Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Gothic w 4K – sprawdzamy mody graficzne w oczekiwaniu na remake

14.07.2016 21:12
2
17
odpowiedz
2 odpowiedzi
komenty
64
Senator

Ach, to podziwianie rozdzielczości 4K na filmiku 540p, niezapomniane wrażenia.

14.07.2016 21:11
1
adi123321
114
Generał

tworząc grę na nowszym silniku zapewne gra straci klimat mroku i grozy

14.07.2016 21:12
2
17
odpowiedz
2 odpowiedzi
komenty
64
Senator

Ach, to podziwianie rozdzielczości 4K na filmiku 540p, niezapomniane wrażenia.

16.07.2016 01:56
2.1
meanraax
17
Chorąży

niezauwazyles ze mozna zmienic jakosc? geniusz. internet za slaby pewnie haha

16.07.2016 19:02
2.2
kaszanka9
97
Bulbulator

Taa, na 4k, ale zmienić to można na maks 1080p, które za darmo jest na YT, tu musisz zmieć dodatkowo abonament. Choć trzeba zaznaczyć, że serwery kosztują.

post wyedytowany przez kaszanka9 2016-07-16 19:03:56
14.07.2016 21:50
3
1
odpowiedz
StabbingWestward
45
Konsul

Próbowałem do tego podejść na tych modach ale jakąś nie potrafię, grałem w to z ręką na sercu jakiejś kilkadziesiąt razy każdą frakcją. Znam to na pamięć, każdy kamień krzak i źdźbło trawy. Oczekiwałbym bardziej jakiejś istotniejszej zmiany w mechanice gry.

Nie wiem czy też tak macie, ale nostalgia jest u mnie tak silna, że wole by to zostało niesamowicie miłym wspomnieniem. Zwłaszcza ten soundtrack powoduje u mnie gęsią skórkę.

post wyedytowany przez StabbingWestward 2016-07-14 21:51:30
14.07.2016 21:55
4
4
odpowiedz
5 odpowiedzi
khmer
63
Pretorianin

Śmiech na sali pokazywać 4K w 540p jaki jest sens skoro nie mogę tego ocenić ? Jak zobaczyłem sam headliner to się zaśmiałem bo wiedziałem, że dusigrosze nawet w takim filmiku nie wrzucą jakości 4K. Ja rozumiem, że serwery drogie itd. ale jak jest taki materiał to można chociaż dać link do ściągnięcia w 4K na darmowym hostingu.

14.07.2016 22:07
4.1
1
eryk_owl
9
Pretorianin

i tak 90% ludzi nie ma monitorów w 4K ale fakt powinno być coś takiego

15.07.2016 00:39
4.2
thewhitestar
18
Centurion

Zapłać... "dusigroszu".

15.07.2016 08:49
4.3
Drusix2
34
Centurion

To może kupisz sobie kontro premium, żeby mieć 1080p?

15.07.2016 10:39
4.4
5
UbaBuba
84
Generał

Problem w tym ze nawet 720p za darmo nie ma kiedy na YT bryluje juz 4k@60fps.

W koncu w filmach sa reklamy, wiec to nie jest typowe ogladanie za free i powinna byc opcja przynajmniej 720p dostepna. Bo te 540p jest mega rozmyte i nie da sie ogladac niektorych materialow.

16.07.2016 02:55
4.5
Vroo
96
Konsul

Uwielbiam tę postawę roszczeniową.
"Nie chcę nic płacić, ale film ma być w 4K, bo to stanard. Przecież dajecie przed filmem reklamy, które i tak wyłączam adblockiem. Ja chcę i tak ma być"

Jebane cebule.

14.07.2016 22:06
5
odpowiedz
18 odpowiedzi
eryk_owl
9
Pretorianin

Według mnie nie należy wracać do starych dobrych gier bo je tylko sobie je obrzydzamy ja spróbowałem zagrać w Gothic'a 1 ale po graniu w Wiedźmina 3 żadna gra nie jest dobra a przy W3 Gothic wydawał się koszmarny pomimo że kiedyś to była świetna gra i nawet rozdzielczość 4K tego nie zmieni :)

