując jakąś grę gotowi są powiedzieć coś w stylu "wiemy, że gra nie najlepiej działa i wygląda, ale gra jako gra jest fenomenalna. Błędy, crashe i cuda na ekranie to tylko technikalia - gra, postacie i mechanika są super. Dlatego 9 pomimo tego, że granie może być katorgą poprzez kod gry - zpatchują, wiemy, bo wiemy, a nawet jakby nie zpatchowali, to w zasadzie to i tak 9.
Taki Cyberpunk2077 załapałby się?

05.09.2021 16:49
😁
4.5
1
Legalizex
69
Generał

SpoconaZofia
Akurat główna fabuła w Inkwizycji była nienajgorsza, grafika na Frostbite też potrafiła momentami wyglądać niesamowicie, ale to co zabiło tę grę to uczucie jakbyś grał w singleplayer MMORPG. Wielkie puste mapy na których są tylko znajdźki i questy typu przynieś mi 10 mięs barana. Ogólnie chyba ekipa robiąca tę grę minęła się z powołaniem, mogliby zrobić całkiem niezłego MMORPGa.

04.09.2021 11:32
MilornDiester
5
odpowiedz
MilornDiester
32
Generał

Z jednej strony spoko bo decyzja o o tworzeniu wszystkich gier na silniku od strzelanek to był strzał w kolano i podobno zrobienie każdej niemal drobnostki we Frostbicie było istną mordęgą. Z drugiej strony Inkwizycja miała premierę 7 lat temu a pracę nad nią rozpoczęły się przynajmniej z 10. Przez ten czas Frostbite przeszedł liczne aktualizacje i był cały czas rozwijany więc teoretycznie powinien być obecnie znacznie bardziej uniwersalny i dostosowany do różnych typów gier. Chyba że EA podjęło decyzję o przerzuceniu wszystkich swoich gier na jeden silnik, ale przez dekadę nie zrobili nic aby dostosować ten silnik do tego zadania...

04.09.2021 11:49
6
odpowiedz
katai-iwa
44
Senator

Kij na jakim silniku gra będzie, zobaczymy, czy sama historia i model rozgrywki będą udane.

04.09.2021 11:52
Wujek Władek
7
odpowiedz
Wujek Władek
39
Niczburukjebiwdenko

Andromeda też była ładna, ale jako część ME, nieporozumienie...

04.09.2021 11:53
😜
8
odpowiedz
zanonimizowany1358673
4
Generał

A to był już Mass Effect 4? XD

04.09.2021 12:23
kęsik
😐
9
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

Nowy Mass Effect to przede wszystkim najlepiej by było, aby nie pchał się znowu w otwarte strefy rodem z Inkwizycji i Andromedy tylko wrócił do bardziej kameralnych lokacji z trylogii. Silnik tutaj to sprawa drugorzędna. Skoro BioWare nie umie w otwarte światy to niech skończy próbować.

post wyedytowany przez kęsik 2021-09-04 12:25:17
04.09.2021 13:02
👍
9.1
zanonimizowany1339461
9
Senator

Zobaczymy jak sobie poradzą przy odpowiednich narzędziach. Oby też miał odpowiednie zabezpieczenia by piraci nie piracili gry na pc.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 13:02:05
04.09.2021 13:39
Herr Pietrus
9.2
1
Herr Pietrus
224
Ficyt

Przecież te otwarte światy są wielkości mniej-więcej otwartych map z Gears, no, może nieco większe i nie one były problemem.
Kretynizmem byłoby w XXI w., w grze o podróżowaniu m.in. po obcych planetach, robić maciupkie lokacje złożone z kilku korytarzy.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2021-09-04 13:44:45
04.09.2021 14:34
9.3
zanonimizowany1339461
9
Senator

Też bym wolał otwarty świat ale z dobrze zrobioną eksploracją. W takim RDR2 było to fenomenalne i z całą pewnością można zrobić to w takim mass effecie.

04.09.2021 15:29
kęsik
😒
9.4
kęsik
148
Legend

Przecież te otwarte światy są wielkości mniej-więcej otwartych map z Gears, no, może nieco większe i nie one były problemem.

