Patch 1.2 do Cyberpunk 2077 w drodze? Rozpoczęto testy
Bardzo fajny, rozbudowany i dopieszczony early access. Ciekawe kiedy wyjdzie pełna wersja...
Ilość placeholderów, wyciętych mechanik i braków, które po 30h zaczynają być widoczne jest bardzo dużo. Dobrym przykładem jest ikonka umiejętności dla trzymania 2 pistoletów. Ikonka została, skill na szybko zmienili wycinając mechanikę. Oczywiście ciężko winić developerów - tam gdzie był czas to gra robi wrażenie. To jest przede wszystkim wtopa ze strony zarządzania tworzeniem tej gry i winą należy obarczyć szefostwo studia (szeroko rozumiane gremium decyzyjne aż po zarząd).
Marcin Iwiński prezentujący wszystkie poprawione elementy w Cyberpunk 2077 w patchu 7.9, 2028 rok, koloryzowane.
Bardzo fajny, rozbudowany i dopieszczony early access. Ciekawe kiedy wyjdzie pełna wersja...
Ilość placeholderów, wyciętych mechanik i braków, które po 30h zaczynają być widoczne jest bardzo dużo. Dobrym przykładem jest ikonka umiejętności dla trzymania 2 pistoletów. Ikonka została, skill na szybko zmienili wycinając mechanikę. Oczywiście ciężko winić developerów - tam gdzie był czas to gra robi wrażenie. To jest przede wszystkim wtopa ze strony zarządzania tworzeniem tej gry i winą należy obarczyć szefostwo studia (szeroko rozumiane gremium decyzyjne aż po zarząd).
Widać poprawę jak testują :) Oby tylko tym razem nie zawiedli Marcina tam w QA
Juz teraz można kupić CP77 poniżej 100zl (via łowcy gier)
Taki sobie budżet zakladalem...
Rok po premierze...
Ze wszystkimi poprawkami...
Po wszystkich paczach cena spadnie do 50zl...
Marcin Iwiński prezentujący wszystkie poprawione elementy w Cyberpunk 2077 w patchu 7.9, 2028 rok, koloryzowane.
Dla mnie największym minusem gry była zbyt krótka fabuła, oraz ilość rozbudowanych questów pobocznych w stosunku do setki znaczników na mapie ;/ Wiedźmin 3 dla mnie miał zdecydowanie lepsze proporcje, w cyberpunku czuję niedosyt, oraz to że fabuła została poprowadzona za szybko
Mam to samo. Myślałem, że jestem w połowie gry a okazało się, że to koniec. Z wiedźminem 3 miałem odwrotnie - przy bitwie w Kaer Morhen po kilkudziesięciu godzinach gry byłem pewien, że to koniec, a potem było jeszcze kilka godzin gry.
Dokladnie tak! Zrobilem sobie przerwe od Cyberpunka, obecnie to juz 3 tygodnie. Mam prawie 90h i gram w zasadzie od premiery. Skonczylem watek Judy, ktory mnie cholernie rozczarowal. Poszedlem zrobic misje glowna (u Hanako), a tu sie okazuje, ze jest to juz akt finalny i w tym momencie zrobilem sobie przerwe od gry. Prowadzenie gracza przez swiat, za pomoca misji jest tragiczne, poki co mam wrazenie, ze gra jest STANOWCZO za krotka i przez ten chaos zwiazany z misjami, historia wydaje sie byc niekompletna. Niestety fajerwerki w recenzjach sa dla mnie nieporozumieniem, w kwestii fabuly gry. Duzo moglbym napisac, o tym co mysle, ale szczerze mowiac, mam ochote kupic Red Dead Redemtpion 2, mimo ze nie jestem fanem westernow, ale historia za to jest wystarczajaco dluga i lepiej prowadzi gracza przez swiat.
Wedlug mnie wrecz przeciwnie. Zbyt dlugie rozciaganie glownego scenariusza daje predzej niz pozniej negatywny rezultat przez co glowny watek staje sie coraz bardziej i bardziej wyprany i wyjalowiony. No ale tak sie konczy robienie czegos szytego na miare uniwersalna czyli nijaka i kiedy chce sie dogodzic wszystkim jednoczesnie. Liczba zapchajdziura pobocznych aktywnosci jest i tak na absurdalnym poziomie mimo, ze nieco lepszym niz W3 bo tutaj stosunkowo wczesnie mozna sie zorientowac, ktory typ aktywnosci calkowicie ignorowac (mam tu na mysli kontrakty istniejace tylko dla tepego grindu, a tego w obu grach jest calkiem sporo jesli oceniac calosc zawartosci)
Krótka i słaba jak na to co twierdzili, tego już obawiam się żadnym patchem nie naprawią, i to jest największy żal i wtopa, gdzie ta next genowa przygoda, lol.
