Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 - dużo nowych detali na temat gry CD Projekt RED

27.11.2019 09:25
1
zanonimizowany637308
81
Konsul

Ja chyba nie rozumiem, Różne modele postaci wiecej zajmują pamięci niż klony hmm ...pamieci na karcie graficznej czy pamięci RAM?
Jak to działa że klony mniej zajmują a nowe/różnorodne postacie wiecej ?

27.11.2019 09:41
2
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
siera97
53
Senator

Na moją logikę chodzi o to że gra musi przechowywać w pamięci wiele oddzielnych modeli, nawet jeśli nie są w danym momencie wyświetlane. Klony zaś potrzebują pojedynczego modelu w rezerwie. Ale nie jestem ekspertem więc to tylko moje proste spojrzenie na ten problem.

27.11.2019 09:58
Łosiu
2.1
Łosiu
269
German quality

GRYOnline.pl

Dokładnie o to chodzi. To szczególnie odczuwalne w grach MMO, w momentach, gdy na ekranie masz wielu prawdziwych graczy, a każdy w innej zbroi, ubranku etc. Wówczas zazwyczaj FPS-y mocno siadają.

27.11.2019 13:51
2.2
1
hemik9
114
Pretorianin

Powiedzmy, że na danej mapie pojawia się 10 postaci i każda ma inne tekstury. Tekstura każdej postaci musi być wczytana do pamięci RAM i jak taka postać pojawia się na ekranie to jest ona nakładana na model.

Jeśli byśmy mieli 10 postaci, ale tylko 2 tekstury, to do RAMu wczytywane są 2 tekstury, zamiast 10.

W ten sposób w dużym uproszczeniu oszczędzasz 500% RAMu w porównaniu do wariantu bez klonów.

28.11.2019 15:54
📄
2.3
Fotoraptor
13
Legionista

W grafice komputerowej jest taka technika która nazywa się instancjonowaniem. Jeśli potrzebujesz stworzyć dajmy na to scenę w której przedstawiony jest wielokrotnie ten sam obiekt, to kopiowanie go w całości spowoduje wielokrotnie większe zużycie pamięci równe wiekorotności wystąpienia tego obiektu.

Natomiast pojedyncza instancja zawiera tylko odniesienie do bazowego obiektu (czyli powiedzmy jego nazwę) i niewielką ilość informacji jakie zabiegi powinny być na niej (instancji) przeprowadzone, np. pozycja w przestrzeni, obrót, skala, operacje na teksturach, czy w przypadku animowanych postaci stan "kości", co zajmuje już znacznie mniej miejsca w pamięci niż kopia 1 do 1.

27.11.2019 09:52
Sir klesk
👍
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Sir klesk
251
...ślady jak sanek płoza

sobota byla 23 listopada. ^^

27.11.2019 10:56
Aquma
3.1
1
Aquma
51
Centurion

Sorki ;) Poprawione.

27.11.2019 10:15
4
odpowiedz
10 odpowiedzi
zanonimizowany1225506
49
Generał

Coraz bardziej jestem ciekawy tej gry. Jak nie będzie drugiego Skellige to już będzie dobrze :)

27.11.2019 13:37
Mówca Umarłych
4.1
Mówca Umarłych
119
Pan Milczącego Królestwa

Co jest nie tak ze Skellige?

27.11.2019 15:07
Persecuted
4.2
Persecuted
145
Adeptus Mechanicus

Mnie się Skellige podobało, w zasadzie za wyjątkiem tylko małej różnorodności wizualnej (wszystkie wyspy były na jedno kopyto). Może o to chodzi? :).

post wyedytowany przez Persecuted 2019-11-27 15:08:00
27.11.2019 16:32
4.3
siera97
53
Senator

Mnie irytowało na przykład przemieszczanie się pomiędzy wyspami, ale nie licząc tego było w porządku.

28.11.2019 03:21
4.4
zanonimizowany1146443
59
Senator

Skellige było bardzo fajne. Najbardziej klimatyczna lokacja z podstawki.

