Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość AC Valhalla - gra zaoferuje 25 unikalnych archetypów wrogów

15.07.2020 11:09
1
6
symptomkaa
53
Pretorianin
Wideo

I bardzo fajnie, więcej różnorodnych wrogów zawsze na plus.

Polecam innym obejrzeć ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=pjgmK3YlL18&feature=youtu.be, który bardzo dobrze opisuje system walki i jak wiele opcji w AC:Valhalla będzie pod tym kątem.

Gościu robi lepszą robotę niż sam Ubisoft w ich filmikach promocyjnych.
np. będziemy mogli przełożyć tarcze do drugiej dominacyjnej ręki i tym samym mieć dostęp do nowych ataków.

post wyedytowany przez symptomkaa 2020-07-15 11:11:38
15.07.2020 11:20
misterŁŁ
😃
2
odpowiedz
6 odpowiedzi
misterŁŁ
78
Generał

Jedną z zalet gier, gdzie walczymy z wrogami, jest ich różnorodność, a także wymuszanie na nas odmiennych sposobów zachowania wobec każdego z nich by ich pokonać jak np. seria Doom czy Seria Mario. Tutaj wydaje się starają iść dobrą drogą.

Chociaż może to stracić znaczenia jak zostaną przy systemie skalowania poziomów przeciwników jak poprzednie odsłony, w wiedźminie 3 czy God of War 4.

Szkoda, że przeciwnik mający większy poziom po prostu zachowuje się bardziej agresywniej, zadaje większe obrażenia, ma więcej ruchów lub broni się lepiej, a nie jest tym samym przeciwnikiem z większą pulą zdrowia.

Akurat fajna rzeczą jest social stealth. W tym materiale (wiem mogłem znaleźć lepszy) https://www.youtube.com/watch?v=GxRg5HHK-mg

Gdzie ukrywamy się w tłumie jak....no nie wiem....jak Skryty zabójca postępujący pewne Kredo. Chodzi mi o to, że powinni bardziej pogłębić tego typu mechanikę, a tak robie wile rzeczy na raz i nie mają szansy aby w pełni się rozwinąć. Oprócz walki rzecz jasna >:-( , któą faworyzują, ale jeśli chcesz dotrzeć do jak największej grupy odbiorców dajesz bufet mechanik, zamiast skoncentrowane doświadczenie.

post wyedytowany przez Admina 2020-07-15 12:12:21
15.07.2020 12:13
sasuke284
2.1
sasuke284
82
Fleshless

Skalowania poziomów nie będzie albo będzie opcjonalne ale wątpie w to bo nie ma poziomów, na nowym gameplayu z ubisoft forward widać pole na poziom przeciwnika czyli na pewno to było ale zamiast cyferki jest tam kropka i tak jest z każdym przeciwnikiem i zwykłym i bossem a gracz nie dostaje poziomów tylko punkty umiejętności za eksp

post wyedytowany przez sasuke284 2020-07-15 12:13:32
15.07.2020 12:37
misterŁŁ
2.2
misterŁŁ
78
Generał

Na gameplay'ach widać paski przeciwnika, latające cyferki obrażenia. TO co pokazali na Ubi forward to pozbawione HUD'a grę bo lepiej wygląda.

15.07.2020 14:13
Shadoukira
2.3
Shadoukira
94
Chill Slayer

Zamiast poziomów w Valhalla mamy poziom mocy czy coś takiego, czyli jeden wał tylko inne oznaczenie (level=moc). No chyba, że ta moc działa tak jak kiedyś, czyli mamy stopnie i rodzaje żołnierzy, którzy mają określoną siłę i wytrzymałość niezależną od żadnego poziomu, to wtedy spoko.

post wyedytowany przez Shadoukira 2020-07-15 14:39:32
15.07.2020 14:20
sasuke284
2.4
sasuke284
82
Fleshless

Więc popatrzyłem na inne gameplaye i nawet spojrzałem na stary gameplay i dalej nie ma cyferek wskazujących na poziom umiejętności przeciwnika lub gracza. Nie ma skalowania poziomów a to że cyferki skaczą nad głowami przeciwników to co? Musi być pokazane jakoś jakie obrażenia zadał bohater, paski życia są w tej serii od ac 2 a poziom dodali w ac 4 a skaczące cyferki dali dopiero w ac origins więc nic nie stoi na przeszkodzie by usunąć poziom i zostawić pasek życia oraz cyferki mówiące ile hp zabrałeś

post wyedytowany przez sasuke284 2020-07-15 14:23:11
15.07.2020 18:29
2.5
zanonimizowany768165
119
Legend

Szkoda, że przeciwnik mający większy poziom po prostu zachowuje się bardziej agresywniej, zadaje większe obrażenia, ma więcej ruchów lub broni się lepiej, a nie jest tym samym przeciwnikiem z większą pulą zdrowia.

