Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość PlayerUnknown’s Battlegrounds z problemami na Xboksie One

13.12.2017 12:19
3
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
antena333
0
Chorąży

To jest właśnie dzisiejszy rynek gier czyli sprzedawanie wersji Pre-Alpha, za starych czasów gra w takim stanie nie była by nawet pokazywana na przedpremierowych targach. Jestem ciekaw czy za kilka lat będzie jeszcze gorzej z tą branżą.

13.12.2017 18:40
rocketfuel
17
4
odpowiedz
rocketfuel
75
Konsul

ta gra wyglada tak, ze na ps3/x360 powinna chodzic w minimum 30klatkach/s

13.12.2017 13:05
7
3
odpowiedz
9 odpowiedzi
zanonimizowany1245643
2
Pretorianin

Co tu dużo mówić. Gra przereklamowana, hype nabity przez youtuberów. Taki H1Z1 na sterydach który notabene też był cienki. Nie tylko pod względem gameplayu ale także i optymalizacji.

Microsoft doprawdy zamordował xboxa i jeszcze wydymał jego użytkowników. Zabrał im exy i przeniósł na PC. Wypuścił bardzo słabą konsolę, słabszą od już słabego PS4. Posiadacze XO muszą grać w multiplatformy które wyglądają znacznie gorzej niż u konkurencji z powodu wydajności konsoli (a raczej jej braku). Do tego wszystkiego doszedł teraz jeszcze Xbox One X, który jest kilkukrotnie mocniejszy od zwykłego XO i doda koszmarną fragmentację.

Możemy już taką fragmentację oglądać na platformie Sony gdzie PS4 PRO (które sam posiadam) jest promowane gdzie tylko się da. Gry na podstawowej ps'ce działają coraz gorzej a trailery nowych gier Sony gdzie każda ma dopisek "Testowane na PS4 PRO" dolewają tylko oliwy do ognia. Pro ma "tylko" ponad dwa razy mocniejsze GPU i o 30% mocniejsze CPU a już daje się odczuć gniew użytkowników slima gdzie dostają oni gorzej wyglądające gry. W przypadku Xbox One X i XO jest ogromna przepaść wydajnościowa. Tak wielka, że posiadacze zwykłej konsoli będą się po prostu męczyć w kolejnych grach, które będą chodzić gorzej i gorzej.

Proces PS4 vs PS4 Pro będzie tu zachodził jeszcze szybciej i różnice będą znacznie większe bo i wydajnościowo jest przepaść. Albo devsi zdecydują się na produkcję prawie dwóch różnych gier na XOX i XO albo ten pierwszy dostanie prawie to samo co drugi. W obu przypadkach użytkownicy będa wściekli.

Ciesze się, że wybrałem PS4 bo czułbym się bardzo oszukany mając XO. To porównanie jedynie potwierdza moje przypuszczenia.

post wyedytowany przez zanonimizowany1245643 2017-12-13 13:07:36
13.12.2017 12:27
4
2
odpowiedz
1 odpowiedź
MajorROB
30
Centurion

Mało pinindzy majo? Dlaczego nie zatrudnią jakiś super specjalistów i nie przepiszą kodu na nowo?

13.12.2017 21:13
21
2
odpowiedz
pixario
81
Troll Hammer
post wyedytowany przez pixario 2017-12-13 21:14:42
13.12.2017 12:10
2
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
TobiAlex
193
Legend

Dokładnie, wczesny dostęp. Teraz wiecie czemu nie ma jeszcze tej gry na PS4, Sony nie pozwala na taki chłam.

13.12.2017 23:31
22
1
odpowiedz
Colidace
65
Pretorianin

Epic Games powinno im zabrać licenjonowanie silnika Unreal Engine, bo robią im złą reklamę i nie potrafią z niego korzystać. Zarobili miliony, a gra wygląda jak sprzed 5-ciu lat

14.12.2017 12:03
😜
24
1
odpowiedz
Blaadee
87
Pretorianin

Hej! Przynajmniej jesteśmy w końcu świadkami portu z PC na konsole, a nie na odwrót. xD

13.12.2017 12:46
6
odpowiedz
Moooras
117
Generał

Gdyby to było EA albo Acti to zaraz by się wszyscy oburzali, że gunwo, że wstyd i że pewna Złota Kupa 2017. A tak uzasadniają niedopracowanie early accessem i ludzie mniej się przejmują.

