Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 - Jason Schreier tłumaczy, co poszło nie tak

29.03.2021 18:13
Dr_Yeager
😒
9
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dr_Yeager
31
Pretorianin

mazurek92

Tak, tak... Pewnie jeszcze Krothul wbił do głównej siedziby CDPR w pasie szahida, wziął Iwańskiego za zakładnika i powiedział, że albo pokazują demo, albo się wysadzi... Taki biedny CDPR, nie miał wyjścia i po prostu musiał...

PS: Akurat większość z tego dema było w grze. Problemem było to, że misja zawarta w demie była lepsza niż większość zawartości gry.

29.03.2021 17:08
😒
1
mazurek92
41
Konsul

W ogóle pamiętam jak CD Projekt nie miał zamiaru pokazywać tego 48 minutowego dema z rozgrywki szerokiej publiczności w sensie graczom, ale ludzie pokroju Krothul musieli się odezwać, no bo jak to nie pokażą nam graczom, a wielkim dziennikarzom już tak. Oczywiście Redzi ugięli się pod naciskiem graczy i opublikowali gameplay w wersji pre-alpha w sieci. Oczywiście później były narzekania, że dlaczego powycinali tyle rzeczy, że kłamali itp. I tutaj można wyciągnąć wnioski, że rzeczywiście nie warto było pokazywać tego graczom mimo, że na górze ekranu był napis "Work in progress", a co najważniejsze, że gameplay był w wersji pre-alpha co oznacza, że może odbiegać od finalnej wersji gry, ale większość tego nie rozumie.

29.03.2021 17:13
Bociek69
2
4
odpowiedz
Bociek69
38
Byle do Wiosny

^ Akurat ten fragment byl bardzo zblizony do tego co dostalismy w finalnej wersji.

Setki niedopracowowanych i wykastrowanych mechanik poza tym demem juz nie.

post wyedytowany przez Bociek69 2021-03-29 17:14:50
29.03.2021 17:19
gtf0!.
3
odpowiedz
gtf0!.
59
Pretorianin

Ah shit, here we go again.

29.03.2021 17:26
Lobit
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
Lobit
25
Chorąży

48 minutowe demo akurat sporo pokazało z finalnej wersji :D. Te np night city wire to był jakiś hit. Np o modzie. Tak się tym jarali, a finalnie w grze i tak ubierasz to co ma większy pancerz. Nie wspomnie, że w ogóle chyba są jakieś 2 kiepawe sklepy z ubraniami z tego co pamiętam(?).

29.03.2021 17:54
4.1
gutry
16
Generał

a finalnie w grze i tak ubierasz to co ma większy pancerz.

ale to jest wybór a nie wymóg... przez całą grę (75h) ubierałem się w to co mi się podobało a nie w to co miało największe staty i wiesz co? żadnych problemów z przechodzeniem gry

29.03.2021 17:57
4.2
5
zanonimizowany449082
103
Generał

gutry

Czyli system pancerzy jest bezuzyteczny... ?
Nie wiem co gorsze...

29.03.2021 18:30
4.3
1
gutry
16
Generał

DzaQ nie jest bezużyteczny, poza tym słabe pancerze można łatwo podrasować

29.03.2021 17:28
MineBeziX
5
odpowiedz
1 odpowiedź
MineBeziX
60
Generał

Nie można przejść od projektu osadzonego w świecie fantasy RPG-a do shootera science fiction ot tak.

Z tego właśnie powodu nie wierzyłem w CP, nie dałem się ponieść trailerom (gra zaczęła mnie interesować dopiero po drugim Night City Wire?), nie wierzyłem w zapewnienia o mesjaszu gamingu. Nie dlatego, że nie chciałem - bo bardzo chciałem by odnieśli sukces - ale dlatego, że CD Projekt nie udowodnił, że jest światową klasą.
Dopiero Wiedźmin 3 pozostał na ustach świata, gdzie poprzednie dwie części były... Okej. Dało się zagrać (choć w moim przypadku toporność jedynki jest nie do przeskoczenia), przejść, ale na dłuższą metę nie zapadało w pamięć. Jak studio tzw. "jednej gry" miało nagle wskoczyć na podium razem z takim Rockstarem chociażby? Nawet ten gigant musiał na swoją renomę jakoś pracować. A i tak przecież klepią jeden schemat gry (Red Dead Redemption to w zasadzie GTA jeśli chodzi o podstawy rozgrywki, mimo że odczucia z gry są kompletnie inne, bo gra stawia na raczej powolne tempo, niż nieustanną akcję i wybuchy).
Naprawdę ktoś wierzył, że całkowita zmiana gatunku i mechanik uda się tak małemu jak na standardy AAA studiu? Ja im nie zaufałem na 100% i czuję, że dobrze zrobiłem. Wypróbuję grę po patchach i na przecenie i pewnie ją polubię, ale szkoda że nie byłem do tego przekonany na premierę.

