hymm ja za 45k to bym sobie kupił Mazde 3 i byłaby w stanie ideolo
Ewentualnie 6
A potem codziennie sie modlil, zeby ruda nie przyszla i nie naruszyla tego calego ideolo.
Witam, właśnie stoję przed wyborem 1-ego samochodu.Budżęt to ok 45tys.Proszę o doradzenie co do marki,modelu i wersji;)Będę jezdził miasto/trasa(40%/60%), od przyszłego autka oczekuję niskich kosztów utrzymania(paliwo,naprawy) i troszkę "kucyków", preferuję skrzynie automatyczną(właśnie nie wiem czy iść w dsg czy zwykłą, wiadomo naprawy) fajnie jakby było to autko min.2008r.Poniżej dam dwa linki do autek znalezionych przeze mnie.
http: //allegro.pl/audi-s-line-a3-pelana-faktura-38200-pln-netto-i6612496964.html
http: //otomoto.pl/oferta/renault-laguna-coupe-2-0-dci-ID6yEb9h.html
nie kupuj na pierwsze auto nic dobrego pojezdz rok jakims kaszlakiem , szkoda kasy na naprawy blacharskie.
Moze lekki offtop, ale te fury (post 1) wygladaja okropnie. Juz wolalbym kupic cos starszego, ale z wyzszego segmentu.
no chyba że na prawdę musi to być automat i rok min.2008
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-lift-16v-ID6yDeZ7.html#0381b9e5ef
hymm ja za 45k to bym sobie kupił Mazde 3 i byłaby w stanie ideolo
Ewentualnie 6
może honde acord
też fajna
ile ludzi tyle opinii, każdemu podoba sie co innego :)
w takiej cenie to juz widze nawet fajne auto można mieć
w skórze z navi i innymi audio bayerami
Dzięki za odpowiedzi bardziej poszukuję kompakta np.Civic VIII 1.8V-Tec, a co myślicie o tym??(wiem że kombi, ale o autku):
http: //otomoto.pl/oferta/opel-astra-2-0-cdti-165-km-cosmo-navi-ledy-pelen-serwis-gwarancja-oplacony-ID6yDJll.html#dc62a91578
Mechanik mojego ojca powiedział że za 600zł zrobi mi DPF'a że nie będę go musiał wymieniać i co w oprogramowaniu, Też się obawiam tej mechatroniki w DSG(ale jednak jeszcze mylę nad audi a3), chyba jednak zwykły automat, a polecisz cos od siebie i co sądzisz o takim opelku tylko że w hatchback'u od osoby prywatnej ze Szwecji??(przebieg podobno 90k kilosów)
Astra bardzo fajna, ale to Tobie ma sie podobac. Siedziales w tych autach co wymieniasz? Jesli nie, mysle ze fajnie by bylo jakbys wyczail takie modele niedaleko siebie w jakimkolwiek komisie i przejechal sie tylko po to aby wsiasc i zobaczyc czy subiektywnie Cie przyciaga czy moze odrzuca.
I nie nastawiaj sie na konkretne auto na podstawie tylko ogloszenia [szczegolnie jesli to komis], bo czesto sie okazuje ze 2.0 diesiel 2008 przebieg 40k po niemcu emerycie lekarzu ma do zrobienia klime, czasem zapala sie lampka poduszki... Nie napalaj sie, stan ocenia sie z mechanikiem podczas ogledzin na zywo.
Konkretne modele niech Ci podpowie ktos inny, ja sie na motoryzacji za bardzo nie znam.
Doceniam ironię gościa, który proponował Lancera i Subaru.
Osobiście wybierałbym między Accordem a Civikiem. Accord najlepiej benzyna 2.4 lub diesel 2.2. Civic benzyna 1.8.
Silniki hondowskie znane są z trwałości. Do gazu też się świetnie nadają.
W dalszej kolejności Citroen C5 2.0 HDi, Ford Mondeo, Avensis lub Volvo S60 lub V60 (choć finanse mogą już nie pozwolić).
Z VAGiem dałbym sobie spokój jeśli chcesz spokój właśnie :)
Może MINI? http://otomoto.pl/oferta/mini-cooper-s-ID6yE2HP.html
W tym budżecie nie powinno być problemu ze znalezieniem fajnego egzemplarza drugiej generacji. Samochód zapewnia mnóstwo frajdy z jazdy, do miasta super, na trasę jeśli jedzie się w 2/3 osoby to bez problemu z bagażami da się zmieścić, autka przeważnie bardzo bogato wyposażone bo to jednak segment premium.
A jak nie MINI to może Alfa Romeo Giulietta albo 159? Bardzo ładne auta, szeroka gama silników, wbrew panującym stereotypom nie psują się ponad normę, świetne właściwości jezdne no i zdecydowanie coś ciekawszego niż nudne Audi, VW czy też Ford.