28.11.2019 08:49
Czarny  Wilk
4.5
3
Czarny Wilk
130
Generał

GRYOnline.pl

Mi Skellige zepsuło Wiedźmina 3. Najpierw Velen "nauczyło mnie" że warto robić wszystkie znaczniki bo pod wieloma skrywają się interesujące zadania poboczne, w najgorszym wypadku tendencyjne ale ciekawe aktywności poboczne. No to w Skellige też je z marszu robiłem, żeby się przekonać że to jeden wielki festiwal durnego nurkowania i użerania się z harpiami. Wszystko na jedno kopyto, zbieranie bezużytecznego złomu żeby tylko wypchać czymś mapę w stylu gorszym niż robi to Ubi. Po świetnym w tej kwestii Velen różnica jakościowa wypełnienia mapy to był but w twarz.

post wyedytowany przez Czarny Wilk 2019-11-28 08:50:29
28.11.2019 14:23
4.6
zanonimizowany1225506
49
Generał

Ekaploracja Skellige to był dramat. I te syreny zbugowane.

28.11.2019 19:29
4.7
zanonimizowany1146443
59
Senator

W Velen znaki zapytania też były słabe. To dlatego miałem na nie kompletnie wywalone. Dopiero w Toussaint znaki zapytania nie były zwyczajnym zapychaczem i z tego powodu zrobiłem tam wszystkie bez wyjątku i świetnie się przy tym bawiłem.

30.11.2019 10:33
Mówca Umarłych
😂
4.8
1
Mówca Umarłych
119
Pan Milczącego Królestwa

Nie ma to jak eksplorować świat gry od jednego znaku zapytania do drugiego. To nie gra popsuła wam jej odbiór ale wy sami ^^

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2019-11-30 10:34:29
30.11.2019 11:03
Czarny  Wilk
4.9
Czarny Wilk
130
Generał

GRYOnline.pl

Nie, jeśli najpierw gra pokazuje Ci przez duży kawał rozgrywki że znaki zapytania są fajne i warto je robić bo w ten sposób często trafiasz na świetne questy niespodzianki, tylko po to żeby potem, jak już przyswoisz tę lekcję i je chętnie robisz, zrobić skrajny zjazd jakościowy, to jest to problem koncepcyjny gry.

30.11.2019 16:32
4.10
zanonimizowany1146443
59
Senator

Tylko, że znaki zapytania w Velen też były słabe. Praktycznie niczym się nie różniły. Jedyna różnica polega na tym, że na Skellige było znacznie więcej kontraband, które w Velen też były, ale w mniejszej ilości. Dopiero w Toussaint znaki zapytania były zrobione z sensem i dobrze spełniały swoją funkcję.

27.11.2019 10:34
Outremere
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Outremere
2
Centurion

Jeszcze 5 miesięcy do premiery...

Naprawdę takie wiadomości są mocno bezcelowe, bo każdy aspekt gry nadal może zostać zmieniony lub usunięty nim nastąpi premiera.

28.11.2019 17:55
5.1
2
Losmarte
2
Junior

za późno już na takie zmiany, gra jest już pod względem fabuły i mechaniki gotowa. teraz trwa wielkie testowanie i naprawianie błędów.

27.11.2019 11:22
MANTISTIGER
😐
6
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
MANTISTIGER
76
Generał

Mnie to przeraża że wygląd mojej postaci zobaczę tylko w paru momentach.

27.11.2019 11:40
😂
6.1
zanonimizowany1246095
30
Generał

Grasz dla fabuły czy tylko, aby patrzeć na swoją postać?

27.11.2019 12:09
6.2
geohound
123
Generał

A Ty grasz tylko dla fabuły? To weź sobie książkę albo nawet audiobooka, bo wtedy już czytać nie musisz, a chłoniesz tylko fabułę.

27.11.2019 13:13
😊
6.3
zanonimizowany1246095
30
Generał

geohound - co to za przykład z ass? Czytając czy słuchając audiobooka tak czy siak się wchłania fabułę lol. I tak, gram dla fabuły, a nie jęczę pod każdym newsem o CP2077 o braku możliwości oglądania swojej postaci.

