Diablo 4 - 20 minut gameplayu prezentującego Druida
Jak znam Blizzard, to niestety musisz czekać bardzo długo. :)
Graficznie już teraz wygląda bardzo dobrze, mechanika walki też się zapowiada ładnie. Natomiast itemizacja w postaci attack, defense, to taki krok wstecz, że masakra. kompletnie niepodoba mi się. Tylko ja uważam, że skrojone jest to na miarę jakiejś popierdółki na telefony, coby zanadto się nie wysilać z itemami i ich różnorodnością? Toż w d3 itemy miały więcej statystyk. Mam nadzieję, że to tylko chwilowe rozwiązanie i ogarną to w lepszy sposób, bo frajda z siekania potworów w ładnej oprawie to pól sukcesu, dobra itemizacja - drugie pól.
Attack i def zastępują str/agi/int itd. Bez sensu mieć te statystyki skoro nawet w trójce nie masz na nie wpływu. Po prostu jak grasz dajmy na to sorcem to dostajesz int i uj (ale to moje zdanie).
Na komentarz, że jest to uproszczenie w stosunku do poprzednich części, podali masę (naprawdę sporo) różnorodnych affixów, które nie należą do tych podstawowych statystyk. Wydaje mi się, że już teraz jest ich więcej niż w D3. Do tego jeśli chodzi o różnorodność itemów, to jeśli rzeczywiście pójdą w kierunku o którym mówili to na pewno będzie lepiej niż w D3 i D2. Bardzo dużo itemów, które zmieniają sposób działania skilla. Celem generalnie jest duża różnorodność i opcje jeśli chodzi o buildy dla postaci.
Generalnie po obejrzeniu jakichś 5 godzin materiałów, jak na razie bardzo podoba mi się to co prezentują.
Jedyne czego się na razie obawiam, to to, że każda klasa będzie miała dostęp do mocno ograniczonej ilości broni. Barb ma 4, które są potrzebne do skilli ale brak miejsca na tarcze, na gameplayach dla druida czy sorca nie dropiły na przykład tarcze czy sztylety. No ale to nawet alfa jeszcze nie jest, więc zobaczymy.
I znowu to samo.Elitarne moby podświetlone,błyskają jak stroboskop na wiejskiej dyskotece.
Każda postać będzie miała pełno opcji customizacji. Fakt, druid na razie tylko dwie i obydwa to kloce, ale już u barba widać większą różnorodność. A to nawet alfa jeszcze nie jest. Do tego widać też na artworkach druidów w różnych setach i z różnymi sylwetkami.
Grafika świetna, design świetny.
Gameplay do niczego. Strasznie ślamazarnie i powolno to wygląda. Układ map też wygląda mało atrakcyjnie.
Mogliby usunąć te liczby przy zadawaniu obrażeń, wygląda to jak w jakimś mmo
Zapewne będą opcje personalizacji interfejsu i włączania/wyłączania takich rzeczy jak liczby zadanego dmg
Ale ta gra jest biedna, na poziomie Drakensang Online. Te wilki to już całkiem zerżnięte stamtąd.
To raczej remaster d2 niż pełnoprawna gra, tak szczerze mówiąc. Twórcy pograli sobie w moda do grimdawna, który udaje d2 i to całkiem kreatywnie. A tutaj to taki 100% odgrzany kotlet, włącznie ze skillami-to samo czarodziejka. Trochę lipa.
Gra prawdopodobnie wyjdzie dekadę po premierze D3, a wygląda jak jego reskin, ten sam silnik z filtrami. Technologicznie już dziś wygląda przeciętnie, no ale nie grafika tu jest ważna. Niepokoi tylko, że tyle rzeczy (grafiki w interfejsie czy niektóre umiejętności) wyglądają tak samo jak w Diablo 3.
Silnik jest napisany od nowa, mówili na blizzconie... i oczywiście, że niektóre umiejętności wyglądają tak samo skoro to następna część po 3ce... WIesz jaki byłby kwas jak by zrobili np sorca bez frozen orb?
Po to się gra w następne części. Podobała Ci się poprzednia, to szukasz czegoś podobnego ale w nowej szacie. Jak chcesz czegoś całkiem innego to sięgasz po inną markę.
Jeśli chodzi o premierę jestem skłonny się założyć, że będzie to czwarty kwartał 2021 roku. Albo na Gamescomie 2020 pokarzą 4 klasę albo zostawią sobie 2 na Blizzcon 2020. Development teraz, nawet w Blizzardzie nie będzie trwał wieki bo firma jest na giełdzie, ma aukcjonariuszy których też trzeba sukcesywnie przekonywać i zachęcać do gry na giełdzie. Diablo 3 np od zapowiedzi powstawało 4 lata, przy czym ekipa Jaya Wilsona parokrotnie przebudowywała grę. Myślę, że 2 lata developmentu to w sam raz, zwłaszcza że Blizzard chce teraz częściej wypuszczać gry
Przed premiera xs i ps5 nie ma, co liczyć