Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Assassin's Creed w Brazylii? Scenarzysta mówi o przyszłości serii

12.04.2021 20:27
1
tadere
28
Centurion

Brazylia w czasie wczesnej kolonizacji ? ciekawe, ale nie wiele zostało z tego okresu

12.04.2021 20:50
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Twoja stara 1993
45
Generał

Zostawcie tego kotleta bo już jest taki spalony że łopatką go się zeskrobać nie da.
Ubishit czaś na
Rayman 4

post wyedytowany przez Twoja stara 1993 2021-04-12 20:51:08
12.04.2021 21:46
2.1

nie musisz grać jak nie chcesz

12.04.2021 23:35
2.2
Twoja stara 1993
45
Generał

Natanoslav Drejkovski
Ja kotletem nie gram jeszcze rozumu mi nie odjeło.

12.04.2021 20:52
Barklo
3
1
odpowiedz
Barklo
114
Generał

Feudalna Japonia to by było coś !

12.04.2021 20:56
4
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
damianyk
137
Nośnik Treblinek

Rewolucyjna Rosja!

12.04.2021 21:38
mohenjodaro
4.1
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

Bardzo fajny pomysł, ale ryzykowny politycznie. Jeśli złymi będą komuniści, to Ubisoft zostanie zcancelowany przez współczesną lewicę. A z drugiej strony trudno robić dobrych z Lenina, który ma na rękach krew potencjalnie i setek milionów ludzi. Myślę, że ze względu na te kontrowersje nie zobaczymy AC w tej epoce.

13.04.2021 11:01
Kaniehto
4.2
2
Kaniehto
59
Generał

mohenjodaro
co za głupoty, jak zwykle, żeby tylko coś o polityce wspomnieć xDD

13.04.2021 11:06
4.3
katai-iwa
44
Senator

Akurat dobrze pisze, ciężko w dzisiejszych czasach zrobić grę w czasach Rosji rewolucyjnej. Skoro Unity w Francji wzbudził dużo emocji, to taki tytuł dopiero by narobił.

13.04.2021 12:03
Vociferus99
4.4
1
Vociferus99
79
Pretorianin

Przerabiali to w "AC Chronicles: Russia", toteż najpewniej nie powtórzą tego w głównej serii.

12.04.2021 21:09
Asasyn363
5
odpowiedz
4 odpowiedzi
Asasyn363
160
Senator

Japonia, Chiny, Rosja, albo Europa w czasie II WŚ. Ten ostatni okres jest niestety dla Ubisoftu zbyt delikatny do poruszania, bo mając na uwadze aktualnie panujące poglądy, modę(?) i to, że mamy rok 2021, w którym wszystko staje się obraźliwe i "anty" opowiedzenie dobrze jakiejś historii z tamtych lat i nie obrażenie kogoś, lub nazwanie nieodpowiednio jest trudne.

post wyedytowany przez Asasyn363 2021-04-12 21:12:35
13.04.2021 08:16
Persecuted
5.1
2
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

I po co te teorie spiskowe? WWII to automatyczna broń palna, samochody, czołgi, samoloty, okręty, materiały wybuchowe itd., czyli rzeczy, które wybitnie nie pasują do formuły rozgrywki AC. Oczywiście można by zrobić fajną skradanko-strzelankę osadzoną w tym okresie (patrz: mocno niedocenione Velvet Assassin), ale to by już nie było AC, w którym przecież zawsze chodziło o coś innego. Od tego typu zabawy to Ubi ma Far Cry'a albo Watch Dogs.

post wyedytowany przez Persecuted 2021-04-13 08:21:45
13.04.2021 09:04
5.2
katai-iwa
44
Senator

Saboteur pokazał, ze można zrobić fajnego klona AC w czasie 2wś.

13.04.2021 09:44
Asasyn363
5.3
Asasyn363
160
Senator

WWII to automatyczna broń palna, samochody, czołgi, samoloty, okręty, materiały wybuchowe itd., czyli rzeczy, które wybitnie nie pasują do formuły rozgrywki AC.

Bzdury. Był Saboteur i pokazał, że gdyby nie trochę kulejących mechanik i niedoróbek, to można spokojnie zrobić coś co jest bardzo bliskie AC. Nikt też nie powiedział, że rzeczy, które wymieniłeś do AC nie pasują, bo dlaczego miałyby nie pasować? Mieliśmy już jedną zajawkę II WŚ w Unity i ten fragment na prawdę wyglądał ciekawie i aż prosi się o rozwinięcie. Były tam samoloty, były tam czołgi, okręty też już w serii były. Poza tym nikt nie mówi, że mają być dostępne do użytku gracza cały czas. Zawsze można to w jakiś sposób ograniczyć.

13.04.2021 10:46
Persecuted
5.4
1
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Asasyn363

Bzdury. Był Saboteur i pokazał, że gdyby nie trochę kulejących mechanik i niedoróbek, to można spokojnie zrobić coś co jest bardzo bliskie AC

Bzdury, The Saboteur to było takie drugowojenne GTA ze skradaniem, a AC zawsze skupiało się na bezpośrednich konfrontacjach (tak w walce jak i w skradaniu) przy pomocy broni białej oraz narzędzi bliskiego kontaktu. Widzisz różnicę?

Nikt też nie powiedział, że rzeczy, które wymieniłeś do AC nie pasują, bo dlaczego miałyby nie pasować?

Bo oznaczałoby to stworzenie niemal całkowicie nowej gry w ramach serii, która przez kilkanaście lat była zupełnie czymś innym? To tak jakby chcieć przerobić FIFĘ na NBA, bo przecież jedno i drugie to sport, więc nie ma problemu...

Mieliśmy już jedną zajawkę II WŚ w Unity i ten fragment na prawdę wyglądał ciekawie i aż prosi się o rozwinięcie.