27.11.2019 15:09
Persecuted
😒
6.4
2
Persecuted
145
Adeptus Mechanicus

A jaki jest związek pomiędzy fabułą, a możliwością oglądania swojej postaci? oO

27.11.2019 17:21
SpookyYuuki
6.5
SpookyYuuki
55
Generał

W każdej chwili ją zobaczysz gdy spojrzysz w lustro, wsiądziesz na pojazdu bądź gdy naciśniesz I lub Tab. W zależności na czym będzie ekwipunek. Oj nie ma co się bać. Nie jest to coś eksperymentalnego. W takiego Skyrima to się grało z oczu i było dobrze. Z jednej strony to kwestia kto co lubi. Bo po prostu niektórzy nie cierpią tego widoku a inni go lubią. Jest też sprawa przyzwyczajenia się. Do wielu rzeczy można się przyzwyczaić jeśli gra jest dobra. A nie mówimy tu o jakimś cierpieniu a jedynie o innej kamerze ;p

post wyedytowany przez SpookyYuuki 2019-11-27 17:23:38
28.11.2019 14:07
6.6
geohound
123
Generał

Skyrim od początku miał przełącznik FPP/TPP.

27.11.2019 11:58
A.l.e.X
😜
7
odpowiedz
A.l.e.X
154
Alekde

Premium VIP

Trzeba było w sobotę być to nie musielibyście plotkować szczególnie że ten tekst przypomina głuchy telefon zapętlony ;)

27.11.2019 12:03
8
odpowiedz
1 odpowiedź
bossix84
68
Pretorianin

Ajj szkoda z tą "niewidzialną ścianą". Jakiś czas temu chyba było mówione że nie będzie niewidzialnych ścian i że całe miasto będzie stało otworem od samego początku? Jedynie poziom wrogów miał być zbyt wysoki dla początkującej postaci aby wykończyć całe miasto na stracie.

27.11.2019 12:36
8.1
siera97
53
Senator

Chyba nadal tak będzie ale miasto też musi mieć jakieś granice.

27.11.2019 12:10
9
odpowiedz
7 odpowiedzi
geohound
123
Generał

Przeraża mnie ta pogoń za grami, w których

główny wątek CP2077 będzie krótszy od tego z Wiedźmina 3, ale przejdziemy go na więcej sposobów

bo ja chcę przejść długą grę, a nie powtarzać ją 10 razy, żeby po drodze przez chwilę zrobić coś inaczej.

post wyedytowany przez geohound 2019-11-27 12:10:25
27.11.2019 12:29
9.1
Nomis
59
Pretorianin

Nikt nie powiedział "ile krótszy". Taki wiedźmin miał około 100 godzin wątku głównego (pod warunkiem,że nie rushowaliśmy tylko na spokojnie wszystko się robiło i nie przeklikiwało cutscenek), tutaj to może być...80 godzin, co dalej jest dużo ale krócej od Wiedźmina.Więc nie trzeba patrzeć,że "krócej" oznacza dużo krócej tylko to może być kwestia kilkunastu godzin.

27.11.2019 12:38
9.2
siera97
53
Senator

Wiedźmin to może miał 100 godzin, ale razem wszystkiego a nie samego wątku głównego.

27.11.2019 12:41
Shadoukira
9.3
Shadoukira
95
Chill Slayer

Wątek główny może i będzie krótszy, ale zadań pobocznych pewnie będzie multum (w końcu świat w tej grze jest ogromny) i jeżeli będą tak zrobione jak w Wiedźminie, to czeka nas kupa zabawy i nudzić się raczej nie będziemy. Obstawiam, że ta gra starczy na około 150 godzin (bez dodatków).

post wyedytowany przez Shadoukira 2019-11-27 12:42:26
27.11.2019 22:14
robert357
9.4
robert357
66
Konsul

A ja lubię właśnie ten powrót do przechodzenia RPGów (!) po kilka razy i sprawdzania różnych opcji. To jest właśnie cała esencja takich gier, a nie że ma się niby wybory a i tak koniec to "wciśnij dany przycisk by zobaczyć wybrane zakończenie".

