Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość 2021 rok bez Need for Speed. Criterion pomoże w pracach nad Battlefield 6

02.03.2021 08:28
1
1
Shars
85
Konsul

Heat bym jednym z najlepszych NFSów ostatnich lat, ale mogło by być jeszcze dużo lepiej. Zastanawia mnie czy nie mogą po prostu zrobić remake'a MW albo U2 w takiej samej formule jak wtedy, tylko z nowymi pojazdami, lepszym tuningiem itd. itd. Nawet remaster którejś z tych części rozszedł by się jak ciepłe bułeczki.

post wyedytowany przez Shars 2021-03-02 08:29:37
02.03.2021 08:30
2
3
odpowiedz
mikelsgrom
10
Konsul

Up żadnych remaków, czy remasterów. Chyba, że ktoś na prawdę dobry sięby za to wziął. Tu trzeba nowogeneracyjnej części w tamtych klimatach co najwyżej. Model jazdy do przebudowy. Jednak nie liczyłbym na to, bo już od lat nie można.

02.03.2021 09:24
|13|
😉
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
|13|
77
walas85

2021 rok bez Need for Speed. Criterion pomoże w pracach nad Battlefield 6

Jest aż tak źle, że potrzebują pomocy...?
Czy ich zdolności są niezbędne by dodać nowe zabawki do gry...?

02.03.2021 09:42
3.1
radas_b
62
Generał

Już pomagali DICE przy ostatnim Battlefroncie. Byli odpowiedzialni za moduł związany z bitwami gwiezdnymi. W moim odczuciu wyszło to lepiej niż Star Wars Squadrons. Także akurat wg mnie to dobra wiadomość.

post wyedytowany przez radas_b 2021-03-02 09:42:54
02.03.2021 10:50
4
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
Olekrek
47
Rotmistrz

Wątpię by kiedykolwiek w przyszłości udało im się zrobić NFSa, który zadowoli graczy. Z prostego powodu - fani NFS to jedna z najbardziej nieokreślonych grup growych. Nie mają pojęcia czego oczekują od NFS. Po premierze NFS ProStreet każdy chciał nowego Undergrounda. Przez lata gracze płakali, wylewali żale, a jak w końcu dostali, to powiedzieli, że jednak nie chcą. W zasadzie NFS 2015, Heat i w dużym stopniu Payback, to były właśnie takie Undergrundy na nowym silniku. 2015 to był idealna odpowiedź na płacze o U3, bo było to połaczenie Undergrounda z Most Wanted. Czyli klimat bardziej luzacki, ale też z szerszą fabułą.

Praktycznie co roku zdarza mi się przejść Most Wanted. Osobiście uważam go za najlepszą część. Fajnie jakby wydali Remejk. Nie chciałbym Remastera, bo oprócz całej fabuły, świata itd. MW ma świetny model jazdy, który Remasterem mogliby zepsuć.

02.03.2021 10:56
Mr. JaQb
4.1
1
Mr. JaQb
103
Legend

Bzdura, piszesz jak marketingowiec od EA. Od lat jest problem z mechaniką jazdy w NFSach, póki autami jeździ się jak w Asphalcie to nie ma żadnego znaczenia jak bardzo będą kombinować z fabułą i klimatem.

02.03.2021 12:35
4.2
1
Olekrek
47
Rotmistrz

W 2015 model jazdy był bardzo arcadowy, fabularnie, tuningowo itd., to NFS Undergrund 3, a i tak płacz, że to nie to.
Jak był płacz o fabułę i tuning, to EA dała nam to. Wtedy ludzie przerzucili się na płacz o model jazdy. Jak Ci zrobili, taki jak był w pierwszych częściach, czyli do bólu arkadowy, to nagle płacz, że chcą symulator. Gracze NFS to najbardziej niezdecydowana grupa ludzi. NFS 2015 miał dosłownie wszystko to co fan Underground mógłby chcieć w nowej odsłonie, a i tak płacz.
Model jazdy w NFS był bardzo przyjemny i to wyróżniało ich na tle innych arcadówek. Taki był od pierwszej części, aż do Carbona. Później zaczęli iść w stronę bardziej symulatora. Wrócili do korzeni w 2015. Przełożyli ten z pierwszych kilku części na nowy silnik. Dodali łatwiejsze driftowanie, lepsze wychodzenie z zakrętów. Coby nie zrobili, to i tak będzie płacz.

