Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka Najlepsze MMORPG dla samotnych wilków – top 5 gier dla jednego gracza

06.12.2017 20:50
1
BrzydkiBrzydal
7
Legionista

Nie wiem jak mozna jako zalete w scrollsach wymienic skalowanie swiata, hhmmm moze nie tyle nie wiem jak mozna to zrobic( gdyz jakby sie nad tym zastanowic jest to bardzo proste:
1. Piszemy artykul o "singlowych mmo"
2. Piszemy o skalowaniu w grze
3. Wymieniamy to jako zalete)
co nie rozumiem co jest w tym fajnego

06.12.2017 23:05
2
1
odpowiedz
MrMUCHA
30
Chorąży

kiedyś grało się razem bo był czas, teraz nie ma czasu więc gra się dla siebie i swoich 5 minut, szkoda ludzi z którymi grasz gdy nagle musisz "wyjść".. dlatego jesteśmy sami.

06.12.2017 23:09
3
odpowiedz
Sttarki
17
Konsul

@Brzydki

Może ktoś ma inny gust niż ty? Rozważałeś taką możliwość?

post wyedytowany przez Sttarki 2017-12-06 23:09:23
06.12.2017 23:15
👎
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
Bartłomiej Bakcyl
0
Junior

I jako pierwszy MMO dla jednego gracza wymieniacie World of Warcraft podczas gdy Guild Wars 2 jest na samym końcu. Czyżby artykuł sponsorowany przez Blizzard?

06.12.2017 23:32
4.1
2
SebeqPLEQ
73
Pretorianin

Serio? Czytałeś w ogóle ten artykuł? :)

07.12.2017 10:58
😉
4.2
2
Ohydny Czerwonodupny Pirat
19
Pretorianin

A może właśnie na odwrót - ostatnia, czyli najważniejsza.

08.12.2017 18:41
4.3
Zmroku
12
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Bartłomiej Bakcyl-> Och stary, jest piątek, godzina 18.40, za chwilę wychodzę do domu po tygodniu pracy, ale zdążyłeś jeszcze rozbawić mnie do łez. Dzięki.

Ps. Mniej gier, więcej czytania. :>

06.12.2017 23:29
5
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Soulcatcher
202
ELEX

Secret World Legends jest moim zdaniem słabe.
Pozostałe cztery wybitne i warte polecenia.

BrzydkiBrzydal —> skalowanie daje dostęp do wszystkich lokacji w grze. Poprzednio musiałeś spędzić miesiące zanim tam mogłeś grać. Bardzo dobre posunięcie.

07.12.2017 11:19
5.1
2
Selen
16
Centurion

Eee wlasnie dla mnie wydaje sie byc to znakomite, ze nie mozesz pojsc gdzies bo po prostu jestes za slaby.

07.12.2017 11:34
5.2
Soulcatcher
202
ELEX

Skalowanie nie oznacza że jesteś w stanie zabić każdego przeciwnika. Otoczenie dopasowuje się do twojego levelu ale pozostają jeszcze umiejętności postaci i ekwipunek.

Poza tym to działa też w drugą stronę. Że masz już super postać i możesz zwiedzać nowe krainy dla niższych poziomów. A kilka takich krain zostało dodanych.

07.12.2017 12:40
5.3
1
Selen
16
Centurion

Eee najwyrazniej kwestia gustu. Nie pasuje mi np to ze w GuildWars pojawie sie na poczatkowych lokacjach i jakis robak moze mnie zabic kiedy ja mam legendarne przedmioty, WTF ? Zabiera mi to cala frajde poczucia, ze rzeczywiscie stalem sie potezniejszy.

06.12.2017 23:35
6
odpowiedz
planeswalker
27
Senator

Wyrzuciłbym z tego rankingu Secret World Legends i na jego miejsce dał Final Fantasy XIV.

07.12.2017 11:33
7
odpowiedz
1 odpowiedź
DanuelX
75
Kopalny

Skalowanie jest po prostu marnym pomysłem. Gdy dzik z lasu dla 1-10 lv postaci jest tak samo "mocarny" jak demony z endgame to jest coś nie halo. Myślałem, że oblivion raz na zawsze pożegnał tę modę.
Powiedzmy sobie szczerze MmoRPG to gry słabe. Jedyne co jest w nich dobre, to to, że można pograć z innymi ludźmi porobić coś wspólnie i coś tam osiągnąć dzięki zgraniu. Granie w takie gry jako singleplayer to tak jak uprawiać seks bez drugiej osoby.
Co więcej w takich grach obecnie przewagę mają osoby dorosłe, ustatkowane z rodziną pracą psem i rybkami. Nie trzeba rezygnować z aspektu społecznego - wystarczy dobrać się z innymi ludźmi i zamiast tłuc 24/7 progresować grę w 1 - 2 wieczory w tygodniu. Ma to swoją zaletę - wtedy zazwyczaj odpadają inne gry.

07.12.2017 14:04
7.1
grabeck666
10
Legionista

Oblivion? W Skyrim też miałeś scalowanie...

Poza tym scalowanie w ESO zostało zrobione na prośbę community. A zrobione jest bardzo dobrze, bo o ile właśnie na początku ten przysłowiowy dzik nie stanowi dla Ciebie żadnego problemu to w późniejszych lokacjach daedry i inne takie są już większym wyzwaniem (gdyż z każdym Twoim wyższym lvlem scalowanie jest 'gorsze'). A eliminuje to debilne rozwiązanie, które powodowało, że za questowanie w danej lokacji nie dostawaliśmy żadnych nagród (tak jak w WoWie, i btw, w następnym dodatku też wprowadzają swego rodzaju scalowanie w początkowych lokacjach).

08.12.2017 08:59
8
odpowiedz
Sethup
1
Legionista

Po przejściu z TSW na TSW:L nie mogłem się odnaleźć. O ile w TSW przebrnąłem przez Tokio i wszystkie rajdy to już w TSW:L nie miałem nawet ochoty ukończyć samouczka. Jakoś mało intuicyjne wydawało mi się sterowanie.

Publicystyka Najlepsze MMORPG dla samotnych wilków – top 5 gier dla jednego gracza