15.07.2016 15:07
5.1
2
zanonimizowany579358
105
Senator

Gram sobie teraz w mody do Gothica i bawię się lepiej niż przy Wiedźminie 3. Już teraz sporo osób mówi, że po jednym, dwóch przejściach W3 nie wróci już do gry, a przecież ta gra ma dopiero rok! Tymczasem ja do dwóch pierwszych Gothiców wracam niemal rokrocznie od 12 lat i nadal bawię się kapitalnie. W3 ma sporo mechanik, które do gry pasują jak pięść do nosa, na dodatek dziwnie rozwiązano kwestię poziomowania wszystkiego. Mamy otwarty świat, ale na wszystko trzeba mieć odpowiedni poziom. Do tego takie przeładowanie interfejsem, zbędnymi mechanikami i statystykami, które niewiele znaczą. Ja również po drugim przejściu W3 i dodatków raczej już do tej gry nie wrócę. Nawet do Krwi i Wina mnie nie ciągnie, pograłem kilka godzin i jakoś odpuściłem. W Wiedźminie 3 coś takiego jest, że niby wydaje się monumentalny, wspaniały, imponujący, lecz gdy spojrzy się dokładniej to widzi się masę nieprzemyślanych rozwiązań.

post wyedytowany przez zanonimizowany579358 2016-07-15 15:19:57
15.07.2016 15:14
5.2
2
Zdzichsiu
72
Ziemniak

W wielu aspektach Gothic > Wiedźmin 3.

15.07.2016 15:59
😉
5.3
Gerr
47
Generał

"Już teraz sporo osób mówi, że po jednym, dwóch przejściach W3 nie wróci już do gry, a przecież ta gra ma dopiero rok!"

Mówią tak bo gra jest duża i nie każdy ma kolejne 100h+ wolnego czasu.

Ale to temat o Gothicu, więc napiszę tylko że do Gothica mało kto wraca już od premiery, bo mało kto uważa go za dobrą grę, tym bardziej że wtedy na rynku panowały takie tytuły jak choćby Morek...

post wyedytowany przez Gerr 2016-07-15 16:04:01
15.07.2016 16:57
5.4
1
Zdzichsiu
72
Ziemniak

@Gerr
napiszę tylko że do Gothica mało kto wraca już od premiery
Mało kto, czyli ty? Bo uwierz mi, znam mnóstwo osób, które wracają do Gothica. Ba, wracają tylko do niego. Do żadnej innej gry nie podchodzą tyle razy. Sam miałem już niezliczoną ilość przejść tytułów z tej serii.
wtedy na rynku panowały takie tytuły jak choćby Morek
Sorry, ale dla mnie Gothic > Morrowind. Jedyną grą Bethesdy, w którą mogę grać jest Skyrim. Reszta to drewno i nudy.

15.07.2016 17:47
5.5
marcin.997
25
Chorąży

każdy ma swój gust a mówić za każdego to lipa ...
ja sobie na MAC już w Gothic nie pogram czy w3 dla tego mam konsole PS4 i xbox.

Ps. jeżeli głośniki buczą a masz inne urządzenie położone na nich czyli kupisz nowe?

post wyedytowany przez marcin.997 2016-07-15 17:49:42
15.07.2016 19:44
5.6
Gerr
47
Generał

"Bo uwierz mi, znam mnóstwo osób, które wracają do Gothica. Ba, wracają tylko do niego. Do żadnej innej gry nie podchodzą tyle razy. Sam miałem już niezliczoną ilość przejść tytułów z tej serii. "

Dla ciebie może i jest to dużo ludzi, jednak w stosunku do sprzedaży innych gier jest to totalna nisza i nawet jeśli wszyscy którzy zaopatrzyli się w tą produkcję, wracaliby do niej regularnie, w skali gier Bethesdy (które po Morku zaczęły trącić biedą) byłby to tylko niewielki ułamek. Wszelkie Skywindy i inne mody do Morka cieszą się olbrzymią popularnością na całym świecie... nie zdziwiłbym się że większą niż ogólna sprzedaż Gothica.

"Jedyną grą Bethesdy, w którą mogę grać jest Skyrim. Reszta to drewno i nudy."

Napisać że Morek to drewno, porównując go do Gothica...

15.07.2016 20:49
5.7
Zdzichsiu
72
Ziemniak

@Gerr
A teraz porównaj sobie Piranha Bytes i JoWood do Bethesdy. Większy budżet, marketing, popularność.
I tak, Gothic jest mniejszym drewnem od Morrowinda. Morrek jest dla mnie cienki, sorry.