Z tego powodu cieszyłem się, gdy się dowiedziałem że fabuła w Cyberze będzie krótsza niż w Wiedźminie. Po cichu liczyłem w ogóle na krótszą grę, ale bardziej skondensowaną, wypełnioną zawartością większej jakości, aniżeli ilości. Ale CD Projekt to studio ludzi ambitnych, więc chcieli chociażby dorównać rozmiarem Wiedźminowi...
Za co ich oczywiście szanuję, ale gdy w grę wchodzą pieniądze i panowie w garniturach, ta ambicja może doprowadzić do zguby. I mimo że CP nie jest kompletną klapą - na sprzedaż raczej nie mogą narzekać - tak nadszarpnięty wizerunek będą musieli łatać nie tylko tak jak Cybera, ale i przy pomocy następnej gry, a i gra wcale nie jest ich pełną wizją. Życzę im, by następna gra nie podzieliła losu CP i była co najmniej tak ciepło przyjęta jak Wiedźmin 3.

post wyedytowany przez MineBeziX 2021-03-29 17:30:02
04.04.2021 12:16
5.1
Bifek
30
Chorąży

To widzę, że podobnie myśleliśmy :) i chyba ludzie, którzy się nie dali ponieść są najbardziej zadowoleni z gry. Ja byłem sceptycznie nastawiony mimo, że grę kupiłem w przedsprzedaży bo to było Polskie, bo od CDP ale do samego projektu byłem sceptycznie nastawiony ogólnie bo od dawna shootery mnie nie mogą porwać ;) Za to CP mnie porwało klimatem, muzyką, postaciami i historią. Teraz mam dopiero 100h ( praca i rodzina ważniejsze ) a mam 25% gry ;) zwiedzam, włażę gdzie się da i mega mi sie to podoba. Nie stosowałem glitcha na kasę itd. Mam im za złe wykastrowanie zawartości oraz za krótką linię główną. Dla mnie mogli i dwa lata rzeźbić w tym jeszcze i nie wydawać na XBX i PS4 w ogóle bo to zrypało połowę zabawy, możliwości i jakości. Do tego nacisk, graczy, inwestorów itd. I w tym momencie pokazuje się wina zarządu, który zrypał juz wszystko dalej. Dostali po łapach, liczę na to że wyciągnęli wnioski, naprawią co trzeba i dołożą w DLC duuuużo zawartosci :)

29.03.2021 18:06
6
odpowiedz
dienicy
70
Generał

w Velen i na Skellige nikomu nie przeszkadzały, natomiast w Night City zaczęły
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-jason-schreier-tlumaczy-co-poszlo-nie-tak/za1f865
Gdy wyszedl River Raid to tez nie narzekalem, ze brakuje rozwiazan i mechanik z DCS.
Niestety, ale czas plynie do przodu. To co dzis oznaczaja jako retro raczej nie wyglada jak z 2015 roku.

29.03.2021 18:08
GosuRALF
👎
7
odpowiedz
GosuRALF
116
Konsul

ja już zapomniałem o tej grze

29.03.2021 18:13
enrique
8
3
odpowiedz
enrique
35
Konsul

PATCH DOSTĘPNY

STEAM 32,5 GB
GOG 34 GB

29.03.2021 18:13
Dr_Yeager
😒
9
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dr_Yeager
31
Pretorianin

mazurek92

Tak, tak... Pewnie jeszcze Krothul wbił do głównej siedziby CDPR w pasie szahida, wziął Iwańskiego za zakładnika i powiedział, że albo pokazują demo, albo się wysadzi... Taki biedny CDPR, nie miał wyjścia i po prostu musiał...

