Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 - wszystkie scenki przerywnikowe będą w FPP

02.09.2019 09:59
lordpilot
😐
3
31
odpowiedz
9 odpowiedzi
lordpilot
211
Legend

Kiepska wiadomość. Kamera w trakcie samej rozgrywki to pal licho (obojętnie czy TPP czy FPP), ale w trakcie przerywników, przy dzisiejszej technologii, zdolny reżyser, mógłby sporo wyciągnąć i z kadru i z samej opowieści. Prezentacja wszystkiego z "oczu bohatera" to krok wstecz, nie wiem dlaczego zdecydowano się na takie rozwiązanie :/

02.09.2019 10:11
squaresofter
7
19
odpowiedz
3 odpowiedzi
squaresofter
58
W co gracie w weekend?

gameplay.pl

Bardzo zła wiadomość. Gra kreowana na mesjasza gamingu i na tytuł, który zmiażdży w każdym aspekcie Deus Exa a zagramy w niej zwykłym awatarem, którego praktycznie nie zobaczymy po jego stworzeniu. Ta decyzja całkowicie psuje immersję gry. Deus Ex Human Revolution też miał widok pierwszoosobowy, ale podczas rozmów, chowania się za osłonami czy wchodzenia/schodzenia po drabinach widzieliśmy Adama Jensena, z którym łatwiej się było przez to zżyć i nie mieliśmy poczucia, że gramy przez całą grę lewitującą bronią.
Wychodzi na to, że protagonista nie będzie najmocniejszym punktem nowej gry REDów.

02.09.2019 10:45
13
19
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1232347
31
Generał

To na co zrobili tworzenie postaci? Równie dobrze można byłoby wybrać tylko głos

02.09.2019 10:54
gerwant123
16
19
odpowiedz
gerwant123
23
Pretorianin

Co ci redzi ostatnio odwalają to ja nie mam zielonego pojęcia. Najpierw wlecieli ostro jak dzik w kukurydzę z świetnym zwiastunem, niezłym gameplayem i praktycznie rozwalili system współpracą z keanu. Teraz zaczynają się niestety kręcić jak ten stolec w przeręblu. Ostatni pokaz redów był bardzo słaby: niedorobiona postać silverhanda, powtarzalny gameplay i walka z bossami zrobiona na jedno kopyto. Boss z egzoszkieletem z pierwszego gameplaya - strzelaj w "świecące coś" na plecach, przywódczyni gangu animalsów z drugiego gameplayu - strzelaj w "świecące coś" na plecach. Myślę że to co się świetnie redom udało to dobór muzyki do stylistyki gry, jest strasznie klimatyczna.

02.09.2019 13:31
44
16
odpowiedz
zanonimizowany793381
57
Pretorianin

Katastrofa.... no bez jaj! Liczyłem w końcu na jakąś porządną historię z gry ostatnia dobra to trylogia mass effect dla mnie , uwielbiam oglądać przerywniki filmowe z gier a widok FPP psuję cały filmowy klimat co to do cholery Hardcore Henry jest?! Czysta głupota

02.09.2019 12:43
😒
37
14
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1249255
18
Chorąży
Image

To wszystko to jedno wielkie mydlenie oczu. Nie rozumiem tego dziwnego przeświadczenia u niektórych, że immersję można zachować tylko w widoku z pierwszej osoby. To pewnie ci sami ludzie, którzy nie potrafią utożsamić się z odgrywaną postacią jeżeli nie przypomina ich samych z wyglądu. Tu nie chodzi o walory artystyczne. Redzi po prostu tną koszty. Dziwi mnie tylko wprowadzanie tak dużych zmian do produkcji, która jest już na swojej ostatniej prostej do premiery. Praca u nich to musi być jakiś sajgon.

02.09.2019 12:00
Krothul
29
13
odpowiedz
Krothul
59
Generał

Ech co news to kolejny strzał w stopę ;/ Dlaczego oni już nie słuchają graczy? Żadne tłumaczenia nie nie interesują, ludzie lubią patrzeć na ludzika którego stworzą, emołszyns itd. Łatwiej się utożsamiać z postacią którą widzimy.

02.09.2019 09:55
Wielki Gracz od 2000 roku
2
4
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
173
El Kwako

Oj tego w RPGach nie lubię, szczególnie w takich gdzie tworzysz własną postać. W takim Mass Effect czy Dragon Age zawsze ustawiał brak widoczności hełmu, a w Skyrim poza walką zawsze latałem w trybie trzecioosobowym. Nawet w Deus Ex plusował u mnie tym, że podczas rozmów było widać Jensena. Jeśli naprawdę tak będzie to redzi mają u mnie sporego minusa.

Z jednej strony powinno to zwiększyć poziom imersji. Z drugiej jednak zmniejsza to znaczenie wyglądu bohatera, co jest dziwne, gdyż Cyberpunk 2077 zaoferuje rozbudowany system kreacji postaci.
W sumie pytanie po co ten kreator wtedy potrzebny.

02.09.2019 09:59
4
4
odpowiedz
dyxit
24
Konsul

Niezla lipa . W takim razie po co zmieniac ubior w tej grze jak efektu nie bedzie na ekranie widocznego. Chyba ze bedzie sie wliczalo do punktacji Street Creda.

Coraz dziwniejsze zabiegi stosuja redzi .

02.09.2019 10:08
Dzienciou
6
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Dzienciou
159
Generał

Dziwi mnie ta decyzja. Sceny przerywnikowe z poza FPP pozwoliłyby przebić monotonię standardowego widoku, dać pole do popisu reżyserce i poprawić prezentację lokacji i postaci niezależnych (zbliżenia na twarz lub ciekawe elementy otoczenia). Dodatkowo sami sobie ograniczają prezentację głównego bohatera/ki co w grze w której chodzi o "styl" jest tochę strzałem w kolano. NIe przemawia do mnie też argument o imersji (bo widok z oczu). To jest coś co bardzo trudno osiągnąć. Z jednej storny cisną, że chcą by gracz wczuł się w postać a z drugiej wciskają paski życia i latające cyferki obrażeń. W imersji nie pomoże też sam charakter "V". Często próbuje się tworzyć bohatera "pustą kartkę" ale tutaj widzimy, że "V" ma już wbity pewien zadziorny charakter, ustawione odzywki i nastawienie do świata. Czas pokaże.

02.09.2019 10:43
Persecuted
12
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Nie wątpię, że ich decyzja jest czymś podyktowana (zapewne oszczędnością czasu), ale to jednak trochę słabe, że praktycznie nie będzie możliwości oglądania swojej postaci w akcji ;(.

post wyedytowany przez Persecuted 2019-09-02 10:44:40
02.09.2019 11:03
19
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Raziel__PL
37
Centurion

Drogi CD Projekt istnieje spora szansa że ktoś z waszej ekipy to czyta, a więc jest to mój komentarz do newsa.