15.07.2016 20:55
5.8
eryk_owl
9
Pretorianin

@sebogothic bo chodzenie do gościa czego miał coś nauczyć było przemyślane... Jakie ograniczenia levelowe ? nie ma ograniczeń ale jak nie masz czasami tego lvl to szybko umrzesz system walki w Gothicu 1,2,3 mi się nie podobał był zbyt drewniany a W3 jest on świetny nie chce porównywać starej gry z nową bo W3 jest 100000000000% od gothica. O jakie mechaniki ci chodzi ? Bo według mnie nie ma negatywnych mechanik Medytację uproszczono dzięki czemu szybko można odzyskać zdrowie zaawansowana alchemia- dla fanów grzebania w roślinach idealne.
Jedyne czego mi brakowało w W3 to zbyt mało Grindu a ja uwielbiam szukać wszędzie ekwipunku.

15.07.2016 21:13
5.9
Gerr
47
Generał

Ale co tu porównywać, są maluczcy z własnej woli, spowodowane jest to niewątpliwie poziomem gier jakie wydają, a które są poziomu gazetowego, tak jak większość gier naszego rodzimego CI Games. Jest cała masa firm którym się udało, a również są maluczkie, obecne internety i wszelkie kickstartery pomagają wypromować się firmom składającym się z kilku osób, silnik gry również można kupić, idealnym przykładem jest tu Warhorse, które składa się z kilku zapaleńców, a które odniosło olbrzymi sukces na kickstarteże i tworzy obecnie wyczekiwaną przez wielu grę. Innym przykładem jest RED, któremu dojście do wielkości Bethesdy zajęło 8 lat.

15.07.2016 21:47
5.10
1
Zdzichsiu
72
Ziemniak

@Gerr
Ale my przecież mówimy o pierwszym Gothicu, a nie o obecnym stanie firmy. To była ich pierwsza gra, zrobiona w bólach przez maksymalnie 30 osób. Jak na tamte lata miała wiele nowatorskich pomysłów, a niektóre ficzery nawet w dzisiejszych produkcjach nie są obecne. No i o kickstarterowaniu nikt wtedy nawet nie marzył. A Bethesda? Wydawała trzecią już grę z popularnej marki. Chyba jasne, że miała większą popularność.
@eryk_owl
Gothicowe chodzenie do nauczycieli to dla mnie jeden z najlepszych systemów rozwoju w RPGach. Bo ma jakieś uzasadnienie, a nie, że bohater magicznie uczy się wszystkiego z powietrza. Ograniczenia levelowe przecież w W3 są takie, że ekwipunek wymaga odpowiedniego poziomu do jego założenia. System walki w Gothicu i Wiedźminie to zupełnie inna bajka. Jak dla mnie w obu gracz był dobry. Wiedźmin 3 ma tonę głupich mechanik. Zły system rozwoju postaci, levelowanie zadań, źle przemyślana otwartość świata. Wiedźmin 3 ma pełno sprzeczności, ale dalej jest świetną grą. Tylko czy lepszą o 10000000% od Gothica? Nie powiedziałbym. Stawiam je na równi z lekką przewagą na stronę Gothica, który był zwyczajnie lepiej przemyślany.

post wyedytowany przez Zdzichsiu 2016-07-15 21:53:02
15.07.2016 21:58
5.11
1
Gerr
47
Generał

Ale ja sobie zdaję sprawę o czym rozmawiamy, tyle że gdyby ta gra była taka dobra, jak ją malują, to studio już dawno byłoby wśród gigantów. Widocznie niebyła.

15.07.2016 22:57
5.12
zanonimizowany579358
105
Senator

@Gerr [5.6] - Wszelkie Skywindy i inne mody do Morka cieszą się olbrzymią popularnością na całym świecie... nie zdziwiłbym się że większą niż ogólna sprzedaż Gothica.

