Nie do końca wiem czy przeszkadza mi brak widoku TPP, w sumie coś mnie w tym gryzie. Najprościej by było jakby dali wybór jak w TES czy nowych Falloutach. Gdybym miał wybierać wybrał bym raczej TPP ale z drugiej strony dajcie REDom zrobić coś nowego, coś po swojemu. Dajcie im zaufanie (albo nie), zamiast jojczeć, przyjdzie co do czego to będziemy oceniać - jak będzie co oceniać. Ogólnie mocno czekam aż w końcu pokażą publicznie coś z tej gry, na razie to jest dla mnie dalej totalnie nic nie wiadomo.
Tutaj naprawdę duży problem jest w tym że w ciągu pięciu ostatnich lat każdy zainteresowany zdążył sobie swoją wizję tej gry już wyrobić. Poza tym totalnie idiotyczne porównania do Wiedźmina 3... agrh.
I kolejnym problemem jest to że REDzi na pewno starają się mocno czerpać z pierwowzorów a uniwersum Cyberpunka jest kompletnie nie znane ludziom którzy na temat trailera z gry się wypowiadają :) Ogólnie ja też nic o tym nie wiedziałem do wczoraj ale, no kurde, wierzę że tam wiedzą co robią i dostaniemy świetną, nową, wyznaczającą nowe standardy grę.
lol
niezla drama.
wczoraj: brak mrocznosci.
dzisiaj: brak tpp
nie moge sie doczekac, co przyniesie jutro?
Co do FPP, ktoś słusznie zauważył na reddicie:
I liked Kyle’s remarks about the density and verticality of Night City, a first-person perspective makes a lot of sense that way.
Jak sobie wyobrażacie spoglądanie w górę ogromnego wieżowca w TPP? Spomiędzy kolan czy jaj bohatera?
Nie rozumiem jak można w ogóle się tego czepiać. FPP zawsze sprawia, że bardziej się czuje grę. Bardziej człowiek czuje się wewnątrz świata. Przy wysokich budynkach jest to tym bardziej ważne. Kurcze w Dishonored nikt się nie czepia, że jest FPP. A tam poziom wczucia się w świat jest duży. FPP na zawsze w moim sercu od czasu deus exa i morrowinda.
Oho, widziałem wszędzie mnóstwo hejtu o FPP.
Ta gra nie ważne jak dobra będzie komercyjną porażką. Debilna decyzja by zrobic z tego FPS.
Serio, aż taką niedogodnością będzie widok FPP? W takim razie jak to się ma do całej serii TES, gdzie przy mglistej zapowiedzi VI niektórym popuściły zwieracze z zachwytu?
FPP i brak konkretnej głównej postaci z charakterem w stylu Geralta to dla mnie ogromni cios. Nie było jeszcze gry w której gramy awatarem, która by mnie wciągnęła i zaangażowała fabularnie.
No jak nie będzie TPP to lipa. Granie w grę RPG w pierwszej osobie to koszmar. W TESy czy Fallouty nie potrafię grać w trybie FPP.
Ważne, żeby główny bohater gadał. Możemy sobie go stworzyć w kreatorze ale ważne żeby gadał.
Czytałem opinie ludzi oglądających demko. Podobno jest sztos. Cieszy mnie, że zdecydowali się na FPP, bo dzięki temu system walki na tym na pewno nie ucierpi a i postać będzie można w cutscenkach obejrzeć. To teraz żeby tylko nie było "zmiany wizji artystycznej", żeby dodali latające pojazdy jako możliwe środki transportu i będzie super
Mnie tam cieszy FPP. Pamiętam jak dodano FPP do GTA V – dało się grać, ale było czuć, że gra nie jest zaprojektowana z myślą o takiej perspektywie. Teraz jak rozumiem robią wszystko od podstaw pod FPP, więc może wyjdzie z tego taki lepszy Deus Ex Mankind Divided z dużym otwartym światem.
