Black Myth: Wukong | PC
Od bardzo dawna nie widzialem tak dobrego gameplayu. Gra w alpha działa lepiej niz gry ubisoftu rok po premierze.
Jeszcze pierwsza gra niewydana a już grzebią przy drugiej
https://www.youtube.com/watch?v=YvQjamB9IFI
Black Myth Wukong
Crimson Desert
Faith of Danschant
Project Awakening
Lost Soul Aside
i co jeszcze?
I to w 4k i 60fps z ray tracingiem, petarda.
o ile dobrze pamiętam na podstawie Wukong powstał Dragon Ball?
Gra nie powstała na UE4 i był to jeden z powodów tak później premiery, ponieważ w trakcie produkcji(dokładniej na etapie pre-produkcji, która zgrywała się z premierą UE5). Wtedy padł pomysł na wejście z nową generacją i silnikiem, swoją drogą ów gra, stanowi teaser dla UE5 tak samo jak "The Windwalker Echo". Gra głównie powstaje na UE5, stąd oprawa graficzna. Autor materiału, słabo się przygotował.
Nowe wieści prosto z Chin.
Rozwój kosztował 400 milionów chińskich juanów i otrzymał kolejne 100 milionów w 2022 roku od inwestora Hero Entertainment.
Data premiery która wyciekła z bazy Nvidii, 30 maja 2023 to place holder.
Dyrektor artystyczny YangQi powiedział, że w tym roku może pojawić się zamknięty test alfa, w zależności od postępów nad produkcją.
20 sierpnia mają pojawić się nowe zwiastuny.
System walki w grze ma sporo różnorodności, gracz zmierzy się również z wieloma wrogami, w wielku walkach z bossami.
Tak jak walka z bossem Four Heavenly Kings boss pokazana w pierwszym zwiastunie, gdzie gracz wykorzystuje zdolność do stania się gigantem, aby z nimi walczyć.
Innym przykładem jest walka z bossem Lion Camel Ridge (1V3), bossowie będą współpracować ze sobą, aby atakować graczy i jest to trudna walka.
Gracze mogą łączyć różne umiejętności i magiczne przedmioty, aby tworzyć różne style walki.
Gracze mogą również użyć umiejętności skradania się, aby pominąć niektóre trudniejsze starcia.
Chociaż jest to liniowa gra , na mapie będzie również wiele odnóg.
Gracz może zmieniać skórki broni.
Dostępnych jest 5 zestawów ubrań i zbroi dla Monkey Kinga (tylko ten początkowy nie został pokazany w zwiastunach, niebieskie zestawy w pierwszym zwiastunie nie są zestawami początkowymi i trudno je zdobyć).
W wydanych czterech zwiastunach jest tylko jeden przeciwnik, którym jest boss.
Pozostali to w rzeczywistości elitarni wrogowie (tacy jak wilk i Loong).
W grze jest ponad 160 typów potworów. Deweloperzy odwiedzili wiele historycznych miejsc w Chinach, zeskanowali i zaimportowali do gry wspaniałe starożytne budowle.
Black Myth Wukong NIE jest grą typu Souls-Like.
Według wywiadu z 2020 roku, skupiając się na głównych obiektach, gra ma długość około 15H (bez zbieractwa, znajdziek i jakiejkolwiek śmierci).
Normalny czas przejścia gry to około 50 godzin.
Żródło:
https://www.bilibili.com/video/av257827406
Pierwsze komentarze to zachwyty, a ostatni to krytyka. Widać, jak twórcy oszukują graczy tymi wyreżyserowanymi pokazami.
Dawać mnie tą grę bo nie wytrzymie.