Bardzo mi się podoba że wszyscy zgodnie to podkreślają:
Cyberpunk2077 to jest RPG a nie żadne wannabe GTA
Tyle postów o Wiedźminie, tyle promowania Redów, masa tematów o CP2077, a oni się na Was(Gry-Online) wypieli xD
Jeśli fabuła, postacie i dialogi rzeczywiście są na wysokim poziomie, to nawet kiedy reszta elementów będzie mniej dopracowana ja i tak będę zadowolony.
Dla mnie to nie jest żadne zaskoczenie. Ani przez chwilę, nawet jak była przekładana premiera, nie wątpiłem, że to będzie co najmniej bardzo dobra gra. Przecież za produkcję odpowiada studio, które nie przypadkowo zdobyło uznanie.
Jeśli po 16 godzinach da się cokolwiek ocenić, to jest tak jak się spodziewałem
- świetna fabuła
- znakomicie zrobione Night City
- dobrze napisane postacie
- przyzwoita walka
- dużo bugów
Grając w Wiedźmina 3 czuć dokładnie to samo. Siłą CDPR nie są wybitne animacje czy grafika - liczy się charakter.
No ale jak to możliwe??!! Przecież to miała być największa porażka roku według polskich ekspertów na forum gry-online.
Ten z IGN narzeka że nie ma danych w DZIENNIKU o każdym zadaniu, za ile kasy, XP, czy znaczników na mapie... no just WTF xD Chyba już bardziej przyznać się do bycia ''niedzielnym'' graczem się nie dało..
Rozśmieszyły mnie też jego wzmianki o Fallout 4 i porównaniu walki.. no sorry ale nawet jeśli nie super duper to walka w C2077 i tak wygląda o niebo lepiej niż w tym ''bugthesdowskim turdzie''.
Kto by pomyślał, że GoL użyje w artykule przerobioną tapetę, którą stworzyłem ponad 2 lata temu zahypowany 48 minutowym gameplayem z sierpnia. Dzięki wielkie za przypomnienie mi tego <3
Mimo zapewnień o ilości zadań mam nadzieję, że jednak bardziej poszli w stronę czegoś w stylu RDR 2 z mniejszą ich ilością ale bardziej konkretnymi i nie będzie czegoś jak w Odyssey gdzie nieraz niepozorny początek przechodził w duże i ciekawe zadanie a takie, które zapowiadało się interesująco okazywało się krótkim i prostym jak cep. Bałagan w dzienniku to coś co myślę, że łatwo i szybko mogą naprawić łatką jeśli sporo ludzi będzie na to narzekało. Ciekaw jestem czy będzie można konfigurować interfejs podczas gdy i decydować, które jego elementy będą widoczne. Przydało by się bo momentami na filmach robił się z tego straszny pierdolnik zasypany tekstem i okienkami. Czekam niecierpliwie i mam nadzieję, że już w grudni stworzę swojego rewolwerowca.
Takie rzeczy jak zarządzanie interfejsem błędy mogą być poprawione po premierze tak samo jak dodanie nowych funkcji, których graczom będzie brakować. Tak było przy W3, poprawili graficznie, przerobili menu ekwipunku i wyboru znaków.
Tutaj będzie tak samo. Do gry będą również mody więc każdy kto ma do nich dostęp poprawi sobie grę jeszcze trochę.
Powiedzmy sobie jedną rzecz jasno: Cyberpunk 2077 popełnia błąd typowy dla gier z otwartym światem - sugeruje pilność, która faktycznie nie istnieje. Tak, powinienem zrobić to i tamto szybko, aby „wkrótce” nie wydarzyło się coś bardzo złego. Ale nadal mogę wykonywać zadania poboczne lub pływać przez Pacificę w Pimpmobillu
Jeśli chodzi o "pilność", to coś takiego już było w Fallout 1 i miał bardzo ograniczone liczby dni do wykonanie wątek główny. Za to gracze mocno krytykowali twórcy F1, a oni przedłużyli limit czasu do 150 dni w wirtualnym świecie, co jest wystarczające długo dla mnie. Po tym, inne twórcy gier nie popełnią ten sam błąd.
W końcu to tylko są gry o wirtualne światy, a nie prawdziwe życie, a questy poboczne są tylko opcjonalne, które nie musimy wykonać.
Nikt nie lubi limitu czasowy w grach. Jest dobry tylko w krótki etapu (np. ucieczka), ale nie cała gra.
pośród największych zalet produkcji redaktorzy wymieniają scenariusz (zarówno wątek główny, jak i zadania poboczne), Night City, atmosferę, wybory gracza oraz intuicyjny, immersyjny system dialogów
Podkreśla on, że niektóre z historii ze spokojem mogą rywalizować z najlepszymi fragmentami Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu
najbardziej zachwyciły postacie oraz sposób, w jaki świat reaguje na wybory gracza
bardzo spodobało się Night City. Zwraca on też uwagę, że pod jednym względem produkcja CD Projekt RED odróżnia się od innych gier RPG
Gdybyście mieli zmusić mnie do jakiegoś porównania z przeszłością, to powiedziałbym: Cyberpunkowi 2077 jest najbliżej do Deus Ex. Tylko jest większy, lepiej zainscenizowany, ma jeszcze bardziej rozgałęzione historie, więcej szczegółów, większą ilość elementów RPG i bardziej otwarty świat. To jest Deus Ex, którego zawsze pragnęliśmy. A ponieważ dla niektórych osób (także dla mnie) Deus Ex jest jedną z najlepszych gier wszechczasów, to naprawdę nie jest mały komplement – kwituje Michael Graf niemal na końcu swojej obszernej, ośmiostronicowej zapowiedzi.