No, na pewno cieszą się większą popularnością od Gothiców, ale co ma popularność danej gry do tego która produkcja jest lepsza? Zauważmy, że pierwszy Gothic ma 15 lat, czyli więcej niż fanbase Skyrima. :D I tak mało do której gry mającej na karku kilkanaście lat powstają mody, a do Gothiców i owszem. Nadal szykuje się kilka modów i nie są to jakieś popierdółki w stylu fizyki cycków, a niemal pełnoprawne gry z własną ścieżką fabularną, zadaniami pobocznymi, światami, niektóre wprowadzają szereg nowych mechanik. Jestem ciekaw czy do takiego Skyrima w 2025 roku będą powstawać jakieś mody. :) Trudno też porównywać kwestie techniczne gry sprzed kilkunastu lat z tymi współczesnymi. Wiadomo, że w porównaniu z takim Skyrimem Gothic pod względem budżetu, liczby osób które uczestniczyły w produkcji wygląda na budżetówkę, ale w tamtym czasie gry tak powstawały. Nie było takich fabryk wypluwających kilka produkcji rocznie jak teraz. To była raczej taka rzemieślnicza robota, może i nie olśniewa, ale ma duszę.
Mi Skyrim jakoś nie zaimponował, o wiele bardziej cenię Morrowinda w którego zagrałem w podobnym czasie co w Gothica. Obie gry mnie zachwyciły, każda na swój własny sposób. Po tych kilkunastu latach do
Gothiców wracam regularnie, a Morrowinda ukończyłem może ze trzy razy, a i to ze względu na dodatki. Przez ostatnie 9 lat próbowałem wracać, ale bez skutku, po kilku pierwszych godzinach jakoś odpuszczałem... Nawet teraz mam na dysku Morrowind z modem Overhaul 3.0 i czekam, aż będę miał czas by powrócić.

@eryk_owl [5.8] - bo chodzenie do gościa czego miał coś nauczyć było przemyślane...
To jeden z lepszych patentów gier Piranha Bytes, który wpływa na wczuwkę. Nie klikamy plusików w stosownym menu, a musimy się napocić by znaleźć kogoś kto zechce nas uczyć. Bardzo cenię sobie elementy, które pogłębiają immersję i dlatego dla mnie Gothic góruje nad Wiedźminem 3, bo o ile ten pierwszy wsysa gracza w swój świat, tak ten drugi przeładowanym interfejsem, masą zbędnych mechanik i innymi elementami rodem z MMO czy innego Diablo III tego nie robi.

Jakie ograniczenia levelowe ?
Ograniczenia levelowe ekwipunku, poziomy przeciwników (nie ma tu żadnej reguły, ten sam gatunek występuje na różnych levelach, więc niczym dziwnym jest spotkanie utopca silniejszego od gryfa), sugerowane poziomy zadań. Geralt, mistrz miecza, nie może skorzystać z superbajeranckiej broni, którą znalazł, bo ma za mały level i musi expić. A gdy już zdobędzie odpowiedni poziom to znajdzie lepszą broń przy pierwszym lepszym bandycie, bo tak mu system rodem z Diablo III wygeneruje.

@Gerr [5.9] - Ale co tu porównywać, są maluczcy z własnej woli

Trochę śmieszy mnie fakt, że niektórzy uważają, że jedyna prawdziwa ścieżka tworzenia gier to stanie się molochem i za przykład stawiają Redów. Tak jakby nie potrafili zrozumieć, iż nie każde studio musi liczyć kilkaset osób. Niekoniecznie marzeniem każdego twórcy w branży jest pracowanie w wielkim molochu jak Blizzard, Bethesda, Ubisoft, BioWare czy CD Projekt RED. Dla niektórych od prestiżu firmy i jej wielkości liczy się klimat oraz możliwość wkładu własnego do danej produkcji, a nie oszukujmy się, w kilkuset osobowych studiach większość jest tylko wyrobnikami i nie ma nic do powiedzenia w kwestii kształtu gry. Do tego dochodzą crunche z których taki CDP RED słynie. Tutaj są opinie osób, które pracowały w tej firmie: https://www.glassdoor.com/Reviews/CD-Projekt-RED-Reviews-E644250.htm
Jak widać niezbyt przychylne. Sporo ludzi odchodzi z takich olbrzymich firm by zająć się mniejszymi projektami, pewnie nie mogącymi nawet konkurować pod wieloma względami z tymi wysokobudżetowymi tytułami AAA produkowanymi przez kilkaset osób. Ale właśnie te mniejsze gry mają pewną magię, wyjątkowość. Gry tworzone przez kilka, kilkanaście, nawet kilkadziesiąt osób mają po prostu duszę, bo sposób pracy w takich ekipach jest inny i każdy członek ekipy może dać coś od siebie. Twórcy wtedy nie muszą sprzedać gry w kilku milionowych nakładach, często nawet kilka, kilkanaście tysięcy sprzedanych kopii sprawia, że projekt się zwraca. Mogą wtedy celować w niszę, stawiając na jakieś unikatowe rozwiązania, które dla dużych ekip są zbyt ryzykowne. Dlatego Piranie nie mają problemów z budżetem, bo w ich przypadku pewnie 100-200 tys. sprzedanych kopii gwarantuje, że projekt się zwraca.

