Call of Duty: Modern Warfare umożliwi strzelanie przez osłony
Już chyba nikt nie pamięta, że w Call of Duty 4 też się dało strzelać przez cienkie ściany :P
Call of Duty: Modern Warfare umożliwi strzelanie przez osłony
W końcu po tylu latach jakiś widoczny postęp w samej grze, czym jeszcze nas zaskoczy nowy CoD?
Wy się śmiejecie, a tymczasem kampanię* w Black Ops 3 na trudnym poziomie można było skończyć nawet w 15 godzin.
*swoją drogą kampania w BO3 była najsłabszą w całej historii serii.
Może kampanią fabularną na 15-20h? :D
w której części taka była?
Ani CoD1 z dodatkiem ani MoH z każdym dodatkiem razem tyle nie zabierały czasu...
Skąd w ogóle to się wzięło z tymi singlami na tyle godzin? To jakiś mem?
Jaka nowa mechanika? Przecież od bardzo dawna w tej serii pociski przechodzą przez osłony...
Już chyba nikt nie pamięta, że w Call of Duty 4 też się dało strzelać przez cienkie ściany :P
No właśnie... dawno nie grałem ale niejednego fraga nabiłem w multiku dzięki przebijaniu przez osłonę czy ściany.
Jakaś wielka nowość to nie jest. Niektóre strzelanki sprzed 10 lat to mają, a może nawet wcześniej.
Taki Far Cry 2 (mimo iż był słabą i szalenie nudną grą) miał już takie ficzersy w 2008 roku więc faktycznie... innowacja!
Na kurde ale w COD4: MW można było strzelać przez blachy, drewniane balustrady balkonu chyba drzwi.
Gdzie tu nowość
Wtedy to był błąd gry który nie wiedzieli jak załatać, teraz to element gry z którego są dumni.
Jaki błąd jak miałeś perk "głębokie uderzenie" aby można prócz standardowych blach, desek przebijać ściany.
Broń większego jak 0.5cal przebijała ściany bez problemu.
Bardziej zwróciłem uwagę w zwiastunie jak policjant w Londynie strzela w dziwny sposób (wygląda jakby się wychylał), które sugeruje system wychlania za osłon. Chociaż może to być po prostu skrypt
System strzelania zza osłon jest od dawna dostępny w serii, choć często klawisze za niego odpowiedzialne trzeba "bindować" samemu.
Nie chodzi o przesuwanie widzenia postaci na lewo i prawo tylko o to, że jak chowamy się za osłonę i naciśniemy celowanie to wtedy postać się wychyla automatycznie. Inna sprawa, że inne strzelanki to juz mają od dawna: Wolfenstein, Battlefield'y, Destiny czy nawet Fallout 4
OK, źle Cię zrozumiałem.
Jeszcze odnosząc się do Twojego określenia "skrypt" to obstawiam, że tak właśnie będzie :D
cóż zobaczymy. Podoba mi się, że ostatnio wychodząc zwiastuny do gier niby będące prerenderowane, ale zawierają elementy mechaniki z gry np. Jedi fallen order pokazali bieganie po ścianie jak z Titanfall'a
halo halo, co to za pierdoły? przecież to było już obecne w CoD4:MW i COD:MW2.
a ja po przeczytaniu zarysu fabuły ostudziłem swój zapał.
Urzikstan? Partyzantka Farah? No i te emocje, emocje, emocje.
okej, pożyjemy, zobaczymy, ale czuję, że znowu zamiast dostarczyć dobrą wojenną grę akcji, studio będzie komentować rzeczywistość, rozgrywkę traktując jako balast.
nie podoba mi się ten kierunek. Najlepsze gry wojenne (Operation Flashpoint, MoH: Allied Assault) filmówką się posiłkowały, ale nie stawiały jej na pierwszym planie.
zamiast w 'postać z krwi i kości', wolałbym wcielić się w pospolitego piechura, którego los mało kogo obchodzi. Pamiętacie? Z takim założeniem wchodziły na rynek pierwsze dwa CoDy. Wiele się zmieniło od tamtego czasu. Moim zdaniem na gorsze.
Wiele się zmieniło od tamtego czasu
Czasy się zmieniły to i gry się zmieniły, cóż poradzić.
takim pierdzącym dziadom jak ja pozostaje trzymać starocie na dysku i do nich wracać.
jeju, właśnie sobie uświadomiłem, że chyba trzeba się rozejrzeć za jakimś sprzętem do grania, bo obecna maszyna do pisania raczej nie podoła.
Uwaga, uwaga: ważna informacja od gracza, który ma na półce zdecydowaną większość odsłon serii, a już z pewnością grał we wszystkie, np. "u kolegi".
A więc system strzelania przez osłony JEST OBECNY od czasu Call of Duty 4. Jest także fundamentalną mechaniką we wszystkich trybach multiplayer. Moim zdaniem w newsie chodzi bardziej o sprawę, że strzelanie przez ściany nie będzie już "zero jedynkowe", czyli będzie zależeć od większej ilości zmiennych, niż od samego faktu posiadania np. dodatku "FMJ" do broni. Tak więc twórcy powinni uściślić tę sprawę. No chyba że twórca newsa na GOLu nie zrozumiał, o co dokładnie chodzi.
PS.
@ |13|
Czasami już się nie da czytać Twoich postów - cały czas narzekasz i narzekasz i narzekasz...
Jeszcze gorzej, że często zdajesz się być poza tematem, w którym się wypowiadasz, np. odnośnie nowego Call of Duty.
Dobrze, że |13| nie jest szkodliwy, bym go musiał blokować, ale dzięki za podpowiedź ;)
|13|
Ignorujcie go najlepiej bo szkoda czasu na czytanie tych jego bzdur co wypisuje.
Niemożliwym jest bycie specjalistą w każdej dziedzinie... a wpisy tego usera pojawiają się pod każdym newsem i kompletnie nic nie wnoszą, często będąc po prostu stekiem bzdur.
Lepiej mądrze milczeć, niż głupio gadać.
Myślałam, że to literówka w tytule i nowe MW umożliwi strzelanie zza osłony.
Na szczęście nie kuszą się na żadne dziwactwa i tak też ma być! Chcę dostać starego dobrego coda z grafiką na jaką zasługuje gra w 2019 roku.
Tytuł newsa powinien brzmieć:
"Call of Duty: Modern Warfare nie uniemożliwi strzelania przez osłony"
Nie rozumiem trochę pisania ciagle o tym ray tracingu to aż taki ważny ficzer ze trzeba go podkreślać w każdym newsie? Gdyby tak pisać o każdych efektach graficznych w grach to każdy news dotyczyłby tylko ich
Ja piernicze a pamiętacie jak się zachwycali w którejś poprzedniej wersji, że rybki pod wodą będą uciekać od gracza?!!!!