Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość It Takes Two depcze A Way Out po piętach, milion sprzedanych kopii gry

23.04.2021 21:22
Maniek9012
1
2
Maniek9012
62
Pivot to Profit
Image

Ah jak mi się podoba podejście samego Josefa do gierek.
Przypominają mi się czasy kiedy gry tworzono z sercem i z jajem przy okazji. Nie byle wypuścić kod i zgarnąć trochę hajsu, ale żeby się dobrze bawić przy tworzeniu gierek.

23.04.2021 22:17
Harry M
2
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Harry M
188
Master czaszka

A Way Out było genialne głownie z jednego powodu - stuprocentowe nastawienie na kooperację. Oczywiście sama rozgrywka, fabuła (bez końcówki) i dialogi trzymały bardzo wysoki poziom, ale to dzięki tej kooperacji to wszytko tak fajnie działało.
Cieszę się że ich kolejna gra z takim nastawieniem się sprzedaje bo to dobrze wróży na przyszłość.

23.04.2021 23:22
SerwusX
2.1
SerwusX
90
Marszałek

Premium VIP

Akurat końcówka to jest to, co trochę uratowało tę grę. Za to w grze dużo było sytuacji typu "samemu nie otworzysz drzwi, ponieważ reasons", co było bez sensu.

23.04.2021 22:45
3
odpowiedz
Krzycztow
61
Pretorianin

Po świetnym A Way Out, gramy z żoną w It Takes Two. Kapitalny tytuł, skrojony wręcz idealnie dla nas. Liczba mechanik (co poziom coś nowego, zero powtarzania w kółko tego samego) momentami wręcz oszałamia. Oby gra sprzedała się jak najlepiej, oby więcej takich perełek.

23.04.2021 23:23
SerwusX
4
1
odpowiedz
SerwusX
90
Marszałek

Premium VIP

To jak się wszystkim gra znudzi, to będą musieli oddać miliard dolarów, zgodnie ze wcześniejszymi obietnicami. :D

28.04.2021 00:55
5
odpowiedz
Lukxxx
216
Generał

It takes two rządzi, gram z synem właśnie. Żonglowanie różnymi mechanikami, porzucanie ich zanim się znudzą i branie czegoś nowego - po prostu świetne. Znacznie lepsze niż A Way Out.

post wyedytowany przez Lukxxx 2021-04-28 00:55:41
29.04.2021 09:59
Wilk1999
6
odpowiedz
Wilk1999
44
Wilkołak Asasin

W prawdzie jeszcze nie grałem w It Takes Two, ale jeśli mógłbym się w tej sprawie wypowiedzieć w oparciu o to co wiem o tej grze oraz co można zaobserwować z mających miejsce w obecnym czasie wydarzeń i zależności, tak taka sytuacja wcale nie powinna dziwić. Drugim lub kolejnym grom studiów deweloperskich może być nie raz łatwiej z przebiciem się na rynku biorąc pod uwagę, że mają już przygotowany swój szlag, który zapewniła/-ły im ich poprzedniczka/-ki. Po sukcesie A Way Out gracze mieli zaufanie do studia oraz wiedzieli czego mogą oczekiwać po ich grze podczas, gdy samo A Way Out w momencie swojego debiutu powoli było poznawane przez graczy, którzy stopniowo przekonywali się co do nowej marki i oswajali się z koniecznością przechodzenia gry w kooperacji co patrząc na wyniki sprzedaży gry bardzo im przypadło do gustu. Poza tymi zależnościami w czasie pandemii sami gracze są spragnieni nowych, dobrych gier oraz możliwości wspólnych zabaw ze znajomymi, czego reszcie nastolatków a także młodych dorosłych również brakuje a co It Take Two potrafi w łatwy sposób zapewnić, więc ilość sprzedanych egzemplarzy gry powinna bardzo szybko rosnąć, w efekcie czego wspomniany wyżej kamień milowy powinien zostać przekroczony w przeciągu kilku miesięcy, tudzież najpewniej jeszcze w tym roku najnowsza produkcja studia Hazelight przegoni swoją poprzedniczkę.

Wiadomość It Takes Two depcze A Way Out po piętach, milion sprzedanych kopii gry