Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Ruszyła otwarta beta Anno 1800

12.04.2019 13:36
|13|
😉
1
|13|
77
walas85

Ruszyła otwarta beta Anno 1800

Świetna wiadomość i kolejna szansa na przetestowanie gry - a sama gra jest rewelacyjna.

Tytuł waży około 25 GB.
W dniu premiery konieczne będzie dociągnięcia patcha, ważącego około 23 GB.

Bardzo kurde zabawne Ubi...

12.04.2019 13:55
Novameh
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Novameh
74
Pretorianin

"Tytuł waży około 25 GB.
W dniu premiery konieczne będzie dociągnięcia patcha, ważącego około 23 GB.

Bardzo kurde zabawne Ubi..."
@|13|

Autor newsa określił to niezbyt precyzyjnie. Preload zawiera już day 1 patcha. Aktualizacje będą musieli pobrać jedynie osoby posiadające wersje pudełkową.

12.04.2019 14:10
AlexB
2.1
AlexB
82
Frankie Niagara

GRYOnline.plTeam

Fakt, wyszła drobna niezręczność. Doprecyzowane.

12.04.2019 13:59
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Szary-Wilku
71
Generał

Gra będzie dostępna tylko w sklepie Epica?

12.04.2019 14:08
3.1
bolek2018
72
Generał

Od 16 kwietnia UbiStore i Epic bez Steam.

12.04.2019 14:28
3.2
Szary-Wilku
71
Generał

Jeśli na sklepie UBI można grę kupić, to możliwe, że ją tam zakupie.
Złamanego grosza nie dołożę do biznesu Cliffa.

12.04.2019 21:15
SquerQ
😁
3.3
1
SquerQ
61
Pretorianin

Polecam kupić tą wersję https://mediamarkt.pl/konsole-i-gry/gra-pc-anno-1800-edycja-pionierska
Dodatkowo mediamarkt daje teraz 40 zł za zapisanie do ich programu więc tą edycję wyhaczycie za 239 zł, taniej niż klucz na uplay :P

12.04.2019 17:57
dj_sasek
4
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

W zamkniętej becie te rekomendowane do 1080p i 60fps były nie do osiągnięcia na sprzęcie z sygnatury. Jak się rozbudowałem to ledwo 30 klatek utrzymywałem.

12.04.2019 18:27
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Lovefool
62
Centurion

umm nie wiem jak u was ale moim zdaniem optymalizacja jest zdupana...

12.04.2019 18:49
AIDIDPl
5.1
AIDIDPl
172
PC-towiec

Nie musiałem nawet rozbudowywać osady żeby zauważyć że kamera na średniej wysokości to jakieś 40 klatek. Może gdyby się dało trawę zmniejszyć to by podskoczył FPS. Dlatego nie ma mowy żebym kupił na premierę.

12.04.2019 20:36
SquerQ
5.2
SquerQ
61
Pretorianin

W open becie optymalizacja też leży .... i7-9700k, rtx2070, 16gb ram, gra zainstalowana na EVO Plus M.2 i na ustawieniach ultra w mieście przy minimalnym rozbudowaniu spadki do 30 klatek .... oby szybko coś z tym zrobili bo nie chcę myśleć ile będzie klatek przy wielkich aglomeracjach :/

12.04.2019 19:15
animatiV
6
odpowiedz
1 odpowiedź
animatiV
89
Generał

Anno 1800 Beta - Niedostępne. Co mam zrobić?

13.04.2019 09:50
6.1
michal_p91
9
Legionista

U mnie wystarczyło zamknąć klienta Epic Games Store i otworzyć go ponownie.

post wyedytowany przez michal_p91 2019-04-13 09:50:21
12.04.2019 19:15
Ragnusek
7
odpowiedz
1 odpowiedź
Ragnusek
7
Junior

Polecam przetestować grę zarówno na DX11 jak i DX12. W moim przypadku zmiana z DX11 na DX12 poprawiła fps'y w dużym mieście (budynki na całej powierzchni ekranu) z ~25 do ~80 na ustawieniach "High" (wyłączony antyaliasing). W małym mieście na tych samych ustawieniach skok był z ~50 do ~140fps. Także z gry niegrywalnej zrobiła się całkiem ładnie wyglądająca i dobrze działająca gra.

Wnioskując jednak z komentarzy w internecie dla niektórych osób DX12 działa gorzej niż DX11.

Postaram się przeprowadzić jeszcze testy na BARDZO dużym mieście (tryb sandbox, budynki wszędzie gdzie się da).

Sprzęt na którym testowałem to: Ryzen 2700X, 1080Ti, 16GB Ram, 2560x1440.

12.04.2019 20:38
SquerQ
7.1
SquerQ
61
Pretorianin

Dzięki za info, też dziś potestuje dx11 vs dx12 (na razie na dx11 na ustawieniach ultra w mieście przy minimalnym rozbudowaniu spadki do 30 klatek na sprzęcie i7-9700k, rtx2070, 16gb ram)

12.04.2019 20:42
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
Ryokosha
78
Legend

Ja też nie mam żadnych przycinek choć nie mam super sprzętu a gram na dx 12 (ryzen 1600, GTX 1060, 16gb tam) na wysokich.
Zaczynam się łamać czy by jednak nie kupić, a chciałem czekać aż stanieje. Gra jest super.