[5.11] Ale ja sobie zdaję sprawę o czym rozmawiamy, tyle że gdyby ta gra była taka dobra, jak ją malują, to studio już dawno byłoby wśród gigantów. Widocznie niebyła.
Jakbyś obejrzał materiał z wizyty w Piranha Bytes to dowiedziałbyś się, że nigdy nie chcieli i nie chcą stać się gigantem, bo odpowiada im praca w mniejszej ekipie. Nie każdy chce pracować w fabryce gier, gdzie stanie się jedynie wyrobnikiem. W mniejszej ekipie każdy ma wpływ na ostateczny kształt gry.

post wyedytowany przez zanonimizowany579358 2016-07-15 23:02:24
15.07.2016 23:26
5.13
Gerr
47
Generał

"No na pewno cieszą się większą popularnością od Gothiców, ale co ma popularność danej gry do tego która produkcja jest lepsza? Zauważmy, że pierwszy Gothic ma 15 lat, czyli więcej niż fanbase Skyrima. "

Ale co tu ma do rzeczy fanbase Skyrima?

"Trochę śmieszy mnie fakt, że niektórzy uważają, że jedyna prawdziwa ścieżka tworzenia gier to stanie się molochem i za przykład stawiają Redów. Tak jakby nie potrafili zrozumieć, iż nie każde studio musi liczyć kilkaset osób. Niekoniecznie marzeniem każdego twórcy w branży jest pracowanie w wielkim molochu jak Blizzard, Bethesda, Ubisoft, BioWare czy CD Projekt RED."

To się nazywa rozwój. Nawet jeśli nie chcą rozwijać się w tą stronę, to wypadałoby rozwijać się w inną, w swoich grach, tu stoją od 15 lat w miejscu, z pokracznym silnikiem, który w tym nie pomaga.

"Dla niektórych od prestiżu firmy i jej wielkości liczy się klimat oraz możliwość wkładu własnego do danej produkcji, a nie oszukujmy się, w kilkuset osobowych studiach większość jest tylko wyrobnikami i nie ma nic do powiedzenia w kwestii kształtu gry"

I nad tymi wyrobnikami panuje mniejszość, którą w tym studio stanowią zwykle jej założyciele i najstarsi pracownicy. Tu natomiast mamy mniejszość, która nie rozwija swoich gier, tylko stoi w miejscu i bazuje na sentymencie.

" Do tego dochodzą crunche z których taki CDP RED słynie. Tutaj są opinie osób, które pracowały w tej firmie: https://www.glassdoor.com/Reviews/CD-Projekt-RED-Reviews-E644250.htm"

Sytuacja w firmie mało mnie obchodzi, nie za nią płacę, tylko za to co studio wydaje.

"Jak widać niezbyt przychylne. Sporo ludzi odchodzi z takich olbrzymich firm by zająć się mniejszymi projektami, pewnie nie mogącymi nawet konkurować pod wieloma względami z tymi wysokobudżetowymi tytułami AAA produkowanymi przez kilkaset osób. Ale właśnie te mniejsze gry mają pewną magię, wyjątkowość. Gry tworzone przez kilka, kilkanaście, nawet kilkadziesiąt osób mają po prostu duszę, bo sposób pracy w takich ekipach jest inny i każdy członek ekipy może dać coś od siebie. Twórcy wtedy nie muszą sprzedać gry w kilku milionowych nakładach, często nawet kilka, kilkanaście tysięcy sprzedanych kopii sprawia, że projekt się zwraca. Mogą wtedy celować w niszę, stawiając na jakieś unikatowe rozwiązania, które dla dużych ekip są zbyt ryzykowne. Dlatego Piranie nie mają problemów z budżetem, bo w ich przypadku pewnie 100-200 tys. sprzedanych kopii gwarantuje, że projekt się zwraca."

Piranie nie ryzykują, stoją w miejscu i wydają to samo, z tymi samymi rozwiązaniami i nieśmiałymi zmianami. Gro osób zakłada własne studia żeby wydać swoje pomysły, jako swoje gry, jedni chcą wydać swoją fantazję, inni chcą wstrzelić się w rynek i rozwijać...