Byłem niesamowicie pozytywnie nastawiony do waszej gry, na tyle że złożyłem preorder kilka dni po czerwcowej prezentacji (zresztą tak samo zrobiłem w przypadku W2 i W3), niestety słowo "byłem" ma tu znaczenie.

Tą jedną wiadomością zepsuliście mi całkowicie moje nastawienie do tej gry, do tego stopnia że nie zamierzam włączać waszego tytułu.

Niekwestionowaną zaletą przerywników filmowych jest właśnie kamera z 3 osoby, a niewykorzystanie tego potencjału odebrało mi jakąkolwiek chęć zagrania w waszą grę.

Także dobra robota CDP. Na pewno opinię jednej osoby macie całkowicie w d*** i nikt nie będzie po mnie płakał, ale tak czy inaczej chciałbym żebyście wiedzieli że straciliście jednego fana.

02.09.2019 11:26
26
4
odpowiedz
zanonimizowany1295892
2
Centurion

Powiedzieć że to zła wiadomość to mało, dla mnie granie i oglądanie scen itp w tego typu tytułach inaczej niż perspektywa 3 osoby to żart. Tyle też że Cyberpunkiem tak aż się nie jaram przed premierą, jak jarałem się przed premierą W3, ogólnie klimaty nie moja bajka, no chyba że ta gra rzeczywiście okaże szałem.

post wyedytowany przez zanonimizowany1295892 2019-09-02 11:29:43
02.09.2019 13:32
45
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany946917
74
Generał

REDzi nie popełniajcie tego samego błędu co BioWare !

Jeżeli gracze CHCĄ TPP, to po prostu im je dajcie !

02.09.2019 13:44
Mordechal
50
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
Mordechal
49
Centurion

Od kiedy w ogóle imersja=perspektywa z pierwszej osoby? Nie ważne jak bardzo Redzi będą próbowali wmówić nam, że postać, którą kierujemy to my, przecież my wiemy, że to tylko gra.

Imersję tworzysz poprzez ciekawe postacie i ich historie, wyraz twarzy czy język ciała.

Czy ktoś śmie powiedzieć, że Wiesiek 3 nie był imersyjny bo nie było widoku z pierwszej osoby? Nie. Bo widzieliśmy emocje, widzieliśmy ból na twarzy Geralta, kiedy myślał, że Ciri nie żyje, widzieliśmy jak próbuje tłumić emocje, mimo że cierpiał.

A teraz nam to odebrali. Kompletnie nie rozumiem takiego wyboru.

02.09.2019 14:56
56
4
odpowiedz
zanonimizowany1255967
72
Generał

A teraz wyobraźcie sobie Wiedzmina 3 z kamerą przytwierdzoną do pleców na każdym dialogu i cutscence, bez mimiki i rekcji Geralta gra było by dużo gorsza.
Nawet pomijając reakcję bohatera to dobre ujecie potrafi zrobić naprawdę sporo roboty i opowiedzieć więcej niż niejeden dialog Nie wiem czemu sami z własnej woli z tego atutu rezygnują

02.09.2019 10:25
8
3
odpowiedz
zanonimizowany946917
74
Generał

To jest ZŁA WIADOMOŚĆ.
Na jaką cholerę nam w takim wypadku customizacja ???
Możesz stworzyć pięknisia albo paszczura i na jedno wyjdzie.

Niestety, CP2077 idzie w stronę zwykłego shootera.

post wyedytowany przez zanonimizowany946917 2019-09-02 10:33:00
02.09.2019 11:07
20
3
odpowiedz
Le Loi
60
Generał

Tak, właśnie w tym momencie tak hucznie zapowiadany kreator postaci i jej ogólne zmiany w wyglądzie podczas rozgrywki można włożyć do kosza. Lenistwo nie zna granic.

02.09.2019 11:21
24
3
odpowiedz
zanonimizowany1191507
24
Legend

W takim razie po co w ogóle kreator postaci której nigdy już nie zobaczymy?

02.09.2019 11:36
27
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany307509
99
Legend

Po co jest tworzenie postać, skoro nie mogę tego widzieć w widoku FPP, ani w cut-scenki? Bez sensu! To nie jest rok 1990.

@squaresofter i @dzl -> Pewnie dlatego, że w grze Deus Ex i Wiedźmin 3 mają tylko gotowy bohater, więc przygotowanie cut-scenki nie było trudne i nie potrzebuje dużo testów.

Z drugiej strony, popatrzmy na Mass Effect, Dragon Age, Knights of the Old Republic. "Stary" BioWare poradzili z tym świetnie. Więc CD-Projekt nie mają usprawiedliwienie i tyle.

Nie zdziwię się, jeśli CD-Projekt po wysłuchanie fala skargi gracze, zdecydują się przełożyć data premiery Cyberpunk na później dla uzupełnienie braki w cut-scenki.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2019-09-02 11:40:48
02.09.2019 11:55
28
3
odpowiedz
6 odpowiedzi
zanonimizowany1244049
19
Konsul

Powiem szczerze - raczej wolałbym mieć widok z trzeciej osoby w tej grze. Ale, równocześnie, jeśli w grze jest widok z pierwszej, to uważam że powinien być w KAŻDYM jej aspekcie. Cutscenkach, wszędzie. Dlatego wręcz nieco mi się nie podoba, że dodali widok tpp przy pojazdach. Ale przynajmniej jest wybór.

Także, ja się do wizji Cyberpunka w pierwszej osobie przyzwyczaiłem a powyższe informacje mnie nie bulwersują. Dla mnie, skakanie między perspektywami rujnuje immersję.

post wyedytowany przez zanonimizowany1244049 2019-09-02 11:57:43
02.09.2019 13:16
kęsik
👎
40
3
odpowiedz
7 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

Dramat. To był mój pierwszy zarzut jak tylko rok temu powiedziano że nie będzie TPP, że w takim razie po co rozbudowany kreator postaci skoro nigdy jej nie będziemy widzieć na oczy. Będziesz miał cut-scenki jak na gameplayu mówili. No nie będę miał nawet tego. Dla mnie gra RPG to musi być TPP, jak sięgam pamięcią to niespecjalnie przypominam sobie pełnoprawnego RPGa w FPP. Gadanie o immersji kompletnie mnie nie przekonuje bo jak dla mnie immersja to jest w TPP gdy widzę swoją postać w świecie gry a nie jak patrzę z oczu i widzę tylko latające ręce. Dialogi w FPP takie jak na gemeplayu (rodem ze Skyrima) to nie jest to czego się spodziewałem po CDPR. Nawet Deus Ex miał to zrobione lepiej. Po tym co oni z tej gry pokazali to nic dziwnego że sam CDP zmienił opis tej gry z "gra RPG" na "przygoda w otwartym świecie". Wydaje mi się, że CDPR robi teraz wszystko żeby tylko zdążyć na premierę przez co z gry wiele rzeczy wylatuje. Za 2 miesiące się okaże ze samochód z gry wyleciał. Ta gra powinna być jeszcze dużo opóźniona żeby wszystko co miało w tej grze być zostało zrealizowane. Zaczynam się autentycznie obawiać o stan tej gry na premierę bo może z tego wyjść niezły potworek.
Nie jaram się, nic. Nie pokazali z tej gry niczego co by sprawiło że hype by mi urósł. Tak naprawdę to im bliżej premiery to ta gra wygląda dla mnie gorzej i gorzej i coraz bardziej oddala się od tego czego po niej oczekiwałem.

