Cyberpunk 2077 - szczegóły techniczne pokazu
Nie wiem skąd ten pomysły to że był to Alienware z 2080TI to pewne to że nie było RT też bo Nvidia i CDP dalej pracują nad pełną implementacją efektów takich jak odbicia czy światłocenie. Dodatkowo tutaj jest gameplay gdzie dokładnie widać że ogrywana gra była w rozdzielczości 4K
Ale wersja gry, w którą grali dziennikarze, nie jest tym samym, co pokazane zostało oficjalnie całemu światu, o czym zresztą pisaliśmy wczoraj
Yo ciekawe jakie będę wymagania końcowe...
Skąd ci się wziął luty?
Nikt ci nie karze grać na wysokich ustawieniach z bajerami.
Ważne by na minimum działało. :D
(przynajmniej na PC za 3k.euro)
Mam I9-9900K, 32GB RAM i RTX 2080TI i mam nadzieję, że da się pograć w 1440p i że poprawi optymalizację do listopada.
cdpr to nigdy nie byli mistrzowie optymalizacji. Na ps4 będzie ciężko.
Dlatego ja definitywnie zrezygnowałem z zakupu na PS4. Zagram za kilka lat w usprawnioną wersję na PS5 ze wszystkimi dodatkami, które już zostały potwierdzone.
Niech tylko nie dowalą mega długich loadingów gry na konsolach.
Z tego co pisał UV, to już wycięli i jest chamskie spawnowanie w pobliżu bohatera.
To faktycznie może być ciężko :/
A Wiedźmin jak na nim chodził?
Zastanawia mnie to czemu każda firma zawsze tak późno informuje o wymaganiach
jak gra na prezentacji na bardzo mocnym sprzęcie spada do 30 klatek, to zaczynam się bać o jakość na konsolach a nawet o samą optymalizację na PC
Ta gra nie ma prawda normalnie działać na konsolach, a gdy jeszcze sobie przypomnimy, że Redzi muszą optymalizować grę z myślą o podstawowym modelu Xbox One to już w ogóle przedstawia nam się wizja rozpaczy i zgrzytania zębów.
Ja sam olewam premierę z myślą o ograniu Cymbergaja na konsoli nowej generacji bo niestety moja PS4 prawdopodobnie wybuchłaby po wczytaniu pierwszej lokacji.
Na pewno najznośniej będzie na One X bo to najmocniejsza konsola, która odpala Wiedźmina 3 w 60 klatkach, ale niestety zdecydowana większość graczy gra na podstawowych modelach konsol więc nie można ich całkowicie zlać.
Mam pytanie. Ten sprzęt wymieniony w artykule „Alienware Aurora” jak jest jego cena orientacyjna? Lub cena zbliżona użytych tam komponentów?
gskgrek dziękuje za chęć pomocy, ale co ty mi wysłałeś? Komponenty tam się nie zgadzają*. Słowo „ułomny” było zbędne. W miedzy czasie na stronie dell znalazłem konfiguracje za ok 2,800 - 3,000 USD, ale nie wiem czy trzeba coś jeszcze ekstra zapłacić* np. podatki cło czy inne.
Dość oczywisty wydaje się fakt, że obecnie gra działa tragicznie. Wiemy, że Redzi skończyli całą grę, można ją przejść, wszystkie mechaniki, questy poboczne etc. są już zaimplementowane, więc dopiero teraz zaczyna się ostrzejszy etap optymalizacyjny gry. Z drugiej strony strach pomyśleć jak wykastrowana będzie wersja konsolowa, przy takiej technologii nawet najlepsze studia developerskie miałyby problem z odpowiednim dostosowaniem gry do tak wiekowego sprzętu.
Zagra się za te kilka lat na jakiejś używce pokroju RTX-a 5060...
Martwicie się podstawowym Xbox One czy PS4. Dadzą specjalny tryb rozdzielczości 640x480 i 60 klatek na sekundę będzie bez wycinania czegokolwiek. Przynajmniej będą duże napisy i nie będzie trzeba siedzieć z lornetką przed telewizorem.