PS: Akurat większość z tego dema było w grze. Problemem było to, że misja zawarta w demie była lepsza niż większość zawartości gry.

29.03.2021 20:14
Shadoukira
9.1
1
Shadoukira
94
Chill Slayer

Ogólnie według mnie najlepszą częścią Cyberpunka jest jego prolog i pierwsze godziny gry po prologu, bo ciągle dzieje się coś ciekawego i widać, że twórcy się jeszcze starali. Później jest jeszcze kilka fajnych momentów w grze, ale ogólnie szału nie ma.
Czyli jak dla mnie wygląda to tak początek gry 9/10, a reszta gry 6/10.

29.03.2021 22:24
9.2
6
Tasdeadman
45
Generał

Shadoukira bo na potrzeby pokazów to były najbardziej rozbudowane i dopracowane elementy gry co tylko pogłębia efekt kłamstwa, jakie CDPR z premedytacją zaserwowało graczom. Misja z kupnem Flatheada jest najbardziej rozbudowaną misją w grze, ma najwięcej sposobów rozwiązania, najwięcej sposobów zakończenia. Potem robisz włamanie do hotelu, kończysz Akt I i lądujesz w zupełnie innym świecie prostolinijnej gry o praktycznie zamkniętej konstrukcji, gdzie oprócz pewnych i tak nie do końca wykorzystanych motywów, wszystko dzieje się liniowo a my nie mamy żadnego wyboru.

30.03.2021 06:26
10
3
odpowiedz
1 odpowiedź
ManieonPL
28
Pretorianin

W sumie nie powiedział nic odkrywczego, po prostu podsumował to, co i tak już od dawna wiadomo.

30.03.2021 10:09
p4go
😉
10.1
p4go
153
Almost human

ale news jest i my tez tutaj jestesmy piszac komentarze,ze to juz wszysto wiemy...Taki life.

30.03.2021 08:53
Cziczaki
11
odpowiedz
Cziczaki
183
Renifer

Czyli co, tej sceny z pierwszego trailera co w newsie wsadzili, w pełnej wersji w ogóle nie ma?

30.03.2021 09:28
12
odpowiedz
onek
39
Pretorianin

Mnie obchodzi tylko mod fabularny . Gdzie on?
Jedynie co mi sie w tej grze nie podobało to strzelanie niepasujące do fabuły.

30.03.2021 09:30
13
odpowiedz
6 odpowiedzi
mario7713
35
Chorąży

"Zdaniem Schreiera było to słuszne – próżno szukać na rynku dobrych shooterów z widokiem zza pleców bohatera, które w dodatku miałyby rozbudowany system skradania (wyjątek stanowi MGS V: The Phantom Pain)." - The division 1 i 2.

30.03.2021 10:11
p4go
📄
13.1
p4go
153
Almost human

Wildlands/Breakpoint w szczegolnosci ten ostatni po wszystkich ostatnich patch'ach.
Seria Hitman
Mad Max
Seria Sniper Elite
Seria Watchdogs (wiele zadan polega na skradaniu)

Ten koles lezy pod lodem gdzies?

post wyedytowany przez p4go 2021-03-30 10:15:13
30.03.2021 10:28
Qverty
13.2
2
Qverty
32
w olejku lub w pomidorku

The division 1 i 2.

The Division 1 i 2 w ogóle nie mają mechaniki skradania.

30.03.2021 10:29
Bukary
13.3
2
Bukary
222
Legend

Seria Hitman
Mad Max
Seria Watchdogs

To są shootery?

30.03.2021 11:44
Herr Pietrus
13.4
Herr Pietrus
224
Ficyt

Division, Seria SC, na upartego Wildlanda czy GR Future Soldier
Ach tak, Watch Dogs oczywiście też. No i Hitman...

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2021-03-30 11:46:16
30.03.2021 13:27
YojimboFTW
👍
13.5
YojimboFTW
55
Generał

Splinter Cell to gówno, wiadomo.

post wyedytowany przez YojimboFTW 2021-03-30 13:28:00
31.03.2021 15:31
p4go
😃
13.6
p4go
153
Almost human

Bukary lol, nie samochodówki. Przy każdej masz tagi TPS, szczelanki itd.
Come on man....