Oby to nie będą tylko kłamstwo i przesądzone opinie. --->
Ostatnio z recenzantami zgadzałem się przy gta v.
Im to się podoba każde cod i nie widzieli wad w rdr2. Zgodzili się na milczenie przy tlou2. Jak im ufać?
Jak udamy się na zachód to dojdziemy nawet do Rosji, a potem nawet do Polski, więc diabeł tkwi w szczegółach.
Po spędzeniu 16 godzin z grą, ledwo co zacząłem Akt 2. i dopiero zaczynałem tworzyć historię mojego V ..
Już widzę te całe 3% osób, które grę ukończyły .. Sam mam zamiar ogarnąć produkt w całości, ale to za jakiś srogi czas, kiedy już cały komiczny hajpik opadnie i dorzucą wszystkie DLC.
Za srogi czas, bo oczywiście kiedy gra w końcu wyjdzie .. do tego w całości .. kurczę, to naprawdę jest aż tak śmieszne xd
Hah ^^
Ciekawe czy 9. grudnia dowiemy się o przesunięciu ;]
Heh, już dawno to widać po trailerach i materiałach o grze, nic nie ma do niej startu.
Ta gra będzie wciągać jak bagno, jak narkotyk którego nie potrafi się odłożyć.
Ciekawe czy będą same 10tki.
Oby jeszcze konkretny tryb online w poźniejszym czasie dali.
Która z tych wszystkich redakcji jest najbardziej rzetelna i warto poczytać ich relacje?
Dobrze poczytać te uwagi ale już niedługo sami się przekonamy jak udana będzie ta gra.
Pomijam już animacje, fizykę, zniszczalność otoczenia, interakcję ze środowiskiem, AI wroga. Coś czuję, że zanim te rzeczy będą naprawdę na poziomie, to będzie 2077 rok...
Nowy Deus Ex, tak, czekam. Chciałbym wielki, w pełni otwarty świat z mnóstwem sekretów, ciekawych miejsc, i wielopoziomowych lokacji - Dolby Atmos, grafika i animacje urywające zaczipowane jajka, zaawansowana fizyka, realistyczna AI wrogów i NPC, ciekawe i zapamiętywalne postacie, mnóstwo modyfikacji broni i pancerza - ale tak, żeby dało się to bardzo łatwo odczuć, angażująca fabuła, zadania poboczne, które mają swoje historie.
Tylko tyle ;)
Ja tylko mam problem w jakim jezyku grac Polski wydaje sie Ok ale Angielski Mega fajny ?
Cyberpunk jest nahajpowany do granic, ale to wcale nie oznacza, że jest przehajpowany. Na początku mnie to bardzo drażniło. Po obejrzeniu gamplayów pomyślałem sobie - a co tam, chcę być częścią tego szaleństwa! Gra się zapowiada miodnie i choć zapewne nie będzie wolna od błędów na start, jestem pewien, że CDR wypuści gotowy, grywalny dopracowany produkt. A wracając do hype'u - jest on fajny, marketingowcy hypują, bo wiedzą, że ludzie to lubią. Jest to taka meta-gra, dzięki niemu osoby, które mu uległy, doświadczają tego wszystkiego głębiej, bardziej emocjonalnie i pewnie lepiej bawią się z tytułem, więc czemu miałbym temu nie ulec, skoro gry to moja pasja, a najważniejsze w tym, żeby się jak najlepiej bawić :D
Oczywiście ignorował bym to co ma do powiedzenia IGN.
Dla nich Skyrim, Dragon Age 2 czy Fallout 4 te gry to DEFINICJA, ESENCJA i WYZNACZNIK gier rpg
Oof.
Uu, jeśli chodzi o mnie, to nawet nie chcesz wiedzieć. Są niewielkie szanse na tego typu grę.
Zgodnie forumową wyrocznią, nie ma co zawierzać dziennikarzom i recenzentom, bo będą pisać pochlebne teksty, boi są przekupieni, i aby na przyszłość dostawać wcześniej grę do ogrania.
Nie ma też żadnego wygodnego sposobu, aby dowiedzieć się, co jest w pobliżu, poza włączeniem śledzenia danego zadania i przechodzeniem do zakładki niesamowicie ruchliwej mapy, aby sprawdzić, czy wskazany punkt jest blisko.
Chyba ich pogrzało. Mam nadzieję, że szybko powstanie na to jakiś mod jak w W3. Niepojętym jest dla mnie czemu na mapie nie mogę widzieć wszystkich dostępnych zadań, tylko mam przeklikiwać między dziennikiem a mapą.
