Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Mobilna gra ma ustawienia graficzne, których brak w wersji PC

22.01.2021 11:34
1
1
zanonimizowany1343770
18
Generał

Wygląda jak pomyłka warunku w kodzie, ale ok. Może w to nikt nie grał na PC że nikomu nie przeszkadzało że tam nie ma tego do tej pory, albo chcieli dopiero teraz dać. Są dwa rodzaje software, ten z bugami i ten którego nikt nie używa.
No a może tak miało być, kto ich tam wie ^^

post wyedytowany przez zanonimizowany1343770 2021-01-22 11:36:27
22.01.2021 11:39
😜
2
1
odpowiedz
lee32147
62
Konsul

Cóż, na PC ciągle można zmienić te ustawienia graficzne (a nawet dużo, dużo więcej) w plikach .ini. Na konsolach można jedynie pomarzyć o tym, co jest na PC, a teraz nawet na telefonach.

22.01.2021 11:53
pieterkov
3
odpowiedz
pieterkov
143
Senator

Po co na pc ustawienia graficzne skoro gra wygląda tak, że pójdzie na każdym ziemniaku? Pewnie dodadzą to w patchu.

22.01.2021 11:55
Seba01
😂
4
odpowiedz
Seba01
39
Pretorianin

Uśmiałbym się, gdyby HandyGames miałby w planach zrobić port remake'u Destroy All Humans XD

22.01.2021 12:32
ReznoR666
5
1
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

To mi przypomniało przypadek Lara Croft GO na PC, w którym ustawiono na sztywno Multisample Antialiasing i nie było możliwości jego wyłączenia ani w menu ani plikach konfiguracyjnych. Dzięki temu mimo prostej grafiki projektowanej na smartfony ledwie działała na integrze Intela, która jest bardziej wydajna niż układy w telefonach... Na szczęście w sterownikach Intela jest opcja siłowego wyłączenia Multisamplingu w każdej grze, wtedy można grać spokojnie w 1080p i stałym 60fps+. Jest wtedy nawet taki zapas mocy, że można nawet sobie włączyć postprocesowy CSAA w sterownikach i mieć podobny rezultat ale w praktycznie identycznej wydajności co bez AA. I do tego oszczędza się mnóstwo energii i ogranicza przegrzewanie, jak ktoś lubi np. pograć na laptopie, bo GPU w większości działa na połowie mocy zamiast ciągle na full.

Albo przypadek Dust: An Elysian Tail, w którym nie można nawet wyłączyć VSync ani w menu ani w plikach konfiguracyjnych, ani w sterownikach Intela (które nie posiadają opcji całkowitego wyłączenia VSync). I wtedy albo trzeba zmniejszyć rozdzielczość, żeby grać w (miarę stałym) 60fps, albo godzić się na to, że gra będzie działała głównie w 30 fps, i tylko okazjonalnie, rzadko i losowo skakała do 60 (mimo posiadania pełnej mocy do działania w 60+)

Toast dla niektórych developerów-geniuszy :)

post wyedytowany przez ReznoR666 2021-01-22 12:34:49
22.01.2021 20:20
Uruk-Hai666
6
1
odpowiedz
Uruk-Hai666
45
Generał

Mnie tam mobilne granie nie interesuje, jednak wolę grać na swoim 27' niż na 5'.

Wiadomość Mobilna gra ma ustawienia graficzne, których brak w wersji PC