30.03.2021 09:58
xKoweKx [stalker.pl]
14
odpowiedz
xKoweKx [stalker.pl]
136
Stalker

"A wiedzieliście, że Cyberpunk 2077 zaczynał jako gra z perspektywy trzecioosobowej?"

oczywiście bo sami o tym pisaliście w 2013 roku XD
nic sie kupy nie trzyma w tych jego tłumaczeniach. CP miał być miksem TPP i FPP

https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-miksem-fpp-i-tpp-red-engine-powstawal-z-mysla-o-wiedzminie-3/z813569

30.03.2021 10:45
Metaverse
15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Metaverse
63
Senator

w Wiedźminie 3 strażnicy reagowali na nasze wykroczenia w ten sam sposób co policjanci z Night City i nikomu nie przyszło do głowy, że coś jest nie w porządku
Racja z tym ze zachowanie policji w Night City rowniez mi nie przeszkadza. Podobnie jak w Wiedzminie zajmuje sie misjami a nie tluczeniem przechodniow i walka z policja. Ci co narzekaja na zachowanie policji oczekiwali zapewne klona GTA gdzie ucieczki i walki z policja sa na porzadku dziennym.
Jedyne co mi przeszkadza to ograniczony zasieg minimapy w czasie jazdy co nadal nie zostalo poprawione.

30.03.2021 11:02
15.1
Shars
85
Konsul

Bardziej z tą policją chodzi o to że kompletnie psuje immersje.

30.03.2021 13:22
15.2
zanonimizowany449082
103
Generał

Z policją w NC jest jeszcze ten problem, że stojąc w miejscu można wyżynać stróżów prawa jeden po drugim, aż do 4 gwiazdek, po czym nie ruszając się z miejsca "zgubić" cały ogon...

AI level master...

30.03.2021 11:34
16
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany935386
37
Generał

Problemem jest to że minęło 5 lat od W3, a oni nadal z częścią mechanik są w dupie, tak jak byli przy W3, który był pod względem mechanik krokiem w tył nawet względem poprzednich ich gier... tak więc takie tłumaczenie nie ma sensu, bo przez 5 lat w zasadzie jedyne co usprawnili, to system walki (choć ciężko tu mówić o poprawkach, skoro to coś zupełnie innego), gdzie w innych miejscach się cofnęli- fizyka wody jest dobrym przykładem, lub stoją w miejscu- debilne AI.

04.04.2021 13:30
Darkowski93m
16.1
Darkowski93m
174
Generał

Jeśli chodzi o AI to jakieś 95% firm z branży stoi w miejscu.

30.03.2021 13:06
17
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1343642
6
Generał

Ypuscili na rynek alphe zamiast gotowej gry, a Zarząd oklamal graczy, akcjonariuszy i cala branże.
To sa fakty. Gra powinna wyjsc wlasnie teraz w kwietniu w stanie w jakim jest po patchu 1.2
Wówczas odbiór gry bylby inny.

A tak był skok na kase poki cana akcji byla po 400+ zl i zarobili zanim gre wydali. O to chodzilo, a branza udaje, że chodziło o cokolwiwk innego. Oj klamczuszki tak samo jak polityka i biznes.

30.03.2021 13:38
Bukary
17.1
Bukary
222
Legend

Gra powinna wyjsc wlasnie teraz w kwietniu w stanie w jakim jest po patchu 1.2
Wówczas odbiór gry bylby inny.

Oczywiście, że nie byłby inny, bo łatka 1.2 niewiele zmienia w samej rozgrywce, strukturze gry itp. Nie likwiduje też podstawowych problemów czy nawet błędów.

30.03.2021 13:26
YojimboFTW
👍
18
odpowiedz
2 odpowiedzi
YojimboFTW
55
Generał

Co poszlo nie tak?
CP2077 nie miał jeszcze swojej premiery.

Już?
Zostałem Shrederem?

30.03.2021 13:37
Bukary
😜
18.1
Bukary
222
Legend

Trochę ci nie wyszedł żarcik, bo Schreier wcale nie twierdzi, że przedwczesna premiera jest głównym źródłem problemów z CP2077.