Źródło obrazka: https://twitter.com/DoinkthePunk/status/1006626202231169024
Uwielbiam widok FPP bo moim zdaniem w takiej grze znacznie podwyższy immersję doświadczania świata.
Na to czekałem, więc jestem zadowolony.
Nie wyobrażam sobie tej gry w TPP, w sumie identyczna sprawa w przypadku Deus Ex.
Osobiście wolę FPP ale jak będzie TPP to też fajnie. Podejrzewam zresztą, że będą oba tryby. Mam tylko nadzieję, że poruszanie się będzie zrobione tak dobrze jak w Mirror's Edge i Dying Light.
Mam pytanie do znających system Cyberpunk 2020. Można tam ulepszać ciało tylko poprzez wszczepy, protezy itp. czy są też dostępne modyfikacje genetyczne?
Niektórzy na tym forum chyba chcieli by żeby Redzi wydawali co 2-3 lata kolejnego Wiedźmina, bo przecież niczego innego nie mogą sobie wyobrazić.
FPP bardzo mnie cieszy, w Deus Ex pasowało idealnie. No ale jak odzew będzie duży, to może nie na początku, ale w jakimś darmowym DLC dodadzą opcjonalny tryb TPP, wątpię żeby dodali to na premierę.
Natomiast o rozbudowanie postaci bym się nie martwił. Mamy predefiniowanego bohatera, którego lekko personalizujemy. No a potem będziemy mieli zapewne kilka, kilkanaście opcji dialogowych którymi będziemy sami personalizować naszą postać. W Wiedźminie przecież było tak samo. To jak się Geralt zachowywał w trakcie gry przecież zależało w znacznej mierze od nas, nie licząc wątków np. Ciri. W przypadku Cyberpunka pewnie nie będzie znacznych ograniczeń, w stylu że musimy lubić Ciri, tylko ogólne zamiary bohatera.
Mnie się bardzo to podoba. Tryb FPP doda sporo więcej immersji w świecie cyberpunku. TPP możliwe ze zostanie dodane po premierze albo moderzy załatwią sprawę.
Moim zdaniem nie ma co mieć ból 4 liter o rozgrywkę do póki jej nie zobaczymy. Myślę że CDP R zrobi grę którą każdy będzie pamiętać przez dłuugi czas i się nie zawiedzie.
Tekst to tylko puste słowa, nie odzwierciedlają tego co zobaczymy na ekranie. Gra może być na tyle dobra że każdy kto rozpocznie przygodę nie będzie więcej narzekał na ustawienie kamery czy ilość akcji.
O widok się absolutnie nie czepiam, to rzecz drugorzędna, tutaj twórcy mają ode mnie wolną rękę ;-). Zresztą akurat FPP doskonale sprawdziło się w Deusach i stawiam dolary przeciwko orzechom, że w grze Redów też się sprawdzi.
Swoją drogą GOL ma dobrych informatorów :). O ile dobrze kojarzę, to jako pierwsi pisali, ładny kawał czasu temu, że będzie FPP.
Mnie brak widoku TPP przeszkadza bardziej niż bym chciał tak naprawdę przyznać. Do gier zawsze podchodziłem, że wydaje rozkazy mojej głównej postaci, a nie, że to ja tam jestem. Poza tym ‘wychowałem się’ na Gothicu i klasycznych RPG’ach w widoku izometrycznym.
W Far Cry’e grałem i mogę zdecydowanie powiedzieć, że wszystkie mi się podobały choć przeszedłem do końca tylko trójkę. Nie powiem jednak, żeby była to moja ulubiona gra, bo daleko jej do tego. Zgaduje, że widok z kamery silnie wpływa na mój odbiór gry.
Nie jestem psychologiem, ciężko mi tu wyłożyć moje podejście o niby tak drobną rzecz chociaż tylko pozornie. W każdym razie widzę to mniej więcej tak:
Na filmach widzę bohaterów cały czas - zadowolony.
