Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Techland zaczyna promować Call of Juarez Gunslinger na Switcha

21.10.2019 10:49
1
piotrek6511
58
Centurion

Ale bym sobie pyknął jeszcze w tą grę. Ale na PC oczywiście ;P Tak wogóle to fajnie byłoby zobaczyć nowego Call of juareza.

21.10.2019 11:17
Meno1986
2
odpowiedz
Meno1986
178
Szkubany Myszor

Mi tam trzecia odsłona podobała się najmniej (oczywiście nie licząc eksperymentu pt. Cartel). Wg mnie najlepsza dwójka, potem jedynka, następnie trójka i ten tego Cartel.
Chętnie zobaczyłbym czwartą część, ewentualnie reset serii i całkowicie nową opowieść. Call of Juarez: Billy Kid....było tylu rewolwerowców, że można by ciągnąć serię jeszcze bardzo długo. Chociaż pewnie przez RDR na PC są na to marne szanse.

post wyedytowany przez Meno1986 2019-10-21 11:23:09
21.10.2019 11:17
😊
3
odpowiedz
zanonimizowany1279081
15
Pretorianin

Dwie pierwsze części najlepsze

post wyedytowany przez zanonimizowany1279081 2019-10-21 11:18:57
21.10.2019 12:38
blastula
4
1
odpowiedz
blastula
71
Generał

Fajnie, Gunslinger to jedna z lepszych strzelanek ostatnich lat. Zagrałbym w dwójkę, oj zagrałbym.

21.10.2019 16:43
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
hinson
128
Generał

Call of Juarez moglby powrocic ale musialaby to byc gra z duzym otwartym swiatem jak w Gothic 3 z epicka fabula i setkami misjami pobocznymi!

21.10.2019 16:54
5.1
zanonimizowany771628
98
Legend

Wystarczy zrobić grę na młode RDR z filmową westernową fabułą i hit gotowy.

21.10.2019 17:25
5.2
zanonimizowany768165
119
Legend

gra z duzym otwartym swiatem
oby nie, za dużo tego na rynku
Zresztą inne gry Techlandu są takie i wystarczy, CoJ niech robią takiego jak zawsze

21.10.2019 18:11
raziel88ck
6
odpowiedz
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Cóż. Bardzo lubiłem gry od Techlandu.

Chrome, który miał potencjał.
Call of Juarez, które zostało hitem.
Dead Island niestety wszystko zniszczył. Był nudny, wtórny i bez sensu.

21.10.2019 18:26
Forcebreaker
👎
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
Forcebreaker
54
Generał

Dead Island niestety wszystko zniszczył

Tak zniszczył że był jedną z lepszych gier o zombie i miał jeden z najbardziej satysfakcjonujących arcade'owych systemów walki bronią białą w FPP, seria dostała dwie części i dwie odświeżenia i kilka mniejszych pierdół i na jej bazie powstało fantastyczne rozwinięcie z uzasadnionymi aspiracjami AAA- Dying Light, które dostanie niedługo sequel pogłębiający formułą, który na ostatnim E3 był jedną z ciekawszych pozycji.

Tak, Dead Island z MC 80 był początkiem końca Techlandu.

Co w tej grze było 'bez sensu'? Zapowiadali że to duchowy spadkobierca Myst czy Gabriel Knight a wyszła siekanina zombie? Chętnie posłuchałbym też w jaki sposób był 'wtórny'.

post wyedytowany przez Forcebreaker 2019-10-21 18:27:09
21.10.2019 18:40
raziel88ck
7.1
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

DI byłoby dobre, ale fabuła płytka, o ile to coś można nazwać fabułą. No i misje na jedno kopyto. Oczekiwałem czegoś lepszego. Reszta ok.

21.10.2019 18:55
7.2
zanonimizowany768165
119
Legend

A kto gra w takie gry dla fabuły? :D
Choć mnie również DI zanudziło i nie mogę im wybaczyć tego, że uśmiercili swoje inne marki dla zombiaków (o ironio). O Warhound czy tym Hexenopodonym tworze nawet nie wspomnę...

