Wydajność Cyberpunka 2077 znacząco poprawiona przez moda
Jak ty chcesz zainstalować moda przeznaczonego na pc na ps4?
Wgraj moda na pendrive, podłącz pod PS4 a potem... zostaje modlitwa. A nuż zadziała ?
to trzeba na CD-RW nagrać rufusem tablica partycji GPT i zrobić zerowanie płyty przez MHDD. Wzrost wtedy jest do 20 cm.
Warto było pod koniec 2019 zainwestować w porządnego PC. Wszystko śmiga znakomicie, nawet z włączonym ray-tracingiem. Do pełni szczęścia 4K brakuje, ale to już nie na możliwości mojego kompa.
U mnie 3080-tka nie wystarcza na 60 klatek przy wymaksowanych ustawieniach z RT w 1440p. Nie na wyrost to "znakomite śmiganie"?
A jeszcze lepiej poczekać kilka lat i za mniejszą kwotę kupić PC, na którym Cyberpunk będzie śmigać na maksymalnych ustawieniach, w 60 fps-ach i w 4K. A samego Cyberpunka kupić w jakimś zbiorczym i spatchowanym Gold czy innym Enhanced Edition (na nazwanie jej Game of the Year Edition chyba się nie odważą...) w promocji za 44,99 zł.
Wtedy było warto, teraz już nie biorąc pod uwagę że kart graficznych nie ma a te co są mają ceny zawyżone 2-3 krotnie. Mój leciwy używany 1070 Ti kupiony ponad 1,5 roku temu wisi dziś na ebay'ach za 2x tyle za ile go kupiłem.
Brakuje Ci 10% wydajności. Cyknij delikatnie parę suwaków i będziesz miał 60fps.
Tak jak kolega
Ale wiesz, że wystarczy odpalić pierwszy lepszy benchmark na yt i wychodzą wszystkie kłamstewka?;) Nie ma sprzętu obecnie, na którym cp2077 "śmiga znakomicie". Dropy są wszędzie i to nie o 5-6 klatek ale o 15-20 w najcięższych miejscówkach. Chyba, że odpalisz go w fullhd na topowej grafice pod 4k ale to chyba nie o to chodzi. Chociaż nawet ona zostanie w końcu zarżnięta przez wycieki pamięci i wydajność po kilku godzinach poleci w dół o połowę. Nie zrozum mnie źle, ja nie mam tutaj problemu, każdy sobie gra na czym lubi i na co go stać ale nie rozumiem po co to zaklinanie rzeczywistości i pisanie bajek na forach, że gra chodzi lepiej niż w rzeczywistości skoro każdy może to łatwo zweryfikować.
Przyjmij do wiadomości, że dla wielu graczy osobista definicja śmiga znakomicie to prawie 60, ze spadkami w śródmieściu, a tę definicję spełnia pecet z 2019 roku w FHD.
A ja na 3080 mam również spadki do 40 klatek w mieście i to (obecnie, przejściowo) w fullHD. Dobre jaja sobie robicie z tym znakomitym śmiganiem.
Dość ciekawe, może mocno pomóc ludziom. Dlaczego jednak autor radzi włączyć "na sztywno" MSAA x4 w panelu NVidii dla tej gry? Do tego jeszcze z wygładzaniem przezroczystych tekstur. Tego już nie wyjaśnił w opisie. A przecież włączenie MSAA to jest właśnie coś, co tylko pogarsza wydajność (GPU). O ile w ogóle jest możliwe włączenie MSAA dla Cyberpunka, bo MSAA używa się bardziej do starszych silników gier ze względu na ograniczenia sposobu w jaki działa MSAA.
Gram na i5 4590, rx 580 8gb i 16 gb ram i faktycznie różnica jest widoczna. Dzięki za wstawkę.