28.11.2019 00:52
😜
9.5
1
Nomis
59
Pretorianin

siera97 jak przechodziłeś tylko na zasadzie " chce wszystko zobaczyć i mam gdzieś fabułę" to tak było, ale nie mierz wszystkich swoją miarą ;)

28.11.2019 03:29
9.6
zanonimizowany1146443
59
Senator

siera97
Ty to chyba na wariata leciałeś. Mi podstawka zajęła ok. 200 godzin, a nawet nie zrobiłem całej gry na 100%, bo nie biegałem za znakami zapytania.

post wyedytowany przez zanonimizowany1146443 2019-11-28 03:29:37
29.11.2019 08:14
Laterett
😈
9.7
Laterett
54
Konsul

Wiedźmin 100 godzin ze wszystkim... No, no. Większej bzdury to już dawno nie słyszałem. Wątek główny - wątki poboczne. Plus dodatki. Eksploracja, komplementowanie ekwipunku - odkrywanie sekretów... Czytanie książek, notatek, wsłuchiwanie się w dialogi zwykłych przechodniów. I te pawanie się grą gdzie czas leci a my nic kompletnie nie robimy... a nie sorry przeciętny kowalski odpala global positioning system oraz tryb automative driver i gra przechodzi się sama.

27.11.2019 12:45
kęsik
😐
10
odpowiedz
7 odpowiedzi
kęsik
149
Legend

Ja szczerze mówiąc jakoś specjalnie na tego Sajberpanka nie czekam. Z roku na rok, z gameplaya na gameplay ta gra prezentuje się coraz gorzej. Z gry już wyleciało wiele rzeczy które miały się w niej pierwotnie znaleźć, nie wiadomo ile jeszcze wyleci. Z gry która była zapowiedziana w 2013 już pewnie nic nie zostało. To że gra ma być FPP only wbrew pierwszym zapowiedziom też mi oczywiście nie pomaga. Ale to jednak potwierdza tylko to że to nie będzie pełnoprawne RPG tylko "przygoda w otwartym świecie" jak to sam CDP określa. Absolutnie ta gra na premierę może się okazać nieskończonym potworkiem. Wiedźmin 3 miał dosyć kiepski gameplay, słaby rozwój postaci, główny wątek który był taki sobie, zadania poboczne które sprowadzały się do włączenia trybu detektywistycznego i podążania za śladami, i nawet po 30 łatkach dalej gra była nieźle zabugowana. Więc tu naprawdę CDP musi wiele poprawić względem W3.

post wyedytowany przez kęsik 2019-11-27 14:12:47
27.11.2019 13:42
Mówca Umarłych
10.1
1
Mówca Umarłych
119
Pan Milczącego Królestwa

kęsik: " Wiedźmin 3 miał dosyć kiepski gameplay, (...)
Kwestia gustu.
(...) słaby rozwój postaci, (...)
Jak wyżej.
(...) główny wątek który był taki sobie, (...)
Jak wyżej.
(...)zadania poboczne które sprowadzały się do włączenie trybu detektywistycznego i podążania za śladami, (...)
Kłamstwo.
(...) i nawet po 30 łatkach dalej gra była nieźle zabugowana.
Ja tego nie doświadczyłem.

