Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Duża promocja na sprzęt i akcesoria gamingowe w Morele.net

20.08.2019 12:17
topyrz
1
3
topyrz
77
O_O

Morele niech lepiej się weźmie za poziom bezpieczeństwa oraz podejście do klienta, a nie akcje pseudopromocyjne.

20.08.2019 12:25
KMyL
2
7
odpowiedz
KMyL
119
SnowflakesEverywhere

Wyciek danych w ratach, czy nie?

20.08.2019 18:07
3
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1149426
30
Pretorianin

Mój kumpel non stop ma spam wiadomości na mailu od botów, typu "Mam twoje nagranie z kamerki, w momencie gdy siedzisz na stronach porno/zabawiasz się z dziewczyną, zapłać a nikomu nie pokażę".

Co z tego że on nigdy w życiu nie miał kamerki :D

A wszystko to, na mailu założonym tylko do rejestracji na Morele.

20.08.2019 18:10
DanuelX
3.1
5
DanuelX
82
Kopalny

To niech sobie może w końcu kupi tę kamerkę na morele i będzie po problemie.

20.08.2019 21:58
3.2
zanonimizowany1149426
30
Pretorianin

No popatrz, mądrego czasem aż miło posłuchać.

22.08.2019 12:58
Morele.net
3.3
1
Morele.net
8
Legionista

Ze swojej strony pragniemy zapewnić, że podjęliśmy szereg działań systemowych i procesowych pozwalających na wzmocnienie i poprawę zabezpieczeń naszej infrastruktury. Część zmian, które możemy wymienić, to: dwustopniowa weryfikacja przy zmianie adresu e-mail i numeru telefonu przypisanych do konta użytkownika, zmiana sposobu hashowania oraz hashowanie większego zbioru danych, rozbudowa monitoringu systemów wewnętrznych czy dodatkowa weryfikacja antybotowa. Rozpoczęliśmy również współpracę z zewnętrznymi specjalistami ds. bezpieczeństwa polegającą na kilku audytach naszych systemów oraz szkoleniu pracowników. Wdrożone procedury rozwoju systemu, rozwiązania proceduralne i administracyjne są wyrazem ogromnej wagi jaką przykładamy do kwestii bezpieczeństwa danych naszych Klientów. Wobec skali i zasięgu zagrożenia nie zawsze jednak prewencja po stronie administratorów danych wystarczy. Świadomość wysokich i skutecznych sankcji względem przestępców również powinna być elementem niezbędnym do ochrony danych.
Jednocześnie rekomendujemy, aby nie odpowiadać na wiadomości email i SMSy wysyłane przez spamerów oraz nie oddzwaniać na „głuche telefony”. Zalecamy również najwyższą ostrożność, zwłaszcza gdy takie wiadomości dotyczą płatności. Nigdy nie przekierowujemy na strony płatności bezpośrednio z wiadomości email czy SMS.

20.08.2019 19:42
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Fremen_WK
27
Pretorianin

Jak nie chce zmieniać maila to niech przynajmniej zmieni hasło zmieni na jakieś takie którego się domyśleć a nie ludzie się rejestrują wpisują hasło abc123 i dziwią się że spam przychodzi. Hasło powinno być silne, czyli najczęściej długie, skomplikowane i nie ze słownika, ale to już na inny temat.

post wyedytowany przez Fremen_WK 2019-08-20 19:42:22
20.08.2019 22:00
WolfDale
😒
4.1
2
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

A co ma hasło do ogólnie dostępnego adresu e-mail, który trafił do bazy spamerskiej?

21.08.2019 02:55
topyrz
4.2
topyrz
77
O_O

@Fremen_WK, tak, żywotnie warto dbać o silne i różnorodne hasła. Podobnie jak z backupem. Wszystko jest cacy do pierwszego razu. Ale nie jesteś chyba w temacie, dlaczego - skądinąd słusznie - obrywa i będzie obrywać się morele.

https://niebezpiecznik.pl/tag/morele-net/

post wyedytowany przez topyrz 2019-08-21 02:55:53
20.08.2019 22:08
😐
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1285878
24
Senator

Tak od siebie po doświadczeniach z tym sklepem. Trzymajcie się od NICH z daleka ludzie. Może mam pecha , nie wiem. Ale ja nie polecam....

21.08.2019 02:57
topyrz
5.1
1
topyrz
77
O_O

Zaraz się znajdzie ktoś z argumentem "kupowałem, wszystko jest okay". No nie jest. Mam podobnie złe doświadczenia. Na różnych forach internetowych można sobie poczytać o ich standardzie obsługi przed i posprzedażowej. Wyciek danych tylko przelał czarę goryczy. Oni są niepoprawnie niebezpieczni dla klientów. Sklep ich wielkości powinien świecić przykładem. Być odpowiednikiem jakości obsługi Amazona. Ale jedyne czym świeci to januszowaniem.

post wyedytowany przez topyrz 2019-08-21 02:59:12
21.08.2019 10:05
grish_em_all
5.2
grish_em_all
238
Grish

Na morelach zrobiłem sporo zakupów i faktycznie nie miałem żadnych problemów. Ale nie jestem takim typem człowieka o którym pisze topyrz, gdyż zdaję sobie sprawę z realiów i wiem że zwyczajnie miałem szczęście że kłopoty o których pisze cała masa ludzi, mnie osobiście ominęły. Nigdy nie robiłem u nich zakupów na raty, więc żadnych moich wrażliwych danych nie posiadają. Z obsługi posprzedażnej nie miałem okazji korzystać, ale nie neguję faktu że zbyt często zdarzają się tam różne kwiatki. Nie zdarzyło się mi również żeby sprzęt który zakupiłem jako nowy, wyglądał jak poserwisowy lub po zwrocie innego klienta, ale jednocześnie nie twierdzę, że takie sytuacje w tym sklepie nie mają miejsca.

Kiedyś miałem bardzo duże zaufanie do moreli, aktualnie jest ono na poziomie zbliżonym do zera niestety.

22.08.2019 12:56
Morele.net
5.3
Morele.net
8
Legionista

Chcemy poznać Twoją dokładną opinię odnośnie zakupów w naszym sklepie. Prosimy o kontakt z nami w formularzu na stronie lub w wiadomości prywatnej na Facebooku i przesłanie szczegółów.

24.08.2019 12:06
😂
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1225324
45
Generał

Nic nie kupujcie w morele !!!!. Kupiłem ps4 pro z dwuletnią gwarancją.. po roku zepsuł sie pad. wysłałem i sie okazało ze rok gwarancji na konsole był :) banda niedomytych oszustow.... kupiłem se drugiego pada w mediasie i spokój

26.08.2019 09:02
Morele.net
6.1
Morele.net
8
Legionista

Informacja odnośnie gwarancji jest zawsze widoczna na naszej stronie. Napisz do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku chcemy zweryfikować opisaną przez Ciebie sytuację.

Technologie Duża promocja na sprzęt i akcesoria gamingowe w Morele.net