Zobacz, jak Polacy rewolucjonizują Call of Duty – nowe Modern Warfare pod lupą
"Narodowy kompleks? Niepotrzebnie"
Nie to nie jest kompleks, że robimy artykuł o oddziale Infinity Ward tylko, dlatego że jest w Polsce.
Nie obchodzi mnie to że rodacy to robią , co mi to daje ?
Bardziej bym się cieszył z jakiegoś etapu w Polsce czy innych wątków
Idzie info w świat, że potrafimy zrobić taki silnik. Poza tym kasa z działalności gospodarczej.
@marian123123
Tak, bo info, że umiemy, robić silniki graficzne tak nam pomoże w życiu.
arturdzie-> No nie. Robimy, bo tworzą tam fajne, dobre rzeczy. A że Polsce to tylko miły dodatek.
Zobacz, jak Polacy rewolucjonizują Call of Duty
Czy to znaczy, że gra nie będzie już strzelanką? Albo że kampania nie będzie na 4h?
Nie, będzie na nowym silniku pierwszy raz od strzał bez liczenia 8 części
Ja nie wywnioskowałem z jego wypowiedzi ze to nowy silnik. Końcówka chyba wyraźnie to potwierdza.
Wychodzi na to, że to stary silnik ale nie mający nic wspólnego z poprzednim (każdy element zmodyfikowany)
Czyli właściwie nowy
Wywiady z realizatorami, godziny motion capture
- a plate carrier dalej dynda odsłaniając mostek i aortę.
Posłuchajcie go, bo wie, co mówi. Zagranicą spędził 10 lat.
W 2008 roku zatrudnił się w Reality Pump. W 2010 roku podjął się pracy w holenderskim Guerrilla Games, gdzie pracował przy Killzone 4. W 2014 wyemigrował do Kanady i Ubisoftu Monreal, gdzie współtworzył m.in. silnik do Far Cry 4. Od 2015 roku pracował w Infinity Ward w Los Angeles, skupiając się przede wszystkim na silnikach napędzających Call of Duty. W 2017 powrócił do kraju
Jeśli wyjechał do Holandii 1 stycznia 2010 roku i wrócił do Polski 31 grudnia 2017 roku to jest to osiem lat a kiedy i gdzie spędził pozostałe dwa lata za granicą?
No tak, bo na zachodzie musieliby im zapłacić ładne kilka tysi euro. A tak zapłacą 3k PLN miesięcznie i z głowy...
Ta bo każdy w Polsce zarabia mało. Za wiedzę, umiejętności i doświadczenie grubo się płaci takze tu.
Tak czy siak mniej niż tam
"w której zabito bin Ladena"
Pokażcie mi jego ciało to uwierzę
Czy w nowej części MW przemycą NPCa nazwiskiem Bohater?
Dzięki za materiał o fotogrametrii. Uwielbiam realizm w grach ale nie we wszystkich tytułach. W przygodówkach jak z Larą Croft czy strzelankach, jak Call of Duty , to jest mast have. Platformówki raczej wyglądałyby obłędnie i gra by się wydłużyła ale nie wykluczam super zabawy - Unravel.
"średni Mortyr, tymczasem zachód miał już Quake’a, Unreala i Unreal Tournamenta. Jako dzieciak nie mogłem tego pojąć"
a ja mogłem
bo jak wyszedł Mortyr, to ja już spędziłem przed monitorem ponad Dekadę.
Pierwsze Polskie gry zaczęły wychodzić z tego co pamiętam na ZX Spectrum, Atari i C64, później Amiga i dopiero PCety (wiem były też jakieś w latach 60-70 na komputer Odra).
I w większości były to gnioty.
Też czekałem na ten dzień, który przeszedł wraz z
Dying Light i Wiedźmin 3.
Z tego pierwszego, mogę powiedzieć, że nawet czułem sie dumny.
Mieszkając w UK, wraz z moim znajomym anglikiem poszliśmy do jego kolegi, który akurat kupił XBOX ONE.
Nie w tej sprawie poszliśmy ;) ale znajomy kolegi powiedział do mnie że ma zaj...... gre i ona jest polska.
Włączył Dying Light i nigdy jeszcze od nikogo, nie słyszałem tylu komplementów na temat polskiej gry.