21.10.2019 19:05
Forcebreaker
7.3
1
Forcebreaker
54
Generał
Image

Fabuła w tych grach jest rzeczą drugorzędną i nie kojarzę by w którymś momencie sugerowali że zaprezentują w nich głęboki świat, kompleksowe postacie i poruszą poważne tematy. Fabuła jest sztampowa ale świat jako taki dość interesujący i na szybko nie przypominam sobie by jakiś fragment był specjalnie tragiczny.
Pierwsza i druga część opiera się na walce i eksploracji, dialogi i cut-scenki to max 5% treści, większość zadań do drobne zadania poboczne o złożoności znanej z MMO.

Misje nie były na jedno kopyto- naprawa megafonów, znajdowanie ocalałych, przywożenie autem paliwa, szukanie zapasów jedzenia, eskortowane, oczyszczanie budynków itd... oczywiście że wszystko w mniejszym lub większym stopniu opiera się na walce, ale o tym jest gra, to nie jest RPG. Do prawie wszystkich gier tego typu można wystosować taki zarzut.

To że miałeś większe oczekiwania to jedno, ale skoro jest poza ww. częścią gra jest OK, to w jaki sposób Dead Island zniszczył dorobek Techlandu? Chcesz powiedzieć że Nail'd, Pet Soccer, Chrome czy Xpand Rally prezentowały wyższe wartości artystyczne i Techland się sprzedał robiąc 'prostą' grę?
W poprzednim poście z mojego punktu widzenia zaprezentowałem że nie tylko 'wszystkiego nie zniszczył' ale był punktem zwrotnym w historii firmy, od jego premiery podobnie jak CDPR od premiery W1 pną się do góry na naprawdę szerokim rynku i jak DL2 nie będzie klapą (a ciężko mi to sobie wyobrazić) to będą mieli środki, renomę i wolną rękę do stworzenia nowego IP na poziomie wyższym niż prawie wszystko z ostatnich 20 lat dorobku firmy.

->
Avellone na konferencji Microsoftu na największej imprezie branżowej. Jak na niszczycielską naturę Dead Island, to Techland poradził sobie całkiem dobrze. Ciężko wskazać wyższy poziom dla gry opierającej się na bieganiu i okładaniu zombie maczetą.

post wyedytowany przez Forcebreaker 2019-10-21 19:12:59
21.10.2019 19:31
raziel88ck
8
odpowiedz
1 odpowiedź
raziel88ck
196
Reaver is the Key!

Zniszczył pod tym kątem, że robią już tylko i wyłącznie zombiaki z otwartym światem i miałką fabułą, porzucając inne produkcje. Może należę do mniejszości, ale Warhound oraz Chrome 2 byłyby dla mnie znacznie ciekawszymi pozycjami.

21.10.2019 19:53
Forcebreaker
8.1
1
Forcebreaker
54
Generał
Image

Która ich gra przed Dead Island 1 nie miała miałkiej fabuły? Która gra prezentowała lepiej dialogi, która lepiej zarysowane postacie?
Niczego nie porzucili bo niczego nie robili, a przynajmniej nie wyszło na jaw że po sukcesie DI jakieś projekty zostały zamrożone i odłożone na bok. Chrome jest* znany głównie u nas i w większości dlatego, że jest zrobiony u nas.

Jakby zrobili bilarda który by się sprzedał w 5 milionach egzemplarzy to gwarantuję że czekalibyśmy teraz na jego piątą część.
DI:R popchnął formułę dość niewiele, ale za to Dying Light był sporym postępem i choć fabuła nadal jest w nim drugorzędna to dialogi, historia, postacie, emocjonalne zaangażowanie gracza jest na wyraźnie większym poziomie niż przy Dead 'who do you voodoo bitch' Island, sama Jade jest bardziej treściwa niż wszystkie 4 grywalne postacie w DI razem wzięte.

Mi np. nie leży klimat piracki, ale do głowy by mi nie przyszło by nazywać jeden z najlepiej ocenianych AC- Black Flag, katastrofą z tego powodu a tym bardziej na podstawie tej bardzo subiektywnej opinii wydawać jakieś dziwne wyroki na Ubisoft Montreal.

*był- byłbym zaskoczony jakby ktokolwiek z młodszego pokolenia graczy w ogóle o niej słyszał. Od lat poza okazjonalnie artykułami na temat Techlandu nigdzie nikt o nim nie wspomina.

post wyedytowany przez Forcebreaker 2019-10-21 19:57:30
Wiadomość Techland zaczyna promować Call of Juarez Gunslinger na Switcha