Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość The Elder Scrolls Online Morrowind z pierwszymi fragmentami rozgrywki

23.02.2017 10:08
Tal_Rascha
1
15
Tal_Rascha
202
Never Fade Away

Premium VIP

Ten wasz player to jedna wielka loteria, raz zadziała a raz nie. A jak już jakimś cudem film się załączy to potraf przycinać nawet na 40Mb/s łączu.
Już dosłownie od lat są prośby byście wywalili to i jak reszta cywilizowanego świata zaczęła wstawiać filmy na YT.

23.02.2017 10:29
dj_sasek
2
10
odpowiedz
6 odpowiedzi
dj_sasek
153
Freelancer

Ten moment kiedy czytasz newsa na GOLu widzisz filmik i po przeczytaniu newsa szukasz odpowiednika na YT, bo wiesz że player jest do D. Są jakieś argumenty za posiadaniem tego konkretnego playera?

23.02.2017 10:39
wojto96
2.1
1
wojto96
164
I am no one

Argument jest taki że mogą sprzedać miejsce na reklamę i wstawić ją do tego playera, na YT nie mają takich możliwości.

post wyedytowany przez wojto96 2017-02-23 10:41:07
23.02.2017 10:49
Tal_Rascha
2.2
4
Tal_Rascha
202
Never Fade Away

Premium VIP

Jak nikt nie ogląda bo player albo w ogóle nie działa albo działa tragicznie i ludzie idą na YT to za wiele na tych reklamach nie zarobią.
A jak ktoś stwierdzi, że nie ma sensu czytać jednej wiadomości tu i filmu szukać gdzie indziej, dojdzie do wniosku, że lepiej czytać newsy gdzieś, gdzie takiego problemu nie ma.

23.02.2017 11:36
2.3
5
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

Są jakieś argumenty za posiadaniem tego konkretnego playera?

No jak to? A jak inaczej ciągneli by kasę za odtwarzanie wersji "HD"?

post wyedytowany przez Cyniczny Rewolwerowiec 2017-02-23 11:36:37
23.02.2017 11:40
dj_sasek
2.4
dj_sasek
153
Freelancer

TV gry oglądam na YT i widzę, że oglądalność jest spora. Myślę że spokojnie mogliby przenieść te wszystkie filmy na jakiś oddzielny kanał. Równie dobrze mogą też na YT odpalić reklamy i tam zarabiać a wygoda dla użytkownika nieporównywalnie większa.

23.02.2017 13:48
2.5
1
zanonimizowany1108555
44
Pretorianin

A spróbuj to odpalić na tablecie. Jak nie wyczyszczę cache-u przed każdym filmem to nie ma szans. Takie cyrki mam tylko na GoLu.

ps. A jak głosi przysłowie: Jak nie wiadomo o co chodzi to zapewne chodzi o kasę.

24.02.2017 15:01
2.6
jahras
58
Pretorianin

TV Gry to oddzielna sprawa, bo są tam filmy autorskie, tworzone przez nich, a tylko w takim przypadku YT płaci kasę sa odsłony. Za trailery nie dostaliby ani grosza, tutaj forsę na YT zgarnia wyłącznie Bethesda.

23.02.2017 11:03
3
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany579358
105
Senator

O ile CGI w ogóle nie kojarzył się z Morrkiem to na tych fragmentach gameplayu całkiem fajnie się to prezentuje. Są charakterystyczne miejscówki, flora, fauna, Vivec... Aż kusi by zagrać, ale na razie nie zamierzam pakować się w żadne MMO.

post wyedytowany przez zanonimizowany579358 2017-02-23 11:04:23
23.02.2017 13:50
3.1
zanonimizowany947109
32
Pretorianin

To nowosc bo w ESO cale Tamriel jest bardzo jednorodne. Rzekomo geste lasy lesnych elfow wygladaja dokladnie tak samo jak rowniny na ktorych zyja wysokie elfy... Dzikie bagna aragonian wygladaja identycznie jak kraina dunmerow... Ktokolwiek projektowal ESO powinien zostac zwolniony. Mozna bylo zrobic to duzo duzo duzo lepiej. Wystarczylo zatrudnic moderow od skyrima.

23.02.2017 14:10
elathir
3.2
elathir
97
Czymże jest nuda?

Killaherz, problemem nie jest to, że nie ma komu zaprojektować a ilość i waga potrzebnych assetów. Gry zawsze szły w ponowne używanie tych samych, to nic nowego, a gry mmo, z gigantycznymi światami już tym bardziej muszą to robić. Paradoksalnie im słabsza oprawa graficzna (technicznie) tym bardziej różnorodna może być. Zwłaszcza gdy rezygnujemy z fotorealizmu na styl komiksowy, jak w wowie. Ze względu na znacznie bardziej sterylna paletę kolorów jaka musimy wykorzystać per każdy asset są one dużo lżejsze, i prostsze w przygotowaniu, więc możemy mieć ich dużo więcej.

