Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Kolejny patch do RDR2 na PC - Rockstar dalej poprawia stabilność gry

02.12.2019 20:39
NV_PaVLo
1
NV_PaVLo
94
Pretorianin

W grze natknąłem się na zamarznięte zwłoki, przy których był karabin, ale nie dało się go zabrać, ciekawe czy naprawili ten błąd.

02.12.2019 20:47
STALKER__PL__
😉
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
STALKER__PL__
31
Centurion

Karabin też zamarza.

02.12.2019 23:04
SpoconaZofia
2.1
SpoconaZofia
31
Generał

Mnie interesują tylko jądra........

03.12.2019 11:31
Gruby Jowisz
2.2
Gruby Jowisz
11
Szyper

...atomowe

02.12.2019 20:56
Jaymson
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Jaymson
5
Legionista

Ja mam natomiast problem z dźwiękiem. Przy cutscenkach głosy skupiaja się w lewej słuchawce. I tylko w cutscenkach.

post wyedytowany przez Jaymson 2019-12-02 20:56:29
02.12.2019 21:05
AIDIDPl
3.1
AIDIDPl
121
PC-towiec

Zgłaszaj to do supportu.

02.12.2019 22:23
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
mivhal
23
Legionista

Gra ktoś może na GTX 970? Daje radę w miarę? ??

02.12.2019 22:37
sm142gi
4.1
sm142gi
28
Centurion

To zależy co rozumiesz przez "daje radę".
Ja gram na GTX950, fHD i prawie wszystkie ustawienia na minimum/średnie.
Gra chodzi płynnie i gra się świetnie :) Jedyny problem, to sporadyczne kilkusekundowe lagi jak się szybko na teren zabudowany wparuje ;)
(ale to pewnie spowodowane małą ilością vramu i prockiem i3 :D )

Poza tym żadnych atrakcji, czytam te newsy i czytam i poza artefaktami związanymi z deszczem przed pierwszym patchem, nie miałem żadnych błędów, spowolnień, zawiech ani dropów do pulpitu :o

post wyedytowany przez sm142gi 2019-12-02 22:38:28
02.12.2019 22:40
4.2
Jurkowski
32
Centurion

Ja gram na GTX 970-tce i na ustawieniach średnio-wysokich 50-60 fps-ów. Tak więc tak, daje radę.

03.12.2019 17:52
4.3
$ Pablo $
16
Legionista

Ja grałem na 970 i notorycznie wywalało grę Na ustawieniach większość na low dla 60 klatek a i te potrafiły spadać do 40-50

02.12.2019 23:01
messias
5
odpowiedz
messias
56
Generał

Niedługo ta gra ruszy na kalkulatorze

02.12.2019 23:12
mubio1888
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
mubio1888
61
Konsul

Średnio im to łatanie wychodzi, nadal mam spadki klatek w miastach, podczas misji gdy dużo się dzieje występują ścinki i mocne spadki, szczególnie gdy jest spora strzelanina, (gdy rzucę laskę dynamitu nawet na otwartym polu to podczas wybuchu gra mocno przytnie) ale przez większość czasu chodzi płynnie, nie wiem co te ścinki powoduje, niektórzy mają sprzęt podobny do mojego a chodzi im lepiej (intel i5 4590 3,3, 8gb ram i gtx 1060 6gb) komputer jest czysty wyczyszczony z kurzu, windows najnowszy, sterowniki też, wirusów i śmieci zero, dodam że tylko chyba 3 opcje mam na średnim poziomie, tekstury ultra a reszta wszystko niskie (dodam że kiedyś ustawiłem wszystko co się dało na low i większej różnicy w płynności nie odczułem, nadal występowały spadki i ścinki w losowych miejscach), a online w trybach z innymi graczami jest praktycznie niegrywalne, po dzisiejszym patchu testowałem jakiś tryb gdzie strzela się z innymi graczami to co kilkanaście sekund miałem takie ścinki że szkoda słów, samemu da się grać ale komfortowe granie na jakimś deathmatchu jest niemożliwe

post wyedytowany przez mubio1888 2019-12-02 23:18:57
03.12.2019 00:07
plochol
6.1
plochol
43
Pretorianin

Zapraszamy do ery SSD.

03.12.2019 00:07
Little Joe
6.2
Little Joe
136
Silent Man

Vulkan czy Dx12? Jeśli to drugie to się nie dziwię i powodzenia.

post wyedytowany przez Little Joe 2019-12-03 00:08:13
03.12.2019 09:24
mubio1888
6.3
mubio1888
61
Konsul

Gram na vulkanie, ale próbowałem również na dx12, mega dużej różnicy w płynności nie ma, na dx12 są chyba większe spadki klatek szczególnie w miastach, spadki na vulkanie nie są szczególnie dokuczliwe, tylko te ścinki i spadki podczas misji gdy dużo się dzieje są denerwujące i tylko tego chce się pozbyć lecz żaden internetowy sposób nie pomógł, tak samo w online, misje które robi się w 4 graczy jeszcze da się przeboleć ale deathmatch czy jakiś podobny tryb gdzie są wybuchy strzelanie i bieganie jest przez ścinki i spadki niegrywalny, ale to chyba wina gry, gta V czy online zawsze chodziło mi mega płynnie od premiery (ustawienia ultra pomieszane z wysokimi) i nie było praktycznie spadków o ścinkach nie mówiąc

