Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gramynawynos.pl App Store użytkownik musi znać szansę na zdobycie przedmiotu wypadającego z lootboksa

28.12.2017 15:16
iwo607
1
6
iwo607
76
Pretorianin

Jak się gracz dowie, że szansa na wylosowanie głównej nagrody wynosi 0,1%, to może dwa razy się zastanowi zanim wyrzuci pieniądze w błoto. Choć raczej nie ma co liczyć, że wywrze to większy wpływ na rynek, może jedynie na tych niezdecydowanych.

28.12.2017 15:32
Dzienciou
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Dzienciou
159
Generał

a jak szansa będzie zmienna to pokażą wzorek i algorytm do wyliczenia tego procentu?

01.01.2018 02:04
2.1
Varson
56
Centurion

Czekaj co? Już pędze z odpowiedzią, algorytm to BRAK a wzór to x/y gdzie y>x oraz x>0. A tak na poważnie to jest to pewnie wrzucone we wzory statystyczne które pomagają znaleść wartości takie, by sie to twórcy tego systemu zwracało i tyle, kategoryzuje sie itemki wartością czyli np ten item jest common to leci do jednej kategorii co wszystkie common, nie ważne czy cena sie różni, w ten sposób są wzory upraszczane, i w ten sposób masz to losowanie, algorytm losujący musi być bezstronny, bądź jest kolejkowany czyli, albo jest faktyczna losowość albo (kolejkowo) najpierw musi wypaść 1000 itemków common żeby mógł wypaść item rare(globalnie dla wszystkich graczy, czyli np 1 na 1001 otrzyma rare). Ten drugi sposób gwarantuje kontrole nad systemem, pierwszy natomiast w czystej teorii może być taki że nikt na serwerze nie bedzie mieć rare albo nikt na serwerze nie berzie mieć common bo wszyscy dostali rare, prawda jest taka że to ZBIEGA do sposobu drugiego ale czasem są odchylenia więc jest pewne ryzyko.

28.12.2017 16:05
Sethup
3
2
odpowiedz
Sethup
20
Centurion

Zastanawiam się czy ktoś będzie kontrolował rzetelność tych danych czy to jest pro forma.

post wyedytowany przez Sethup 2017-12-28 16:06:43
28.12.2017 19:09
kaszanka9
👍
4
3
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Bardzo dobra decyzja, to będzie miało duże konsekwencje, zapewne za ciosem pójdzie google, gry mobile generują najwięcej zysków i wiele z nich jest dużo droższa niż AC:Orgins w wersji gold.

Teraz już nie unikną pokazywana swoich fałszywych "losowych" szans.

28.12.2017 19:19
DanuelX
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
DanuelX
82
Kopalny

W chinach też wprowadzili takie prawo - to Blizzard znalazł furtkę i w owerwaczu chińskim nie sprzedaje skrzynek ale monetki za które te skrzynki można "wymienić". Tłuste koty z korpo zawsze znajdą wyjście.

post wyedytowany przez DanuelX 2017-12-28 19:19:25
28.12.2017 21:28
kaszanka9
5.1
1
kaszanka9
109
Bulbulator

No i zadziałało, bo wiedząc, że jest taki przepis,m a oni znaleźli obejście wiadomo, że oszukują, czemu nie chcą podać, bo coś jest nie tak, źle wygląda.

29.12.2017 00:19
Bezi2598
5.2
Bezi2598
140
Legend

Z Hearthstonem to samo. W Chinach sprzedają teraz magiczny pył w śmiesznych ilościach, a paczki są gratis. Kupujesz 78 magicznego pyłu (tak, dokładnie tyle) za 60$ i dostajesz 78 paczek gratis. Dodam, że zwykła karta kosztuje 40 dustu, rzadka 100, epicka 400, legendarna 1600.

post wyedytowany przez Bezi2598 2017-12-29 00:20:16
29.12.2017 00:38
Koktajl Mrozacy Mozg
6
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Na 6 miesiecy gry w Clash Royale, dzien w dzien, jako przyjemnosc, nie jakis obowiazek bo 30min to malutko na gre, otwieralem lootboxy, itd. Zaszedlem b. daleko bez placenia, nie wiem jak to obecnie wyglada i popiero po 6 miesiacach gry wypadl mi Mrozny Czarnoksieznik jako Legendary :)
Bez tego wiadomo ze unikatowe rzeczy sa jako 1 na 1000 :P

gramynawynos.pl App Store użytkownik musi znać szansę na zdobycie przedmiotu wypadającego z lootboksa