W książkach, wyobrażam sobie bohaterów i ich wygląd ciągle się znajduje w mojej świadomości. Mogę delektować się lekturą czytając wolno ‘obserwując’ w mojej wyobraźni każdy szczegół albo dość znacząco przyśpieszyć czytanie, jeśli zaczyna przynudzać. Ogólnie – zadowolony.
W grach TPP też ciągle widzę głównego bohatera – zadowolony.
W grach FPP nie widzę mojego bohatera i nawet jak wiem, jak wygląda, bo widziałem go w kreatorze postaci to zwykle akcja gry jest zbyt absorbująca żebym mógł wszystko widzieć z wygodnej dla mnie perspektywy tak jak to jest przy czytaniu książki (w końcu sam dostosowuje tępo czytania do własnej przyjemności). W grach TPP i w filmach autorzy nie pozbawiają mnie tego komfortu, że nie wiem co się dzieje z moją postacią. – NIE ZADOWOLONY!
Wiadomość, że nie będzie widoku TPP w Cyberpunku pozbawiła mnie całego entuzjazmu z jakim podchodziłem w stosunku do tej gry. Już wiem, że przedpremierowo na pewno nie kupie. Jeśli będzie wiele głosów, że zabawa jest wystrzałowa w kosmos to po premierze będę się zastanawiał nad kupnem (jeśli nie to dopiero z biedronki nabędę).
Piszę to wszystko bo jak to się mówi, ziarno do ziarna… (chyba nie jestem jedyny ubolewający nad tą ponurą rewelacją) Twórcy mają w końcu dwa lata, żeby zmienić zdanie i wprowadzić jakieś opcje zmiany trybu.
Póki co, żegnaj Cyberpunk do 2020… (może).
A ja rozumiem tych którzy się czepiają braku TPP bo w grze gdzie ważna jest stylówa nie widzisz swojej stylówy. Plus wypasione animacje walnięcia kogoś w mordę etc zamiast trzęsącej się kamery w FPP. Taka prawda. Immersja - FPP>TPP, a cała reszta na korzyść widoku zza postaci.
Ci co piszą o tym, że przecież nie ma problemu, bo i tak od razu powstanie mod na kamerę TPP chyba nie wiedzą jak taki widok jest realizowany. O wiele łatwiej w grze z widokiem trzecioosobowym przenieść widok do pierwszej osoby (nawet do W3 był taki mod, któremu na GOLu poświęcono chyba z 10 newsów), niż odwrotnie. W FPP często po prostu gramy kamerą zawieszoną w próżni albo jakimś mutantem: https://www.youtube.com/watch?v=usQm1VQf4J4
To nie jest kwestia kilku kliknięć, bo trzeba by dodać model postaci i animacje, samo oddalenie kamery najczęściej nie wystarczy. Kolejny zarzut to immersja, a raczej jej brak. Dla niektórych widok FPP jest bardziej immersywny, a dla innych TPP. Kamera tylko po części decyduje o "wczuwce", ważne by świat był przekonujący, wiarygodny i tętnił życiem. Wątpię by kamera pierwszoosobowa w takich Asasynach zapewniła większą immersję, gdyż tam światy, chociaż ładne są sztuczne, makietowe i mało przekonujące. Wszystko tam jest podporządkowane gameplayowi. Jeśli chodzi o mnie to generalnie wszystko mi jedno, chociaż nieco lepiej gra mi się w TPP, ale jeśli widok jest dobrze zrealizowany to nie ma to aż takiego wielkiego znaczenia czy gram w trzeciej osobie, czy w widoku z oczu bohatera. W takim Far Cry 3 widok FPP jest fajnie zrealizowany, sporo jest animacji, które pozwalają wczuć się w bohatera, a brak większych miast rodem z Asasynów sprawia, iż ta makietowość świata typowa dla gier Ubi, nie jest aż tak widoczna, co dopełnia immersji.
szkoda że w fpp też bym wolał w tpp grać. Ale dam kredyt zaufania tej grze. Ps nie wiem jak inni ale ostatnio próbowałem zagrać w Deuxa ale nijak mi nie podchodzi
Dla mnie kamera nie ma żadnego znaczenia. Taka jest ich wizja i tyle. Ważniejsze jest to czy gameplay i historia będą ciekawe.