post wyedytowany przez kęsik 2019-09-02 13:23:52
02.09.2019 13:20
41
3
odpowiedz
burza82
77
Pretorianin

Jak dla mnie lipa. Spory minus, gra straci sporo na efektowności scen. Dobra sceny i pokazywanie niektórych ujęć z innych kątów to połowa sukcesu. A tu mam widzieć jedynie oczami... Straszne ograniczenie.

post wyedytowany przez burza82 2019-09-02 13:21:24
02.09.2019 13:30
Asasyn363
42
3
odpowiedz
Asasyn363
160
Senator

Szkoda. Zmarnuje się tyle świetnych modeli kurtek i innego ekwipunku, bo nawet nie będzie kiedy na to popatrzeć.

02.09.2019 13:36
47
3
odpowiedz
MadMaxPL
56
Konsul

Zwiększenie imersji? Pierdzielenie!
Idą na łatwiznę + boją się tematu po kreacji postaci przy TPP!
Nie kupuję też!

02.09.2019 19:02
A.l.e.X
79
3
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

przerywniki w czasie normalnego grania okey, ale powinno być sporo przerywników scenkowych niezależnych, poza tym w grze w której styl liczy się ponad wszystko w tym jedynym ze składowych tego jest ubiór gdzie każdy chciałby zobaczyć swoją z persynalizowaną stylowo postać. W poprzednim pokazie taką sceną była pierwsza scena wprowadzająca, scena w mieszkaniu itd.

02.09.2019 09:46
dzl
😈
1
2
dzl
96
John Yakuza

Czyli jak w Oblivionie bez kamery TPP. Facjatę swojej postaci można będzie zobaczyć tylko w oknie ekwipunku.

Coś czuję, że zrobię sobie jakiegoś paszczura. Sam nie będę musiał go oglądać, a mieszkańcy NightCity będą przerażeni.

02.09.2019 11:16
22
2
odpowiedz
zanonimizowany1158765
32
Pretorianin

Po spędzeniu co najmniej kilku dobrych minut na zrobienie facjaty w kreatorze zostaje wam oglądanie pleców i tyłu głowy na motocyklu, gratulacje dla Redów. Chyba że ten kreator to taki pic na wodę i nic interesującego nie będzie się dało tam zrobić... bo inaczej to nie rozumiem o co im chodzi i po diabła ten kreator.

02.09.2019 11:22
25
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Jerry_D
57
Senator

No to ten cały kreator postaci stracił sens. Równie dobrze mogą dać do wyboru odgórnie przygotowanego chłopa i babę bez możliwości zmiany wyglądu, skoro i tak prawie nie będziemy oglądać naszej postaci.

02.09.2019 12:26
35
2
odpowiedz
Niko Bellic 39
3
Junior

"W cyberpunk 2077 immersja jest dla nas bardzo ważna".

Więc wywalamy tpp w przerywnikach, a postać którą tworzyliście w kreatorze przez 1h będziecie mogli podziwiać w lustrze, na motorze (tak bo przecież jak jedziesz motorem to widzisz swoje plecy więc tu immersja jest zachowana) i w menu ekwipunku (PROTESTUJĘ!!! Menu ekwipunku NIE jest immersyjne! Powinno być jak w Metro Exodus).

Ps: Dzięki za uszczęśliwianie na siłę.

post wyedytowany przez Niko Bellic 39 2019-09-02 12:29:32
02.09.2019 15:38
Mówca Umarłych
62
2
odpowiedz
8 odpowiedzi
Mówca Umarłych
118
Pan Milczącego Królestwa

Myślę, że w grach o Geralcie to co przezywał gracz bywało reakcją na to jak reagował Wiedźmin na dane zdarzenie, a niekoniecznie mogłoby być takim samym odczuciem jak to osobiste, gdyby postawiono nas samych w takiej sytuacji. Mi zdarzało się reagować odmiennie, przez co pomiędzy mną, a wirtualnym Wiedźminem pojawiały się czasem pewne zgrzyty i nie do końca jego uczucia albo grymasy jego twarzy były moimi (co zresztą zrozumiałe, ponieważ był postacią z góry ustaloną, zamkniętą w pewnych ramach).

W widoku FPP i przy postaci takiej jak V nie potrzebny jest widok jego/jej twarzy, nie potrzebne jest też ciągłe gapienie się na jego/jej zadek albo plecy, ponieważ przekaz emocji ma być bez "pośrednika" - to my mamy tłumić emocje, cierpieć, śmiać się i płakać, to nasza twarz ma wyrażać emocje, to my mamy reagować na wydarzenia rozgrywające się na ekranie jakbyśmy sami zostali przed nimi postawieni. Ważniejsze jest to aby fabuła, dialogi i mechanika gry były tak zaprezentowane aby emocje wydobyć bezpośrednio w graczu, a nie używać do tego "przekaźników".

Ktoś narzekał na bezsens rozbudowanego kreatora postaci. Zapewne będzie widać V w całości z poziomu zakładki ekwipunku i dla mnie to wystarczy. Nie jestem, aż tak leniwy, żeby nie móc przenieść tej wizualizacji do swojej głowy, tak by towarzyszył mi przez cały czas podczas gry.

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2019-09-02 16:00:07
02.09.2019 16:05
😂
66
2
odpowiedz
prd
31
Pretorianin

"Co ciekawe, również sceny seksu zostaną pokazane z perspektywy pierwszej osoby."

Dobry POVik nie jest zły. Szukajcie pozytywów ludzie.

02.09.2019 18:09
76
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Aratar
34
Chorąży

Odnoszę wrażenie, że napisanie cokolwiek negatywnego na GOLu na temat redów uznawane jest jako atak na Polaków. Co jest tego powodem? Bo nie podoba mu/jej się, że nie będzie mógł/a za często swojego bohatera oglądać? I co krzywdę wam wyrządził bo tak napisał/a?
Skoro ludzie mają prawo do wychwalania to chyba prawo do krytyki też istnieje?
O CD Projekt Red albo dobrze albo wcale? :)

02.09.2019 18:16
77
2
odpowiedz
1 odpowiedź
wnlrmisk
2
Junior

To w takim razie niech CDPR robi Cyberpunka na VR też.

post wyedytowany przez wnlrmisk 2019-09-02 18:18:32
02.09.2019 20:07
Crod4312
83
2
odpowiedz
6 odpowiedzi
Crod4312
150
Legend

Nie dość, że cała gra w FPP (już jakoś to przeżyje) to jeszcze postaci w ogóle nie zobaczę od momentu jej stworzenia. No to relacja Ja-V będzie na poziomie głazu czyli żadna.

