Cyberpunk 2077 - pokaz pojazdów z Night City. Keanu Reeves i motocykle Arch
Kurna, jest w pytę
No to ładnie, widać, że model jazdy jest o wiele lepszy. Wcześniej przypominał ten z watch dogs a teraz jest mu bliżej do gta V. Nie ma jakichś niewidzialnych ścian i można wjechać "normalnie" na schody. Zawieszenie dobrze działa i wygląda to naprawdę dobrze. Gra moim zdaniem sporo traci dlatego, że jest tylko z widoku z pierwszej osoby. Gdyby dodać widok z trzeciej osoby i wzbogacić to o porządne animację to byłoby cudo. Te cosplay naprawdę udane. Keanu Reeves w tej czapeczce wyglądał jak taki typowe redneck :D
GTA to nie jest gra RPG więc ta nazwa nie pasuje. Nie zdziwię się jak to R* będzie czerpał pomysły od CDPR i pójdzie ze swoim GTA trochę w stronę gry RPG :)
Nie zdziwię się jak to R* będzie czerpał pomysły od CDPR i pójdzie ze swoim GTA trochę w stronę gry RPG
Już to zrobili. Nazywa się "Red Dead Redemption 2", który zawiera mały element RPG. :)
Przyznać trzeba, że gra wygląda świetnie, już dawno żadna gra mnie tak nie zaciekawiła. Po tej prezentacji hype mnie lekko złapał.
Samochody i motocykle wyglądają świetnie zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Wydaje mi się, że pojazdy się również lepiej poruszają niż we wcześniejszych pokazach, bo już nie są takie sztywne. Jednak wygląda na to, że słabo jest z poczuciem prędkości, bo po prostu nie czuć tego, że samochód przyspiesza, a przynajmniej nie było tego widać w tej prezentacji.
Może fani stworzą mody i to dodadzą. Ciesz się, że CD-Projekt to poprawili i to bardzo dużo, a to lepsze niż nic.
Z tymi modami to niestety może być różnie, bo akurat gry od CDPR średnio nadają się do modów, bo brak jest narzędzi, ale zobaczymy jak to będzie.
Pojazdy prezentują się świetnie ! Widać, że się przyłożyli do pojazdów i ich rodzajów. No gra zapowiada się naprawdę miodnie.
Aż się Aladeen by dać Aladeen!
tłumaczenie:
spoiler start
Aż się zalogowałem by dać plusa!
spoiler stop
No fajne, sporo pracy włożone w nagrywanie dźwięków pojazdów, chyba tylko audio z gier wyścigowych się takim nakładem pracy robi.
Cyberpunk 2077 jakoś specjalnie mnie nie porywa (tak samo jak Wiedźmin), ale ze względu na to, że robią Polacy to kupię tę grę i dam jej szansę.
Chociaż przyznam szczerze, że widać poprawę wielu aspektów w perspektywie czasu.
I znów nie dotrwałem do końca, tych nędznie zmontowanych klipów nie da się oglądać. Dlaczego nie pokażą normalnego urywka gry tak jak kilka lat temu?
zrobili to po to żebyś mógł narzekać w sekcji komentarzy w serwisie gry-online
Nie pokażą normalnej rozgrywki bo jeszcze muszą sprzedać trochę preorderów.
Również podejrzewam niską jakość gry skoro tak zazdrośnie strzegą gameplay.
A kto ci teraz w taki sposób promuje gry? Każda firma teraz daje takie klipy, gdzie masz maksymalnie 10 min urywków gameplaya. Jeden z innych najświeższych przykładów AC Valhalla, dosłownie wczoraj dostaliśmy kolejną zapowiedź, i co? Zamiast jakiegoś 20-30 minutowego gameplaya, dostaliśmy 7 minutową zapowiedź z losowo zmontowanymi scenami z gry. Obecnie twórcy gier ograniczają się do maks 2-3 niedługich pokazów rozgrywki, a później dostajemy takie zmontowane clipy. Tak to wszystko teraz działa.
Shadoukira
Internet jest pełny świeżutkich gameplayów z ACV nawet takich co mają 30-40 minut. Po prostu redakcja GOLa uznała że nie warto robić o tym newsy.
