Bardzo to słabe, że autor kieruje się popularnością aktorek i wymienia przy "Faworycie" Emmę Stone i Rachel Weisz, podczas gdy nie wymieni Olivii Colman, która za tę rolę otrzymała oscara.
Dajcie se siana z tymi polecjankami filmów, bo dajecie same oczywistości, które wymienia 90% osób.
A przynajmniej do następnego tematu podatnego na gównoburzową obróbkę.
Już takie czasy mamy, że w oficjalnym artykule na GOL-u ucieka się do tak potocznych i słownikowo wulgarnych słów?
A ja się pytam gdzie jest Iron Sky: The Coming Race? Ten film jest tak absurdalnie dziwny i głupi, że aż przyjemnie się go ogląda. A poza tym w jakim innym filmie zobaczymy reptilianina Hitlera na tyranozaurze mówiącego "Sieg Heil ********"?
Parasite, Joker, Na Noze, Midsomar i Pewnego Razu.. Dla mnie to najlepsze filmy tego roku, kolejnosc nie przypadkowa
Taki Lighthouse tez jest dobrym filmem (choc dla mnie nie tak dobrym jak dla wiekszosci z pewnych wzgledów), widziałem ze ma bardzo wysokie noty, dziwne ze go tu nie ma, bo jest pare naprawde slabych filmow
Natomiast w tym roku i tak pozamiatał dla mnie serial Mr Robot, 4 sezon jest genialny (choc dla mnie kazdy jest, jedynie 2 ciut odstaje), a zakonczenie to najlepsza rzecz jakakiedykolwiek widziałem na ekranie, a widzialem bardzo duzo
Do konca zycia nie zapomne <3
Tytuł "Filmy, które TRZEBA znać ! " - klikam - pierwszy o góry "Bumblebee" ..... czy kogoś popi..... ?
"To My", film z kompletnie niespójną i nielogiczną fabułą. Szkoda.
Green book super a przemytnika nie dalem rady dokończyć. Clint wygląda jak mumia i w sumie tak się też zachowuje .
Faworyta to ultra paździeż
Shoplifters i The House That Jack Built najbardziej mi się podobały. Szkoda, że zabrakło tych filmów na liście. The Favourite też jest dobrym filmem, ale dupy mi nie urwał. Wolę poprzednie dzieła Lanthimosa (Dogtooth, The Lobster).
Dla przykładu 1995 rok: "Forrest Gump", "Pulp Fiction", "Leon Zawodowiec", "Skazani na Shawshank", "Wywiad z Wampirem", "Prawdziwe Kłamstwa", "Speed", "Król Lew", "Gwiezdne Wrota", "Maska" i "Wilk". To chyba najlepszy rok w historii kina.
Szkoda ze Bumblebee nie wyszedl w 3D BR. Film sporo stracil
Z tej listy ,z większych filmów tylko Shazam mam do obejrzenia. Irlandczyka zostawiam sobie na sylwestra. A kiedy oglądam nowości? Kiedy się da :D Ogólnie mam listę. 4-5 filmów do kina, plus 5 filmów które muszę zobaczyć jak najszybciej ,jakieś DVD czy coś . 10 filmów to takie dobre filmy z danego roku,ale już bez większego parcia. No i przeważnie jeszcze 30 filmów, takich typowych średniaków,które mogę zobaczyć nawet za x lat.
Z filmów 2019 roku, które widziałem wyróżniłbym tylko:
Parasite
Joker
Pewnego razu w Hollywood
Historia małżeńska
Na noże
Ford v Ferrari
The Lighthouse
Boże ciało
Midsommar
Irishman
Shazam to chyba jeden z lepszych superbohaterskich filmów ostatnich lat (z naciskiem na superbohaterski, nie film).
Serio, ze świecą z ręku szukać innych filmów z gatunku, gdzie bohaterowie faktycznie zachowują się jak bohaterowie (bądź starają się). Zazwyczaj wszystkie te filmy polegają na praniu się z badguyem, nie pomaganiu zwykłym ludziom. Ostatnim filmem, który próbował przedstawić superbohatera właśnie jako herosa, a nie bohatera Dragon Ball Z był bodaj Spider-man 2. Który wyszedł z 15 lat temu.
I dlatego tak boli obecność tutaj Far From Home- film może i śmieszny, no ładne efekty. Ale jakby się zastanowić nad przekazem, a jeszcze- porównać go z duologią Sama Raimiego...
Dla mnie najciekawsze filmy, które zamierzam obejrzeć to Joker i Pewnego razu... w Hollywood. Poza tym obejrzę ostatni epizod Star Wars, raczej dla samego uniwersum. W następnej kolejności jestem zainteresowany takimi filmami, jak Irlandczyk i Boże Ciało.
Od siebie mogę jeszcze polecić "Zabawę w pochowanego". Bardzo fajna czarna komedia
Dodałbym jeszcze Oficera i szpiega Polańskiego. Zdaję sobie jednak sprawę, że film miał premierę 27 grudnia. Szkoda, ponieważ film jest świetny i na łeb bije Irlandczyka. Obawiałem się, że Polański nie da rady. Na szczęście dziadek wciąż w formie. Czego nie da się napisać o Scorsese. Niestety.
