Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Pracownicy Rockstar komentują 100 godzin pracy tygodniowo przy RDR2

18.10.2018 17:17
😒
1
-17
SamirDuran
29
Centurion

40 godzin pracy to już jest sporo tygodniowo. A oni 100 h really? to musieliby pracować koło 20 h w dni normalne a jak z sobotą i niedzielą to też jest lipa. Ja rozumiem raz na jakiś czas popracować 10 h może 12 max. No ale nie tyle ile tutaj oni piszą. Przecież też jest życie prywatne. I jeszcze dochodzi żona i dzieci. Powinni zgłosić szefa i cała firmę i zbadać taki problem. Bo to normalne nie jest. Winni którzy za to odpowiadają powinni zapłacić olbrzymią karę i odszkodowania pracownikom. Dochodzi jeszcze stres w pracy i terminy. A to ostatnie to jest bzdurą. Po takim newsa mam nadzieję że gra sprzeda się beznadziejnie i winni którzy tak traktują pracowników dostaną kary pieniężne.

18.10.2018 17:23
😂
2
26
odpowiedz
lordpilot
147
Senator

Już w pierwszym komentarzu przedstawiciel pokolenia, które czyta tylko nagłówki :) Gol- przemyślcie czy nie robić newsów w formie piktogramów:D Albo ograniczcie "clickbaity" w trosce o tych mniej rozgarniętych "czytelników" ;)

post wyedytowany przez lordpilot 2018-10-18 17:25:44
18.10.2018 17:50
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
xKoweKx [stalker.pl]
76
Pretorianin

"nie zmienia to jednak faktu, że po premierze Red Dead Redemption II zasłużą sobie na solidny odpoczynek." nie rozumiem, to jak grę się kończy to nagle wszyscy dostają urlop? W innym świecie żyjecie?

18.10.2018 18:46
3.1
7
Gieszu
3
Centurion

Zaskocze cię ale gdy twórcy Wiedźmina 2 wydali grę poszli na urlop a za dobrą sprzedaż dostali dodatkowo po konsoli :)

18.10.2018 23:57
3.2
5
Draugnimir
65
Malaka!

GRYOnline.plRedakcja

Tak, często po intensywnym crunchu daje się deweloperom długi urlop na naładowanie akumulatorów.

18.10.2018 17:58
4
odpowiedz
Stachu Jones
7
Legionista

SamirDuran Nie wiem czy wiesz, (ale jak widać nie wiesz) ta informacja na temat tego, że pracowali 100h tygodniowo to nieprawda

18.10.2018 18:22
5
1
odpowiedz
oo44wo
15
Pretorianin

No tak, bo na pewno pracownicy by publicznie i pod własnym nazwiskiem krytykowali R*. Szczególnie gdy wszystkie oczy są na nich zwrócone, i żadna chociażby sugestia krytyki nie przemknęłaby bez uwagi...

18.10.2018 18:39
6
odpowiedz
Guntor
17
Konsul

Przecież 100 godzin pracowali tylko niektórzy scenarzyści, a są to same główne mózgi Rockstara. Sami tego chcieli, mają pasję, kochają to, to po co robić aferę? Crunch to podła rzecz, ale nie da się tego ominąć.

18.10.2018 19:28
7
odpowiedz
ChuckNorris
0
Pretorianin

A przez pozostałe 8 godzin dziennie to się obijają obiboki.
Jak by firma była w Chinach to by przynajmniej pracowali 160 godzin tygodniowo.

18.10.2018 19:31
8
odpowiedz
1 odpowiedź
Cziczaki
124
Renifer

"Warto odnotować, że z podobnymi problemami nie tak dawno temu borykała się ekipa CD Projekt RED, o czym po prezentacjach Cyberpunka 2077 chyba mało kto już pamięta."
Nie no, oczywiście, bo na co komu takie coś w pamięci, że w Polsce nadgodziny są darmowe a za granicą płatne?

19.10.2018 08:04
8.1
1
Zdzichsiu
69
Ziemniak

Właśnie na odwrót. W USA nie płacą crunchującym za dodatkowy czas.

18.10.2018 20:45
😂
9
1
odpowiedz
TrekSuperfly
22
Pretorianin

No teraz 24/7 i robić gta 6

18.10.2018 21:43
😂
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
Kilgur
151
Legend

SamirDuran -> 40 godzin pracy to już jest sporo tygodniowo

40h tygodniowo to norma :P Tydzien ma 7 dni = 5 dni praca po 8h + 2 wolne :P Nie zebym oczekiwal od dzieciarni ogarnianie pracy, ale przydaloby sie chociarz matematyke ogarniac :P

post wyedytowany przez Kilgur 2018-10-18 21:45:42
19.10.2018 02:41
10.1
1
multigry
96
Konsul

A co poniektórym też przydałoby się CHOCIAŻ ogarnąć ortografie.

19.10.2018 05:48
10.2
cswthomas93pl
75
Legend

Przyganiał kocioł garnkowi..

19.10.2018 08:24
10.3
Cainoor
200
Mów mi wuju

Co nie zmieniamfaktu, ze te 40h tygodniowo na tle swiata to faktycznie nie tak malo.
https://www.telegraph.co.uk/travel/maps-and-graphics/nationalities-that-work-the-longest-hours/

19.10.2018 08:25
😈
11
odpowiedz
Eld
3
Legionista

Gdyby pracownikom nie odpowiadały warunki, zwolniliby się. Jest masa prac dobrze opłacanych dla takich programistów, mamy wolny rynek i sami decydujemy na jakich warunkach chcemy pracować. Jestem w stanie zrozumieć osoby, które nawet, jeśli zostawały masę godzin w pracy, to ostatecznie są dumni z projektu. Taka gra jak RDR, czy GTA, to wielkie projekty, którymi można chwalić się w CV do końca życia :D. Sam mam pasję z tworzenia i czasem mogę poświęcić masę godzin z rzędu, żeby zobaczyć efekty pracy. To pasja.

Myślę, że podobną sytuację mieli w CD Projekt RED. Nikt nad pracownikami z batem nie stał. Osobiście chciałbym przynajmniej raz w życiu mieć szansę pracować nad takim projektem jak Wiedźmin i poświęcić mu masę godzin. Po skończeniu pracy i zdobyciu bardzo cennego doświadczenia, mógłbym myśleć nad czymś mniej wymagającym.

post wyedytowany przez Admina 2018-10-19 13:15:05
Wiadomość Pracownicy Rockstar komentują 100 godzin pracy tygodniowo przy RDR2