Mi się wydaje, że jednak były. Skanowanie kamieni i roślinek nie było zbyt porywające. Questy też nie były zbyt pociągające. Eksploracja niezbadanych światów była lepsza w ME1 niż w Andromedzie. Walka, grafika czy nawet fabuła, postaci i dialogi były solidniejsze niż "otwarty świat".

Kretynizmem byłoby w XXI w., w grze o podróżowaniu m.in. po obcych planetach, robić maciupkie lokacje złożone z kilku korytarzy.

Wszystko fajnie, tylko jeżeli ktoś nie umie robić otwartego świata to po co go robić? Po co na siłę robić kolejny raz coś słabo?

post wyedytowany przez kęsik 2021-09-04 15:30:59
04.09.2021 12:33
👎
10
odpowiedz
1 odpowiedź
mordulec
46
Pretorianin

Dla mnie Mass Effect to przede wszystkim ciekawie zarysowani towarzysze, zaprawieni w boju. W trylogii to było genialnie zrobione. Natomiast w Andromedzie to byli jacyś nastolatkowie, co to zaraz se żółwika przybiją, a w Inkwizycji to już w ogóle biseksualne potworki XD. I smutne, że hype wokół nowego ME budują grafiką...

05.09.2021 09:12
Wielki Gracz od 2000 roku
10.1

mordulec
Ale ty wiesz, że załoga Normandii to były młode szczyle wbrew pozorom. W pierwszej części wszyscy mieli poniżej trzydziestki (tylko Wrex dziadziuś był tam stary). W drugiej tylko o Mordinie możemy powiedzieć, że był "stary" (miał 30 lat, kiedy salarianie żyją około 40) i Samarze (około 900 lat), w przypadku reszty załogi to powyżej trzydziestki byli tylko Miranda i Shepard. Dalej młode szczyle ratujące galaktykę, z nielicznymi osobami zaprawionymi w boju.

a w Inkwizycji to już w ogóle biseksualne potworki XD
A w rodzinie to wszyscy zdrowi na głowę? Pomijając, że chociażby gej Dorian to jedna z najlepiej napisanych postaci pobocznych w serii. Inna sprawa, że Inkwizycja ogólnie poziom postaci pobocznych ma w sumie najlepszy ze wszystkich 3 części.

04.09.2021 13:43
Herr Pietrus
11
odpowiedz
18 odpowiedzi
Herr Pietrus
224
Ficyt

Z jednej strony dobrze, bo widać, że Frostbite do niczego poza FPS-ami sie nie nadaj... z drugiej jakoś śmiga na nim FIFA, o ile dobrze kojarzę?

Ach, no i NFS... nie wiem, czy brak ruchu ulicznego to wina silnika, czy koncepcji, podobnie brak dobrego modelu jazdy. Możliwe, że Frost jest do niczego, ale naprawdę tylko na UE da się zrobić i strzelankę TPP, i semi-sim'a pokroju MotoGP albo RIDE 4?

Przecież w Andromedzie nie leżał wygląd (na UE3 znacznie trudniej byłoby uzyskać takie oświetlenie, o ile byłoby to w ogóle możliwe), tylko optymalizacja.

A UE4 jak wiemy łatwy do optymalizacji nie jest... kto go ogarnia poza autorami Gears? Z UE5 będzie lepiej? Bioware to chyba dzisiaj bardziej studio indie, niż wielki moloch... ja bym się przygotował na stuttering.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2021-09-04 13:45:28
04.09.2021 14:17
11.1
3
DUNCAN_83
168
Generał

Frostbite jest swietny pod wzgledem wizualnym - Inkwizycja bardzo mi sie graficznie podobala, Andromeda zreszta tez choc juz ciut mniej.