02.09.2019 10:30
MajsterX4
9
1
odpowiedz
MajsterX4
88
Pretorianin

Szkoda, przy takich możliwościach tworzenia wyglądu zdecydowanie wolałbym kamerę trzecioosobową w przerywnikach.

02.09.2019 11:02
ddawdad
18
1
odpowiedz
ddawdad
63
Przegryw

Jako że i tak miałem grać z podstawowym wyglądam to mam to gdzieś.

02.09.2019 11:15
Butryk89
😢
21
1
odpowiedz
Butryk89
151
Senator

Szkoda. Czyli kiedy będę mógł widzieć stworzoną przez siebie postać? Tylko jak będę patrzył w lustro? Dzięki temu tworzenie postaci (wygląd) jest bez sensu.

02.09.2019 12:22
😒
33
1
odpowiedz
zanonimizowany1291232
5
Konsul

Łudziłem się jeszcze że ostatecznie dodadzą tryb trzecioosobowy, ale oni zamiast tego usunęli go nawet z cutscenek? To w takim razie na uj mi ten zaawansowany edytor postaci?

post wyedytowany przez zanonimizowany1291232 2019-09-02 12:23:31
02.09.2019 13:07
X3ntic
38
1
odpowiedz
X3ntic
24
Konsul

Kończy się budżet na grę i zaczynają się cięcia. To nie jest żaden zabieg immersyjny.

02.09.2019 13:31
😐
43
1
odpowiedz
symptomkaa
53
Pretorianin

Nie podoba mnie się wcale ta decyzja.

Co do samej decyzji o FPP jeżeli chodzi o główny gameplay już się przyzwyczaiłem, ale usuwanie kamery z trzeciej osoby podczas cutscenek? Szczególnie, że pewnie będzie pełno dramatycznych momentów w której nawet już nie ujrzymy reakcji naszej postaci poza wypowiadanymi słowami...

Jestem pewien, że jakiejś grupie osób to odpowiada, ale dla mnie to śmieszne jak mówią o tym jak nam dają wszyndzie wybór, a tak naprawdę im bliżej premiery tym więcej zabierają..

Ogólnie mam wrażenie, że jest to spowodowane ostatnimi zmianami w kreacji postaci, które pewnie narobiły im wiele nowej roboty.

Z tego co wiem, to możliwość posiadania wielu apartamentów też została wycięta.

Redzi powinni się uczyć od twórców KCD, jeżeli chodzi o idealny balans między FPP a TPP.

post wyedytowany przez symptomkaa 2019-09-02 13:42:36
02.09.2019 13:43
49
1
odpowiedz
AntyGimb
86
Senator

Właśnie skończyłem Deus Exa z 2000 roku i nawet on pokazuje nam naszą postać podczas dialogów. Tak jak kiedyś pisałem. Niestety ale redzi skończą jak UBI czy EA. Oczywiście w oczach graczy. Ja stawiam na oceny max 8.5/10. To oczywiście świetna ocena ale na arcydzieło nie ma już co liczyć.

post wyedytowany przez AntyGimb 2019-09-02 13:44:05
02.09.2019 14:05
Newfolder
54
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Newfolder
74
Konsul

Dopiero z internetu się dowiedziałem, że w ogóle jest jakiś problem z FPP.

02.09.2019 17:58
74
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Lukxxx
216
Generał
Wideo

Zobaczymy jak wyjdzie, ale moim aby wyszło dobrze to jest to zadanie trudniejsze. Ale zdarzały się ciekawe sceny z FPP na przykład.... UWAGA MEGA SPOILERY DO BIOSHOCK (1 i Infinite)

https://www.youtube.com/watch?v=QyJW1JkiV6o
https://www.youtube.com/watch?v=RrX2ZDFu0eY

post wyedytowany przez Lukxxx 2019-09-02 18:13:00
02.09.2019 21:06
85
1
odpowiedz
A_wildwolf_A
214
Senator

ciekaw jestem ile tak naprawdę jest w tym prawdy z tym usunięciem scen w trzeciej osobie ? może to tylko zagranie pod publikę typu "usuwamy to i to (chociaż tak naprawdę mamy to ukończone w 100%)" podnosi się hałas i wrzawa, ludzie gadają i nagle wyskakuje jeden z twórców mówiąc "dobra, słuchamy graczy, przywracamy sceny w trzeciej osobie (czyt. nic nie zrobili w kodzie ;) )" następuje marketing szeptany pokazujący jak CD-projekt dba o graczy robiąc praktycznie nic :)

02.09.2019 21:26
WolfDale
86
1
odpowiedz
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

Nie mam nic przeciwko, jak ktoś tutaj wyżej przytoczył tytuł Bioshock. Tam świetnie się sprawdził taki system i uważam, że dobrze się sprawdzi.

02.09.2019 22:21
88
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany398029
124
Konsul

Coś im ta kampania marketingowa dziwnie idzie, co nowa informacja to muszą się z niej tłumaczyć i prostować. Najpierw zamieszanie z wyborem płci, teraz że cutscenki będą tylko w FPP ale... jednak nie tylko. Już nie wiadomo czy dziennikarze piszą takie newsy bez sprawdzenia i później devsi muszą prostować czy to od nich wychodzą takie newsy, odzwierciedlają stan faktyczny ale odzew jest negatywny to nagle delikatna zmiana zdania. Boję sie że ten Cyberpunk mi zbrzydnie do premiery, w sumie to z naszych polskich dużych tytułów i tak bardziej czekam na Dying Light 2. Techland to chociaż szerszej publice pokazał w miarę ciągły gameplay a nie ciąg urywek różnych scenek i komentowanie "tu robimy to, a tu tamto ale przejdźmy do czegoś innego"... w takie trailery to umieją chyba tylko ludzie z Rockstara. Zarówno GTA V jak i RDR 2 miały takie właśnie zbitki gameplayowe z komentarzem narratora ale myślę że to po prostu inna, wyższa liga gamingu jako takiego.

08.09.2019 14:44
100
1
odpowiedz
barnej7
164
Senator

O wyobraźcie sobie HL2 z cutscenkami.. Moim zdaniem takie coś może pozytywnie wpływać na imersję, ot może okazać się to dobrym rozwiązaniem.