Gardzę ubisoftowymi grami jednak oni postępują po rycersku dają możliwość zobaczenia gameplaya bez cięć na krótko przed premierą. CDPR nie pokazuje bo gra zapewne wypada cieniutko.
Ogólnie wydaje mi się, że łatwiej jest później dodać do gry pierwszą osobę, niż później dodać do gry 3os, bo jak projektuje się grę zwłaszcza z myślą o pierwszej osobie, to całkowicie inaczej przemyśla się projektowanie świata i wiele innych rzeczy (chociaż pewny nie jestem, bo nie jestem deweloperem).
O widzę, że nagle się spodobało.
A dopiero co "arcadowy" tryb jazdy był przez ekspertów analizowany.
Jak to ostatnio widziałem 2 miesiące temu to była KUPA. Teraz wygląda lepiej. Co nie znaczy że będzie super. Ale jest nieco bardziej optymistycznie.
Nie wygląda to źle, ale nie ma co ukrywać, że jakby nagle rockstar wjechał z GTA VI i w ogóle premiera z nowymi konsolami + PC, to CD Projekt złożyłby się jak domek z kart ;) Trzeba się chociaż cieszyć, że będzie w co chwilke pograć i odstawić
P.s. więcej godzin i czasu poświęcone na spuszczanie się w mediach o CyberPunku, a sama gra starczy na troche, bo to nie online, nie mmo... taki singlem, to 2 weekendy i po ptakach
Tego nie wiesz, to jest takie wróżenie z kart. GTA i Cyberpunk to inne typy gier (akcja vs RPG), więc przyciągną do siebie trochę inny typ graczy. Fakt jest taki, że R* ma silniejszą markę, ale ogólnie to wydaje mi się, że CDPR aż tak mocno by nie oberwał, chyba że R* naobiecywał bo w swojej grze Bóg wie co i ich gra wyglądała by o klasę lepiej od Cyberpunka.
Hahaha Rockstar?? Serio?? Po GTA V która była biedniejsza i nudniejsza od poprzednich?? Po RDR 2 który był do bólu liniowy i jak chciałeś coś zrobić inaczej niż skrypty tego chciały to był KONIEC GRY, w którym takie elementy jak sterowanie, chowanie za osłonami były gorsze od pierwszego RDR?????
Po RDR 2 który był do bólu liniowy i jak chciałeś coś zrobić inaczej niż skrypty tego chciały to był KONIEC GRY
Tak samo było z większości gry RPG, gdzie utkniesz, jak zabijesz kluczowe postaci. :)
Raczej RDR2 jest pół-liniowy, gdyż w przerwie pomiędzy questy możesz zwiedzać świat (nie cały), co tylko zechcesz, bo to sandbox. Wiele questy można wykonać w dowolnej kolejności. Są również wiele opcjonalne questy, który nie musisz wykonać. W niektórych questach możesz zdecydować, czy chcesz być rewolwerowiec z dobry serca albo zimny drań (np. czy zabić zakładników). Mieszkańcy będą reagować na twoje poczynanie. Ma kilka zakończenie. W grze nie brakuje sporo wolności.
Nie zapominaj, że RDR 2 jest tylko akcja-przygodowa, a nie pełnoprawny RPG. Więc jak na "akcja-przygodowa" dla RDR2 to już sporo.
Jak czytam twoje teksty, to mam wrażenie, że nie grałeś w RDR2.
Po GTA V która była biedniejsza i nudniejsza od poprzednich??
Co za bzdury...
GTA V biedniejsze i nudniejsze niż poprzednie gry. RDR 2 do bólu liniowy. Boże przenajświętszy, widzisz i nie grzmisz.
A może nie???
RDR2- chcesz pójść inną drogą niż gra tego chce KONIEC GRY, chcesz zabić kogoś w nie odpowiednim momencie KONIEC GRY, musisz poczekać postać powie swoją kwestię gra ci powie TERAZ MOŻESZ DO NIEGO STRZELIĆ bo inaczej KONIEC GRY.
Wszystko oskryptowane i nic nie można zrobić po swojemu bo pojawia się ekran KONIEC GRY.
