100 na łączu a oglądam rozpikselowane truchło. Ale płać, bo jak nie to odetniemy Ci dostęp.
Daj spokój, zastanawiam się czy nie przerwać na razie subskrypcji. Na bliskim planie jeszcze to jakoś wygląda ale szerokie ujęcia to jest jakaś padaka. Autentycznie oglądając drugą część Jurrasic World zastanawiałem się czy nie udać się do zatoki...
To wyjdźcie z piwnicy - zdejmijcie z głów folię aluminiową i maski ze starych skarpet - od razu transfer się polepszy!
na mikrofalówce też?
A to co jest ?
Bitrate o 50% ścięty....Jutro sobie z nimi porozmawiam na czacie
Cały świat walczy z pandemio, a tutaj problemy millenialsów i innego pierwszego świata, tfu!
Jak nie są w stanie zapewnić usług za, które ludzie płacą to niech obniżą cenę. Pieprzenie z chronieniem łącz. Ludzie zaczęli kupować abonament z powodu pandemii, a Netflix sobie tnie koszta w imię walki z pandemią. Niech postawią więcej serwerów albo obniżą koszt abonamentu do najtańszego dopóki nie będą mogli zapewnić oglądania w HD.
Tym bardziej, że obniżyli jakość streamingu na prośbę UE. Więc nie siej teorii spiskowych, tylko poszukaj rzetelnych informacji.
Dokladnie, to ten sam poziom zenady i chciwosci co najbogatszy czlowiek na swiecie i wlasciciel amazona, rekordowe przychody, a on zbiorke robi na sprzet ochronny dla pracownikow, eh nazwalbym go po imieniu, ale ban jak nic by polecial :P
Jak już wywalczysz coś - daj znać tutaj :)
do dzieła Bezi!
Telewizory powinny mieć pamięć flash z 16-32 GB i możliwość buforowania.
Można odpalić np o 19.00 i zacząć oglądać o 20.00. Albo oglądać w tym czasie inny film z pamięci TV. Ciekawe czy w tym kierunku to pójdzie.
Live ma takie konsekwencje
Na serwisach gier też pobieranie pewnie spadło i nikt nie płacze, bo można w tym czasie grać w co innego albo poczytać GOL :D
To nie tylko piksele czy słabe cieniowanie ale pojawiają się też czerwone i żółte wykwity na twarzach aktorow
Propagandowa ściema w wykonaniu netflixa na prośbę jakiegoś nawiedzonego polityka z UE.
A pozytywna strona - jako firma teraz radzą sobie świetnie.
W ostatnich 3 tygodniach pracuję zdalnie z domu. Codziennie od ponad dwoch tygodni siec między godziną 9:30 a ok 14 to jakas tragedia. Zrywanie vpn'ow, niemoznosc nawiazania (czasem nawet glosowej) konferencji itp.
Bylbym szcześliwy gdyby Netflix obcial nie o 50 a o 90%. I gdyby inni zrobli podobnie.
Mimo ze sam oplacam najwyzszy abo i wieczorami zdarzy mi sie cos obejrzec.
To macie jakieś lipne łącza. Ja pracuje od 2 tyyg zdalnie i żadnych problemów nie mam .
Dla mnie to masakra że zjeżdżają z bitratem a z cena nie.
Łącze mam średniej jakości to fakt - ale sprawa jest bardziej skomplikowana.
Wyobraz sobie tama sytuacje - ja nawiązuje połączenie vpn z biurem. Z serwera w biurze łączę się z serwerem aplikacji stojącym na hostingu u IP. Z kolei z serwera aplikacji nawiązuję połączenie do docelowego klienta.
To po drodze 3 rozne sieci i (w tym wypadku) kilkadziesiąt hopek po routerach. Wąskie gardło może byc gdziekolwiek, a komunikacji nie da sie uproscic ze wzgledu na wymogi bezpieczenstwa i skonfigurowane FW i ACL'e.
Rzecz w tym ze dotychczas takie działanie było obarczone minimalnym lagiem który umożliwiał w miare swobodną prace u klienta (input-lag poniżej 30ms). Teraz jest jakas tragedia i w wymienionych godzinach potrafi skakac do kilu sekund lub w ogole wywalac.
Wiem ze zwykły oglądacz Netflixa którego głównym zmartwieniem jest gdzie teraz kupic Cole i chipsy bedzie mial "wywalone" na takie problemy i dla niego jakies "APELE" granatowych garniturów w UE to jakas abstrakcja - ale niestety jest to realny problem z ktorym boryka sie teraz tysiace ludzi kazdego dnia.
I racje ma Cainoor mówiąc że każdy patrzy pod swoje potrzeby. Moje są wlasnie takie zeby móc pracowac w miare normalnie.
kup sobie lepszy internet i nie ma problemu