Nigdy nie zrozumiem niektórych ludzi. Jak na razie nikt (oprócz zamkniętego pokazu) nie widział gameplaya z gry a już jest narzekanie.
Jeśli będzie wybór pomiędzy skradaniem i otwartym strzelaniem, jak w Deusach, to super.
Jak na razie jestem mocno zawiedziony cyberpunkiem.
Powiedzieli, że dadzą w grze kamerę FPP a cutscenki TPP, pamiętając ile cutscenek było w wiedzminie uważam, że to będzie jedno wielkie psucie imersji i nic więcej.
Oryginalny cyberpunk 2020 miał 9 klas, natomiast tutaj pozostają 3 główne, a wszystkie pozostałe ciekawe i mogące zapewnić niesamowitą oryginalność gry zostały zepchnięte na drugi tor.
Chciałem pograć klasą "policjanta", "dziennikarza" i "korposzczura", wszystkie one wydawały się niesamowicie ciekawe i teraz zostały zepchnięte na drugi tor.
Jestem rozczarowany, nie czekam już teraz zbytnio na cyberpunka bo wygląda na to, że się nią tylko rozczaruje.
Trochę szkoda, że musimy im wierzyć na słowo... znowu. Trailerek bardzo mi się podobał, ale liczyłem na jakiejś fragmenty rozgrywki.
A od trybu FPP w cRPGach bardziej nie trawię tylko jednej rzeczy - narzuconego przez twórców przeskakiwania między FPP i TPP. Dla mnie to zabija immersję i wolałbym, żeby się zdecydowali na jeden sposób obserwacji świata. Idą na łatwiznę jak twórcy Rage 2...
Ale ból dupy że nie ma gameplayu. To pokazuje jaki jest hype. Ale rozumiem Redów. Boją się, że jak pokażą demo to zaraz będą się czepiać. Lepiej pokazać już w pełni odpicowany gameplay.
Oby gra wyszła minimum za 7 lat bo wymagania będzie miała kosmiczne. Trzeba będzie zbierać na nowy kompiuter.
Na informacjach z powyzszej listy sie nie konczy .
W trakcie walk bedzie mozna korzystac z bullet time i skanowac przeciwnikow jak w Watch Dogs
I jeszcze jedna bomba .
Beda mozliwe loty na ksiezyc w celu wykonywania kontraktow .
Niektórzy jednak za bardzo chcą w tym widzieć Wiedźmina. Jak słusznie osoba z RED powiedziała trzecia osoba pasuje do świata wiedźmina, natomiast do Cyberpunka sprawa wygląda inaczej. Fajnie, że jednak nie będzie tylko FPP przez całą rozgrywkę.
Redzi lubią zaskakiwać więc mam nadzieję że finalna wersja gry będzie dwa tryby kamery pomiędzy którymi będziemy mogli się swobodnie przełączać. To daje pełną imersję i nadaje inny wymiar zabawie a Cyberpunk 2077 z pewnością będzie dziełem dopracowany i w niektórych aspektach wizjonerskim nadającym nowe trendy w grach. Czekam z niecierpliwością.
Niech sobie będzie FPP byleby dali możliwość przełączenia na TPP jak w grach Bethesdy, choćby po to by móc podziwiać nowy ekwipunek/ubiór postaci.
Nie rozumiem narzekanie niektórzy o FPP. Graliście w Deus Ex i byliście zadowoleni? To czemu nie Cyberpunk? Widok bohater jak w filmie? Od czego są cut-scenki i momenty rozmowy?
Skradanki? Thief 1-3 oraz Deus Ex też mają widok FPP i dobrze to wyszło.
Dla mnie może być TPP albo FPP. Wszystko mi jedno, o ile jakość gry będzie na przyzwoitym poziomie.