30.03.2021 17:12
YojimboFTW
😐
18.2
YojimboFTW
55
Generał

Bukary
O czym ty z nim mówicie skoro żadnej premiery jeszcze nie było?
Jak możecie cokolwiek o CP2077 wiedzieć?
Nikt go jeszcze nie widział.

30.03.2021 13:32
19
odpowiedz
onek
39
Pretorianin

Nie ma zabijania cywili jak w GTA, ale są gracze z GTA wiec są obelgi jak w GTA.

post wyedytowany przez onek 2021-03-30 13:32:56
30.03.2021 13:37
20
1
odpowiedz
toyminator
74
Senator

Gra nie spełnia prawie niczego. Broni się tylko fabułą i postaciami. Powiedzmy że trochę walką. Cała reszta, te niby wybory,niby żyjący świat itp itd to jedna wielka ściema. I żadne Patche tego nie naprawią.

03.04.2021 13:00
😂
21
odpowiedz
queky
27
Legionista

co mogło pójśc nie tak gdy się tworzy grę przez 8 lat?

03.04.2021 15:56
Barklo
22
odpowiedz
Barklo
114
Generał

Jak można tworzyć jedną grę 8 lat i tak ją spierdzielić . Już nie mówię tutaj o błędach i nie doróbkach , ale ta gra jest po prostu brzydka graficznie i te pstrokate kolory bijące po oczach blee .

03.04.2021 17:03
23
odpowiedz
1 odpowiedź
Razor_blade
14
Centurion

Dobrze gościu napisał, nie wiedzieli co to do końca ma być. A że nie umieją takich gier robić tylko RPG to wyszło jak wyszło. Cyberpunka powinien zrobić Rockstar wtedy by coś było z tego.

05.04.2021 09:04
23.1
menththethuethe
41
Konsul

Rockstar nie robi gier RPG - póki co.

03.04.2021 18:13
Miodowy
24
odpowiedz
Miodowy
90
Nigdy nie był młody

Odkryciem Ameryki bym tego nie nazwał...

03.04.2021 19:54
Laterett
👎
25
odpowiedz
2 odpowiedzi
Laterett
54
Konsul

Dla mnie najlepszy open world od CD Projekt to Flotsam oraz Toussaint, boli oj bardzo boli że teraz nikt już nie pamięta szczególnie o tym pierwszym przypadku o Flotsam. Mega klimatyczne miasteczko / wiocha w mega niepowtarzalnym lesie gdzie gracz był właściwie otoczony przez niebezpieczeństwo i nieznane. Mistrzowska karczma gdzie mogliśmy zachlać morde, spuścić z wora na dwa sposoby popoerdolic o niczym z kompanami i jeszcze hajs przepierdolic. No magia. Siłowanie na rękę, mega questy i szereg tajemnic, niespodzianek słowem gracz nie miał powodów do nudy mimo że świat był mały. A teraz co? To dzięki dwójce kurwa CD Projekt dostał splendor, to ona była zajebista a już nikt o niej nie pamięta. Trójka broniła sie nieco na innych frontach plus robotę zrobiły dodatki ale kulminacyjnie tak 1 do 1 to właśnie Flotsam był najpelniejszym doznaniem w kontekście open World Maks napakowany treścią dla gracza. Night City to kurwa niestety wielki kompromis. Nikt już nie myślał tutaj o pobocznych aktywnościach tylko zadania, zadania, zadania a gracz zapierdala jak dylizans. Od questa do questa co to za open world? Przykładem jak wielkim kompromisem było Night City niech będzie to że w grze właściwie nie ma notatek audio. Taki budżet ale na to zabrakło tylko tona tekstu, a przecież tekst tutaj nie pasuje jak gracz ma zapierdalać i czytać w biegu? Cyberpunk rozgrywkowo polega na tym że co chwilę walczysz i co jak masz notatki zbierać? Zabije dwóch chłopa przerwa na lekturę w trakcie zadymy a potem reszta? No proszę.