Sprawa z mini mapą. Tyle było mówienia że będzie można grać bez mini mapy, że npc będą dawać nam wskazówki i nic, musisz mieć włączoną minimapę bo inaczej nie zrobisz tego co gra od ciebie chce.
GTA 5- o tej grze to nawet nie chce mi się gadać
Mam tylko nadzieję, że da się wyłożyć z tego motocykla ? Jakieś uślizgi tylnego koła podczas deszczu ? By było miło
Filmik o samochodach mnie rozbawił "sportowe samochody są idealne do tuningu" ale redzi usunęli możliwość tuningowania pojazdów więc tyle było w tym temacie.
ps. jak wyjdą do tej gry narzędzia moderskie to przenoszę do świata cyberpunka całą motoryzację prlu.
Możliwe jest, że redzi mieli coś takiego w planach, ale w fazie odrzucania pomysłów i skupiania się na tym co ważne, uznali że tuning w tej grze się jednak nie znajdzie. Czyli mieli pomysł na papierze, ale ostatecznie go w ogóle nie wdrążyli ( to nie jest wycinanie zawartości).
To wyglada obrzydliwie dobrze. Nie wiem ile kosztuje marketing tej gry, ale jesli ktos powiedzialby mi, ze NASA wysyla zolta rakiete z napisem Cyberpunk uwierzylbym. Jednych to drazni, innych przeciwnie, a ostatecznie to marketing i co ma zrobic to robi. Nigdy nie krytykowalem Redow, nie krytykowalem niemalze niczego i chyba nikt kto choc raz w zyciu mial stycznosc z duzym projektem lub wyzwaniem, ktore jest naprawde bardzo trudne i rozciaga sie na kilka lat, ten zastanowi sie po dwakroc zanim cos napisze. Jesli sie nie znam, to sie nie odzywam, wyjatkowo prosta zasada, a ile wnosi :] Najlepsze jest to ze, przygoda CP dopiero sie rozpoczyna. Mamy przed soba + - Miliard modow :D oczywiscie dodatki + multiplayer, oraz sporo patchy. Moze byc lepiej, trudno by bylo gorzej. Znajac Redow i to co zrobili z dodatkami w Wiedzminie 3, oraz na "urodziny" gry, to jestem absolutnie spokojny o jakosc, jakosc i jeszcze raz jakosc. Jedyne czego nie ma, a byc powinno i powinno sie takze pojawic w dodatkach to: Tuning. To nie jest bardzo trudne do wykodzenia, tym bardziej ze maja juz klepniete funkcje odpowiadajace za kreacje postaci oraz modyfikacje wstrzepow itd. Podmiana kolorow czy tam niektorych elementow pojazdu jest prawie tym samym. Nie laczy sie to chyba w zadnym stopniu z glebsza mechanika gry, czyli dodajac spojler zmienia nam paramerty pojazdu. To zaledwie i az tuning polegajacy na podmianie obiektow. Czekam!
Ubisoft: "dodaje w dodatkach całkowicie nową mapę"
gracze: Wycięliście to i sprzedajecie jako dodatek, wy oszuści (serio takie coś widziałem przy premierze dodatku the hidden ones)
Redzi: "dosłownie wycinają tuning z gry by pewnie go potem sprzedawać jako dodatek"
gracze: jak dobrze że redzi dodali tuning do tej gry, widać że dbają o graczy i rozwój gry.
Bardzo to ładnie wygląda.
Bardzo podoba mi się to że projekty lokacji są różnordone.
Jazda samochodem tez wyglada lepiej ale czy jest dobra to dowiemy sie dopiero jak zagramy, jednak dzwieki silników są dobre.
Jednak cały czas mam obawy co do fabuły w fpp, trzeba pamiętać ze to jest przedewszystkim rpg (przynajmniej redzi tak uwarzają).
Świat Cyberpunk 2077 jest ciekawy, to fakt. Ale questy są najważniejsze.
Drugie pytanie są takie, czy świat Cyberpunk nie będzie za bardzo ograniczony w sposób sztuczny, jeśli chodzi o eksploracji. W grze Wiedźmin 3 nie możemy odwiedzić wszystkie budynki w Novigradzie, a tylko te wybrane w przeciwieństwie do Fallout 1-2, Gothic 1-2 czy serii Divinity.