Jestem bardzo na tak odnośnie tego co już wiadomo. Wizja z trailera bardzo mi się podoba, tryb FPP tym bardziej.
Malina. Wygląda na to, że wszystko zmierza w bardzo dobrym kierunku.
Spodziewałem się jak większość widoku TPP a nie FPP. No ale .. skoro Wiedzmin 3 pozamiatał to podejrzewam, ze Redzi mają uzasadnione powody dla których postanowili, że to ma być FPP. W sensie - W3 pozamiatał całą scenę RPG Fantasy, więc DP2077 z świeżym, nowym podejściem, pewnie zrobi to samo tyle, ze ze sceną Scifi.
Niemniej - szkoda ! Po co mi ubierać i stylizować postać, skoro widzę ją tylko w filmikach?
Ubędzie porównań do GTA? No szkoda .. ale pamiętajcie, ze Wiesiek 3 to i tak takie GTA tylko fantasy. Więc nie miał bym nic przeciwko .
Boli mnie brak TPP gdyż jest to mój ulubiony tryb kamery, ale nie na tyle by wyskakiwać już z osądzaniem gry i czy mi się podoba to co widzę, czy potrafię się wczuć w trybie fpp póki nie zobaczę gameplay'a na własne oczy.
Wszystkim fanom TPP przypomnę tylko, jak dobrze przyjął się Layers of Fear na całym świecie - gra gatunku, który jednak ma w definicji immersję.
Sprawa jest prosta Wiesiek miał duży otwarty świat więc kamera pasowała bardzo dobrze i nie wyobrażam sobie innej ale w cyberpunku będą w dużej mierze ciasne uliczki i pomieszczenia a tam nie wyobrażam sobie innej kamery jak z oczu bohatera.
W przypadku takiego miasta widok FPP jest jest w zasadzie jedynym słusznym i w pełni wygodnym.
Ludzie, czemu jesteście tak bardzo pesymistyczne nastawieni ? Mam wrażenie że większość z was oczekiwała gry Witcher 2077 a nie Cyberpunk 2077 :D Poczekajmy z ocenami do ujawnienia pierwszego gameplayu, teksty w stylu "już wiem że na pewno nie zagram" wydają się po prostu śmieszne, jestem przekonany że redzi dobrze wiedzą co robią i znowu dadzą nam kawał porządnej gry przy której wszyscy będziemy się świetnie bawić :)
nikt nie gral a wszyscy oceniaja i juz pisza, ze kupa bedzie :) ja wiem ze cdprojekt nie zawiedzie i gra bedzie mega, a jesli robia fpp zamiast tpp - to znaczy, ze tak moze byc lepiej, preorder pojdzie i moge zalozyc sie o wszystko, ze bede sie swietnie przy tym tytule bawic.
Bardzo dobrze że FPP, kingdom come deliverence też jest i to murowany najlepszy RPG roku a personalizacja postaci udała się bardzo dobrze mimo że to średniowiecze a nie sify, ludziom nigdy nie dogodzi
Wierni fani TPP dajcie szansę FPP. Redzi na pewno skoro wybrali tą perspektywę zrobią wszystko aby ludziom właśnie to się spodobało. Też byłem sceptykiem FPP ale wyszły takie gry gdzie do FPP nie można było mieć zarzutów i strasznie wczuwałem się w klimat. first person perspective wręcz pasowało pod daną grę.
Jednak i tak mi się wydaję że wyjdą takie mody że będzie do wyboru do koloru.
Kłótnia o TPP, FPP normalnie masakra. Ludzie uświadomcie sobie że to nie Wiedźmin 2077 tylko Cyberpunk. Inny świat, inna mechanika, inna gra, coś nowego na rynku.
PS: Jeśli gra będzie miała coś wspólnego z polską to tylko napisy albo dubbing no i że robią Polacy i tyle. To nie Słowiański Wiedźmin.