02.03.2021 12:38
kęsik
😒
4.3
kęsik
148
Legend

Olekrek ma oczywiście rację. Przez lata ludzie chcieli Undergrounda 3 i gdy go dostali nie spodobał im się więc ludzie dalej czekali (i nadal czekają) na Undergrounda 3. Naprawdę co by ĘĄ nie zrobiło, nieważne jak bardzo nie słuchałoby fanów serii i dostarczało taki produkt jakiego oni chcieli to zawsze coś jest nie tak. Payback według mnie był super grą, bardziej w stylu Forzy Horizon niż starych NFSów ale bawiłem się przy nim świetnie ale co było problemem? Mikrotransakcje i lootboxy, który nie były natarczywe, w skrzynkach były elementy kosmetyczne i gra w żaden sposób nie zmuszała do wydawania pieniędzy bo wszystko dostawaliśmy za granie w grę. Wyszedł patch który miał rozwiązać ten wielki problem i co się okazało? Ten patch w zasadzie zepsuł balans w grze bo nagle dostawaliśmy dużo więcej pieniędzy w grze i zwyczajnie mieliśmy jej aż za dużo. Przed patchem było lepiej no ale gracze byli oburzeni nieistniejącym problemem. Potem wyszedł Heat, bez mikrotransakcji, poprawiony model jazdy, nie trzeba się ślizgać jak w grach Criterionu (poważnie nie mam pojęcia jak ludzie mogą narzekać na model jazdy w nowych NFSach i jednocześnie tak chwalić HP 2010 który miał model jazdy o wiele gorszy), kolejny duchowy spadkobierca Undergrounda i co? No niby najlepszy NFS od 10 lat ale cośtam cośtam syf. I tak w kółko. Gracze czegoś chcą, gracze to dostają, gracze niezadowoleni więc dalej czekają na to samo co już dostali...

02.03.2021 13:32
szyszka_PC
4.4
2
szyszka_PC
101
Generał

Moim zdaniem problemem jest to, że wiele współczesnych fanów wyścigów wychowało się na Undenground 2 i Most Wanted tzn. grali w to, gdy byli młodzi. Przez to oczekują od EA czegoś niemożliwego - chcą znowu poczuć się tak magicznie, jak by byli dziećmi. Zawsze będą narzekać, że "to nie to samo", ale nie zdają sobie sprawy, że za to odczucie odpowiada wydoroślenie. Nostalgię i sentyment ciężko przebić czymkolwiek.

02.03.2021 14:14
Szefoxxx
4.5
Szefoxxx
75
Doradca

Co za brednie, od razu widać, że to wy nie wiecie o co chodzi, gracze już nigdy nie dostali żadnego pełnoprawnego undergrounda, to co wyszło to marketingowy bełkot EA, który tylko powtarzacie, a w praktyce to co wyszło to jakieś ograniczone maksymalnie twory na odwal się bez żadnego przemyślenia tematu, funkcji, rozgrywki, byle zrobić kolejny nfs w danym roku i tyle.

Te ograniczone funkcjonalnie buble to żadne undergroundy, zero tego czegoś, klimatu, pomysłu, i to nie ma nic wspólnego z wiekiem tylko czystymi obiektywnymi faktami z gier.

Najbliżej był nfs 2015, który na pc wyszedł w 2016, ale ledwo po wyjściu został totalnie olany, wsparcie było żadne, i też pełno braków, znowu to samo, nfs odhaczony i nara.

Ja tam nie ma problemu z heat czy payback, ale jak ktoś mi mówi, że gracze otrzymali już kolejnego undergrounda i im się nie podobał to mi się tylko śmiać chce.