Jeszcze na myśl przychodzi mi BMW 1, kuzyn nie dawno kupił sobie 120 z 2009 roku, w okolicach Twojego budżetu. Bardzo przyjemny samochód, wygodny, dobrze się prowadzi :)
może cr-z, ale to w sumie małe już chyba jednak civic
http://otomoto.pl/osobowe/honda/-/-/-/sportowy-coupe--hatchback/?search%5Bfilter_float_price%3Afrom%5D=45000&search%5Bfilter_float_price%3Ato%5D=50000&search%5Bfilter_enum_damaged%5D=0&search%5Bfilter_enum_features%5D%5B0%5D=leather-interior&search%5Bfilter_enum_no_accident%5D=1&search%5Bfilter_enum_service_record%5D=1&search%5Bcountry%5D=
Jak tak rzucasz roznymi autami to mam wrazenie ze szukasz auta ktore jest "cool", i nie musi spelniac jakis konkretnych wymagan, zatem moze Ford Mustang? Wbrew pozorom proste auto, wyglada bardzo dobrze, ropniakow nie ma ale w najgorszym razie wsadzisz LPG.
To BMW co zarzuciles dziwne jakies - koles pisze ze sprowadzone od 1. wlasciciela, nie sprzedawalby jakby nie kaprys, a dalej ze moze pomoc w rejestracji plus nie ma polskich tablic / naklejki na szybe.
Naprawde te DSG sa takie kiepskie?
Mialem 7G-Tronic w C klasie i chodzila jak bajka.
Teraz mam ta sama w E klasie + manetki u kierownicy i nadal, uwazam ten typ automatu za bezkonkurencyjny w autach osobowych. A to chyba tez typ DSG? Co prawda opracowany poczatkowo od podstaw dla aut AMG ale zalozenia te same co w DSG innych producentow.
A dobra tam raz się żyje...:http: //otomoto.pl/oferta/nissan-350-z-nissan-350-z-313-km-dvd-ID6yBZoF.html#e92b85d995
A co sądzicie o tym egzemplarzu??Jak dla mnie ma za mały przebieg...(chociaż cena wysoka) [link]
od przyszłego autka oczekuję niskich kosztów utrzymania(paliwo,naprawy)
Nissan 350Z
Pick one.
Z astrami naprawdę daj sobie spokój.
Celuj w civika. Widzę, że z generacji IX ofert jest mało, więc szukaj generacji VIII po lifcie, tj. od 2009 roku. To naprawdę bardzo przyzwoite samochody i gwarantuję, że jeśli auto nie jest trefne to nie będziesz miał poważnych problemów. Pozostanie tylko eksploatacja. Gdybym nie miał sam civika od ponad 4 lat, to szukałbym generacji VIII z końca produkcji. Nie bez powodu Hondy trzymają cenę.
Naprawdę nie widzę rozsądnych alternatyw dla takiego kompaktu - Golfy mają DSG, silniki wuja warte, Ople mają tak samo wujowe silniki i słabe automaty. Automaty w Toyotach też nie są bezproblemowe. Poza tym jest ich mało.
Pozostaje focus, BMW 1, Volvo S40. Ewentualnie Megane lub Kia Ceed, ale tu będzie mały wybór automatów.
Dla mnie wizualnie civic przewyższa je wszystkie.
w pl po prostu niemieckie auta trzymają cenę, taka mentalność
Czyli na zachodzie trzymają cenę Hyundai, Citroenów itp.? Niestety jesteś w błędzie.
Civic VIII jest ok. Mimo lat jego ,,futurystyczny'' wygląd ich mu odejmuje i wciąż wygląda świeżo. Jednym z najbardziej chwalonych motorów to 1.8 benzyna (pomijam 2.0 w Type). 2.2 diesel opinie ma podzielone co odzwierciedla się w cenach. Diesle są kilka tysięcy tańsze od 1.8 benzyn.
Wykończenie środka i jakość plastików w poliftach jest trochę poprawiona ale wciąż pozostawia wiele do życzenia.
Jednym z fajniejszych patentów to tylna kanapa, gdzie po złożeniu robi się zupełnie płaska przestrzeń w bagażniku ewentualnie można podnieść całe siedzisko zyskując dużą przestrzeń na dole. Bez sensu i jako zbędny bajer jest natomiast przycisk do uruchamiania silnika gdzie kluczyk i tak musi być przekręcony w stacyjce.
Co ciekawe VIII generacja miała dwa liftingi. Przedliftowa wersja miała cały szklany grill, pierwszy lifting pozostawił wciąż szklany grill tyle, że z dwoma wlotami a drugi pozbył się go zupełnie na rzecz czarnego z plastiku.
http://allegro.pl/show_item.php?item=6600361113
Jeżeli chcesz więcej kucy to szukaj T6 benzyna
Miałem poprzednią generację z silnikiem T6, nie jeździłem lepszym samochodem (oczywiście pomijam samochody segmentu Porsche, Audi A8, Mercedes S)
Focus będzie poprawny, ot najlepiej jakbyś wsiadł i przejechał się. Może akurat ci podpasuje. I na pewno więcej będzie ofert focusów z automatem niż civików.