24.02.2017 11:31
3.3
zanonimizowany947109
32
Pretorianin

elathir zapewne masz racje, ale jest 2017. Jesli gra zajmowalaby 150 gb a nie 30, to nie byloby tragedii. Zreszta zasoby w grze sa odpowiednie, tylko krainy nie sa odpowiednio zaprojektowane. To jest maniera wielu gier bethesdy. Zla skala i oszczedne, wrecz symboliczne otoczenie. Ze skyrimem byl ten sam problem - zamki i drzewa zbyt male w stosunku do postaci, lasy bardzo rzadko wypelnione drzewami, drzewa-kikuty... Dopiero moderzy zrobili z kikutow drzewa a z zagajnikow lasy.

26.02.2017 16:38
WrednySierściuch
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
WrednySierściuch
106
No gods no masters!
Image
Wideo

Odnośnie bardziej konkretnych informacji o nadchodzącym rozszerzeniu : Morrowind

A więc z bardzo niedobrych informacji:
Nie będzie można dołączyć do Morag Tong.
co jest czystym idiotyzmem i olewaniem społeczności z góry, zwłaszcza po tym co się dzieje w zakończeniu DLC Bractwa

Nie ma ŻADNEJ nowej linii umiejętności
tzn poza skilami Wardena (nowej klasy) < ALE potwierdzono że absolutnie nie będzie możliwości "zmiany klasy".
Tzn że jeśli chcesz grac Wardenem -zaczynasz od nowa (powodzenia w acziwmentach i szkoleniu koni)

^ w rezultacie nie będzie też można zapewne dołączyć do żadnego Wielkiego Domu Morrowind (to info nie do końca potwierdzone)

Nie pojawi się też Spellcrafting
kolejna zmarnowana szansa - bo gra TES3: Morrowind była ostatnią gdzie spellcrafting w tej serii jeszcze był

nie będzie też oryginalnych Cliff Racerów, zamiast nich będą bardziej "przyziemne" Cliff Stridery (to w rezultacie tego ze silnik gry kiepsko sobie radzi z latającymi obiektami)

******************************
Z dobrych wiadomości:
co prawda w samym dodatku nie pojawi się żadna nowa broń, ale być może będzie ona dodana póżniej.
^ co prawda sporo osób napaliło się po tym info na Włócznię, ale z data miningu wynika ze ma to być coś w stylu walki "broń 1-ręczna i czar"

rozważane jest też wprowadzenie sytemu tokenów do dungeonów!!!!
(coś o co gracze proszą od początku gry, koniec z RNG !!!)

2 public dungeony - jeden dwemerski, a drugi powiązany z Szóstym Rodem

**************************
Odnośnie Wardena:
ma być to klasa "do wszystkiego", dobra zwłaszcza do solo
Projektowana jako off-heal i off-tank
Klasa ma być silna także jako DPS -zwłascza pod łuk

Przyzwanie niedżwiedzia jest skillem Ultimate, i niestety trzeba go będzie zeslotowac na obu paskach (tak jak u Sorcerera -pet się odsumonywowuje jeśli zmienisz pasek a tam nie ma jego skila)

+ bardzo dużo innych informacji, pozbieranych z nowych informacji prasowych przez gościa z Reddit
http://blog.uesp.net/index.php/2017/02/22/more-eso-morrowind-info
https://www.reddit.com/r/elderscrollsonline/comments/5vjfy7/news_lots_of_morrowind_info_today/

Pierwszy z oficjalnych gameplayow
https://www.youtube.com/watch?v=0yHTQFbdQLQ

post wyedytowany przez WrednySierściuch 2017-02-26 17:58:05
26.02.2017 17:06
4.1
zanonimizowany561661
45
Senator

"Nie ma ŻADNEJ nowej linii umiejętności" nie ma to znaczy są trzy.

26.02.2017 17:35
WrednySierściuch
4.2
WrednySierściuch
106
No gods no masters!
Image

^ są 3, ale wszystkie są powiązane z nowa klasą. *

Jeśli ktoś nie zamierza tworzyć nowej postaci - to nie zobaczy żadnej nowej linii umiejętności
A POWINIEN, w końcu Morrowind kosztuje 40E+ i niby jest "wielkim rozszerzeniem, a nie marnym DLC"

Oczywiście zdajesz sobie sprawę ze pewnie z 90% graczy czekających na Morrowind oczekiwało gildii Morag Tong (+ odpowiedni zestaw skili, jak u Mrocznego Bractwa)
Tym bardziej że jednym z bonusów do preorderów jest "zmiana stylu pancerza na styl Morag Tong"

* na zdjęciu są podstawowe skile Wardena, ale bez morfów bo te są nadal nieznane (a które są ważniejsze niż podstawki)

W przełożeniu co te skille robią (kopia z Reddit)
The Warden's abilities are as follows:
Heal over time
Armour
Snare
Armour
Mob pull
AOE Shield/DOT
~
AOE Heal
Heal over time
Single target heal
Damage buff
Ally gap closer
AOE Heal
~
'spike' damage
Conal damage
Single target damage
Stam recovery pet
Speed buff
Damage companion

post wyedytowany przez WrednySierściuch 2017-02-26 17:57:27
Wiadomość The Elder Scrolls Online Morrowind z pierwszymi fragmentami rozgrywki