02.09.2019 10:03
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
gerwaltzrybii
23
Pretorianin

Bez sensu po co kasują ? Nie mogli po prostu dać w opcjach gry wyboru kamery podczas przerywników ? Kto che by sobie dał pierwszoosobowy a kto chce to by sobie dał trzecioosobowy i problem byłby rozwiązany

W wieśku 3-osobowy tryb był przepiękny podczas scenek zwłaszcza podczas zakończenia dodatku Krew i Wino

spoiler start

Geralt uśmiechnął się w kierunku gracza

spoiler stop

post wyedytowany przez gerwaltzrybii 2019-09-02 10:05:19
02.09.2019 10:46
14
odpowiedz
Gerr
63
Generał

Mnie pasuje, skoro celują w interaktywność podczas przerywników i chcą dać przynajmniej częściową kontrolę nad postacią, może być naprawdę ciekawie, tym bardziej że widzieliśmy to już na pierwszym demo, a podobno jeszcze bardziej skupili się na rozbudowie interaktywnych scenek.

02.09.2019 10:48
Vamike
15
odpowiedz
Vamike
109
Generał

Zagram dla Keanu:)

02.09.2019 12:13
😈
31
odpowiedz
Cukiermen
16
Pretorianin

Pffffff !!!! Ale syf z gilem ! Moje zainteresowanie CP22077 prze ostatnie zabiegi CDPR oklapło jak fajka po tym kiedy okazało się że "panna" z roksy ma wentylek. Słabo to wygląda, moim zdanie to bardzo zła decyzja.

02.09.2019 12:18
-=Esiu=-
😒
32
odpowiedz
1 odpowiedź
-=Esiu=-
198
Everybody lies

Co ciekawe, również sceny seksu zostaną pokazane z perspektywy pierwszej osoby.

Taaa, najważniejsza rzecz w tym wszystkim. Dla mnie może ich w ogóle nie być jak w RDR2, ni uja to potrzebne.

Ale fakt, szkoda, że nie zobaczymy postaci w cutscenkach :/

02.09.2019 13:52
51
odpowiedz
trigrammaton
6
Junior

Usunięcie przerywników z perspektywy TPP to kompletna bzdura. Miałem cichą nadzieję, że CDP zaoferuje graczowi możliwość przejścia niektórych poziomów z perspektywy TPP (nie tylko jazda samochodem), a oni zrobili zupełnie na odwrót.

02.09.2019 15:43
63
odpowiedz
1 odpowiedź
erst
2
Chorąży

Mają 8 msc mozna jeszcze wszystko zmienić a nawet przelozyc date. Powinni wyciąganac wnioski z negatywnych opinii bardziej sie przylozyc do tej produkcji bo jest szansa zeby stali sie najlepsi ! Bo jesli nie to rozczarowanie bedzie tak mocne ze gracze zniecheca sie do produktow Redzia.

02.09.2019 17:04
70
odpowiedz
erst
2
Chorąży

Jeszcze dojdzie do tego ze Redzi oglosi nam ze zmienia fabule tej gry?

02.09.2019 17:24
71
odpowiedz
siera97
53
Senator

Dla mnie super, uwielbiam takie rzeczy, chociaż widzę że sporo z was ma odmienne zdanie, więc być może powstanie jakiś mod czy coś. Moim zdaniem problem polega na tym że dobry przerywnik w widoku FPP robi się zupełnie inaczej niż jego odpowiednik w TPP, stawia się na inne akcenty. Na przykład w TPP będziemy mieli ujęcia bohatera które pozwolą ocenić jego stan, tymczasem w FPP będziemy mieli to raczej przedstawione poprzez jakieś gesty, być może spojrzenia na jakąś osobę trzecią.

02.09.2019 18:19
78
odpowiedz
3 odpowiedzi
Raziel__PL
37
Centurion

Czy ktoś Gola może mi napisać dlaczego mój komentarz został usunięty ?

02.09.2019 19:48
MANTISTIGER
😱
81
odpowiedz
MANTISTIGER
75
Generał

Strzał w stopę nie po to tworzę swoją postać żeby nie móc jej oglądać. Niech dadzą wybór w opcjach pomiędzy wyświetlanymi trybami.I więcej się dowiaduję się o nowych pomysłach tym mam więcej obaw co do finalnego produktu.

post wyedytowany przez MANTISTIGER 2019-09-02 19:49:23
02.09.2019 20:45
84
odpowiedz
Janusz007
14
Legionista

Strzał w stopę i to jeszcze pół roku przed premierą, redzi jadą na takim hype, że chyba trochę sobie odpuszczają ostatnio. Chyba grę kupię dopiero po premierze, preorder sobie odpuszczę.

02.09.2019 21:53
dj_sasek
87
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

A szkoda, bo ta scena z gameplaya 48 min z apartamentu była spoko zrealizowana i dużo bardziej mi takie coś odpowiada niż widok FPP, bo nie widzimy tych emocji na twarzy naszego bohatera.

02.09.2019 22:42
89
odpowiedz
erst
2
Chorąży

Redzi niech poprawią system uderzeń z pięsci bo nawet śladu zadnego nie zostawia na przeciwniku a powinno chociaż jakoś czymś zaiskrzyć ;) No i bronie bo jak strzelano z tej poteznej pukawki to słaby robiło system destrukcji ciała a także odrzut

post wyedytowany przez erst 2019-09-02 22:43:45
02.09.2019 23:37
lubiepierogi18
😱
91
odpowiedz
lubiepierogi18
13
Legionista

Tłumaczenie nie trzyma się kupy i jest jakby wbrew logice i oczekiwaniom graczy, które Redzi chyba znają jak nikt inny ; Coś mi się wydaje, że te tłumaczenie jest próbą maskowania problemów, które napotkali w trakcie realizacji. No ale ok, poczekamy, zobaczymy - może faktycznie wymyślili taki sposób prezentacji , że nam kopary poopadają z zachwytu i niedowierzania. Oby. :)

03.09.2019 10:22
93
odpowiedz
1 odpowiedź
Komandor_Jonasz
54
Pretorianin

Oszczedza duzo czasu na ekspresji V i na recznym kadrowaniu cutscenek. Osobiscie tez wolalbym duza czesc w TPP, ale rozumiem decyzje. Rozumiem tez zaniepokojenie ludzi, bo to byl jeden z mocniejszych punktow prezentacji w Wiedzminie, a przerywniki FPP w wielu grach wygladaja jak robione po taniosci. Zobaczymy. Gra i tak sprzeda sie swietnie, bo nakrecono ogromny hype, a bedzie jeszcze lepiej jesli gra rzeczywiscie jest dobra. Ja i tak poczekam na jakies latki, bo przy premierze zapewne bedzie cala masa problemow xD

03.09.2019 10:24
94
odpowiedz
Alacer
114
Konsul

Jak dla mnie decyzja w deseczke. W koncu ktos robi RPG dla mnie.