Co do diesla 2.2 od Hondy: jest to jeden z najlepszych diesli na rynku. Tyle, że nie występuje w civiku w wersji z automatem. Z manualem za to daje mnóstwo frajdy. Ten moment obrotowy, ach :)
Co do plastików, nie wiem co ludzie do nich mają - są wysokiej jakości, twarde i na pewno przyciski nie wycierają się jak w Audi czy VW.
Ja na swojego civika polowałem 4 miesiące. I obecnie nie jest łatwo coś znaleźć, bo ofert jest naprawdę mało. Co innego z accordami, ale chcesz kompakt.
Te Koreańskie to są teraz lepsze samochody niż nowe VW, Audi Seaty itp. w których w cholerę elektroniki i non stop się coś psuje. Nawet żarówki nie da się wymienić bez zdjęcia lampy odkręcenia koła lub całego zderzaka itp. Najlepiej w ogóle to brać jakikolwiek nowy samochód pojeździć dwa, trzy lata i sprzedać i kupić kolejny nowy jak to robią Niemcy. Dobrze zarabiasz to bierz nowy samochód za dwa lata se zmienisz na nowszy model. Nie będziesz jeździł nim 10 lat jak typowy Kowalski.
Polecam hyundaia ale tylko ix20 (nie bierz i20 ani ix35). Auto praktycznie niepsujące się, części tanie i automat jest dla poczatkujacych. W cenie sie miescisz a komfort jazdy to bomba. Doradzam jako zawodowy kierowca, który jeździł chyba z 40ma autami :) Fakt, dalej (jeszcze) posiadam lanosa, ale wiem w tej chwili, że hyndai ix20 to będzie moje przyszłe auto :)
Po pierwsze nie znam jego specyfikacji, jak oferta wygasła..., po drugie nie lubię Koreańskich samochodów...
https://www.olx.pl/oferta/hyundai-veloster-turbo-i-wlasciciel-org-przebieg-CID5-IDif4e5.html
http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-lancer-evolution-mitsubishi-lancer-evo-vii-rs2-ID6yEoDL.html#113d5e0ef9
zaproponuje ci tego lancera, sam posiadam podobnego. Mam go już przez 2 lata, na razie jedyne co się popsuło to sprzęgło.
Troche nie na temat, ale:
1. Przede wszystkim, bardzo dobrze ze idziesz w automat. Zupelnie inna, duuuuzo wygodniejsza i bezpieczniejsza jazda.
2. Nie wiem na ile orientujesz sie w motoryzacji, ale kupic to jedno, ubezpieczyc to co innego. Wiesz ze nowe diesle maja filtry czastek stalych? Myslales nad LPG?
3. Zastanawia mnie sens kupowania pierwszego tak drogiego auta. Twoja kasa, rozumiem, ale nie wolalbys czegos tanszego, by sie oswoic z jazda, zobaczyc co Ci brakuje a co nie, a za jakis czas sprzedac i kupic bardziej pasujace?
4. Jak juz kupujesz, to nie wierz ani w slowo w to co mowia w komisach, to niezli bajkopisarze. Lepiej od osoby prywatnej. I KONIECZNIE jedziesz na sprawdzenie na stacje!
5. DSG sa bardzo szybkie, ale osobiscie uderzalbym w klasyczny automat, jednak trwalszy.
6. Od razu odrzucaj wszystkie zautomatyzowane skrzynie. Wylacznie full auto.
Nie ma to jak kupić starego grata za 50K w automacie który jak się posypie np. DSG to naprawa (wymiana) wyniesie tyle co wartość grata. Autorze takie pytanie i bez złośliwości nie lepiej za 50K kupić w miarę nowy samochód i zacząć naukę od np. Opla Astry z 2016 z wyprzedaży, ewentualnie rocznego z przebiegiem 50 tys km ? Poza tym jeśli skrzynia biegów automatyczna to najprostsza hydrauliczna, nie CVT, czy DSG. Najlepiej wolnossący silnik najprostszej budowy i będziesz jeździł aż korozja zabije samochód. Nie znam się na motoryzacji nie będę strzelał radami, ale jakieś min. podstawy wiedzy mam, głównie dlatego że w swoim życiu jeździłem może już z 50 rodzajami samochodów. Czas na Porsche Panamera, 911 Turbo, Cayenne, czy Ferrari F12 przyjdzie w swoim czasie.
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14159365 zapraszam :) dorzucisz dyszkę i sie dogadamy :)
aukcji już nie ma bo się skończyła a nie zdąrzyłem wystawić ponownie