Pewnie obsłuchali się przez lata narzekań graczy na przeciwników, którym ściąganie zdrowia idzie powoli (tzn. bullet sponges).
A może też sami nie lubię gąbek na obrażenia? :]

Dla mnie spory plus - przeciwnika nadal załatwia się dłużej ale zamiast zamulania (mozolnego odejmowania zdrowia w gargantuicznego paska zdrowia) trochę uników i ginie w miarę sprawnie.

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2020-07-15 18:30:08
15.07.2020 20:07
misterŁŁ
2.6
misterŁŁ
78
Generał

SpecShadow
Można cynicznie powiedzieć, że może robią przeciwników gąbki z dwóch powodów:
- By sztucznie wydłużyć gameplay
- Jest łatwiej zrobić takiego przeciwnika

post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-07-15 20:07:39
15.07.2020 11:57
4
odpowiedz
zanonimizowany1270450
20
Generał

Tego asasyna mam na oku i otaczam go dużym zainteresowaniem.

15.07.2020 12:00
kasar1
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
kasar1
91
Pretorianin

Gra zapowiada się nieźle, tylko dlaczego Assassin's Creed ? Sama Valhalla byłaby bardziej uczciwa.

post wyedytowany przez kasar1 2020-07-15 14:55:14
15.07.2020 12:10
misterŁŁ
😉
5.1
misterŁŁ
78
Generał

Hej napis AC zwiększa szanse sprzedaży produktu bo sądzą, że nie sprzeda się wystarczająco dobrze sam z siebie. Myślisz dlaczego microsoft nakleił na klona diablo dla dzieci Minceraft?

Ale tak. Nie miałbym nic do gier jak origins czy odyssey gdyby były osobną marką i były po prostu Rpg i nie przejmowaliby się Uniwersum AC

15.07.2020 13:10
Persecuted
5.2
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Nie po to inwestowali miliony dolarów i 12 lat pracy w rozkręcenie marki AC, żeby teraz z niej rezygnować :). Im to pomaga z marketingiem (oszczędza sporo pieniędzy), nam w zasadzie nie robi różnicy, więc nie ma się o co spinać ;d.

15.07.2020 14:21
misterŁŁ
😉
5.3
misterŁŁ
78
Generał

kasar1 - Prawde mówiąc nie zdziwiłbym się, że usuną nazwę AC w ogóle jak Rayman'a został usunięty z powodów Kórlików. Sam Font Valhala prawie jest większy od AC i może w przyszłości Napis Assassyn skończy jak Infamous second son gdzie napis Infamous był tyciuchny więc kto wie.

post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-07-15 14:28:28
15.07.2020 12:08
Forcebreaker
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
Forcebreaker
54
Generał

Shadow of Mordor Vikings: For Honor Edition.

15.07.2020 12:27
misterŁŁ
6.1
1
misterŁŁ
78
Generał

Tam nie ma systemu nemezis. Prędzej Watch dogs legion można porównać do Shadow of Mordor

15.07.2020 19:05
AIDIDPl
6.2
AIDIDPl
172
PC-towiec

W Odyssey było coś na wzór tego, ci wszyscy najemnicy chyba byli generowani losowo, co biegali za nami jak narobiliśmy dziadostwa. Tutaj też chyba będą,powinni być, a jeśli tak to system ten może być bardziej rozbudowany. To była zmiana względem Origins, która mi się spodobała, trzeba było albo kraść i zabijać z ukrycia i generalnie się pilnować albo mieć na karku najemników.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2020-07-15 19:06:02
15.07.2020 14:44
kęsik
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

Nie no fajnie, może być nawet 1000 unikalnych archetypów wrogów ale co z tego skoro u podstaw, mechanicznie ten system walki jest po prosty niezbyt dobry?

15.07.2020 17:35
7.1
zanonimizowany1270450
20
Generał

Ten z Valhalli wygląda na bardzo dobry.

15.07.2020 19:02
AIDIDPl
7.2
AIDIDPl
172
PC-towiec

Ja wstrzymam się z takimi ocenami. Zobaczę jak się będzie czuło mechanikę walki podczas grania. Oglądając tą wczesną wersję gry niektóre animacje są drętwe i zbyt szybkie, może poprawią płynność, albo podczas walki będą zupełnie inne odczucia.

Wiadomość AC Valhalla - gra zaoferuje 25 unikalnych archetypów wrogów