Mam nadzieję, że podczas rozmów kamera działa jak w Deus Ex czy Fallout 4 a nie jak w Skyrim czy Fallout 3. Nikt o tym nie wspomniał a to ważny 'szczegół'.
Do tego stale mowa o mieście. Ma być tylko miasto? Nie wyobrażam sobie by było tak ogromne jak główna mapa w W3. Oby były też tereny pozamiejskie. Jakieś ruiny, śmieciowiska, pustynie i inne tajne bazy.
Kolejna drama: Okazuje się, że nie będzie można wybrać długości palców. Tragedia
No nie wiem. Czy można sobie wyobrazić GTA z perspektywy FPP. Nie bardzo. Co prawda w GTA 5 jest możliwość zagrania z takim widokiem, ale tylko w formie ciekawostki. FPP jest stworzony do nawalanek w stylu Quake lub wolfenstein a nie do gier gdzie wykonujemy bardziej złożone czynności i walczymy wręcz ( wtedy walka wręcz dużo traci na atrakcyjności ). Mass effect z widokiem FPP by nie był najlepszym rozwiązaniem, a Cyber pank ma być bardziej rozbudowany. Ale puki co nie krytykuje tego pomysłu bo jeszcze nie wiedziałem tej gry. Może się ten pomysł sprawdzi.
Wszystko fajnie, ale ja również uważam, że powinien być do wyboru widok TPP. Odbiera to "smak" i nieco sens kreacji postaci, którą równocześnie REDzi zaoferują. Można ich trochę o to pocisnąć na forach, może coś zmienią jeszcze... :D
Na szczęście nie posłuchali jedynych prawdziwych koneserów gatunku i nie dali, jak za króla Ćwieczka, rzutu izometrycznego...
Nie wiem po co marnuje czas na śledzenie informacji o Cybernpunku? Nie dość, że wyjdzie najszybciej za 2 lata, to jeszcze w tym(oraz przez kolejną dekadę) czasie nie będę mieć sprzętu zdolnego go utrzymać. Ale pewnie i tak zagram w tą grę szybciej niż w Half-Life 3.
TPP jest dla konsolowców, a FPP dla blaszaków.
W TPP często konsolowcy korzystają z autoaima bo inaczej 90% graczy nie umie strzelać za pomocą pada. FPP jest bardziej precyzyjnym trybem i czasem trudniejszym np. jazda samochodem jak w grze Far Cry. TPP jest trybem dla dzieciaków gdzie gra staje się bardzo łatwa choćby patrząc na pozycje wroga. Chowając się za przeszkodą widać wszystkich przeciwników gdzie się schowali. Zero realizmu z takim łatwym trybem. Jak gry w trafiają tylko na konsole to w 90% mają tryb TPP bo musi być łatwo bo sterowanie padem nie jest precyzyjne i tam autoaim się sprawdza w 100% i mało kto go wyłącza. Ot cała filozofia. Płaczą jedynie konsolowcy przywiązani do pada jak Jaś do Małgosi.
Analiza techniczna trailera. Ciekawe jak to się ma do rzeczywistości i czy faktycznie taki poziom grafiki się utrzyma. Jest tu naprawdę dużo fajnej technologii:
https://www.youtube.com/watch?v=imZYzSOV27g
Pamiętacie takie gry jak Arx Fatalis (od Arkane) czy Kroniki Rydzy... znaczy, Chronicles of Riddick?
Obie gry miały dobrą walkę kontaktową (Kroniki Riddicka wręcz 100x lepszą niż w tej chale Skyrimie), obie rozgrywały się w ciasnym świecie.
Macie pamięć złotej rybki na to wychodzi...
Strasznie liczyłem na widok TPP. Niestety, ale ta wiadomość zabiera mi tak z 50% podniecenia w związku z grą. FPP jest ok, ale jednak od poczatku nastawiałem się na TPP. Tylko Fallout 3 udało mi się ukończyć z RPG-ów FPP i to też... sporą część gry przechodząc w tym koślawym widoku TPP.