04.09.2019 14:00
96
odpowiedz
zanonimizowany1080433
12
Legionista

Skąd to całe oburzenie? Cyberpunk tematycznie zahacza np. o wszczepy, które mogą modyfikować postrzeganie rzeczywistości. To chyba jasne, że jeśli fabuła w jakiś sposób będzie dotykać problematyki tego czy to co widzi V jest prawdą czy też nią nie jest, to widok z pierwszej osoby jest w zasadzie jedynym słusznym wyborem. Z punktu widzenia artystycznego podjęli właściwą decyzję.

04.09.2019 21:07
Bieniu05
97
odpowiedz
1 odpowiedź
Bieniu05
145
The100

taki widok najgorszy jaki moze byc najlepiej jak widac postac

05.09.2019 12:39
Koktajl Mrozacy Mozg
98
odpowiedz
4 odpowiedzi
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist
Wideo

Kamera fpp w GTA to najlepsza rzecz jaka spotkala gry, przeciez ta gra jest juz inna gra ale wciaz w klimacie GTA. Nie zapominajmy ze GTA1 bylo z lotu ptaka...

Dla mnie to najlepszy sposob przedstawienia historii, widac to dobrze w teledyskach SHM - Antidote czy Prodigy, Smack... czy filmach jak Hardcore Henry

https://www.youtube.com/watch?v=CW5oGRx9CLM

08.09.2019 13:28
nertd
😒
99
odpowiedz
2 odpowiedzi
nertd
23
Legionista

ZAŁOŻE SIĘ, że przy scenach seksu kamera będzie zablokowana, więc nie będzie można spojrzeć na genitalia, a jedyne co zobaczymy, to jakaś goła, jęcząca postać odbijająca się od naszej, przy czym, jeśli będzie to kobieta, zobaczymy również jej skaczące piersi. poziom filmów erotycznych pokazywanych w telewizji publicznej po godzinie 23.

10.09.2019 00:50
KUBA1550
101
odpowiedz
KUBA1550
57
Generał

Ja jestem fanem gry Pasjans i też chce tryb FPP w tej grze,

02.09.2019 09:50
1
odpowiedz
inceltears
54
Konsul

Powstaje również pytanie, jak w takim wypadku będą wyglądały sceny seksu.

Tak jak w GTAV albo FarCry. Dzięki temu zniknie problem z cenzurą bo kamera nie będzie zjeżdżać w dół na genitalia, zostanie zablokowana powyżej.
A jeśli ktoś liczył, że w tej kwestii MS i Sony mieliby forsować konwenanse i walczyć z purytańską mentalnością to jest po prostu naiwny

02.09.2019 10:35
IIIIIIIIIIIIII
👎
11
odpowiedz
1 odpowiedź
IIIIIIIIIIIIII
63
Generał

Ostatnio na pokazanie pokazali jak będziemy mogli ubierać postać. Tak samo jak było to w wiedźminie. A dziś mówią że będziemy podczas przerywników patrzeć z pierwszej osoby ... W tej chwili gra traci jakikolwiek sens. Zrobienie postaci nie będzie miało znaczenia, ubiór postaci też nie. W wiedźminie każdy ubiór miał znaczenie, można było go ubrać jak się chciało, założyć okulary, itp. Ja nie wiem co CDPR chce tą zmianą osiągnąć. Nie będzie też mimiki twarzy bohatera. Czyli podczas rozmów emocji twarzy już nie zobaczymy ... W wiedźminie bosko to wyglądało. A teraz w Cyberpunk ma być inaczej. Jeśli redzi się nie ogarną i będzie coraz więcej takich news to gry na premierę nie kupię.

02.09.2019 11:01
Sir Anubis
17
odpowiedz
1 odpowiedź
Sir Anubis
28
Centurion

Bez sensu. Nie lubię strzelanek fpp a zanosi się że taka będzie większość Cyberpunka. No nic trzeba będzie wstrzymać się z zakupem do czasu premiery i pokazania jakiegoś konkretnego gameplaya.

02.09.2019 12:26
34
odpowiedz
1 odpowiedź
Joker 13
6
Junior

Coraz wiecej minusow. Boje ze ze jak ta gra wyjdzie to wszyscy sie mocno rozczaruja. Juz sam widok FPP jest ogromnym minusem jak dla mnie. Po co kreowac postac jesli jej nie widac.Ma byc tez ten system "cool wygladu"? ale po co jesli tego widac nie bedzie

02.09.2019 13:14
Ski_drow
😂
39
odpowiedz
Ski_drow
127
Senator

Crap 2020 coming soon ?

02.09.2019 13:58
Sorkvild19
53
odpowiedz
1 odpowiedź
Sorkvild19
57
Król Kruków

No nie spodziewałem się prawdę mówiąc, ale pewnie przez ten trailer z Keanu, w którym była scenka z 3 osoby. Całkowite FPP może być prawdę mówiąc dość ciekawym doświadczeniem bo widać z gameplayów, że postacie z którymi rozmawiamy będą żywo reagować, poruszać się i nie będą stali jak ten żelbetonowy kloc. Wyobraźcie sobie scenkę w której ktoś przystawia nam broń do czoła. Widok z pierwszej osoby zrobi o wiele większe wrażenie niż taki zza pleców czy z boku bohatera. Oczywiście daje to trochę pytań np: "Po co customizacja postaci" itd. ale sami twórcy powiedzieli, że sporo czasu spędzimy w pojazdach bo miasto ma być ogromne.

Ja nadal z niecierpliwością czekam na grę ale dlaczego ludzie tak się oburzają na Cyberpunka? Najpierw gadali, że za kolorowo bo myśleli, że to będzie identyczne jak "Łowca androidów". Potem psioczyli na transseksualizm mimo, że to jest duża część tego świata i nikt nie zwracał uwagi, że ma być opcjonalny. Teraz pierniczą o tym, że twórcy robią coś wyjątkowego! Jak chcecie 3 osobę to macie wszystkie assasyny, dragon age, Mass effecty i praktycznie każdą większą grę AAA. Ja tam się cieszę, że robią coś inaczej niż wszyscy! Zresztą nie każda gra pierwszoosobowa musi mieć poziom dialogów jak z Far Cry czy Wolfenstaina!

02.09.2019 14:07
CzarnaKreda
55
odpowiedz
3 odpowiedzi
CzarnaKreda
114
Generał

Trochę szkoda bo liczyłem na TPP niby widok FPP bardziej zwiększy imersje ale z drugiej strony to trochę pójście na łatwiznę. No ale zobaczymy czy rzeczywiście odczuje się brak TPP bo może gra pochłonie mnie tak że nie zrobi mi to różnicy a może nawet wyjdzie na plus.