Gdzieś czytałem w wywiadzie, że również nie możemy odwiedzić całe miasto na 100%, co tylko zechcemy np. niewidzialna ściana w postaci zamknięte drzwi nie do złamanie, a nie uzasadnione fabularne (np. w grze Gothic słyszymy "wynoś się z mojego domu, złodzieju!", "co robisz tam!?" albo "spróbuj wejść do zamku, a będę Cię ścigać i zabiję").
Oby nie będzie za bardzo ograniczony i możemy odwiedzić wszystkie lokacji, co są warte eksploracji, o ile posiadamy umiejętności "złodziejskie" albo zezwolenie od kogoś np. karta dostępu.
W końcu to RPG, więc wolność eksploracji powinno być.
Z tego co wiem, to w Cyberpunku będzie podobnie jak w Wiedźminie, czyli będą budynki do których będzie się dało wejść i budynki, które będą stanowić tylko tło i nie będzie się dało do nich wejść w żaden sposób. Jednak CDPR powiedział, że ilość budynków do których da się wejść jest znacząca, więc nie zabraknie miejsc do zwiedzania :)
Jak będzie z reakcjami mieszkańców na nasze poczynania np. na włamanie czy kradzież? Tego akurat nie wiem, ale mam nadzieje, że npc będą mocniej reagować na gracza niż w Wiedźminie.
Nie mam za złe CD-Projekt, że w Wiedźmin 3 nie możemy odwiedzić wszystkie budynki. :)
W końcu nie zapomniałem, jak to jest z serii Elder Scrolls i Fable 3. Nie wszystkie lokacji są warte odwiedzanie. Wiele domy są powtarzalne i nudne. Takie domy są strasznie dużo. Co za dużo, to niezdrowo. Podobnie jak pytajniki w Wiedźmin 3. To dla mnie tylko strata czasu.
Ważne, że będziemy odwiedzać RÓŻNORODNE lokacji i to CIEKAWE, a nie powtarzalne. Liczy się jakość, a nie ilość. :)
Oczekuję tylko, że "wewnętrzny" świat do eksploracji ma być dostatecznie dużo i to ciekawy, a nie tylko zewnętrzny. W końcu gry RPG w klimacie Cyberpunk nigdy nie są za wiele. :)
Jeśli chodzi o zawartość mapy czyli czystą eksploracje to boje się że powtórzy sie to co w wiedzminie 3 czy grach ubi, obozowiska bandytów, list z droga do skarbu czy przeklęta kontrabanda.
Wątpie zeby swiat był swiat był ograniczony, wydaje mi sie ze jedyne ograniczenia jakie bedą to lvl przeciwników jednak równiez nie wierze w to ze wszedzie bedzie sie dało wejść, jak bedzie sie dało wejsc do chociazby 30-40% budnynków bede usatysfkcjanowany.
miało być zaledwie 27 samochodów w grze, to gdzie te masy pojazdów,ktoś kłamie? gry online pisza jakby ich była MASA
Z tego co kojarzę, to może faktycznie jest w grze tylko około 30 modeli pojazdów, ale każdy samochód ma swoje warianty. Czyli możesz mieć malucha w stylu korpo, albo malucha w stylu nomada i nagle z 30 samochodów robi ci się ich 60 :)
a to nie tak że podana dokładna liczba(27 a nie ,,około,, 30) to już z tymi wariantami? nawet licząc po 2 arianty na kazdy pojazd,bedzie 60. w gta v 400 xD tak czy siak, gdzie ta masa i mega roznorodnosc o czym pize gol,skoro jest ich na tyle mało? na screenach i artach i filmikach widać bardzo niewiele modeli niestey!
W samym pokazie mówili o tym, że samochody są jakoś pogrupowane m.in na sportowe, terenowe i ciężkie (ciężarówki, czołgi). Wygląda na to, że jednak trochę tych modeli w grze będzie, ale na 100% ci nie powiem ile dokładnie, okaże się jak się zagra w końcu w tę grę :)
Przecież Cyberpunk 2077 to nie Mafia czy GTA, a CD-Projekt nie jest duża firma co Rockstar, więc nie oczekujcie o to.