Wydajność Cyberpunka 2077 znacząco poprawiona przez moda
Jeśli rachmistrz potrafi dodać 600 liczb czterocyfrowych na godzinę to zwiększy swoją wydajność wtedy, gdy nauczy się dodawać 650 czterocyfrowych liczb na godzinę a nie wtedy gdy będzie dodawał 650 trzycyfrowych liczb na godzinę.
Zdanie będące tytułem tego artykułu jest kłamstwem albowiem z treści wynika, że nic nie jest liczone wydajniej a tylko jest zmniejszona liczba rzeczy do policzenia. Zmniejszenie ilości rzeczy do policzenie to nie jest zwiększenie wydajności. Zwiększenie wydajności jest wtedy, gdy taka sama ilość rzeczy jest liczona w krótszym czasie albo w takim samym czasie jest liczone więcej rzeczy.
Zwiększenie wydajności jest wtedy, gdy taka sama ilość rzeczy jest liczona w krótszym czasie albo w takim samym czasie jest liczone więcej rzeczy.
Zapomniałeś o casie, gdzie w krótszym czasie jest liczone więcej rzeczy.
Zwiększenie wydajności jest wtedy, gdy taka sama ilość rzeczy jest liczona(...)
Skoro "liczona" to nie ilość, a liczba rzeczy. Jak się wymądrzamy to bez błędów, inaczej wychodzi nie mądrze, a śmiesznie i z politowaniem.
Kolejny mod który poprawia wydajność OBNIŻAJĄC jakość grafiki, sorka modderzy ale plikami .ini nic nie zrobicie.
Moder sam z siebie robi klauna, wypisując że testy są na Ultra i MODYFIKACJE .ini w takim razie to już nie ULTRA.
Beka.
U mnie nic nie daje.
W Cyberpunku populacja jest na tyle dziwna że raz w kluczowym miejscu potrafi wylosować tłum drugim razem pustkę i różnica w FPS będzie z 10-15 klatek.
A wiec jak moder robi do kitu testy może myśleć że zoptymalizował grę nie wiedząc o tym że gra zrobiła mu wałek. Wczytanie gry w tym samym miejscu nie jest stałe dla pomiarów.
Jeszcze? Ja dopiero zamierzam przysiąść i zagrać - jak naprawią ten paździerz. Czyli pewnie 2022-23 albo nigdy.
Miliony ludzi na PC, konsolowcy z 2013 roku podobno płaczą że im gry z 2021 nie działają...
Zagram 2 raz jak naprawią babole i wydadzą wszystkie rozszerzenia, a póki co nie mam zamiaru nawet instalować.
Tak tylko przypomne wycinek GoLowego artykułu o narzędziach moderskich do CP77
Źródło:
https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-narzedzia-modderskie-udostepnione-fanom/ze1f2bc
Zaczyna się xD dziękujmy za ten wyciek kodu źródłowego, może będzie się dało w to drewno w końcu zagrać!
A co ma wyciek kodu źródłowego do ustawień w plikach .ini?
Ano tyle, że widząc kod źródłowy można ocenić co będzie obciążać system czyt. Co jest słabo napisane/zoptymalizowane i co najlepiej wyłączyć lub coś tam innego zmienić.
W sumie to możnaby na kickstarterze zrzutkę zrobić i dać to jakimś specom żeby poprawili tu i tam. Potem ślemy kod do CDP i oni wypuszczają oficjalnego patcha.
Nie... jeszcze śpię.
Odpowiedź z serii "nie mam pojęcia, ale się wypowiem yolo". W życiu linijki kodu na oczy nie widziałeś.
pobrałem tego moda ale mam wrażenie że gra chodzi gorzej na tym modzie
Przestańcie już w kółko pisać o tym żałosnym, zabugowanym gniocie bo niedobrze się robi. Twórców tego bubla zwanych szerzej oszustami i kłamcami też przestańcie żałować w co trzecim artykule.
Nie no tak nie może być. Kto to widział żeby Cyberpunk 2077 naprawiać w tak brutalny i ordynarny sposób?