02.09.2019 15:03
ReznoR666
58
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Dobrze pokazane dialogi i storytelling to będzie jeden z najważniejszych elementów tej gry... Także pozostaje jedynie ufać w ich decyzję, że wiedzą co robią. W końcu mają już doświadczenie.

02.09.2019 15:20
😐
59
odpowiedz
zanonimizowany1146443
59
Senator

Eh, a miała być to pierwsza gra od ponad 5 lat, którą kupię na premierę. W takim wypadku poczekam jednak na GOTY, tak ja zrobiłem w przypadku Wiedźmina 3. Może w tym czasie wyjdzie jakiś mod dodający try TPP do rozgrywki.

02.09.2019 15:23
Valt
60
odpowiedz
Valt
58
Konsul

No fajnie, spędzę sobie z godzinę w kreatorze postaci, a potem zrobię screena żeby pamiętać jak moja postać wygląda, bo w trakcie gry już jej nie zobaczę nawet na głupiej cutscence.

No tam w lustrze i na motorze tylko, ale i tak brak tych cutscenek boli najbardziej.

post wyedytowany przez Valt 2019-09-02 15:34:26
02.09.2019 16:03
65
odpowiedz
Daisy Cutter
5
Junior

Ten hype mnie przerasta .Rzygac się chce Cyberpunkiem już.Zaczynam się już bać o ta grę bo na screenach zaczyna wyglądać kiczowato,te kolorki i plastikowe postacie.Nie tak wyobrażam sobie dojrzała grę w klimatach cyberpunkowych.Powstaje kolorowa wydmuszka dla dzieci.

post wyedytowany przez Daisy Cutter 2019-09-02 16:05:17
02.09.2019 16:32
BFHDVBfd
67
odpowiedz
3 odpowiedzi
BFHDVBfd
155
Ezio Auditore

Nie wiem kto tam odpowiada za PR w CDPR, ale powinni się mocno zastanowić nad zmiana pracowników:
- Najpierw wiadomość, że nie będzie można wybrać płci.
- Później kiepskiej jakości gameplay z kującym po oczach downgradem, a jeszcze później wiadomość o tym, że ten gameplay był z ray tracingiem. Strach się bać jak to będzie wyglądać bez niego.
- Teraz news, że nie będzie widoku zza pleców w cutscenkach i dialogach, co w moim przypadku całkowicie psuje odbiór danego tytułu.

Gra i tak pewnie będzie dobra. Wydaje mi się że to po prostu będzie bardzo dobry erpeg, jednak nie wyrastający ponad inne tytuły.

Ja tam czekam na kolejnego Deus Exa. Adam Jensen to przynajmniej ciekawy protagonista.

02.09.2019 17:25
😂
72
odpowiedz
reqqq
44
Centurion

to pewnie troll od redow bo bedzie implant drona co za nami lata, kek tam poplaczcie sie i wgl wasze zycie legło w gruzach hahaah

02.09.2019 18:01
😡
75
odpowiedz
0dyseusz
45
Chorąży

No i położyli cały system .

02.09.2019 19:17
xsas
😒
80
odpowiedz
2 odpowiedzi
xsas
184
SG-1

Immersja FPP ma sens tylko przy VR, bo wtedy ruch głowy = ruch głowy bohatera którym gramy, uniesienie ręki z kontrolerem = uniesienie ręki z np. bronią u bohatera którym gramy itp. Podczas patrzenia na ekran, to bardziej sprawdza się filmowość przedstawionych scenek (tj TPP)
Jeśli immersja w FPP wg CDPR będzie polegać na tym, że będzie można często podczas scenek dostrzec swoje odbicie (niekoniecznie lustro) postacie NPC będą mocno ingerować w naszą "przestrzeń osobistą", a V będzie gestykulować i wchodzić w interakcję z swoim ciałem (jakkolwiek dwuznacznie to nie brzmi :P) to może być naprawdę fajne - tylko coś nie wierzę, że tak to właśnie będzie wyglądało...

post wyedytowany przez xsas 2019-09-02 19:21:33
02.09.2019 22:50
😉
90
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1246095
30
Generał

Hurr durr cofam preorder, bo brak TPP i scenki przerywnikowe w FPP. Ludzie już zapomnieli jak to było z Half-Life, BioShock czy Battlefield 4, a CDPR nie zbiednieje od tych paru preorderów mniej.

03.09.2019 08:29
92
odpowiedz
MadMaxPL
56
Konsul

Ostatnio same złe decyzje u nich: od złej prezentacji po ten widok ... :/

03.09.2019 19:28
95
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bigodinho
56
Centurion

Czy jest na tej stronie jakiś filtr, zeby nie wyswietlało mi tych "newsów" o Cyberpunku?

02.09.2019 11:19
23
odpowiedz
yeradd
32
Chorąży

Gdzie ktoś napisał, że "usunęli", "zmienili" cutscenki? CDPR potwierdzał już, że wszystko jest tak jak zamierzali na początku czyli: większość cutscenek będzie w pierwszej osobie, ale niektóre (np. te pokazane na pierwszym gameplayu) będą w trzeciej.

A to już piszecie, że zdecydowali się usunąć. Po co wyciągać takie fałszywe wnioski jak nikt nic takiego nie powiedział.

02.09.2019 13:33
Gambrinus84
46
odpowiedz
1 odpowiedź
Gambrinus84
123
GOL

A dla mnie bomba.

02.09.2019 15:29
61
odpowiedz
erst
2
Chorąży

Miał być tak ogromny wybór dla graczy gdzie nawet powinnismy miec wplyw na to przy jakiej pogodzie chcemy grać a tutaj kolejne wykluczenia? Najlepsze gry są takie, gdzie można mieć wpływ na jak najwiecej czynników dotyczących samej rozgrywki. Dlatego powinniśmy mieć możliwość wybrania FPP/TPP żeby się można było między tymi trybami przełączać tak jak w GTA 5. Fpp jak dla mnie lepszy (bo oddaje realia)ale musi byc dobrze zrobiony gdzie widzisz nie tylko sama reke trzymajaca bron ale też nogi tułów i obrażenia które się pojawiają.. Np. sygnalizuje ekran kontrolny że masz ranę na nodze i wtedy schylasz się oglądając to gdzie poddajesz ocenie czy wykorzystać opatrunek. To by było swietnie. Przy tym nasz bohater powinien zdobywać żywność no i korzystać z toalety dając nam do zrozumienia że coś go ciśnie. ;) Chyba ze juz w 2077r nie będzie potrzebna nam żywność?

post wyedytowany przez erst 2019-09-02 15:34:01
02.09.2019 15:58
64
odpowiedz
Kelebglin
53
Pretorianin

Spuszczacie się nad kamerą i wyborem płci już od tygodnia, a zapominacie o innych elementach, bardziej istotnych. Pomimo że gameplay słaby, grafa póki co średnia to i tak zagram i kupię po premierze.