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2019-11-27 13:44:53
27.11.2019 13:57
Shadoukira
10.2
Shadoukira
95
Chill Slayer

Tak jak powiedział kolega wyżej czy dana gra się komuś spodoba zależy w dużej mierze od gustu i od tego czego się spodziewał od danej gry. Dla mnie np. AC Oddysey jest o wiele gorszą i nudniejszą grą od Wiedźmina 3, która też ma nie wiele wspólnego z grą RPG. Jednak zgadzam się, że Wiedźmin 3 grą perfekcyjną nie był i swoje problemy miał, ale mimo wszystko ta gra spokojnie zasługuje na ocenę 8 lub 9.
Co do widoku FPP w Cyberpunku to też nie jestem fanem tego rozwiązania, ale też nie jest to powód do skreślenia tej gry. Mam też obawy co do jakości Cyberpunka na premierę, bo do wydania gry zostało 5 miesiecy, a CDP nadal rzuca tekstami typu, że jeszcze nie są pewni danego rozwiązania albo że coś jeszcze nie jest gotowe. (chociaż są pogłoski, że będzie obsuwa na jesień). Pożyjemy zobaczymy na razie czekam na jakiś gameplay Cyberpunka w którym CDP powie, że to już jest finalna wersja gry i wtedy ocenimy czy jest dobrze.

post wyedytowany przez Shadoukira 2019-11-27 13:58:45
27.11.2019 14:12
10.3
2
siera97
53
Senator

W kwestii rozwoju postaci muszę się zgodzić, dla mnie również był słaby. Walka była mało skompilowana, ale dobrze wykonana i przyjemna. Główny wątek w większości był średni, ale miał fajne momenty (baron, oblężenie kaer). Questy poboczne faktycznie nie miały skomplikowanej budowy, ale miały dobrze zrealizowaną fabułę, rzadko wcześniej spotykaną w tego typu zdaniach. Z wad trójki wymieniłbym jeszcze system alchemii który był w moim odczuciu znacznie gorszy do drugiej części gdzie trzeba było się do walki faktycznie przygotować.

27.11.2019 17:21
😊
10.4
zanonimizowany714315
111
Legend

Wiadomo, ze hipsterzy nie czekają

Hipster wymysli sobie jakas gre z Japonii, ktora w Polsce #nikogo

27.11.2019 19:31
10.5
1
Przemek_ZS
27
Chorąży

Hmmm, bardzo osobliwa wypowiedz. Ja nie zauwazylem zadnym bugow. Historia byla mega wciagajaca, bitwa o Kaer Morhen - dzielo sztuki! Krew i Wino mega dodatek. Ogolnie gra bardzo wciagajaca z fantastyczna grafika, ktora potrafi sie podobac dzisiaj. Ja osobiscie skonczylem Wieska 3 razy. Teraz z niecierpliwoscia wyczekuje Cyberpunka :)

27.11.2019 22:38
Djin_Zalgo
😈
10.6
Djin_Zalgo
15
Legionista

Nie lubisz Wiedźmina lub/i Cyberpunka? Spoko, jesteś wolny do wyrażania swoich poglądów, ale mamy tutaj w Polsce takie powiedzenie "Paskudną twarz można jeszcze naprawić, paskudny gust już nie", zasada jest prosta, nie nazywaj siebie Polakiem.

15.12.2019 18:11
VanDust
10.7
VanDust
116
Generał

Wiedźmin 3 to najlepsza gra, w jaką dane mi było zagrać.
Gram na kompach niemal 30 lat.

27.11.2019 14:19
11
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Raykkaiz
37
Centurion

Mam nadzieję, że CDPR da moderom większy plac do popisu niż przy Wiedźminie.

27.11.2019 16:48
A.l.e.X
11.1
A.l.e.X
154
Alekde

Premium VIP

przy Wiedźminie 3 nie dał żadnego, więc jest duża szansa że teraz da cokolwiek :)

27.11.2019 17:13
12
odpowiedz
RedCapitan
23
Centurion

deweloperzy nie chcieli zdradzić, o co chodzi, ale podkreślali, że zależy im, by gracze cieszyli się ich tytułem tak długo, jak to możliwe.
Dlaczego deweloperzy(nie tylko redzi) ciągle to powtarzają o każdej możliwej grze? Co, mamy się dalej bawić jak to już nie będzie możliwe? Ale poza tym to zapowiada się godny następca Wiedźmina, murowane goty

27.11.2019 19:21
13
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany398029
124
Konsul