O ile dobrze pamietam, to tworcy i osoby z branzy narzekaly glownie na proces przygotowania i implementacji, czyli efekty byly widoczne po dlugim czasie i bardzo ograniczalo to mozliwosc eksperymentowania dopasowywania elementow. UE ma swietne narzedzia i ulatwienia dla tworcow, a efekty wprowadzanych zmian sa widoczne bez zmudnych konwersji i przygotowywania assetow (co np. bardzo promowal UE5 z mozliwoscia zaimplementowania wysokopolygonowych modeli prosto z narzedzi typu Z-Brush aby zobaczyc jak to wyglada, jeszcze przed faza optymalizacji i przygotowania finalnych elementow).

Edytory typu WYSIWYG (what you see is what you get) to kiedys byla mala rewolucja. Oby przelozylo to na wiecej czasu na eksperymentowanie z rozgrywka i doszlifowanie produkcji - bo taki chyba jest zamysl przy przesiadce.

04.09.2021 14:31
11.2
zanonimizowany1339461
9
Senator
Wideo

UE dostał sporego boosta w rozwoju. Chwalą się też możliwością pracy całego zespołu na jednym projekcie. Wiele automatyzmów, łatwość tworzenia skanów, wrzucanie bezpośrednio do silnika obiektu z zbrush. Wcześniej trzeba było to wrzucać do jakiejś maya'i i jeszcze odpowiednio obrobić. Możliwość używania wielkiej biblioteki asetów i dostosowywania tekstur 3d. Przez to te assety wyglądają inaczej, a to wszystko ma być wbudowane w UE5 i to w tej samej cenie. W dodatku wielu deweloperów, mniejszych i średnich przerzuca się ze swoich autorskich silników właśnie na UE.

https://youtu.be/TZt49h8Fu-E

04.09.2021 16:01
😁
11.3
sticky_dude
67
Generał

Urumod
Wiele automatyzmów, łatwość tworzenia skanów, wrzucanie bezpośrednio do silnika obiektu z zbrush. Wcześniej trzeba było to wrzucać do jakiejś maya'i i jeszcze odpowiednio obrobić. Możliwość używania wielkiej biblioteki asetów i dostosowywania tekstur 3d.
Mmm.. od razu widać, że wypowiada się ekspert, który jak zawsze wie o czym pisze xD

04.09.2021 16:12
11.4
zanonimizowany1339461
9
Senator

Mmm.. od razu widać, że wypowiada się ekspert, który jak zawsze wie o czym pisze xD
Z czym się nie zgodzisz? Wskaż gdzie napisałem nieprawdę.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 16:13:58
04.09.2021 16:27
11.5
sticky_dude
67
Generał

Urumod
XD pracuję z grafiką od ponad 10 lat, tylko dlaczego mam ci tłumaczyć jak wygląda praca z assetami? Bo jesteś ignorantem? Nie rozumiem kto mógł wychować takiego internetowego napinacza, który zakłada konta na coraz to innych portalach tylko po to żeby próbować udowadniać innym że ma rację nawet zdając sobie sprawę z tego, że nie wie o czym pisze.

04.09.2021 16:35
11.6
zanonimizowany1339461
9
Senator

Moje gratulację. To z całą pewnością będziesz w stanie wskazać mi gdzie napisałem nieprawdę. Czy jednak nie? I jesteś kolejnym "prezesem" na tym forum?

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 16:37:28
04.09.2021 16:57
😊
11.7
sticky_dude
67
Generał

Urumod
Jak ładnie poprosisz i zapłacisz za poświęcony czas to chętnie przekażę ci wiedzę, której nie chce ci się szukać na własną rękę. Dobrze wiesz że nie masz o tym procesie ani o jakiejś maya'i zielonego pojęcia.

04.09.2021 17:02
11.8
zanonimizowany1339461
9
Senator

Czyli jednak nie jesteś w stanie. Tak jak myślałem, kolejny prezes z gola.
pracuję z grafiką od ponad 10 lat,
XD
Dobrze wiesz że nie masz o tym procesie ani o jakiejś maya'i zielonego pojęcia.
Oj, znowu się mylisz :)

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 17:06:29
04.09.2021 17:05
😂
11.9
sticky_dude
67
Generał

Urumod
Przecież zaoferowałem ci uczciwe warunki, co stoi na przeszkodzie? Zbyt niskie kieszonkowe? Czy jednak lubisz być sobą i pisać byle co, byle pisać?