"Mówiąc krótko, Night City jest oszałamiające i nie sądzę, abym kiedykolwiek widział miasto w grze wideo, które choćby zbliżyłoby się do niego pod względem skali lub stylu. Jest wspaniałe, bogate w szczegóły, a jego wertykalność i skala są naprawdę zdumiewające."
R.I.P. GTA
No czyli tak jak normalni ludzie, mówili od pierwszych pokazów. Postacie,świat,dialogi,klimat,fabuła ,misje poboczne to będzie rewelacja. Czyli to co najważniejsze.No i w sumie nikt nie spodziewał się chyba,że walka będzie jakąś nową jakością .Jest dobrze, i to starczy.To nie jest ani szybki FPS,ani GTA ,ani Far cry. W Wiedźminie 3,walka też była tylko dobra.Chociaż szkoda,że te strzelanie z samochodu zostało.Bo to wyglądało słabiutko.No i nie ma headshotów...trochę słabo, no ale to RPG.Życie. No i oczywiście każdy z nas wiedział,że będą bugi i parę problemów, które będą z rok łatać.Ale która wielka gra tego nie ma? Zobaczę sobie jeszcze godzinkę na YT, potem trochę już z środka,żeby ogarnąć jak to wygląda,i wtedy ostatecznie zadecyduję.Ale na 80% kupuję.Za jakieś 4 lata ,bo no ekmh, komp słaby,kupka wstydu mała jest, gier do ogrania jest,a wolę przechodzić od starszych do nowszych. Kupi się wersję z dodatkami :)
Ciekawe czy podobny wyciek fabuły głównej to prawda czy nie
Mam nadzieję że nie bo to byłoby mega slabe
Czyli podobnie jak z Wiedźminem 3 mega klimat i fabuła przysłonią słabsze strony np.interfejs.Już mam ciary jak pomyślę że cały grudzień spędzę w Night City hehe
Czy przechodnie AI na ulicy mają swoje życie? Tzn wychodzą z domu do pracy o danej godzinie, wsiadają i wysiadają z aut żeby iść do sklepu a potem do domu itd, czy tylko mają ponakładane zapętlanie trasy po chodnikach i kręcą się bez sensu?
Z tymi przekupionymi dziennikarzami to wymysł jednostek, które bluzgały na BLIZNY, bo nie mogli w to pograć, podobnie jak z Half Life Alyx, więc stwierdzili, że dziesiątki to przekupstwo, po czym to samo powtarzają przy premierze Cyberpunka, bo im to weszło w krew. Smutne to.
If you try to play this like a straightforward shooter, you may be disappointed by its combat.
Gameplay drewno, podziekowal.
Czyli dostaniemy w swoje ręce najprawdopodobniej arcydzieło komputerowej rozrywki. I nie jest ważne, że będzie tu i ówdzie nieoszlifowane. Ważne, że to arcydzieło. Nawet tradycyjni narzekacze tego nie zmienią.
W Cyberpunka będę grał w jego oryginalnej wersji językowej - czyli z polskim dubbingiem, a wczorajszy zwiastun jeszcze mnie w tym utwierdził. Byle do 10-go.
Śmieszni są niektórzy na forum, co myślą, że dziennikarze są przekupieni. Każdy to wie, że to jest poważne przestępstwo i istnieje ryzyko, że któryś z nich może to zgłosić na policję. Narzekaczy nie mają dowody, więc sieją złe plotkarstwo i obmowy. Potrafią tylko psuć dobrej atmosfery.
Najśmieszniejsze jest to, że skoro nie wierzą w dziennikarze, to nadal czytają recenzji i artykuły, a potem coś narzekają na forum dla tradycji.
Problem z tą grą jest taki że cdp ma (delikatnie mówiąc) problemy jeśli chodzi o technologiczny szlif. A ostatnie doniesienia odnośnie crunchu itp tylko mnie w tym utwierdzają.
oraz intuicyjny, immersyjny system dialogów
Tego akurat nie rozumiem bo jak dla mnie to właśnie system dialogów w CP2077 wygląda właśnie strasznie biednie i tanio, rodem z gier Beci. W grze RPG prezentacja dialogów w pierwszej osobie ze stałą kontrolą kamery to tragiczny pomysł a nie immersja.
Premiera będzie przesunięta na 2021 już wam mówiłem niedowiarki , bo gra ma masę bugów i krzaków a CDPR nie wydaje crapów
Dziwnym trafem znowu nikt nie wrzuci jakiegokolwiek nagrania tylko sam tekst. Może grali w papierowego CP?
Od dawna mówię wam że ta gra to arcydzieło. Oprawa audio i video to kosmos, grywalność też, fabuły (nie znam ale twórcy nie ukrywali że całość zaczyna się od zdobycia chipa na którym jest zapisany JS i jest to chip dający w pewien sposób nieśmiertelność) pewnie będzie niezła. Najważniejsze jednak jest to że gra jest podobna do SKYRIMA i F4 można poczuć że jest się w świecie gry ! Po premierze zdemoluje nie tylko grudzień co i styczeń a może i luty :)
Pamiętajcie kto jeszcze nie ma : proszę o zrobienie preorderu !!!