Ważne, że znacznie poprawili model jazdy i jest aż 27-30 modeli samochodów, a dodajmy do tego motorocykle i cieżarówki, a to już sporo.
Lepiej będzie dla nas, jak CD-Projekt skupili się na najważniejsze elementy RPG czyli questy, postaci i projekty poziomów do eksploracji. No, gameplay też. LICZY SIĘ JAKOŚĆ, A NIE ILOŚĆ.
Zauważcie też, że w Cyberpunk możemy zobaczyć WNĘTRZE samochodów, a to już coś. W końcu to jest widok FPP, a nie TPP. Czy GTA i Mafia oferuje coś takiego (uprzedzam, że nie grałem w najnowsze części GTA i Mafia) ?
Co do samochodów, to mi te 27 czy 30 modeli wystarczy, bo i tak pewnie będę jeździł tylko kilkoma ulubionymi samochodami, albo motorami, a resztą się pewnie czasami człowiek przejedzie jak się komuś na ulicy zakosi :)
Co do mafii to nie wiem czy są wnętrza samochodów, ale w GTA V były. Co prawda nie wyglądały one tak super jak w Cyberpunku, ale były.
Chłopaki,przecież jazda samochodem w cyberpunk ma być jedynym elementem gry w TPP a nie fpp,było o tym trąbione od początku!
I skoro mówiono bodaj z 2 msc temu że pojazdów bedzie 27 a dziś mowa że będzie masa,to kto ma racje a kto kłamie?:DDDD chodzi mi o nieprecyzyjność gola, bo to twórcy mówili o dokładniej liczbie pojazdów
przecież jazda samochodem w cyberpunk ma być jedynym elementem gry w TPP a nie fpp,było o tym trąbione od początku!
Bzdury. Było mówiono od samego początku, że będzie to gra w widoku FPP, a TPP tylko w nieliczne momenty.
Błagam Cię, nie siej dezinformacji w sieci już więcej...
Wygląda cudownie.
Kurna, jest w pytę
żeby się nie okazało, że będą kolejki po tą grę jak to było swego czasu z Diablo 3 xD
Albo ogromne przeciążenie serwisy GOG.com i Epic Games, jak Cyberpunk w dniu premiery będzie ściągnięty na skale masowo. Choć na platformie STEAM nie powinno mieć problemu.
Chyba poprawili trochę model jazdy. Nie jest już tak drewniany, jak na początku. To była moja główna obawa dotycząca gry. Ciężko uwierzyć, że został już tylko nieco ponad miesiąc. :P Osiem lat czekania zbliża się do końca. Coś czuję, że dostaniemy prawdziwy hicior, który zawalczy o tytuł najlepszej gry generacji.
Niby wszystko fajnie ale teraz samochód bohatera(którym była podjarka od ukazania) wydaje się teraz mniej unikalny, myślałem, że to będzie ważny element gry, zabawka so rozbudowy czy coś w tym guście. Może nadal tak będzie ale wybór jest tak spory że do danej misji można wybrać inny pojazd.
Po tym pokazie, obejrzanym w pełni, właściwie wreszcie jestem oczarowany tą grą. Po wielu MEH przy wielu poprzednich okazjach (ale z zainteresowaniem i wiarą), teraz mogę absolutnie szczerze przyznać że nie mogę się doczekać tej gry. Najnowszy pokaz tej produkcji nie dość że w końcu sam w sobie wyglądał dobrze, to jeszcze gra w nim ukazana wygląda dobrze. Wjazd tym mały autkiem po schodach i rozjechani nim przechodniów - wisienka na torcie, no bo przecież to GTA w przyszłości? ;)
Ile pracy (i kasy) włożyli w kwestie nagrania dźwięków samochodów to jestem w szoku. A podejrzewam że wszystko robili z równie dużym rozmachem i napracowaniem. A licencjonowane Porsche to hit.
Zamawiam preorder i nie mogę doczekać się premiery i parę dni urlopu biorę od 19listopada.