04.04.2021 13:43
Darkowski93m
25.1
Darkowski93m
174
Generał

Nie no, bez jaj, Flotsam to rzeczywiście bardzo klimatyczny i przyjemny etap w drugim Wiedźminie, ale jeśli chodzi o ilość treści to to była bieda, tak jak w zasadzie cały drugi Wiedźmin. Akt I da się na spokojnie skończyć w 6-7 godzin, wykonując wszystkie questy i wyzwania. Piszesz o aktywnościach pobocznych, a to chyba najnudniejsze elementy. Walki na pięści, gra w karty, jakieś pijatyki. Serio, ktoś przykłada do tego wagę i spędza przy tym więcej niż 5 minut czasu?? Zlecenia na potworki to najprostsze w świecie zadania typu "Idź tam i zabij n bestii". Do tego Flotsam jest malutkie, zarówno samo miasteczko jak i otaczające je tereny. Do przebiegnięcia w poprzek w 2 minuty.

to właśnie Flotsam był najpelniejszym doznaniem w kontekście open World Maks napakowany treścią dla gracza

Chłopie, Ty tak serio? :D Malutki, ciasny, korytarzowy fragment świata ala open world, łącznie jedynie kilkanaście zadań fabularnych, kilka żmudnych i odtwórczych aktywności pobocznych. Wszystko do ukończenia w 6 godzin. Pod względem klimatu, scenariusza i samej przyjemności z rozgrywki to zgadzam się, Flotsam robiło robotę. Ale jako rpg w otwartym świecie to poziomem nie zbliżało się nawet do tego co pokazano dopiero w Wiedźminie 3. Ogromny skok jakościowy.

11.04.2021 16:55
Laterett
25.2
Laterett
54
Konsul

Widzisz przy moim podejściu do gier to Flotsam mi na spokojnie na kilkanaście godzin starczy a będzie to mega dobre kilkanaście godzin... Dla mnie Flotsam to rzecz jasna mikro open World ale jednak cholernie grywalny czego nie powiem o Night City. I oczywiście drugi Wiedźmin to właściwie dekada na karku to teraz możesz patrzeć z przymróżenien oka ale jednak wtedy CD Projekt myślał żeby stworzyć lokacje maksymalnie dopakowana treścią, a dzisiaj Night City to w głównej mierze sieka, sieka, sieka żadnych urozmaiceń.

I ta karczma we Flotsam... Możesz sobie mówić co chcesz ale dla mnie to była magia górne piętro takie spokojne można było pogadać z kompanami albo posilowac się na rękę. Na dole za to było już ostrzej, bijatyki, dziwki za drzwiami i coś tam jeszcze no magia a jak to wygląda w karczmach czy salonach w nowszych grach Redów? Nijak. Nic tam nie możesz robić to tylko tło zero grywalność, nie przeszkadza ci to spoko rzecz gustu.

03.04.2021 22:36
26
odpowiedz
cudak82
35
Centurion

"Tymczasem oni postanowili dodać do tego otwarty świat z żyjącym miastem, policją, samochodami, przestępstwami."

Straszne! ktoś chciał dodać otwarty żyjący świat do gry RPG zamiast zrobić z tego liniowe i korytarzowe RPG..
A na poważnie to dla mnie jest zaletą, że próbowano ożywić ten świat, połączyć w jednej grze światy GTA i Deus Ex. I gdyby gra powstawała jeszcze z rok to pewnie by się udało to zrealizować dużo lepiej (bez problemów o jakich co chwile słyszymy) i nikt by nie mówił, że "redzi" chcieli zrobić coś niemożliwego. Mówiono by że przekroczyli kolejne granice jako twórcy gier zawierzając poprzeczkę bardzo wysoko w branży gier.

"gdyby to wszystko wyciąć, a całość doszlifować, otrzymalibyśmy dużo lepsze doświadczenie"
Po co wycinać. Po prostu trzeba było doszlifować to co jest bez wycinania.

03.04.2021 22:57
ProfesorXxx
😐
27
odpowiedz
1 odpowiedź
ProfesorXxx
53
Pretorianin

Zbyt wysokie ambicje, obietnice i opieszałość przy produkcji zawsze dają taki efekt proste

11.04.2021 18:18
Wujek Władek
27.1
Wujek Władek
39
Niczburukjebiwdenko

Raczej zbyt szybki skok na kasę, ta gra powinna wyjść dopiero 2021/2022.

post wyedytowany przez Wujek Władek 2021-04-11 18:18:57
Wiadomość Cyberpunk 2077 - Jason Schreier tłumaczy, co poszło nie tak