"Jakbyś obejrzał materiał z wizyty w Piranha Bytes to dowiedziałbyś się, że nigdy nie chcieli i nie chcą stać się gigantem, bo odpowiada im praca w mniejszej ekipie. Nie każdy chce pracować w fabryce gier, gdzie stanie się jedynie wyrobnikiem. W mniejszej ekipie każdy ma wpływ na ostateczny kształt gry."

To co oni chcą, jak już pisałem, mało mnie interesuje, dla mnie liczy się efekt końcowy, w tym wypadku kolejna gazetkowa gra.
Są studia małe, które potrafią wydać coś więcej, coś co się podoba wielu ludziom i staje w szranki z najlepszymi i największymi, Ori, Divinity OS, czy inne, wyróżniane gry, za którymi nie stoją setki, a które pokazują coś nowego...

16.07.2016 00:16
5.14
eryk_owl
9
Pretorianin

@sebogothic owszem grając w W3 ciągle miałem przeczucie że gram w MMO ale ja uwielbiam uproszczenia dlatego wybrałem najłatwiejszy poziom trudności żeby się nie męczyć a i tak W3 był dla mnie trudny

16.07.2016 00:27
5.15
eryk_owl
9
Pretorianin

A i jeszcze w każdym gothicu nie podobało mi się to że był kolorystycznie szary pozbawiony żywych barw nawet kombinowanie z ekranem na 100% kontrast nie pomogło więc twórcy umyślnie wymyśli taką kolorystykę ale to zależy od gustu

post wyedytowany przez eryk_owl 2016-07-16 00:27:24
16.07.2016 10:05
5.16
2
Zdzichsiu
72
Ziemniak

@eryk_owl
Na najłatwiejszym Wiedźmin 3 był dla ciebie trudny? Przecież on nawet na najtrudniejszym jest w późniejszych fazach iście banalny. Jeśli się umie grać w gry RPG oczywiście.
Pewnie dlatego Gothic ci się nie podoba, bo jest po prostu trudny. Wróć... nie jest aż taki trudny. Tylko trzeba tam myśleć nad podejmowanymi działaniami i gra zwyczajnie nie jest uproszczona.

16.07.2016 11:20
5.17
2
Paulpolska
49
Centurion

Głupoty gadasz. Gram przynajmniej dwa razy w roku w Gothica II i również często w Gothic I i nadal po jakimś czasie znów zagram. Nie powiem bo modyfikacje mają tutaj często wpływ na takie powroty, ale ta gra ma w sobie coś takiego, że chciało by się wrócić do czasów gdy grało się w nią pierwszy raz i przeżywało tą fabułę od nowa coś pięknego !

16.07.2016 13:43
5.18
zanonimizowany579358
105
Senator

@Paulpolska - Dwa pierwsze Gothiki mają coś w sobie, że ile razy bym ich nie przeszedł tak nigdy nie mam dość i wracam sobie do nich raz po raz niczym do dobrego filmu czy książki. I nie jest to nawet zasługa modów, bo te w sumie dopiero od niedawna zacząłem przechodzić. Wcześniej grałem jedynie w Mroczne Tajemnice, które były na płycie w CDA. Teraz gram sobie w Dark Sagę, później będzie Podróżnik, Dolina Świtu, Returning 2.0, a jeszcze niedługo swoją premierę mają mieć Dzieje Khorinis w którego dubbingu ma wziąć kilku zawodowych aktorów w tym Tomasz Marzecki! Ech, wiele gier może pozazdrościć Gothicom żywotności i pewnej ponadczasowości.

14.07.2016 23:36
👍
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Dziadunio Burszuras
18
Zapchajdziura

Gdyby usunąć wszystkie postacie wraz z ich animacjami to miejscami wygląda to naprawdę ładnie

15.07.2016 12:57
😉
6.1
Spiewaak
5
Junior

I jeszcze całą grę. Wtedy stałaby się w dodatku grywalna.

15.07.2016 15:17
6.2
1
Zdzichsiu
72
Ziemniak

Co złego w tych animacjach? Wyglądają porównywalnie do tych z niektórych dzisiejszych gier.