04.09.2021 17:09
11.10
zanonimizowany1339461
9
Senator

Przecież zaoferowałem ci uczciwe warunki, co stoi na przeszkodzie? Zbyt niskie kieszonkowe? Czy jednak lubisz być sobą i pisać byle co, byle pisać?
Gdybyś miał jeszcze jakąś wiedzę na jakikolwiek temat. A tak nie jest. Dałem ci szansę wskazać nieprawdę, nie wiesz. Trudno.
No ale pracuję z grafiką od ponad 10 lat, XD Czyli "Robię wizytówki po asp"

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 17:10:31
04.09.2021 17:16
11.11
sticky_dude
67
Generał

Urumod
Jeśli chcesz to wydrukuję tę rozmowę i twoje inne dyskusje i skonsultuję się z psychologiem w twoim imieniu, bo sprawiasz wrażenie jakbyś naprawdę miał problemy o których pewnie twoi rodzice nawet nie wiedzą. Twoje fantazje, permanentne złudzenie nieomylności i kłótnie gdzie to tylko możliwe, całymi dniami, już nawet nie są zabawne. Dasz sobie pomóc?

04.09.2021 17:20
😂
11.12
zanonimizowany1339461
9
Senator

Czyli "Robię wizytówki po asp"
Czyli trafiłem. I to tak od ponad 10 lat? Grubo.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 17:22:19
04.09.2021 17:25
11.13
1
sticky_dude
67
Generał

Urumod
Czyli "Robię wizytówki po asp"
Czyli trafiłem. I to tak od 10 lat? Grubo.

Brawo, wyedytowałeś odpowiedź bo zapomniałeś "dowalić" mi jakąś kolejną brednią która akurat przyszła ci do głowy. Nie każdego to rusza.
Czyli nie przyjmiesz pomocy?

04.09.2021 17:27
11.14
zanonimizowany1339461
9
Senator

Nie każdego to rusza.
Ależ ty jesteś pocieszny. Jak się już dowiesz, gdzie napisałem nieprawdę to daj znać. W co wątpię. Ale nie wątpię w to, że masz dobry i stały kontakt z psychologiem ;)

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 17:28:45
04.09.2021 17:38
11.15
sticky_dude
67
Generał

Urumod
I znów ten fragment, który dodałeś w edycji
Ale nie wątpię w to, że masz dobry i stały kontakt z psychologiem ;)
Co miał na celu? Czy to jakaś projekcja bo wiesz, że tego własnie potrzebujesz?

Moja propozycja nadal aktualna.

04.09.2021 17:49
11.16
zanonimizowany1339461
9
Senator

Co miał na celu? Czy to jakaś projekcja bo wiesz, że tego własnie potrzebujesz?
To, że często korzystasz z rad psychologa. Mój ostatni komentarz tutaj, no chyba, że napiszesz coś bardzo pociesznego.

post wyedytowany przez zanonimizowany1339461 2021-09-04 17:50:59
05.09.2021 10:23
Ergo
11.17
Ergo
91
Generał

sticky_dude

Ja też chętnie się dowiem w czym Urumod nie ma racji pisząc o UE5. Jak narazie to Ty tutaj coś kręcisz i szukasz zaczepki. Nie musisz się dzielić wiedzą, wskaż co jest nie tak w tym co napisał Urumod, czy może nie masz zielonego pojęcia, a te 10 lat to chodziło Ci o lata szkolne gdzie rysowałeś w paint'cie?

05.09.2021 16:47
11.18
zanonimizowany1361428
1
Centurion

Ruch uliczny jest taki by nie psuc zbytnio rozgrywki, nie wiedzialem, ze tak trudno to zrozumiec

Nadal nie wytlumaczyliscie, dlaczego model jazdy jest slaby, oprocz ulomnego myslenia "realizm = dobre, nierealizm = zle"

Jest perfekcyjnie dostowany do mapy, a do tego adaptywny, albo Brake 2 Drift, albo Grip.