02.12.2019 23:32
Jaarvs
7
odpowiedz
Jaarvs
13
Konsul

U mnie wcześniej już raczej większych problemów nie było (raczej, bo mimo wszystko potrafiły się zdarzyć, nawet sypanie do pulpitu po kilkugodzinnej sesji).
Ale dobrze, że łatają (w końcu wciąż wiele osób ma problemy z grą), szkoda tylko, że na premierę stan był jaki był...

post wyedytowany przez Jaarvs 2019-12-02 23:41:11
03.12.2019 07:15
8
odpowiedz
Agility123
15
Legionista

U mnie z kolei aktualizacja nie chce się do końca nagrać, a po wznowieniu aktualizowania się gry jest ten sam problem. Także znowu muszę w wolnej chwili szukać rozwiązania, bo zauważyłem do pod wieczór, kiedy nie miałem czasu się z tym bawić. Jak nic nie pomoże, to kaplica, bo średnio mam ochotę pobierać RDR2 po raz kolejny przez blisko 3 dni, także to już będzie ostateczność.

03.12.2019 08:14
9
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Nikow1987
73
Pretorianin

Łatają, łatają, a ja mam wrażenie, że mi płynność gry ucieka.

03.12.2019 09:28
AIDIDPl
9.1
AIDIDPl
121
PC-towiec

Oni łatają ale zabezpieczenia do gry a nie wydajność.

03.12.2019 10:53
9.2
Nikow1987
73
Pretorianin

Nie wiem, co tam rozgrzebują, ale skoro chodzi mi gorzej, to mogliby już przestać. A jeśli faktycznie łatają zabezpieczenia, to one wpływają na wydajność. Wychodzi na to samo.

03.12.2019 11:25
11
odpowiedz
1 odpowiedź
dyxit
22
Konsul

Gry z tak duzym otwartym swiatem nigdy do konca nie polataja bo co u jednego patch naprawi u drugiego zepsuje . W miare stabilnie to to bedzie chodzic za pol roku pewnie .

03.12.2019 16:11
11.1
mariusx78
2
Legionista

Bo ta karta ma tak w rzeczywistości pamięci użytkowej 3,5G, bo tamto pozostałe 500mg jest tak naprawdę osobne, jakby w drugim segmencie. Nie wnikałem w to aż tak bardzo, więc może nie dokładnie precyzuję wypowiedź ale na bank jest coś takiego z tą kartą. Ja mam GTX 970 4GB supeclocked 2.0 ACX i też mam taką właśnie dziwną konstrukcję pamięci jakby te 500mg było jakieś zapasowe czy coś w tym stylu.

03.12.2019 11:26
12
odpowiedz
FeanorRR3
32
Chorąży

Osobom które mają problemy tylko z ilością klatek (ale pewnie i tym co crashuje) polecam kanał Hardware Unboxed na youtube. Zrobili dwu częściowe długie porównanie opcji graficznych, ich wpływu na wydajność jak i efekt na ekranie. Bardzo pomocne jeśli chce się wycisnąć maximum klatek przy względnie dobrej oprawie graficznej. Wprawdzie ten tutorial był wypuszczony niedługo po premierze i poszły już patche ale pewnie niewiele się w tej kwestii zmieniło.

post wyedytowany przez FeanorRR3 2019-12-03 11:26:50
03.12.2019 13:01
😱
13
odpowiedz
TCPiP
71
Pretorianin

Pomimo tych wszystkich problemów, przeszedłęm grę jeszcze raz, tym razem na PC i mogę tylko powiedzieć, że to było coś niesamowitego. Ta gra to jeden wielki majstersztyk! Z klawiaturą i myszką grało mi się zdecydowanie lepiej niż na padzie.

03.12.2019 18:37
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
dawson
0
Junior

Ja mam pytanie czy potrafi mi ktoś pomóc bo mam rtx 2070 i5 9600k i jak robie test wydajnosci to mam minimalna liczbe klatek na sekunde na poziomie 2-3 srednia na 90 a maksymalna na 140 na ustawieniach srednich... i jak gram to odczuwam ze sa spadki plynnosci co mam z tym zrobic ?

04.12.2019 11:59
14.1
FeanorRR3
32
Chorąży

Odpowiedź jest prosta. Kiedy test zmienia scenerię następuje na sekundę albo mnie nagły spadek klatek. Czasem tak mały że nawet nie jesteś wstanie go zauważyć. Ten test wydajności który jest w tej grze jest fajny ale nie powinieneś przejmować się minimalną ilością tylko średnią. Ja do tego testu używałem dodatkowego licznika fpsów w rogu ekranu który podpowiadał mi ile mam w danym momencie i tylko na jego podstawie robiłem osąd ;)

04.12.2019 17:56
14.2
dawson
0
Junior

FeanorRR3 ale ja czuje te spadki gdy gram mimo że średna ilosc fps to prawie 100 :)
A jakiego programu używasz żeby mieć licznik fps w rogu ekranu ?

Wiadomość Kolejny patch do RDR2 na PC - Rockstar dalej poprawia stabilność gry