15.07.2016 22:53
6.3
Dziadunio Burszuras
18
Zapchajdziura

Mówiłem tylko o tych urywkach co Hed prezentował, nie o samej grze - chodzi mi o to że o ile otoczenie po tych modach serio wygląda ładnie o tyle postacie dalej są paskudne. Zdzichsiu - no nie wiem, może masz rację, ja mam wrażenie że rwane są ;)

15.07.2016 13:58
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Duchos
35
Konsul

Ten mod do Gothic 2 to straszna chała. Rozumiem jakość grafiki i ogólną zmianę wyglądu na lepszą, ale ta optymalizacja.. Trzeba mieć kompa z NASA, żeby grać normalnie i płynnie jak za starego Gothica 2. Mam kompa bardzo wydajnego a spadki są drastyczne i za każdym rogiem. Niech się wezmą za optymalizacje, bo w tym wypadku grafika zawsze była na trzecim miejscu.

15.07.2016 15:11
7.1
zanonimizowany579358
105
Senator

To chyba zrozumiałe, że niemal 20-letni silnik pęka w szwach, jeśli wrzuci się do niego tekstury w wysokiej rozdzielczości, nowe oświetlenie, cienie, bardziej złożone obiekty oraz obsługę DX11.

16.07.2016 11:17
7.2
Paulpolska
49
Centurion

Chyba przesadzasz u mnie chodziło pięknie a po wymianie HD5750 1GB na GTX750Ti 2GB wszystkie ustawienia są dostępne bez cięć. To tylko mod a nie pełnoprawne rozwinięcie gry więc bez przesady silnik gry ma ponad 15 lat a ty się dziwisz, że to tak chodzi ? to może sam coś takiego zrób albo wymień sprzęt bo ja nawet swojego nie nazywam wydajnym a chodzi mi to bez przycięć a ty narzekasz

15.07.2016 14:56
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
Maniac
49
Konsul

Którą część Gothica uważacie za lepszą? Nie polecajcie mi Risena bo ograłem 2 części, trzecia zainstalowana czeka na swój czas.

15.07.2016 14:58
8.1
Legion 13
101
The Black Swordsman

Gothic 2 z dodatkiem - w sumie jedyna gra od nich którą mógłbym zagrać drugi raz, jedynka była ok - można powiedzieć że byłaby dobra gdyby nie to sterowanie, reszta ich gier jest ledwo grywalna albo niegrywalna.

15.07.2016 15:10
8.2
1
zanonimizowany579358
105
Senator

Dwie pierwsze części i dodatek Noc Kruka.

15.07.2016 15:14
9
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator
15.07.2016 15:35
10
1
odpowiedz
jason300
5
Legionista

ja bym kupił remaster gothica...

15.07.2016 16:28
11
1
odpowiedz
BladeRunner
0
Centurion

Hed! Nie wybaczę ci tego.. Musiałeś znowu mi przypomnieć o Gothicu? Przez Ciebie musiałem znowu zainstalować Gothica bo Nostalgia tak bardzo.. xD

15.07.2016 17:35
12
odpowiedz
Jurigag
13
Legionista

Fajnie że wspomnieliście o nadchodzacym ReGoth - czyli otwartej implementacji silnika gothica od twórcy DX11 do niego. Będzie on wspierał android/linuxa/maca/windows i dx9/dx11/12/vulkan/opengl no i dawał pełny i nieograniczony dostęp do silnika gry. W zasadzie oficjalny remake wtedy będzie niepotrzebny - bo modderzy sami wszystko zrobią.

Osobiście mam nadzieje że PB nigdy nie wróci do tej gry - bo zniszczyli by ją po prostu, wystarczy spojrzeć jak wygląda obecnie Elex....

post wyedytowany przez Jurigag 2016-07-15 17:38:25
15.07.2016 17:42
😊
13
odpowiedz
marcin.997
25
Chorąży

ciekawe jakby odświeżyć grafikę i sterowanie w jedynce ...
i dać na konsoly PS i xbox

15.07.2016 19:07
😱
14
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1175983
4
Pretorianin

Bogowie, walka!

15.07.2016 22:00
14.1
1
Gruber1765
8
Legionista

Co za brutal!

15.07.2016 20:49
15
odpowiedz
3 odpowiedzi
fazikjunior
132
eXtreme

Dziala to z modami pod Win 8.1/10? Bo czysta gra sie w ogole nie uruchamia...