Prosta do bólu liniowa przygoda bez jakikolwiek złożoności i rozbudowy, jedynie prolog cokolwiek sobą reprezentował w tym aspekcie, szkoda tylko, że sam wyglądał jak poszatkowany na maksa i na szybko ulep byle cokolwiek tam się kupy trzymało, a i tak się nie trzymało.
Do tego tona pomysłów, które nie trzymają się kupy i logiki, kreacja postaci, które podejmują absurdalne decyzje, są nierealistyczne czy samo tworzenie postaci, które powinny mieć jakieś znaczenie, a ostatecznie nie mają żadnego, absolutnie okropnie to grę spłaszczono w każdym aspekcie.
I prawdopodobnie (tak jak ostatni "duży patch") będzie skierowany w większości na konsole, a na PC-tach nie poprawi nic albo będą to delikatne usprawnienia. Współczuję tym, którzy mają więcej niż minimalne wymagania, a nadal grają w mniej niż 30 fpsach...
Gra na GTX 1060 wygląda słabo i generuje ok. 30 klatek. Ale na moim GTX 1070 ti, i9-9900k i telewizorze z HDR wygląda i działa jak marzenie (gram w Full HD).
Trzy dni na testowanie dużej łatki na wszystkich platformach? To pewnie znowu wprowadzą nowe bugi na PC.
Nie musieli sprawdzać gry na testowym steamie. Od tego mają narzędzia wewnętrzne i gra nie musi być na steamie żeby ją testować. Na Steamie mogą testować integrację ze steam oraz udostępnić grę dla testerów spoza studia. Natomiast to już jest wersja taka, jaka najprawdopodobniej trafi dla graczy. Może to też być tylko BRANCH dla steama, żeby zaakceptowali grę zanim pójdzie na public.
Każda gra na steamie posiada testowy branch np. do testów integracji ze steam oraz review steama.
A ja przeszedłem całość na xbox series x. Zagrałem, chociaż nie lubię fps. Odchaczyłem wszystkie aktywności oprócz walk bokserskich i wyścigów samochodowych. Gra nie zawiesiła się ani razu a jedna misja nie zaliczyła mi wysiadki z auta. Gra ma potencjał i czekam na więcej. mnie tylko to że mam nową generację konsoli dobry tv, a gram w grę która do ch.. ja jakością graficzną odpowiada poprzedniej generacj. Wiem że nie zagram drugi raz (chyba tylko w dodatki), a zapłaciłem pełną wartość za półprodukt!
Kolejna duża aktualizacja?
Jaka kolejna skoro nie było ani jednej dużej aktualizacji jeszcze.
No i łatki nie będzie w terminie:
https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/patch-1-2-development-update.11081719/
1.2 będzie w drugiej połowie marca. Wypadałoby zaktualizować newsa, bo wszyscy o tym piszą, tylko nie GOL.
While we dearly wanted to deliver Patch 1.2 for Cyberpunk 2077 in the timespan we detailed previously, the recent cyber attack on the studio’s IT infrastructure and extensive scope of the update mean this unfortunately will not happen — we’ll need some additional time.
Our goal for Patch 1.2 goes beyond any of our previous updates. We’ve been working on numerous overall quality improvements and fixes, and we still have work to do to make sure that’s what you get. With that in mind, we’re now aiming for release in the second half of March.
It’s not the news we enjoy sharing, but we want to make sure we launch this update properly. Stay tuned for more information as the time draws closer. Thank you for your continued patience and support.
Ile razy przekładali premierę gry? 3? Zobaczymy ile razy przełożą tego patcha ... Poważne studioooo
Oj, testują cierpliwość graczy, koniecznie chcą znaleźc limit ;)
Wszystko jasne, cyberatak, to, tamto... niby można tłumaczyć. Ale po tych wszystkich cyrkach plus publicznym oświadczeniu w formie wystąpienia na video, to nawet jakby się waliło i paliło, ten patch powinien być w terminie.
Patrząc na CPR i przy okazji na cyrki w Techlandzie, strasznie zalatuje amatorką na wyższych szczeblach kierowniczych.
Grę zaliczyłem przy 1.06 na wszystkie możliwe sposoby i bardzo dobrze się bawiłem, niestety co było potem (łatki) to tragedia. Obecnie w Cyberpunka już prawie nikt nie gra a za moment i nie będzie pamiętać. To jest o tyle dziwne że grę czekały miliony osób z wywieszonym jęzorem, dzisiaj każdy już czeka na premierę innej gry. Tak zmarnować potencjał marki to / będą o tym chyba uczyć na marketingu.
Rzeczywiście, te statystyki raczej nie są korzystne dla gry.
Nie wiem jak to jest przy innych tytułach / hitach w takim przedziale czasowym w okresie 3 miesięcy po premierze, więc ciężko mi się odnieść, ale na chłopski rozum to gra faktycznie trochę umarła.