Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Napady i deathmatch w Cyberpunk 2077 - multiplayer w kodzie gry

11.01.2021 21:09
JaJestemPlayer
1
JaJestemPlayer
31
Grzybacz

.

post wyedytowany przez JaJestemPlayer 2021-01-11 21:21:14
11.01.2021 21:18
BlurekPL
2
1
odpowiedz
BlurekPL
91
Generał

JaJestemPlayer Ale nikt nigdzie nie mówi że to jest ich piorytet, po prostu w plikach gry znaleziono takie informacje i nie jest to nic nowego, czasami nawet się zdarzy że w plikach danej gry znajdziemy informacje o kompletnie innej, nie powiązanej grze, albo tak jak w GTA lub RDR2 często wygrzebuje sie informacje, więc to że znaleziono info o multiku, nie świadczy o tym że Redzi się wypięli na graczy i mają gdzieś singla i wezmą się za multi.

11.01.2021 21:20
NightBosman
3
odpowiedz
1 odpowiedź
NightBosman
41
Pretorianin

JaJestemPlayer

"Najpierw", co to znaczy najpierw, przecież wyraźnie mówili że ten cały moduł multiplayer będzie dopiero za 1-2 lat. To co tam znaleźli to jest jakaś podbudówka, taka "baza" wokół której będą budować moduły rozgrywki. Być może implementacja podstawowych funkcji mp już była zlecona w fazie rozbudowy silnika czyli początki developingu żeby ograniczyć późniejsze zmiany względem tego co było w "module singeplayer", wiecie - aby było czuć że to multiplayer a nie całkiem inny tytuł.

Możemy się śmiać ale większość błędów naprawiona do tego czasu.

post wyedytowany przez NightBosman 2021-01-11 21:24:13
11.01.2021 21:26
JaJestemPlayer
3.1
1
JaJestemPlayer
31
Grzybacz

Faktycznie, mój błąd, informację przeczytałem z innego, jak teraz zauważyłem bardziej stronniczego źródła i od razu się nastawiłem na to że będą pośpieszać wypuszczenie multiplayera a na GOLowy artykuł nie zwracałem większej uwagi, jeżeli potwierdzili że całą uwagę będą kierować na sigleplayer to w takim razie nie widze problemu.

11.01.2021 21:43
Asasyn363
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Asasyn363
125
Generał

DSOG donosi także, że niektóre fragmenty kodu sugerują oparcie trybu wieloosobowego wyłącznie na połączeniu peer-to-peer.

Nooo jak tak chcą to rozwiązać to brawo. Antyczna architektura rodem z GTA i RDR. Skończy się tak samo jak tam - banda moderów i cheaterów, których nikt nie kontroluje. Niech tak robią, aby było taniej, bo przecież same preordery oparte na kłamstwach nie zwróciły im kosztów z nawiązką. Dodadzą wtedy kolejną cegiełkę do szamba, które i tak już sobie stworzyli.

post wyedytowany przez Asasyn363 2021-01-11 21:48:28
12.01.2021 01:29
4.1
laki2217
87
Generał

https://www.gry-online.pl/user.asp?ID=7079363

Nie ma sensu już się denerwować, gdyż gracze i tak wybaczą bo to cyberpunk, polska gra CD RED.

post wyedytowany przez laki2217 2021-01-12 01:30:27
12.01.2021 02:34
👎
5
odpowiedz
Stary Tapczan
30
Konsul

ale nowina. w plikach just cause 4 tez jest kod multi.

12.01.2021 08:18
😂
6
odpowiedz
1 odpowiedź
mdradekk
64
Konsul

"Fragmenty multiplayer w kodzie CP 2077 - GTA 6 już blisko?"

12.01.2021 08:59
p4go
6.1
1
p4go
115
Almost human

tak...a na niektórych plikach sychać.....strzały.