Znakomicie, gra FPP zawsze daje mi większą możliwość immersji w całej grze. Świat będzie tutaj na tyle rozbudowany i ciekawy, że wejście w ten klimat może sporo dodać do ogólnego odbioru gry. Popieram również pomysł z zarysowanym bohaterem, który jednak dostanie możliwości personalizacji według naszych upodobań. Wolę, gdy w RPGach postać jest wstępnie zarysowana, ale nadal mamy możliwość wyboru tego kim jest, jak będzie się zmieniać itd.
Szczerze mówiąc to z każdą zapowiedzą, z każdą informacją jaram się coraz bardziej. Ta gra naprawdę może stać się hitem tej generacji, nic tylko czekać na jej premierę ;)
TPP, FPP sranie w banie... Prawda jest taka, ze jezeli redzi nie dadza opcji zmiany na TPP to w przeciagu 48 godzin od wydania gry powstanie mod, ktory wam to umozliwi. No chyba, ze gracie na konsoli - w takim razie dobrze wam tak przegrywy xD
Głupio trochę że jest możliwość tworzenia postaci. Powinna być do wyboru z góry albo facet albo kobita. To nie The Simy gdzie oglądamy postać non stop. Jeżeli ma być tryb pierwszej osoby to na grzyb taka duża personalizacja postaci. Chyba chcą zrobić z tej gry GTA z przyszłości.
"Bohater będzie najemnikiem podejmującym się rozmaitych, często niebezpiecznych zleceń. To, które zadania zrealizujemy, a które ominiemy szerokim łukiem, ma zależeć wyłącznie od nas". Czyli jednak "Wiedźmin 2077".
FPP - no i git, nie czekam już. Praktycznie nie gram w takie gry bo nie lubię i tyle.
Ja tylko dopowiem, że w moim gronie znajomych każdy jest zawiedziony pistoletami i fpp w RPG od CDPR. Ja zresztą tak samo. Skoro ponad 20 osób nie chce w to zagrać którzy kupili i ogrywali W3 z dodatkami to przynajmniej z mojej perspektywy jak na razie jestem zdegustowany.
Na tą chwilę dla mnie -1 do listy zakupów. Hype prysł, Deus Ex'a się przejadłem. Jeszcze doliczając do tego czas premiery za około 2-4 lata to zdążę o tej grze zapomnieć i zestarzeć się z tą myślą na tyle, że paradoksalnie miejsce W3 zajmie u mnie pewnie... Assassin's :)
UBI 1 : CDPR 0
Dzięki wielkie, Redzi. Pokazujecie po kilku latach zlepek scen landscapowych i wycinków z przerywników bez żadnego gameplaya, a potem udostępniacie dziennikarzynom kawałek gry tylko po to żeby głosili ochy i achy, a gracze dalej nie mają żadnego normalnego materiału. Wielkie dzięki!
CD Project powinno zdecydowanie brać przykład z Bethesdy - jak Cyberpunk będzie miał takie dialogi i możliwość podejmowania decyzji jak w Fallout 4 czy w zapowiadanym Fallout 76 to jestem spokojny ;-)
Ale smęcicie o kamerze, jak telenowela.
Tymczasem pojawiła się zajawka gameplaya
https://www.youtube.com/watch?v=oWoI9oCqPfM
mam tylko nadzieję że główny wątek nie będzie się przeciągał jak w Wiedźminie3
TPP chyba sobie żarty robią. Po co tak szeroko rozwinięta customizacja postaci jak tylko ją zobaczymy w cut scenach? Śmiech na sali. Tylko trzy klasy to kolejny zawód. Walka jak w wiedzminie 3, a czy walka to nie był główny zarzut dla tej gry? Sporo strzelania, myślałem, że gra skupi się bardziej na fabule a tutaj tępa strzelanka, jakby to było w tpp to jeszcze bym zdzierżył, ale w fpp to masakra. Gra leci z mojej wishlisty, może kupię na przecenie.