A wy się dalej obrażajcie i anulujcie preorery :D

post wyedytowany przez Kelebglin 2019-09-02 15:59:11
02.09.2019 17:36
73
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany1294004
0
Centurion

I super!!! jak imersja to imersja pełną głębią.

02.09.2019 10:34
👍
10
odpowiedz
zanonimizowany1226085
22
Generał

No i pięknie. Na taką wiadomość czekałem, będzie się można bardziej wczuć w grę.

02.09.2019 16:45
68
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

Przecież sterowanie pojazdem bedzie w tpp, co pokazała w filmiku np scena na motorze. Zarowno na motorze jak i lustrze będziemy widziec całą postać, a samochód zobaczymy z widoku z oddali, a nie za kierownicą jak w symulatorach. Nie będzie tez sanek (kamera z przodu auta bez widicznej maski). Narzekacie jak zrzedy
Ja np świetnie się utozsakie ze swoja postacią chocby w scenach seksu, a widząc postać, która gram, nie będę w takich scenach czuł, ze to jestem ja, tylko ktoś kim steruję.

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2019-09-02 16:46:10
02.09.2019 16:46
69
odpowiedz
1 odpowiedź
mysticwaver
46
Centurion

Poczekajmy na premierę, dzieciaki co tu piszą i tak ściągną pirata albo nie pograją, bo nie mają na czym. Na youtube chcieli gameplaye oglądać a tu **uj, TPP i na gemplejach immersja im spadnie xD.

02.09.2019 12:02
30
odpowiedz
2 odpowiedzi
str1111
45
Generał

Po spędzeniu co najmniej kilku dobrych minut na zrobienie facjaty w kreatorze zostaje wam oglądanie pleców i tyłu głowy na motocyklu, gratulacje dla Redów. Chyba że ten kreator to taki pic na wodę i nic interesującego nie będzie się dało tam zrobić... bo inaczej to nie rozumiem o co im chodzi i po diabła ten kreator.

Bo mogą? Bo chcą? Bo stać ich na to? Bo... żeby ludzie zadawali głupie pytania?
Serio, to już się robi żałosne, jak coś nie jest po myśli konkretnych ludzi, to od razu zaczynają się pytania po co, dla czego, czemu? Bo przecież wiadomo, mnie się nie podoba, więc niech usuno!

02.09.2019 12:38
😐
36
odpowiedz
3 odpowiedzi
Gerr
63
Generał

Gdy czytam te "komentarze" (żeby nie nazwać tego płaczem, choć byłoby to bardziej adekwatne), to mam wrażenie że Andrzej miał rację, kpiąc z inteligencji graczy. W końcu można tu wyczytać że postać będzie słaba, bo nie ma tpp cutscenek, żeby nieco dalej wyczytać, że postać ma zbyt dużo charakteru, żeby można było się w nią wczuć. Dalej mamy typowe outrage, jak to tak nie słuchać "fanów", nie kupiem waszych gier FOCH i inne tego typu, ale nikt nie zadał sobie pytania, dlaczego tak będzie (w końcu outrage tego nie robi), nikt nie zastanowił się że w grze został zastosowany system dynamicznych przerywników i dialogów, gdzie mamy przynajmniej częściową kontrolę nad postacią, że to na co spojrzymy, czy co zrobimy w danej sytuacji, ma wpływ na ich przebieg (co z resztą było pokazywane na pierwszym demo), po prostu nie będzie, więc tfurcy som gupi, zachowanie jak u dziecka w piaskownicy.
Też trochę jestem zawiedziony, że nie będę mógł sobie popatrzeć na moją postać podczas dialogów, lubiłem to w W3, ale jeśli pomyślę sobie że jest to tak zrobione, żebym mógł oglądać takie sceny, jak ta u riperdoca, z wymianą oczu, sceną z kobietą w wannie i trauma team, czy ta z corpo agentem, gdzie V zdążyła tylko podejść i od razu dostała w twarz i została obezwładniona, to szczerze mówiąc wolę by poświęcili to kilka scenek TPP i zrobili system dialogów w taki sposób, by rzeczywiście było czuć tu coś zupełnie nowego, z czym jeszcze nie miałem do czynienia w grach.

post wyedytowany przez Gerr 2019-09-02 12:38:14
02.09.2019 13:56
Bukary
52
odpowiedz
Bukary
222
Legend

Jeżeli o mnie chodzi: bardzo dobra decyzja CD Projektu.

Nie znoszę ciągłych zmian widoku FPP na TPP i odwrotnie. I chodzi nie tylko o rozgrywkę (jak w nowych "Bloodlines"), ale też o przerywniki. Oglądanie świata oczami bohatera (czyli naszymi oczami) może być w tym wypadku wyjątkowym i niczym niezmąconym przeżyciem. Przejścia między rozgrywką a rozmowami będą wyjątkowo płynne. Dla mnie to właśnie podstawowy aspekt "imersywności".

Tak więc decyzja o trzymaniu się jednego rozwiązania zdecydowanie zwiększy tzw. "imersję" dla graczy, którzy mają podobne do moich upodobania. Dlatego coraz bardziej skłaniam się ku temu, żeby zamówić grę w przedsprzedaży, dając w ten sposób wyraz zadowoleniu z kolejnych decyzji polskiego studia.

Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że jest wiele osób, którym takie rozwiązanie się nie podoba. Widok z perspektywy trzeciej osoby zapewnia zdecydowanie bardziej "filmowe" doznania. Ale nie widzę powodu, żeby deprecjonować upodobania tych, którzy wiążą "imersję" z widokiem z perspektywy pierwszej osoby.

post wyedytowany przez Bukary 2019-09-02 14:18:04
02.09.2019 14:57
57
odpowiedz
zanonimizowany1211334
40
Pretorianin

Pierwsza piękna wiadomość jaką usłyszałem na temat Cyberpunk (no dobra druga, pierwsza to był widok FPP w grze podczas rozgrywki).

post wyedytowany przez zanonimizowany1211334 2019-09-02 15:00:59
02.09.2019 13:37
😂
48
odpowiedz
3 odpowiedzi
PauseBreak75
8
Legionista

Tak oto jeden news pokazuje jak bardzo Polacy-rodacy potrafią zrównać z błotem studio które jeszcze kilka dni temu tak bardzo wychwalali. A ponoć mówią że grafika nie jest najważniejsza a fabuła mimo to macie wielkie problemy z kamerą FPP w cutscenkach, które są małym procentem gry w którym będziecie musieli się męczyć nie mogąc zobaczyć postaci którą
ogladaliście podczas tworzenia. Naprawdę FPP w cutscenkach - problemy graczy XXI w.

Wiadomość Cyberpunk 2077 - wszystkie scenki przerywnikowe będą w FPP