04.09.2021 15:22
12
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
noobmer
41
Generał

Mogłem sie domyślić, Uromod juz szczytuje że kolejne duże studio chce uzyc silnika od Tima Srima.
Co do ME to mi rybka jaki silnik, moze byc nawet unity byle w końcu gra sie trzymała kupy fabularnie i posiadała fajnych bohaterów.

04.09.2021 15:36
😊
12.1
zanonimizowany1339461
9
Senator

Dzieje się to o czym piszę od zeszłego roku. Z czym tacy pocieszni ludzie jak ty się nie zgadzali.

04.09.2021 18:42
😂
12.2
1
noobmer
41
Generał

UrumodCzyli chcesz zeby epic miał monopol na silnik graficzny do gier, brawo ty.

04.09.2021 16:03
13
odpowiedz
1 odpowiedź
Punk_Salami
36
Pretorianin

Spoko ale jeśli to jest kontynuacja trylogii mass effect to tytuł powinien być mass effect 4.

05.09.2021 00:25
vorimenn
13.1
vorimenn
68
Generał

Póki co ta nowa gra nie ma jeszcze żadnego tytułu.

04.09.2021 16:47
14
9
odpowiedz
gutry
16
Generał

Unreal engine 5? jest
Urumod? jest

post wyedytowany przez gutry 2021-09-04 16:47:34
04.09.2021 17:23
typical hater
15
1
odpowiedz
typical hater
92
Aedan Cousland

Wszystko byle nie frostbite, to dobra wiadomość.

04.09.2021 17:53
Laston
16
odpowiedz
Laston
157
Chaos Lord

1. A doświadczenia z jakim silnikiem mieli szukać? Chyba nie frostbite'a...
2. W BioWare tak naprawdę to nie silnik jest problemem tylko ch***we zarządzanie projektami. Ja bym rozumiał to narzekanie przy inkwizycji ale oni na Frostbite'cie stworzyli 3 gry. Jeśli już podczas prac nad Andromedą nie wypracowali sobie narzędzi do gier RPG to jest w takim razie parodia studia.
Da się na tym silniku zrobić FIFĘ i MADDENa, a argument, że kiepsko się nadaje do trzecioosobowych gier też jest z d bo przeczy temu Army of Two, Plant vs Zombies, a także powstający remake Dead Space.
BioWare powinien dostosować Frostbite do swoich potrzeb już podczas developmentu Inkwizycji, to, że tego nie zrobili to jest ich wina i beznadziejnego zarządzania.

04.09.2021 22:16
cycu2003
😱
17
odpowiedz
cycu2003
236
Legend

4 lata?!? Ehh, może będzie trochę szybciej

05.09.2021 12:35
Dzienciou
18
odpowiedz
1 odpowiedź
Dzienciou
159
Generał

Jeśli to prawda to ciekawy ruch. Z jednej strony to dobrze, bo Frostbite nie lubię a UE to fajny silnik. Z drugiej strony przejście na UE5 oznaczałoby, że EA nie bardzo wierzy w Mass Effecta. Nie sądzę by takie korpo jak EA oddało Epicowi procent ze sprzedaży za tytuł tak wielkiego kalibru mając własne zaplecze jeśli chodzi o pisanie gier.

05.09.2021 19:53
lifter
18.1
lifter
19
Osiem gwiazdek!

Zgodnie z ta logika EA nie wierzyla w sukces trylogii Sheparda, bo zrobila calos na UE :)

Frostbite nie za bardzo nadaje sie do RPGow i moze dobrze, ze ktos w koncu posluchal narzekan tworcow i zainwestowal w bardziej przydatny silnik a nie twardo kazal robic na tym, co "nasze". To sie moze zreszta oplacic, bo np. odpadnie rok - czy ile tam - czasu poswieconego zmuszaniu Frostbyte do posluchu - tzn. pensje dla ludzi przez ten czas moga wynosic wiecej niz oplata licencyjna.
W EA potrafia liczyc, jak to w korpo.

05.09.2021 14:14
JeRRy_F3D
19
odpowiedz
JeRRy_F3D
9
Legionista

serio?
LOL

Wiadomość Mass Effect 5 może działać na Unreal Engine 5