Baldur's Gate 3 raczej nie trafi na PS4 i Xbox One
Gra wychodzi w early access, więc nie będzie grzeszyć optymalizacją na samym początku. W momencie wyjścia z ea i premiery pełnego tytułu, raczej już jakiś czas będą dostępne na rynku nowe konsole, a wtedy raczej gra zadebiutuje na konsolach, to nie ma co się dziwić, że rezygnują ze starszej generacji. Z tym poradzeniem sobie nie ma co przesadzać, skoro D:OS II wydane zostało na dużo słabszego Switcha. Wszystko zależy od dobrej optymalizacji.
Uwielbiam jak inni devowie robią jakieś intelektualne fikołki byleby nie powiedzieć że downgrade i ogólnie opóźnienia wiążą się z tym ze obecne konsole to przeterminowany szajz który jest tylko kulą u nogi, a oni prosto z mostu że nie zamierzają się dłużej bawić z tym złomem.
Szanuję za odwagę <3
obecne konsole to przeterminowany szajz który jest tylko kulą u nogi,
Dziwne, bo wszystkie najładniejsze gry na ryku wychodzą na ten "szajs" i wyglądają bardzo dobrze.
Granie w RPG na padzie też za wygodne by nie było
Nie? W ostatnie Divinity grało się bardzo dobrze. Ale rozumiem, że Tobie mogło się nie podobać.
Sam mam nadzieje ze dodadza wsparcie pada na PC tak jak w DoS-ach. Bo przynajmniej mi gralo sie duzo wygodniej na padzie niz K+M.
Moim zdaniem szkoda, to jest jednak potężna, potencjalnie wielomilionowa grupa odbiorców. No cóż, będzie kolejny dobry powód, żeby przeskoczyć na PS5, o ile mój laptop tego nie pociągnie (a pewnie nie pociągnie, skoro PS4 i Xboxone są za słabe, co mnie akurat dziwi, bo DoSy na tych konsolach śmigają aż miło).
Aktualnie gram w ~30 fps w Divinity: Original Sin Enhanced Edition na Intel HD Graphics 4600 (1920x1080 + Shadows + Ambient Occlusion), która to integra ma wydajność sporo mniejszą (ok. połowę) niż Radeon HD4850 z 2008 roku (którego w 2009 roku kupiłem nowy w sklepie za 379 PLN w wersji 512 MB od MSI).
Nie dziwię się, że ta gra działa dobrze na konsolach obecnej generacji.
jak dla mnie nie musi trafiac wogole na rynek, gdyby nie turowy system walki a prawdziwy hack and slash byla by to byc moze naprawde dobra gra no ale coz... moze sa tu jakies osoby ktore preferuja takie systemy walki ale ja do nich nie naleze takze obszedlem sie smaczkiem
Litości...to już się robi nudne
Neverwinter Nights 1 był hack and slash i gracze bardzo chłodno to przyjęli. Więc twój pomysł jest nietrafiony.
Moc konsoli to najmniejszy problem, najgorzej jest grać w takie gry na dużym telewizorze kilka metrów od ekranu w zasadzie to się nie da tak grać, pamiętam, że pierwszy Pillars of Eternity lub Divinity Original Sin został za to zjechany, że czcionka była za mała i były trudności aby padem się płynnie poruszać.
Może nie "za mała", ale zdecydowanie trudniej czytelna niż w konkurencyjnych tytułach, i się nie dziwię tym narzekaniom. Wszystkie gry cRPG Obsidianu i Larian w które grałem (PoE, PoEII, Tyranny, Divine Divinity, Divinity OS) mają z tym problem. Mi samemu przy monitorze przeszkadza krój czcionki, który jest szeryfowy (dobry wybór do druku, ale zły wybór na monitor/TV) i do tego jeszcze dość "chudy". Nawet po zwiększeniu rozmiaru do maksimum nie jest przyjemnie go czytać z monitora. A zmienić kroju czcionki się oficjalnie nie da.
szkoda, że konsolowcy sobie w tę produkcję nie zagrają może chociaż dostaną wersje na PS5 po beta testach na PC ;)
EA na PC drugiego Divinity sprawił, że to jedna z najlepiej ocenianych gier RPG zarówno wśród recenzentów jak i graczy w historii więc jeśli zamierzasz poczekać na ewentualną wersję na PS5 módł się by to EA poszło tak samo dobrze jak to z DOSII
No pewnie nie będzie tej gry na obecnej generacji ale powodów doszukiwałbym się raczej w tym że zanim gra wyjdzie z Early Access to kolejna generacja będzie już hulać w najlepsze. A co do wymagań sprzętowych to tak jak większość zainteresowanych oglądałem gameplaye i wygląda to dość schludnie (no może trochę zalatuje indykiem), ale raczej nie wygląda jak tytuł który względnie sensownie zoptymalizowany miałby palić konsole obecnej generacji.
heh gra rpg i to z widokiem izometrycznym nie poradzi sobie,ta gra to po optymalizacji na switch nawet bedzie chodziła.
Widok izometryczny jest z powodu kwestii wygody, sama gra równie dobrze mogłaby być pierwszo/ttrzecioosobowa co widać przy dialogach
No to wyjdzie na XSX i PS5 pewnie. W D:OS grało się świetnie na ps4 czy switchu więc poczekam na wersje konsolowa. Nie chce mi się bawić w te całe EA.