Co najwyżej otrzymali wybrakowaną, mało rozbudowaną papkę, bo nie chodzi by zrobić kolejną grę kopię, ale i to dostosować do obecnych oczekiwań, a te są dużo większe niż wtedy i możliwości są dużo większe, a potem dostajesz takie "coś" nowe od EA, patrzysz na to i nie dosyć, że nic kompletnie nie rozbudowali i nie mieli pomysłu, to jeszcze nawet ma braki do znacznie starych odsłon, jak ktoś twierdzi inaczej to się oszukuje.

To nie gracze są niezdecydowani, to EA takie jest i potem wychodzi kolejny mierny ala underground, bo nie ma czasu by zrobić coś porządnie, po co jak za rok nowy nfs.

Tak więc panowie, bez jaj, ochłapy które rzucał ea jako kolejne undergroundy to w żadnym wypadku nie były pełnoprawne przemyślane tytuły, sorry.

02.03.2021 20:06
4.6
LukaszRei
50
Pretorianin

Co z tego, że dostali coś, co miało być duchowym następcą Underground 2? Sam fakt, że ta gra nawiązywała do U2, to za mało, skoro dostaliśmy jakiegoś krapa.
NFS 2015 był tragiczną odpowiedzią na prośby graczy. Fabuła była zbyt luzacka i strasznie natarczywa. Największym problemem był jednak model jazdy, który w tego typu grze jest najważniejszy, a zrobili jakieś pośmiewisko. Wyciągnęli go chyba z pierwszych części gry Asphalt, które tworzone była na telefony z fizyczną klawiaturą, w czasach na długo przed smartfonami z androidem. Model jazdy, który w tamtych czasach, na prostych telefonach był całkiem fajny. Tak w grze na współczesne komputery i konsole, to istne pośmiewisko i wstyd dla tak dużej firmy.

Heat też był syfem przez beznadziejny model jazdy, który dalej jest kpiną. Mimo że grafika jest fajna, fabuła całkiem fajna (a przynajmniej początek) i niezbyt nachalna, to i tak nie są wstanie zrobić z tego choćby znośnej gry. Dodatkowo kolejną ogromną wada jest soundtrack, jest w nim może z 5 znośnych utworów, od reszty robi się nie dobrze, a większości nazwanie muzyką było by zbrodnią.

02.03.2021 12:38
5
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1314152
24
Pretorianin

Przejęcie rynku po NFS jest sprawą otwartą. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia, bo wydaje mi się że problem nie leży w możliwościach zrobienia lepszego NFSa, tylko w zrozumieniu sukcesu pierwszych F&F i kilku części NFSa z przełomu milenium. Wiem, że to zły przykład, ale Japończycy robią kible z muzyczką, podmywaniem tyłka, różnymi zapaszkami i metodami spłukiwania, a mi by się bardziej podobał zaniedbany ToiToi z gołą babą na drzwiach wejściowych.
Nikt nie zrobi dobrego NFSa na siłę lub za dużą kasę. Sukcesem tej gry jest klimat - tabelki, burze mózgów, statystyki i sondowanie potrzeb klienta tego nie zastąpią.

02.03.2021 15:10
Nerka
😂
5.1
1
Nerka
156
Generał

Od lat najlepszymi NFsami są Forze Horizon :V

02.03.2021 20:22
6
odpowiedz
LukaszRei
50
Pretorianin

Jak moją zrobić znowu takiego gniota jak cześć z 2015 czy Heat (w te pomiędzy nie grałem), to niech lepiej przez 2,3,4 czy nawet więcej pomagają przy innych grach.

04.03.2021 18:23
8
odpowiedz
Zarus
3
Junior

Nie zrobią remaku u1 u2 mw i carbon bo musieli by nowe wykupuwać nowe licencje a im się nie chce to raz po drugie toyota nie chce swoich samochodów w grach a po trzecie zespoły muzyczne obecne w tych grach mogą już nie istnieć po czwarte ea black box przestało istnieć rozpadło się

Wiadomość 2021 rok bez Need for Speed. Criterion pomoże w pracach nad Battlefield 6