13.12.2017 15:07
Cziczaki
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
Cziczaki
183
Renifer

Ten zwykły Xbox One ma bardzo ładną grafikę, przypomniało mi to czasy grania na PS2.

13.12.2017 15:59
11
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1238479
10
Pretorianin

Nie da się na One X ustawić 1080p i większej ilości klatek?

13.12.2017 17:28
13
odpowiedz
mukulele
8
Legionista

Gra obnaża wady konsol. Ustawili słabo zoptymalizowanego PUBGA na Ultra w Xbox One X i się dziwią że są spadki klatek. Spójrzcie jakie są tekstury na Xbox One a na Xbox One X. Widać że na starszej Xbox One grafika jest okrojona i gra działa w maks-30 klatkach ze spadkami do 15. Natomiast na Xbox One X ustawienia są podchodzące pod ultra bo są wyraźnie lepsze tekstury ale nawet ona nie pozwala na stałe 30 klatek na takiej oprawie. Oczywiście konsole dostaną "magiczną łatkę" (zmniejszą mało widoczne aspekty graficzne w grze jak bujna roślinność itp.) i gra dostanie stałe 30 klatek.

Optymalizacja leży również na PC tylko że na PC nawet z procesorem i kartą graficzną z średniej półki zagra się w 60 klatkach praktycznie w każdy tytuł po obniżeniu ustawień graficznych. I to jest właśnie ta różnica nad konsolami że na PC masz kontrolę nad grafiką (rzadko coś jest okrajane przez samych twórców) I nie będzie żadnych spadków na odpowiedniej konfiguracji PC. Natomiast na lepszej karcie graficznej za min. 1500 zł + wydajny procesor spokojnie mamy 60 klatek w ultra w większości gier (I to nadal nie jest najwyższa półka PC). To dlatego takie zestawy są droższe od konsol. Dostajemy w większości gier lepszą oprawę, szczegółowość i ogólną płynność niż na konsolach.

"Na konsolach nie ma żadnych problemów z grami bo zawsze działają płynnie" Kup PC w cenie konsoli ustaw grafikę na średnio-niskie w większości gier podłącz do telewizora na którym nie widać tak szczegółów jak na monitorach stricte pod PC, to dostaniesz dokładnie to samo co na konsoli, a nawet niektóre gry będą wyglądać i działać lepiej. (Pomijam exclusivy na konsole oraz fakt że trzeba dokupić pady).

Na TV nie widać takich szczegółów które są widoczne na monitorach PC (wiem bo mam porównanie), dlatego wydaje się że wszystko jest w porządku.

Na PC dodatkowo każdy element jest praktycznie łatwo wymienialny. Można wymieniać sobie chłodzenie na bardziej wydajne i inne takie szczegóły. I wcale nie musimy posiadać najwydajniejszej maszyny aby cieszyć się z gier. (Wymagania podawane często są zawyżane). Kolejny przykład jest taki że do PC możemy sobie wstawić kartę muzyczną, która odciąży procesor i nie dość że poprawi się działanie niektórych wymagających dźwiękowo gier, to dodatkowa karta muzyczna przeniesie nas w na inny poziom oprawy audio i to nie tylko w grach.

post wyedytowany przez mukulele 2017-12-13 17:30:21
13.12.2017 18:19
szympek1818
😜
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
szympek1818
56
Generał

Jeszcze konsole szlak trafi od tych klatek.

13.12.2017 18:29
15
odpowiedz
zanonimizowany1225531
0
Generał

Trzeba zacząć od tego, że ta gra na pc już nie powinna być dopuszczona do sprzedaży. Niestety tam się sprzedała w ponad 20 mln?

13.12.2017 18:31
szympek1818
😂
16
odpowiedz
szympek1818
56
Generał

Może być i leśny.