Oficer i szpieg cieszy dojrzałą fabułą i rekonstrukcją Paryża w okresie belle époque (coś dla fanów Anno 1800). Może film ma kilka braków. Ogólnie jednak dawno nie widziałem tak dobrego filmu. Uwaga film tylko dla cierpliwych i dojrzałych widzów. Miłośnicy popkornu oraz wump, łump, bum i bam nie mają czego tu szukać. Chociaż....a może ?
a gdzie kobiety mafii 2? :/
wszedzie hameryka, jakies odnogi transormersów itp a prawdziwe kino?
Najlepsze filmy 2019 roku, a filmy z 2018..
Faworyta, przemytnik, green book
W 2018 była masa dobrych filmów, nie chce mi się teraz wymieniać, chyba podawałem swoje top kiedyś
Z 2019 chyba nawet nic nie oglądałem jeszcze..
No dobra parę dni temu Highwaymen z Netflix, chyba najlepszy film bezpośrednio od tej platformy
Najwieksze rozczarowanie roku przypada Irlandczykowi, wlaczylem sobie go o 19 bo trwa az 3,5h wiec z przerwami mowie skoncze kolo 23, skonczylbym, gdybym nie usnal na nim gdzies tak w 3/5 filmu (a prawie nigdy mi sie to nie zdarza).
Niby obsada epicka, rezyser doskonaly, tematyka dla mnie ultraciekawa, a film okazal sie... nudny, nie to ze oczekiwalem strzelanin co dwie minuty i kaskaderskich akcji, ale serio, to bylo nudne jak jasna cholipka, do tego rozciagniete do granic mozliwosci z pretensjonalna historyjka o przemijaniu zycia i zwiazkach zawodowych (ok to byl wazny aspekt zycia Franka, ale przedstawiono go wybitnie nudno)... no nie tego sie spodziewalem.
No i ta technologia odmladzajaca aktorow, nie kupuje tego, slabo to wyszlo, juz lepiej gdyby byly standardowe dwie obsady aktorow, "mloda" i "stara", a tak niby 40-letni Frank z kumplami nadal wygladali jak dziadki przy dzieciach :/
Ocena gdzies okolo 6/10 i najwieksze rozczarowanie ostatnich lat, bo czekalem na ten film najbardziej ze wszystkich (uwielbiam tych aktorow i klimaty gangsterskie).
A gdzie odpowiedz gdy będzie dostępna dobra jakość torenta
Joker - Obejrzałem to na siłę, zachęciły mnie recenzje i teraz żałuję że dałem się nabrać. Dramat psychologiczny nudny jak flaki z olejem.
Z wyżej wymienionych tylko podobał mi się Shazam (zabawny) i ostatnia część Avengers. Pozostałych pozycji nie oglądałem bo nie lubię tego typu filmów. Brakuje mi tu Kapitan Marvel i ostatniej części gwiezdnych wojen
OK, gdzie według was mogę je obejrzeć?
Dlaczego nie ma Kapitan Marvel ??
Przecież to fantastyczny film z tego roku który pokazuje że kino superbohaterskie wciąż jest na topie.
Jeśli w zestawieniu najlepszych filmów w 2019 roku (sic! mamy kwiecień) mamy ohydną Alitę i trzecią cześć nudnej animacji, to widać, że jest to zestawienie mające na celu promocję Shazzama (którego nie neguję, jeszcze nie widziałem).
Skoro dajecie aktualizacje to czemu nie ma Midsommar? Na razie najlepszy film tego roku, zrył mi banie totalnie
Liczę jednak na to, ze nowy Tarantino pozamiata tak mocno jak tylko mozna :]
Z tego zestawienia ogladalem Vice (dla mnie nudy), Green Book (bardzo dobry), Przemytnik (dobry), To My (takie 6/10, troche lepszy sredniak), John Wick 3 (dobry film akcji w sam raz do kina, o ile nie przepadam za gatunkiem to ta seria mi się podoba 7/10), Spider-Man Far From Home (o dziwo naprawde dobry, poprzednia czesc jakos mi nie siadla za bardzo, a na ta wybralem sie przypadkiem do kina i kurcze naprawde dobre kino familijne, a za takowym nie przepadam, 7+/10)
Warto tez wspomniec o 'Wszyscy Wiedza' - udany film, ale bez jakichs fajerwerków 7/10
'Dom który zbudował Jack' - w sumie bardziej 2018, ale u nas bylo w styczniu jak dobrze pamietam, naprawdę mocny thriller, obok Midsommar najlepszy film jaki widzialem w tym roku, 8+/10
'Szpieg' , 'The Hate U Give' - rowniez dobre filmy na 7/10
Muszę obejrzec koniecznie 'Ocalic i zginac' ponoc bardzo dobry film
Avengersów, jakichs bajeczek nie tykam nawet kijem bo szkoda czasu
green book + mule + faworyta / pozostałe to rozrywkowe kino niskich lotów w przedziale 3-4/10