15.07.2016 20:56
15.1
eryk_owl
9
Pretorianin

W filmie jest mówione

15.07.2016 23:07
15.2
1
zanonimizowany579358
105
Senator

Wystarczy zainstalować PlayerKit oraz SystemPacka, linki masz w moim poście wyżej, choć są one do "jedynki". Do części drugiej wraz z dodatkiem są tutaj:
Wersja raportowa: http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=122
System Pack: http://dl1.worldofplayers.ru/games/gothic/patches/systempack/g2notr-systempack-1.5.exe

21.07.2016 12:59
15.3
fazikjunior
132
eXtreme

Z wersja PL to oczywiscie dziala?

15.07.2016 22:42
16
odpowiedz
1 odpowiedź
koper82
35
Centurion

Kajś w doma mom 1 i 2 yno terozki cma -Rano poszukom dziynkuja HED

16.07.2016 14:32
16.1
VanDust
68
Konsul

Synek widza co Ty richtig przajesz tyj grze, pra? :D

post wyedytowany przez VanDust 2016-07-16 14:32:43
16.07.2016 01:16
17
odpowiedz
menththethuethe
20
Centurion

Mi tam wystarczy stary dobry Gothic. Jeszcze wrócę do tej gry. Przywołuje dobre wspomnienia.

post wyedytowany przez menththethuethe 2019-01-19 18:03:05
16.07.2016 10:54
18
odpowiedz
AIDIDPl
113
PC-towiec

Po co rozdzielczość 4K w takiej grze? Żeby wyeliminować aliasing? Jaki aliasing? Obiekty i ich siatka są tak proste że sama rozdzielczość 1080p powinna wystarczyć żeby nie było tego widać...Co innego we wspólczesnych tytułach gdzie obiekty są bardziej skomplikowane, gdzie jest więcej poly, i gdzie ten aliasing może faktycznie występować jak w Alien: Isolation...

post wyedytowany przez AIDIDPl 2016-07-16 10:55:50
16.07.2016 11:28
19
odpowiedz
Paulpolska
49
Centurion

Aha do wszystkich. Ten materiał znajdziecie również na youtube na kanale TVGRy w jakości 4K więc nie wiem o co się sracie, że tu nie możecie w 4K odpalić

16.07.2016 12:21
20
odpowiedz
Sylia
3
Legionista

Głupie pytanie, ale 4K to rozdzielczość 4000 px?
To chyba na jakimś potworze będzie można odpalić tylko.

16.07.2016 16:35
21
odpowiedz
1 odpowiedź
Duchos
35
Konsul

@Paulpolska - i7 6700K, Radeon R9 390, 16GB DDR4 i tytuł nie grywalny. Na początku jest płynnie, wychodzisz z pod wieży Xardasa i zaczyna się jazda ze spadkami. Więc jest fatalna optymalizacja. Mody się robi w taki sposób, żeby były one grywalne a nie dla pięknego oka.

16.07.2016 19:52
21.1
zanonimizowany579358
105
Senator

Nawet na sprzęcie z NASA będzie cięło, bo ograniczeniem jest silnik.

17.07.2016 01:45
22
odpowiedz
Kettger
103
Red

Jedyna gra RPG, która potrafiła mnie wciągnąć na kilka tysięcy godzin.

17.07.2016 12:02
23
1
odpowiedz
BloodPrince
109
Senator

Triggered.
Brzydka grafika i animacje w dniu premiery? No większej głupoty nie słyszałem!

18.07.2016 14:19
24
odpowiedz
zanonimizowany1117080
17
Chorąży

Gothic 2 z w.w modami, zarzyna mojego GTX'a jak świnie. Coś chyba źle robię, albo gryzie się z moją kartą.

23.07.2016 14:49
25
odpowiedz
Kamen130
3
Junior

Grałem w to jakiś czas temu i o ile pamiętam gra uruchamiała się dwa razy jeden proces gothica zżerał 50% czy więcej procesora, wystarczy ten proces wyłączyć w menedżerze zadań bez wyłączania gry.

23.07.2016 20:11
26
odpowiedz
Irek22
93
Grzeczny już byłem

Jedyny mod, jakiego potrzebuję do Gothików to mod zwiększający zasięg widzenia (nawet w "trójce" był on żałosny). Natomiast 4k w przypadku tych gier to tylko sztuka dla sztuki.

25.08.2016 17:23
😉
27
odpowiedz
Adrianun
113
Senator

Dzisiaj moderzy mogą wyczyniać prawdziwe cuda! Szacun!

tvgry.pl Gothic w 4K – sprawdzamy mody graficzne w oczekiwaniu na remake