Wiedźmin 3 - ładniejsi NPC na zwiastunie HD Reworked Project 12.0
Myślałem, że zobaczę poprawione twarze, w szczególności modele i urozmaicenie tych mniej ważnych.
Szacun, że jeszcze mu się nie znudziło.
Jak się mogło znudzić, skoro tu każdy codziennie czeka na 2-3 njusy o 5letniej grze?
No mogliby mordki zmienić, 10 takich samych na krzyż. Jedna raz jest biednym wieśniakiem, później bandytą a na koniec zleceniodawcą.
Do takiego systemu animacji i mimiki twarzy jaki jest w W3 to trzeba tak dopasować mordę żeby każde zdanie, słowo i każda sylaba pasowała, żeby nie było dziwnych wgnieceń w obiekcie twarzy albo rozerwanych tekstur...To nie jest takie hip-hop.
Im bardziej złożony system animacji i mimiki, który jak wiesz w takiej grze o tak dużej ilości dialogów jest generowany w locie to i więcej roboty przy każdym poszczególnym modelu.
Doceniam ogrom pracy,
ale osobiście odinstalowałem poprzednią wersję tego moda.
Dodaje to dużo szczegółów ale one są widoczne z bardzo bliska.
Wydaje mi się, że ma to sens jak się gra w jakimś 8K albo 4K i z widokiem FPS.
Z normalnych ujęć w grze (np. w FullHD) praktycznie nie będzie to widoczne, a ja miałem wrażenie że wszystko zrobiło się bardziej "ziarniste" i mniej przyjemne do oglądania.
To ja mam wręcz przeciwnie, różnice widzę na pierwszy rzut oka. Szczególnie kiedy eksploruję jakieś jaskinie, odwiedzam osady, czy biegam po Novigradzie, a w rozmowach kiedy są zbliżenia na postaci to już w ogóle (bez moda widać ostrego jak brzytwa Geralta na tle rozmemłanego drewna czy kamieni - masakra).
Tu się zgadzam, ten kod ma sens głównie przy dialogach i kilku zmienionych modelach (plus podmienionej wodzie), w czystej eksploracji różnice są minimalne i tutaj znacznie lepiej spisują się wszelkie lightning mody. Plus tego modą jest taki, że nie obciąża zbytnio sprzętu, ale jeśli mam być szczery, chciałbym żeby bardziej ingerować w modele.