Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Baldur's Gate 3 raczej nie trafi na PS4 i Xbox One

28.02.2020 09:51
PanWaras
1
1
PanWaras
88
Legend

Gra wychodzi w early access, więc nie będzie grzeszyć optymalizacją na samym początku. W momencie wyjścia z ea i premiery pełnego tytułu, raczej już jakiś czas będą dostępne na rynku nowe konsole, a wtedy raczej gra zadebiutuje na konsolach, to nie ma co się dziwić, że rezygnują ze starszej generacji. Z tym poradzeniem sobie nie ma co przesadzać, skoro D:OS II wydane zostało na dużo słabszego Switcha. Wszystko zależy od dobrej optymalizacji.

post wyedytowany przez PanWaras 2020-02-28 09:57:30
28.02.2020 09:55
NightBosman
😍
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
NightBosman
80
Konsul

Uwielbiam jak inni devowie robią jakieś intelektualne fikołki byleby nie powiedzieć że downgrade i ogólnie opóźnienia wiążą się z tym ze obecne konsole to przeterminowany szajz który jest tylko kulą u nogi, a oni prosto z mostu że nie zamierzają się dłużej bawić z tym złomem.

Szanuję za odwagę <3

28.02.2020 10:00
😂
1.1
Qbon1802
44
Centurion

Granie w RPG na padzie też za wygodne by nie było

28.02.2020 10:11
PanWaras
1.2
PanWaras
88
Legend

obecne konsole to przeterminowany szajz który jest tylko kulą u nogi,

Dziwne, bo wszystkie najładniejsze gry na ryku wychodzą na ten "szajs" i wyglądają bardzo dobrze.

Granie w RPG na padzie też za wygodne by nie było

Nie? W ostatnie Divinity grało się bardzo dobrze. Ale rozumiem, że Tobie mogło się nie podobać.

28.02.2020 11:55
1.3
xarksaspl
17
Pretorianin

Sam mam nadzieje ze dodadza wsparcie pada na PC tak jak w DoS-ach. Bo przynajmniej mi gralo sie duzo wygodniej na padzie niz K+M.

28.02.2020 10:11
lordpilot
2
odpowiedz
1 odpowiedź
lordpilot
211
Legend

Moim zdaniem szkoda, to jest jednak potężna, potencjalnie wielomilionowa grupa odbiorców. No cóż, będzie kolejny dobry powód, żeby przeskoczyć na PS5, o ile mój laptop tego nie pociągnie (a pewnie nie pociągnie, skoro PS4 i Xboxone są za słabe, co mnie akurat dziwi, bo DoSy na tych konsolach śmigają aż miło).

post wyedytowany przez lordpilot 2020-02-28 10:12:42
28.02.2020 10:48
ReznoR666
2.1
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Aktualnie gram w ~30 fps w Divinity: Original Sin Enhanced Edition na Intel HD Graphics 4600 (1920x1080 + Shadows + Ambient Occlusion), która to integra ma wydajność sporo mniejszą (ok. połowę) niż Radeon HD4850 z 2008 roku (którego w 2009 roku kupiłem nowy w sklepie za 379 PLN w wersji 512 MB od MSI).

Nie dziwię się, że ta gra działa dobrze na konsolach obecnej generacji.

post wyedytowany przez ReznoR666 2020-02-28 10:53:05
28.02.2020 10:34
Tomaszki
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Tomaszki
19
Pretorianin

jak dla mnie nie musi trafiac wogole na rynek, gdyby nie turowy system walki a prawdziwy hack and slash byla by to byc moze naprawde dobra gra no ale coz... moze sa tu jakies osoby ktore preferuja takie systemy walki ale ja do nich nie naleze takze obszedlem sie smaczkiem

28.02.2020 13:37
konewko01
3.1
1
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Baldur jako hns to nie Baldur.

28.02.2020 15:07
3.2
zanonimizowany1270450
20
Generał

Litości...to już się robi nudne

28.02.2020 15:29
3.3
zanonimizowany1299868
16
Senator

Neverwinter Nights 1 był hack and slash i gracze bardzo chłodno to przyjęli. Więc twój pomysł jest nietrafiony.

28.02.2020 13:07
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Jedi1990pl
3
Centurion

Moc konsoli to najmniejszy problem, najgorzej jest grać w takie gry na dużym telewizorze kilka metrów od ekranu w zasadzie to się nie da tak grać, pamiętam, że pierwszy Pillars of Eternity lub Divinity Original Sin został za to zjechany, że czcionka była za mała i były trudności aby padem się płynnie poruszać.

post wyedytowany przez Jedi1990pl 2020-02-28 13:07:41
28.02.2020 15:16
ReznoR666
4.1
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Może nie "za mała", ale zdecydowanie trudniej czytelna niż w konkurencyjnych tytułach, i się nie dziwię tym narzekaniom. Wszystkie gry cRPG Obsidianu i Larian w które grałem (PoE, PoEII, Tyranny, Divine Divinity, Divinity OS) mają z tym problem. Mi samemu przy monitorze przeszkadza krój czcionki, który jest szeryfowy (dobry wybór do druku, ale zły wybór na monitor/TV) i do tego jeszcze dość "chudy". Nawet po zwiększeniu rozmiaru do maksimum nie jest przyjemnie go czytać z monitora. A zmienić kroju czcionki się oficjalnie nie da.

28.02.2020 13:35
5
odpowiedz
1 odpowiedź
gerwaltzrybii
23
Pretorianin

szkoda, że konsolowcy sobie w tę produkcję nie zagrają może chociaż dostaną wersje na PS5 po beta testach na PC ;)

28.02.2020 15:08
5.1
zanonimizowany1270450
20
Generał

EA na PC drugiego Divinity sprawił, że to jedna z najlepiej ocenianych gier RPG zarówno wśród recenzentów jak i graczy w historii więc jeśli zamierzasz poczekać na ewentualną wersję na PS5 módł się by to EA poszło tak samo dobrze jak to z DOSII

28.02.2020 13:52
JohnDoe666
6
odpowiedz
JohnDoe666
55
Legend

No pewnie nie będzie tej gry na obecnej generacji ale powodów doszukiwałbym się raczej w tym że zanim gra wyjdzie z Early Access to kolejna generacja będzie już hulać w najlepsze. A co do wymagań sprzętowych to tak jak większość zainteresowanych oglądałem gameplaye i wygląda to dość schludnie (no może trochę zalatuje indykiem), ale raczej nie wygląda jak tytuł który względnie sensownie zoptymalizowany miałby palić konsole obecnej generacji.

28.02.2020 14:50
📄
7
odpowiedz
Wiarołomca
85
Senator

1 i 2 to nudne gry, więc w ta nawet nie będę próbował grać.

28.02.2020 14:59
8
odpowiedz
1 odpowiedź
paul oren's
95
Generał

heh gra rpg i to z widokiem izometrycznym nie poradzi sobie,ta gra to po optymalizacji na switch nawet bedzie chodziła.

28.02.2020 19:07
8.1
Le Loi
60
Generał

Widok izometryczny jest z powodu kwestii wygody, sama gra równie dobrze mogłaby być pierwszo/ttrzecioosobowa co widać przy dialogach

28.02.2020 15:37
Ogame_fan
9
odpowiedz
Ogame_fan
127
SpiderBoy

No to wyjdzie na XSX i PS5 pewnie. W D:OS grało się świetnie na ps4 czy switchu więc poczekam na wersje konsolowa. Nie chce mi się bawić w te całe EA.

Wiadomość Baldur's Gate 3 raczej nie trafi na PS4 i Xbox One