No trochę nawet ostatnio mi hype wzrósł zwłaszcza że, o ile nie będzie obsuwy, to do premiery już całkiem niedaleko. Ale w przyszłym roku i tak najbardziej oczekuję na Dying Light 2, wróciłem nie dawno do jedynki pohasać po dachach i skopywać z nich zombie i jestem miło zaskoczony jak gra się prawie wcale nie zestarzała.
Ale wracając do właściwej produkcji, no to jestem ciekaw jak to wyjdzie, niby wiemy dużo, niby sporo w sieci gameplayu ale w gruncie rzeczy to ja się czuję jakbym nic nie wiedział i tak xD A te enigmatyczne wypowiedzi twórców że zrobiliśmy coś tak ale sami zobaczycie jak to wygląda albo pracujemy nad tym ale jeszcze nie wiemy czy w ogóle to znajdzie się w grze... no to nie pomaga.

27.11.2019 22:41
13.1
bossix84
68
Pretorianin

Na nic nie czekam tak jak na DL2 w przyszłym roku. COOP pozamiata na bank :D
Na drugim miejscu TLOU2 no i później CP2077.

27.11.2019 21:05
BE_WANTED
14
odpowiedz
4 odpowiedzi
BE_WANTED
109
Wymiatacz

Cykl dobowy wpływa na rozgrywkę i zadania łatwiej wykonamy o zmroku - bardzo mnie to ciekawi i zawsze chciałem to zobaczyć w innych grach, np. Hitman czy Sniper Elite.
Czy są gry korzystające już z takiego rozwiązania?

27.11.2019 22:17
14.1
Kicaxy
59
Pretorianin

W AC Odyssey na pewno było tak, że łatwiej napadało się na obozy w nocy, bo część strażników spała. W dzień natomiast wszyscy (w tym samym obozie) byli na nogach.

27.11.2019 22:20
robert357
14.2
robert357
66
Konsul

Najnowsze Metro miało cykl dnia i nocy. W nocy byliśmy mniej widoczni, ale chyba potworów było więcej.

27.11.2019 22:39
14.3
bossix84
68
Pretorianin

Zelda BOTW miała takie rozwiązanie. W nocy potwory spadły i można było się ich po cichu pozbywać.

27.11.2019 23:08
😃
14.4
@smartboygod
23
Centurion

SIMS, GTA San Andreas...

27.11.2019 21:14
Radzik
15
1
odpowiedz
Radzik
186
Jaroo the PiSsmaker

Pytanie natury egzystencjalnej - czy cyberpunk z ekwipunkiem to dysonans czy mezalians?

27.11.2019 22:05
16
odpowiedz
1 odpowiedź
bullgod
74
Pretorianin

Co ciekawe, granice lokacji mają działać podobnie, jak w Wiedźminie 3 - po dotarciu do krawędzi zostaniemy poinformowani, że w tym miejscu kończy się świat gry, a następnie przymusowo zawróceni (co, prawdę mówiąc, jest nieco rozczarowujące - to jedno z rozwiązań, które najmocniej torpedowały immersję w ostatniej części przygód Geralta z Rivii)
Źródło: https://www.gry-online.pl/

Alternatywą byłoby sztuczne ograniczenie świata gry jakimiś przeszkodami "fizycznymi", co torpedowałoby immersję o wiele bardziej.

27.11.2019 22:11
WolfDale
😊
16.1
WolfDale
75
Sztuczny Wytwór Forumowy

Pewnie pojawi się mod z magiczną barierą i wszystko będzie cacy.

28.11.2019 03:17
17
odpowiedz
1 odpowiedź
LamPL
58
Pretorianin

Ciekawe jak będzie z pracą kamery. Będziemy widzieć z oczu i ewentualnie ręce, czy może całe ciało? W Kingdom Come Deliverance, kamerę pierwszoosobową naprawdę fajnie zrobili, tak samo jak w Die Young.
Tutaj z urywków wynika że będziemy grali latającymi rękoma.

post wyedytowany przez LamPL 2019-11-28 16:39:59
29.11.2019 08:20
elathir
17.1
elathir
98
Czymże jest nuda?

