Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Amnesia Rebirth dostała tryb przygodowy dla „cykorów”

31.03.2021 01:17
1
Le Loi
60
Generał

Trochę jak tryb łatwy w Sekiro - spoko, ale dla kogo to? Jaki jest sens obdzierania gry z najważniejszego elementu?

31.03.2021 02:16
2
odpowiedz
Alacer
114
Konsul

Le Loi
Masz napisane przecież. Dla "cykorów".

post wyedytowany przez Alacer 2021-03-31 02:17:12
31.03.2021 08:19
3
odpowiedz
montv2
5
Junior

Some tak ograłem i fabuła mi bardzo podobała, pewnie temu też dam szansę.

31.03.2021 08:30
HETRIX22
4
1
odpowiedz
HETRIX22
196
PLEBS

Super sprawa. Dzięki temu trybowi można grać w grę jak w zwykłą przygodowke z ciekawą fabułą. Nie wiem czemu ktoś myśli, że amnesia to tylko straszenie.

31.03.2021 08:31
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1059692
26
Legionista

[1] Jaki jest sens? Jest to dokładnie wyjaśnione w przytoczonym komentarzu jednego z developerów:

Wiemy, że wielu ludzi ma za słabe żołądki na horrory, ale podobają im się inne aspekty takich gier jak Amnesia: Rebirth. Dobra narracja, wciągająca historia, piękne widoki i, oczywiście, unikalna ścieżka dźwiękowa.

Należy dodać, że to jest jeden z trybów gry, z którego pewnie mało kto skorzysta, więc nie ma tu mowy o obdzieraniu gry z najważniejszego elementu - ktoś chce pograć w pełnoprawny horror, to w niego zagra. Jeśli ktoś chce poznać fabułę, ale ciężko znosi horrory, to znajdzie w grze tryb, który uda mu się przejść; w końcu to także gra przygodowa. Co w tym złego? Tobie nie zaszkodzi, a komuś może pomóc. We wspomnianym przez Ciebie Sekiro sprawa jest pewnie podobna, tylko dotycząca gier souls-like. Nic tylko się cieszyć.

post wyedytowany przez zanonimizowany1059692 2021-03-31 08:32:40
31.03.2021 08:38
grish_em_all
5.1
grish_em_all
238
Grish

Miałem napisać dokładnie to samo, nawet już byłem w trakcie redagowania posta :)

Tu nikt niczego nie obdziera, dodanie drugiego trybu gry wcale nie wpływa na pierwszy, a daje tylko dodatkową opcję mogącą przyciągnąć większą ilość graczy. A do tego zostało to wprowadzone w formie bezpłatnej aktualizacji. Ja tu widzę win-win

31.03.2021 09:02
👍
6
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1296099
34
Generał

Bardzo dobry pomysł. Uwielbiam ich gry ale te fragmenty z potworami zawsze uważałem za najsłabsze.

31.03.2021 13:23
Legion331
😜
6.1
Legion331
50
Pretorianin

Dobra wymówka... mięczaku...

31.03.2021 13:27
marcing805
6.2
marcing805
186
PC MASTER RACE

Zależy od punktu widzenia osoby. Dla mnie osobiście, jeden długi etap z pewnym potworkiem ze środka Somy był fenomenalny i zapamiętałem to najlepiej z całej gierki. Zabierz te elementy z ich gier i praktycznie zmieniasz całe doświadczenie i odbiór. To nie jest nawet easy mode, tylko dosyć ważne elementy budujące atmosferę. Ale jak kto lubi, jest to tylko dla tych, co chcą tak grać. Pytanie jest jeszcze inne, czy twórcy już z góry zakładają, ze coś takiego się pojawi i w ten sposób robią grę tak, że zaimplementowanie bardziej „groźnych” elementów w grze jest niemożliwe ze względu na to, ze trudno byłoby je wyciąć w łatwym trybie? Ale to już tylko Szwedzi z FG wiedzą.

31.03.2021 13:17
marcing805
7
odpowiedz
marcing805
186
PC MASTER RACE

Jest to opcjonalne, więc spoko. Ale to jakby z drugiego Silenta zabrać mgłę i zredukować liczbę przeciwników na mapie. Choć wystarczy tylko wyciąć mgłę i samo to powoduje spadek napięcia w grze. Albo, jakby grać w Alyxa bez gogli( choć tu pewnie już przesadziłem). Można, oczywiście tylko że w ten sposób zabieramy sobie dużo z doświadczenia. A potem wchodzisz na forum i czytasz: „Alyx, wielkie mi halo, normalna zwykła gra bez tych gogli”. Dobrze, że Dark Soulsów tak nie modyfikują i nie wypuszczają do serii łatwych trybów.

31.03.2021 17:30
8
odpowiedz
Gozz
12
Legionista

Straszniejsze od Visage, czy nie ma nawet startu pod tym względem?

31.03.2021 22:05
Wilk1999
9
odpowiedz
Wilk1999
44
Wilkołak Asasin

Miło jest czytać o tym jak deweloperzy dostrzegają w społeczności graczy podział na tych, którzy mają dostatecznie sporo wytrzymałości, aby poradzić sobie z takimi tytułami i tych, dla których podstawowe aspekty grozy są czymś zbyt wielkim, aby byli w stanie to wszystko wytrzymać.

Wiadomość Amnesia Rebirth dostała tryb przygodowy dla „cykorów”