Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sunset Harbor kolejnym dużym dodatkiem do Cities Skylines

19.03.2020 19:03
1
1
GreedFire
29
Chorąży

Powinni zrobić już nową część. Męczące jest czekanie rok na dlc, aż poprawią bugi w patchu i dodadzą pare nieistotnych rzeczy, które są w modach. Gra chodzi na 40 fps nawet na najlepszych kompach bo jak zwykle gry paradoxu są idealnie zoptymalizowane. Do tego budowa dróg jak na tamte lata była genialna ale to co pokazało Transport Fever 2 zmiata Cities Skylines ze sceny. Osobiście jak cieszyłem się tą grą to po prostu nie mogę patrzeć na gry poniżej 60 fps a nawet poniżej 144 fps.

19.03.2020 19:27
STALKER__PL__
😃
2
odpowiedz
1 odpowiedź
STALKER__PL__
35
Pretorianin

GreedFire Cities Skylines Wymiata.

20.03.2020 06:34
sanjuan
2.1
sanjuan
14
Chorąży

Na modach

19.03.2020 19:33
DaivPL
3
odpowiedz
DaivPL
34
Centurion

Ile bym dał żeby zobaczyć grę, która łączy Cities Skylines i Transport Fever 2.

19.03.2020 19:55
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Macropodus
4
Junior

Szkoda, że nie ma multiplayera, jakiejś formy współpracy ze znajomymi. Nawet biedne, ostatnie Sim City miało fajny multiplayer gdzie można było wesprzeć miasto kolegi np. policją, śmieciarkami, pogotowiem czy po prostu zwiedzać swobodnie jego miasto gdy je budowa, rozwijał.
Ech...... czas na nowe Skylines z kooperacją.

20.03.2020 12:33
4.1
Qbon1802
44
Centurion

Ten tryb w sim city nie był potrzebny ani trochę, upchali go tam tylko po to żeby mieć usprawiedliwienie że nie da się gry odpalić będąc offline.

19.03.2020 20:57
5
1
odpowiedz
zcaalock
133
Pretorianin
Wideo

GreedFire Czekaj czekaj, porównujesz budowanie dróg z transport fever 2 (które notabene jest reskinem jedynki i skokiem na kasę, spokojnie mogła by ta zawartość wyjść w dlc) do cities skylines? Z drogą w CS możesz zrobić absolutnie wszystko co tylko sobie wymarzysz.

obczaj sobie jakie ludzie miasta budują w CS https://youtu.be/OEN7vXQ7Ovk?t=854
https://www.youtube.com/watch?v=Ji18yk1h00Q

20.03.2020 01:14
6
1
odpowiedz
gerth
107
Konsul

Cities Skylines jest warta każdych pieniędzy, każdych.
Gra kompletna na którą wydałem w sumie jakieś... 9 000 zł (gra z dodatkami to małe miki: zakup PC "pod" CS czyli m.in z mocnym procesorem, 32GB RAM i niezła grafiką, zakup laptopa pod CS gdy nie ma peceta pod ręką (ponownie mocny proc, 32GB RAM i karta graficzna Nvidia Quadro.
Gdyby nie Cities Skylines wydałbym na sprzęt góra 3 000zl (tylko upgrade peceta, bez nowego laptopa - do reszty pracy i gier wystarczyłby drugi, słabszy laptop, który mam od kilku lat). Dlatego... nie ma znaczenia ile chcą za nowy dodatek #citiesskylinesgeek

20.03.2020 01:35
7
odpowiedz
laki2217
127
Generał

Największym problemem cities skylines jest wydajność. Każda gra, która ma mnóstwo obliczeń dotyczących A.I, zachowań, celów, statystyk, zmiennych itp. zadławi każdy procesor. Jeden wątek jest po prostu za wolny a wielowątkowość w tym przypadku po prostu zawodzi. Wystarczy sprawdzić po jakim czasie gra zaczyna ostro zwalniać. Im więcej mamy zależności, tym więcej czasu procesor potrzebuje na przetworzenie i prawdopodobnie kolejne cele "ustawiają się w kolejce". Symulacja to symulacja i nic się z tym nie zrobi. Tak samo jest w grach z serii total war (Jeden VS Jeden to żaden problem). Dołącz już dwóch graczy A.I i już klatki lecą w dół. Dopóki nie znajdą jakiegoś rozwiązania co umożliwiło by podział na poszczególne wątki to raczej nic się nie zmieni.

20.03.2020 07:12
8
odpowiedz
GreedFire
29
Chorąży

laki2217 pisanie pod wątki zawsze było trudne. Jest sporo gier które mają miliony obliczeń i jednostek i nie mają takich dropów fps. Ogólnie problemem jest pewnie silnik gry. Bo możesz nawet całą mape zapchać na modach a i tak będziesz miał te 30-40 klatek więc to nie jest kwestia "obliczeń" tylko limitow silnika.

Wiadomość Sunset Harbor kolejnym dużym dodatkiem do Cities Skylines