Witam, mam problem z teksturami w "middle earth shadow of war".
Otóż posiadam Gtx 1060 6Gb, I5 3570k, 16Gb ramu, Windows 7.
Problem jest taki iż przy ustawieniu grafiki na ultra postać jak i elementy otoczenia są dość mocno zamazane, nie wydaje mi się by był to problem z grafiką ponieważ w menu ustawień graficznych zużywam około połowy jej zasobów oraz test wbudowany w grę pokazuje mi że gra chodzi w około 90 fps. Zauważyłem to dzisiaj i niesamowicie mnie to wkurza. Wie ktoś może w czym tkwi problem ? Podrzucam zdjęcia obrazujące problem.
Czy ty nie widzisz, że gra do ustawień ultra potrzebuje 8GB grafiki?
Gdzieś to wyczytał bo ja widzę, że w rekomendowanych jest 4GB? Podejrzewam też, że kolega gra w FullHD więc 4GB wystarczy. Może jakieś opcje graficzne tzw. post-procesy powodują taki efekt? Sterowniki oczywiście zaktualizowane?
Wygląda mi to na motion blur albo dynamicznie skalowaną rozdzielczość. Może są domyślnie aktywne, musiałbyś pogrzebać w ustawieniach graficznych i porównać czy wyłączenie tych lub innych ustawień pomoże.
Sterowniki aktualne i gram na full HD więc 8gb nie jest mi potrzebne, sprawdzę zaraz to powyżej
Ostatnie, nie jestem specjalistą w tej dziedzinie dlatego liczę na pomoc
A gdybyś wyłączył rozmycie w ruchu i zwiększył skalowanie rozdzielczości do co najmniej 150%?
Sprawę poprawiło ustawienie maks. kl. na bez ograniczeń, wyłączenie dynamicznej rozdzielczości, rozmycie ruchu poprawia to jeszcze bardziej ale nie jest to już konieczne. Dziękuje wszystkim za pomoc !