13.12.2017 20:12
Toxicator
😂
19
odpowiedz
Toxicator
115
Pretorianin

No kto by się spodziewał...

13.12.2017 20:53
szympek1818
😂
20
odpowiedz
szympek1818
56
Generał

czarno to widzę...

14.12.2017 08:14
lordpilot
😂
23
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

"Kupa śmichu" (z przewagą kupy) w wątku, a przecież to de facto NIEDOKOŃCZONY port niedokończonej wersji pecetowej:

http://www.eurogamer.pl/articles/2017-12-13-w-pubg-na-xbox-one-odkryto-slady-wersji-pc-w-tym-menu-opcji

Na PC (jak czytam na forach) PUBG w obecnej wersji również chodzi dość tragicznie, jest niezoptymalizowany i (to już moje zdanie) wygląda niespecjalnie (nie wiedziałbym, że to UE4, gdybym tego nie przeczytał).

Jasne, że deweloperom należą się baty..., ale tylko pod warunkiem, że wersja finalna również będzie tak marnie chodzić (niezależnie od tego czy na Xbox czy na PC).

ps. Nawet na słabym Xboxie (nie mówię tu o wersji X) da się zrobić świetnie wyglądającą i dobrze działającą grę na UE4, czego przykładem jest Gears of Wars 4. Tylko trzeba mieć: 1)talent, 2)odpowiedni budżet. Tylko tyle i aż tyle :)

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-gears-of-war-4-face-off
http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-24-gears-of-war-4-campaign-runs-at-60fps-on-xbox-one-x

14.12.2017 23:38
25
odpowiedz
MaryJane
23
Legionista

to jest ta najpotężniejsza konsola?ps.ta gra jest tragiczna.

post wyedytowany przez MaryJane 2017-12-14 23:41:42
15.12.2017 01:57
😡
26
odpowiedz
1 odpowiedź
BurbonoPL
75
Konsul

Na średniej klasy kompie to ta gra jest po prostu niegrywalna. Na początku meczu tekstury się nie ładują przez co albo musisz lądować na odludziu bez sprzętu, albo po prostu zginiesz bo ludzie z większą ilością ramu cie dojadą.

Nie wiem co oni muszą zrobić na tym etapie żeby gra chodziła płynnie. Zmienić silnik graficzny?
Ale z drugiej strony, 25 milionów kopii i serio, nie stać ich na poprawę płynności gry?

13.12.2017 12:06
1
Blaadee
87
Pretorianin

Trzeba pamiętać, że na PC prawie każdy gracz, ustawia cienie, oraz roślinność na najniższe. Tutaj są nastawione przynajmniej na wysokie, co już samo w sobie bierze dużo fps.

+ Zanim zacznie się hejt na konsole, pamiętajmy, że to wczesny dostęp. Na Pc również tym było różnie na początku.

13.12.2017 16:58
TRX
12
odpowiedz
TRX
196
Generał

[1]
Nice try, but try harder ;)

post wyedytowany przez TRX 2017-12-13 16:58:29
13.12.2017 12:29
5
odpowiedz
1 odpowiedź
wetfinger
5
Junior

Tak to jest jak do zrobienia tak trudnego portu do roboty bierze się tak leniwy naród jak Hiszpanie.

13.12.2017 19:38
😂
18
odpowiedz
zanonimizowany1235030
16
Pretorianin

Ta grafika na konsolach bnuuaahhahahahahahahaa

13.12.2017 13:14
Electric_Wizard
8
odpowiedz
Electric_Wizard
67
Pretorianin

Co to za różnica leżeć plackiem w trawie i kampić w 30 klatkach czy 20? ;)

13.12.2017 14:10
kaszanka9
9
odpowiedz
1 odpowiedź
kaszanka9
109
Bulbulator

Bzdurny news który nie ma znaczenia, gra wyszła w xbox preview, a wiec odpowiedniku early access na steamie.

Także komuś się to podoba czy nie, w tej sytuacji może działać jak ostatni szrot i to nie jest żadne zaskoczenie, ani żaden zły start, bo tego startu jeszcze nie było nawet.

Wiadomość PlayerUnknown’s Battlegrounds z problemami na Xboksie One