12.01.2021 11:59
Sarafan
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Sarafan
3
Pretorianin

Z chęcią ujrzałbym raczej kolejną singlową część CP2077 lub Wiedźmina 4 niż multik CP2077. Obawiam się, że gra może nie wyróżnić się na tle zalewu innych produkcji sieciowych. Jej wydanie obarczone jest sporym ryzykiem, a w świetle kontrowersji, które wzbudził singlowy CP2077, to ryzyko tylko się pogłębia. Dodatkowo trzeba brać pod uwagę fakt, że Redzi nie mają żadnego doświadczenia w tworzeniu tego typu gier. Wiedźmin 4 jest najbezpieczniejszą opcją zarówno dla graczy, jak i dla inwestorów.

12.01.2021 12:43
7.1
Bartaz
23
Legionista

Też wolałbym kolejną grę singleplayer od nich, aniżeli multiplayera. Wiem jednak czemu chcą go zrobić, bo to oczywiste, że za tym stoją ogromne zyski. Wystarczy popatrzeć po GTA Online, wszelkich CoDach, itp. jakie generują przychody. Jeśli jednak ma się pojawić to nie może wyjść w takiej formie jak Cyberpunk 2077, więc lepiej jakby robili jednocześnie kolejnego singla, a w międzyczasie tryb multi do CBP.

12.01.2021 13:27
Sarafan
7.2
Sarafan
3
Pretorianin

CP2077 sprzedaje się dosyć dobrze (choć faktem, że poniżej oczekiwań analityków), więc podejrzewam, że będą fundusze na tworzenie dwóch gier AAA jednocześnie. Też mam taką nadzieję, że oprócz multika CP2077 będzie w produkcji w tym samym czasie także inny tytuł singlowy. Problem jednak stanowią nie tylko pieniądze, ale także kwestie personalne. Obawiam się, że po ostatnich zawirowaniach, część ekipy może z CDPR zwyczajnie odejść. Pytanie zasadnicze jest, czy na polskim rynku pracy można znaleźć wystarczająco dużo specjalistów, żeby utworzyć dwie duże ekipy, które poradzą sobie z przygotowywaniem dwóch projektów jednocześnie. Bo umówmy się, że w warunkach pandemicznych i w zamieszaniu, które towarzyszyło premierze CP2077, ściągnięcie pracowników z zagranicznych studiów będzie graniczyło z cudem.

12.01.2021 17:09
👎
8
odpowiedz
tumir88
2
Legionista

Architektura oparta na p2p.... No to o prawdziwym MMO na które zasługuje uniwersum CP moźemy zapomnieć. Szkoda, po REDach spodziewałem się rasowego MMORPG w stylu Ultimy albo trybu mistrza gry jak w NWN a dostniemy podróbę GTA Online...

12.01.2021 18:03
Sarrivin
📄
9
odpowiedz
Sarrivin
1
Junior

Już tłumaczę: jeśli ktokolwiek chce taką duża grę wydać w multi prędzej niż za kolejne 3-6 lat, to musi pisać jej silnik tak, by od razu działała w trybie wieloosobowym. A to dlatego, że zupełnie inaczej pisze się kod singlowy, a inaczej do wersji online. I bez porównania więcej z tym pracy i zachodu.
Stąd, zupełnie nie dziwi że gra jest od początku przygotowana do nadchodzącego (być może) trybu na poziomie podstawowym kodu źródłowego, zapewne też w sposób modularny.

13.01.2021 02:04
ZginaczDusz
10
1
odpowiedz
1 odpowiedź
ZginaczDusz
5
Chorąży

Czyżby pierwszy powód żeby tę grę kupić??? - Jeśli tak to oczywiście tylko w wersji pudełkowej żeby mieć pamiątkę z tejcałej dramy XD na półce w honorowym miejscu!

13.01.2021 17:59
Night Stalker
10.1
Night Stalker
6
Chorąży

No dobra ale oczywiście nie wiadomo kiedy? Ja zamówiłem pudło z tego samego powodu lol

Wiadomość Napady i deathmatch w Cyberpunk 2077 - multiplayer w kodzie gry