Wyciągać wnioski co do całej gry na podstawie kilku liniowych, oskryptowanych sekwencji, niezgrabnie wciśniętych w ramy mechanik projektowanych z myślą o zupełnie innej epoce historycznej, dobry pomysł... Gdyby obecni w tych sekwencjach niemieccy żołnierze zachowywali się realistycznie (a nie jest reskiny strażników z rewolucyjnego Paryża, którymi w rzeczy samej byli), to mogliby ubić Armo jedną serią z MP40, a nie stać jak kołki i czekać na śmierć albo skracać dystans i walczyć wręcz.

Na podobnej zasadzie działało to zresztą w Syndicate. Tam też przeciwnicy sporadycznie oddawali do nas strzał z rewolweru, a potem rzucali się do walki wręcz albo na noże... bo tak. A przypominam, że Syndicate rozgrywa się
mniej więcej w tych samych czasach co RDR2, więc broń palna powinna tam być głównym i podstawowym narzędziem walki. Tak jednak nie było, bo twórcy nie chcieli zrobić z gry shootera. O ile w XIX wiecznych realiach dało się na to przymknąć oko, w czasach WWII coś takiego byłoby nie do przełknięcia.

Były tam samoloty, były tam czołgi, okręty też już w serii były. Poza tym nikt nie mówi, że mają być dostępne do użytku gracza cały czas. Zawsze można to w jakiś sposób ograniczyć.

Czołgi i samoloty tak, zwykłych pojazdów już nie, ale to i tak bez znaczenia, bo AC to nie GTA i nie strzelanka! Na szczęście sami twórcy są tego świadomi i już kilka razy powtarzali, że na takie elementy nie ma co liczyć w ramach tej serii.

katai-iwa

Można i sam o tym pisałem, ale The Saboteur to zupełnie inna gra niż AC i oferująca zupełnie inny model rozgrywki.

post wyedytowany przez Persecuted 2021-04-13 10:51:39
12.04.2021 21:13
😂
6
odpowiedz
1 odpowiedź
Artur676
41
Konsul

Przecież ma być średniowieczna Anglia, tylko późniejszy okres. Btw. nie wyobrażam sobie Assasyna w Brazylii, jak oni to wytłumaczą?

post wyedytowany przez Artur676 2021-04-12 21:15:17
12.04.2021 21:34
TheSkrilex
6.1
1
TheSkrilex
97
Konsul

Tym, że Templariusze nie lubią piłki nożnej

12.04.2021 21:36
7
odpowiedz
1 odpowiedź
tarcil
12
Legionista

Gdziekolwiek i w jakichkolwiek historycznych czasach. Byle wrócił klimat pierwszych odsłon, konflikt z templariuszami widoczny na każdym kroku, wpleciony w historyczne wydarzenia i bohater biorący się za łby z Kredo. A gdyby tak jeszcze zmniejszyli świat, rezygnując z nudnych, powtarzalnych aktywności, które nic nie wnoszą do historii, sytuacji czy decyzji głównego bohatera / bohaterki i sprawili, aby fabuła budziła w graczu emocje, to by było coś. Gram od pierwszej części, ostatnio odswieżyłem sobie wszystkie i Valhalla jest moim zdaniem najgorsza6 częścią. Także Ubi nie idź tą drogą.

13.04.2021 01:24
sasuke284
😂
7.1
sasuke284
82
Fleshless

O tak, ubi nie bedzie usprawniało swojego obranego kierunku bo jeden ramdom na 100 zadowolonych konsumentów tak chce

12.04.2021 21:36
mohenjodaro
8
odpowiedz
1 odpowiedź
mohenjodaro
109
na fundusz i prywatnie

Fajny kierunek, ale mam wrażenie, że twórcy AC wolą opierać serię nie tyle na epokach, co na konkretnych postaciach historycznych, a kto nam się historyczny kojarzy z Brazylią? No słabo, mało konkretów.

12.04.2021 22:32
konewko01
8.1
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Chociażby da Fonseca, mason, który obalił cesarza Brazylii Pedro II, ale budować na tym fabułę... To już bym wolał I Rzeszę z Bismarckiem.

post wyedytowany przez konewko01 2021-04-12 22:33:01
12.04.2021 22:42
9
odpowiedz
imightbewrong
36
Centurion

Gdyby wyrzucić z tych gier animusa, prastare cywilizacje, magiczne artefakty, zakony rządzące światem i inne idiotyzmy, a zostawić parkour, skrytobójstwa i fabułę zgrabnie wplecioną w historyczne wydarzenia, to mogłaby być całkiem udana seria. Niestety poza świetną grafiką w każdej części i przyjemnym gameplayem reszta to cringe.

12.04.2021 23:31
Metaverse
10
odpowiedz
1 odpowiedź
Metaverse
63
Senator

Gdziekolwiek to bedzie i mimo perfekcji w przedstawieniu epoki i grafiki zostawiajacej daleko w tyle konkurencje Ubi znowu zrobi gre dla dzieci ktora tylko ze wzgledu na poziom przemocy dostanie pegi 18

13.04.2021 08:19
Persecuted
10.1
2
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Czyli jak niemal wszystkie inne gry? :).

13.04.2021 09:06
11
1
odpowiedz
katai-iwa
44
Senator

Ameryka Południowa to w ogóle rzadko używany kierunek w grach, wiec pomysł jak najbardziej na plus, lepsze niż cokolwiek znowu z Europy.

13.04.2021 11:29
12
odpowiedz
zanonimizowany1358562
0
Legionista

Gdzieby to nie było i tak będzie badziew. Ubi już nic dobrego nie robi

Wiadomość Assassin's Creed w Brazylii? Scenarzysta mówi o przyszłości serii