Oby tylko nie było bardzo źle z tą grą na premierę, wiadomo że wjedzie jakiś większy patch od razu, pewnie do kilku dni kolejne ale żeby dało się w to grać. Żebym nie żałował zmarnowanego urlopu ;) I żeby bugi i problemy nie sprawiła że grze będzie ciężko w recenzjach i sprzedaży. Mam również nadzieję że nie pozamykają nas wszystkich w domach do czasu premiery gry i że gra będzie się mogła sprzedać na tyle żeby spokojnie dała twórcom solidny zarobek. Trzymam kciuki i czekam
Ależ piękne oświetlenie i paleta barw, ależ ślicznie ulice w nocy w świetle tych lamp sodowych !
Na pierwszym filmiku w 2:05 widać, że kolizje pojazdów nie wyglądają najlepiej. Ciężarówka prawie staje dęba przy zderzeniu, a modele pojazdów przenikają się.
Okej, zaskoczyli mnie. Ta gra wygląda naprawdę obłędnie. Im bliżej jest premiera, tym trudniej jest oczekiwać mi premiery, aż ma się ochotę wglębić w ten świat ...
uwielbiam ten neo disco kicz, jak lata 70 dziesiąte / wszystko pięknie się błyszczy i świeci,
Kto nie zrobił preordera to ma to szybko naprawić !!!
Nie pamiętam nazwy ale bardzo mi sie spodobała ta fura co przypomina czerwone ferrari. Niezłe.
Samochody jak samochody, ale design miasta podoba mi się bardzo. Jednak na podstawie tego co widzieliśmy do tej pory, to wygląda jak strzelanka albo gra pokroju GTA a nie erpeg. Żadnych wyborów nie zobaczyliśmy, poza obietnicami. A nawet nowego, choć 15 minutowego gamepleja nie było. że nie wspomnę o demie.
W pewnym momencie było widać strasznie brzydki pop-up. Niestety nie mogę znaleźć teraz dokładnej sekundy gdzie to było. Aż się za głowę chwyciłem jak to zobaczyłem. Z dalszej odległości maska samochodu z naprzeciwka była w normalnym kształcie. Na średnim dystansie się lekko zdeformowała, jakby był na niej jakiś szeroki wlot powietrza, a z bliskiej znowu wróciło do normy. Bardzo słabo to wyglądało.
Na premierze nie ma co kupować, to będzie straszny bubel. Trzeba przeczekać 2-3 miesiące i potem kupić.
edit: znalazłem 7:17 - 7:18
https://www.youtube.com/watch?v=TcWf0pnbfLA
oo niee faktycznie przecież to jest bug ! jak tak można. ale kaszana. kto by pomyślał ?! nie no masz racje to jednak straszne gówno jest. powinni w tej chwili skasować projekt i zacząć od nowa. pewnie będą to naprawiać latami. dzięki że otworzyłeś mi oczy a teraz zjedz snickersa bo chyba cie poniosło
Jeśli błędy w grze będą polegać zwłaszcza na takich "strasznych" bugach, to będzie bardzo dobrze, bo jakieś tam migające raz na jakiś czas niewielkie tekstury rzeczy w tle nie będą przeszkadzać w samej rozgrywce.
A mnie też bardzo irytuje taki pop-up, mnóstwo detali pojawia się dopiero 10-20m przed graczem, a samochody dosłownie spawnują na oczach w 16:51, zaś w 16:56 lampy zaczynają świecić dopiero jak się jest już bardzo blisko.
W minucie której kolega wyżej podał słupy nagle gasną a światło na krawężniku się oświeca dokładnie te kilka metrów przed graczem, reklamy po lewej stronie pojawiają się znikąd, no i ten samochód na przeciwko się transformuje wręcz śmiesznie, polecam sobie puścić ten urywek w spowolnionym tempie.
Sory, wiem że troche czepialstwo ale będzie się to bardzo rzucało w oczy podczas normalnego grania, znacznie bardziej niż w tych sekundowych scenkach. Mnie osobiście nic bardziej w grach nie irytuje niż długie loadingi i właśnie bardzo słabo ukryte doładowywanie się mapy i pop-up.