W sumie też mnie to ciekawi. KDC ma absolutnie genialnie zrobioną kamerę pierwszoosobową i jak w Cyberpunku będzie tak samo to super :) Gorzej jak będzie w własnie w stylu latających raczek. No cóż trzeba będzie wtedy to jakoś przeboleć.

28.11.2019 11:38
Kazuya_3
18
odpowiedz
Kazuya_3
153
Legend

Kurde jaram sie!

29.11.2019 08:25
19
odpowiedz
krzychu33
1
Legionista

Czekam na opinie od graczy lub open betę na twitchu

29.11.2019 10:25
Laterett
👍
20
odpowiedz
Laterett
54
Konsul
Wideo

Tutaj tego nie cytujecie ale na innym portalu - odnośnie policji... przeczytałem coś takiego: "Bijemy kogoś na ulicy? W Night City to normalka, która nie wymaga interwencji, ale jak już zaczniemy np. strzelać do przechodniów, to stróże prawa na pewno się nami zainteresują." niby nic ale... no tak nie do końca. Przecież w poprzedniej grze tego studia - nie dało się w jakikolwiek sposób wpływać/dotykać niezależnych npc. Więc mimo wszystko ten system interakcji został rozwinięty. Co cieszy, lubie w takim GTA czy RDR2 lać npc po mordach, a akurat ta mechanika zdaje sie byc funkcjonowac w Cyberpunku na bardzo wysokim poziomie.

https://www.youtube.com/watch?v=FknHjl7eQ6o

Fakt widać tylko urywki tej mechaniki ale i tak wygląda to świetnie. Ogólnie mam wrażenie że twórcy jednak mimo wszystko zdecydowali się rzucić rękawice R - w kontekście bycia takim sandboksem gdzie możesz wyprawiać przeróżne rzeczy. Teoretycznie Redzi powinni odstawać technologicznie - no ale chyba nie bez kozery mówią o tej destrukcji albo fizyce pojazdów gdzie de facto odwołali się nawet do GTA V.

W ogóle... tyle godzin spędziłem w Dzikim Gonie piękna gra ale technologicznie pod kątem np. fizyki to ten tytuł raczej przegrywa z GTA 3... te takie gonienie Redow pod katem technologii to cos co mnie chyba do nich przyciaga najbardziej.

Cyberpunk na pewno będzie grą bardziej kompletną od RDR2 (seks np) no i ta głębia która będzie wynikać z tych wszelkich rozgalezien... to że wydadzą fabularne dodatki a nie tylko multi.

No nic czekam.

29.11.2019 10:59
sasuke284
21
odpowiedz
2 odpowiedzi
sasuke284
83
Fleshless

płacz i depresja, takie coś odbiera immersję dla mnie, ZAWSZE. Chodzi mi o fakt że nie będę mógł kupić dla postaci nowej posiadłości, co to za immersja skoro moja postać ma milion pieniędzy na koncie ale mieszka w małym pokoiku w najbiedniejszej dzielnicy w grze

post wyedytowany przez sasuke284 2019-11-29 11:04:42
29.11.2019 12:16
21.1
winderbak
13
Legionista

A wiadomo już czy to będzie najbiedniejsza dzielnica i czy nasza postać dorobi się milionów? To, że gry przyzwyczaiły nas do takich praktyk nie znaczy, że tu będzie podobnie...

04.12.2019 23:42
sasuke284
21.2
sasuke284
83
Fleshless

ogólnie to na pierwszym gameplayu to pokazali dosyć biedną dzielnicę, w której mieszkała bohaterka, jak na możliwości świata gry, i skoro ma tu być od groma różnych mniej czy bardziej przydatnych rzeczy to oczywiście że będzie można dorobić się w tej grze milionów pod koniec rozgrywki

post wyedytowany przez sasuke284 2019-12-04 23:43:10
Wiadomość Cyberpunk 2077 - dużo nowych detali na temat gry CD Projekt RED