12.04.2019 21:16
SquerQ
8.1
SquerQ
61
Pretorianin

Pisałem już wyżej, ale "Polecam kupić tą wersję https://mediamarkt.pl/konsole-i-gry/gra-pc-anno-1800-edycja-pionierska
Dodatkowo mediamarkt daje teraz 40 zł za zapisanie do ich programu więc tą edycję wyhaczycie za 239 zł, taniej niż klucz na uplay :P"

13.04.2019 16:16
8.2
pisz
168
nihilista

Tylko bardzo słaba jest ta edycja pionierska, lepiej kupić dwie special edition - wyjdzie 169 na łebka ;)

12.04.2019 21:20
Lukdirt
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Lukdirt
126
Senator

Zaciekawiła mnie ta gra, zastanawiam się na jej zakupem (choć raczej w późniejszym terminie). Skoro lubię grać w SimCity oraz w Cities: Skylines, to Anno też powinno mnie wciągnąć?

12.04.2019 21:50
MaQMaK
9.1
MaQMaK
10
Pretorianin

Tak, polecam sprawdzić gameplay w necie

12.04.2019 21:51
MaQMaK
10
odpowiedz
MaQMaK
10
Pretorianin
Wideo

Wszystkich chętnych do obejrzenia, jak wygląda gra, zapraszam serdecznie do obejrzenia filmu:

[link]

13.04.2019 15:31
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Gibsonn
102
Generał

A nie wolicie poczekac 2 tygodnie, az bedzie 50% off?

13.04.2019 16:41
11.1
Ryokosha
78
Legend

A niby czemu miałoby być tańsze o 50% za dwa tygodnie? To nie Anthem

13.04.2019 22:02
SquerQ
11.2
SquerQ
61
Pretorianin

Ryokosha nie karm trolla! ;)

13.04.2019 17:38
12
odpowiedz
pipidupka
66
Pretorianin

Mam wrażenie że coś jest nie tak z balansem albo robię coś nie tak. Generalnie ekonomia jest bardzo umowna i to może być problemem do zrozumienia mechaniki. O ile ciężko w ogóle zbankrutować to mieszkańcy potrzebują ogromnych ilości towarów które pozyskujemy z mało wydajnych plantacji/fabryk. W momencie gdy miałem około 6k mieszkańców mój obszar mieszkalny był praktycznie tej samej wielkości co obszar przemysłowo rolniczy. W poprzednich częściach działało to dużo lepiej. Tak w zasadzie musimy przenosić cześć produkcji na inne wyspy nawet jeżeli chodzi o podstawowe produkty. Do momentu gdy wszystko mamy na jednej wyspie gra się ok, za wyjątkiem tego że trzeba stawiać masę warsztatów. W momencie gdy musimy zdobyć towary z innej wyspy odechciewa mi się trochę grać bo te wyspy też trzeba rozbudować na tyle żeby dały radę pozyskiwać surowce wyższego lvlu. Oczywiście tak jak w starych częściach można tworzyć szlaki handlowe jednak piraci są tutaj mocno upierdliwi. Nawet nie chodzi mi o ich możliwości militarne tylko o to że są raczej jak natretne muchy. Liczyłem na więcej póki co ode mnie 7.5. Graficznie bardzo ładnie, jednak rozczarowały mnie animacje procesów w warsztatach. Myślałem że faktycznie pokażą jak wszystko powstaje, jednak jest to tylko umowne. Liczę że powstana jakieś modyfikacje na balans bo inaczej nawet duża wyspa będzie ciasna na późnym etapie.

13.04.2019 18:17
grzelulukas
13
odpowiedz
1 odpowiedź
grzelulukas
63
Dżinn

Ja tam wielkiego problemu nie widzę w konieczności zajmowania innych wysp, to było. Zresztą wydaje się to logiczne. Tu chmiel tam przyprawy itd. Wystarczy odpalić szlaki i dostarczać półprodukty, chroniąc przy tym swoje szlaki handlowe przed piratami. A co do rozwoju innych placówek to ogranicza tylko rodzaj mieszkańca, wszystkie budynki które wcześniej odkryłes są dostępne. Głównie przecież chodzi o farmerów.

13.04.2019 19:10
13.1
pipidupka
66
Pretorianin

No właśnie nie bo np chmiel potrzebuje robotników, papryka rzemieślników. Więc kolonie muszą być równie mocno rozwinięte co baza główna. W poprzednich częściach nie było to tak upierdliwe bo innych terenów pozyskiwalismy głównie towary wysokiego tieru a tutaj nawet już drugi poziom może nie być dostępny...

Wiadomość Ruszyła otwarta beta Anno 1800