Jestem absolutnie przekonany, ze w kazda gre jaka graliscie w zyciu bylo takich bugow dziesiatki, setki i nadal beda, beda przez kolejne mnostwo lat. Podczas produkcji gier takich bygow jest kilkadziesiad tysiecy i wiecej. Najlepsze jest to, ze w Wiedzminie 3 nadal sa bagi i w dwojce oraz jedynce takze. W kazdym AC sa bagi, w kazdym GTA sa bagi do dzis. Ogralem wlasnie miesiac temu od A do Z AC Odyssey 160h i spotkalem tam sporo bagow, czasem takich ze musialem resetowac gre. w AC Origins i Odyssey jak masz najnowsza wersje sterownikow to gra sie freezuje. Nie ma gry i nigdy nie bylo bez bagow i szybko nie bedzie. Gra nawet nie miala pierwszego patha po wydaniu a wy juz narzekacie xD i co ja sie jakos moglem dobrze bawic w gre, ktora zostala wydana prawie 3 lata temu. Redzi oficjalnie mowia, ze sa bagi, pokazuja bagi, gosc wlasnie w tym momencie na filmie mowi, ze sa BAGI. nawet po 30 latach od premiery CP te bagi nadal beda, jestem tego pewien. Co z tego ze plotka biegala w powietrzu? Gra zgarnela rekordowa ilosc nagrod. xD Ale co tam lampa mi gasnie, w rzeczywistosci tez gasnie, moze wlasnie o to chodzilo, moze lampa sie spalila xD
Ja tam i tak nie kupię, pewnie znów masa poprawności politycznej, skoro tak bardzo wspierali bandytóo z BLM.
redzi mogą zrobić interes sprzedając miniatury wszystkich samochodzików i motorków pewnie fani tej gry by kupowali takie cuś, by zarobili drugie tyle co na grze
A jak wygląda destrukcja samochodów ? Mam nadzieję że chociaż opony można przestrzelić aby jeździć na samych felgach, szyby da się rozbić oraz aby karoseria się brudziła i można było ją podrapać. Oby tylko nie było jak w NFS gdzie po uderzeniu 200km/h nie ma śladu na lakierze :)
Nakręciłem się jeszcze bardziej, to wygląda naprawdę dobrze. Pojazdy jak i ich fizyka, naprawdę widać że się przyłożyli. Miły gest, że będzie można też przestawić na widok z kokpitu co mnie bardzo cieszy.
Polyphony Digital powinno zatrudnić Redów do udźwiękowienia GT7, bo brzmi to naprawdę soczyście.
Wygląda dobrze, moim zdaniem porządna konkurencja dla GTA, ale pewnie nie wszystkim spodoba się "świat przyszłości". Wszystkie materiały pokazują, że gra jest przemyślana, ma pewne standardy dla open world ale twórcy na pewno dołożyli coś, co będzie dawało efekt "wow".
Rok 2020 a cały świat czeka na grę polskiego studia, piękna sprawa...
Pięknie wyglądają te autka, chociaż i tak podejrzewam, że będę jeździł tylko jednym, jeżeli tylko będę miał takową możliwość. Najbardziej celuje w auta w stylu muscle car. Te w stylu Cyberpunkowym wyglądają prześlicznie i potężnie.
No i liczę na jakiś easter egg z Płotką. Może gdzieś jednak zrespawnuje nam się samochód na dachu budynku?
W GTA V jest dużo więcej modeli samochodów ale grając w SP i tak wszystkie naraz nie jeżdżą po drodze. Silnik ogranicza ilość różnych modeli i jest tak że wiele aut na drodze się powtarza w innym wariancie koloru. To jest od GTA III zdaje się. Jest limit ilości modeli w danym momencie i nieraz chcecie zapolować na super auto albo rzęcha i za cholerę nie można znaleźć.
Dodatkowo wiele wnętrz samochodów się powtarza. Tu w grze Redów wygląda na to że każdy model jest dopieszczony osobno na zewnątrz i wewnątrz.
Myślę że można się spodziewać w nadchodzących DLC i dużych dodatkach że ilość samochodów się zwiększy.
Kiedy dowiemy się jakie gówno robią twórcy Cyberpunk 2077?... bardzo mnie to intryguje i już nie mogę się doczekać tych dodatkowych informacji i smaczków na temat zbliżającej się premiery gry... mam nadzieje że nie cierpią na zaparcia, bo wtedy przedsprzedaż może ucierpieć i cały plan może legnąć w gruzach.