Hej!
Znajoma zamówiła w tym sklepie coś takiego:
http://www.dws-sport.pl/pl/p/HANTEL-KETTLEBELL-METEOR-KETTLE-ZELIWNY-KULA-8KG/2430
Niestety produkt znacznie odbiegał od tego co było w opisie. Więc przysługującym jej prawem napisała wiadomość o reklamację produktu. Napisała tych wiadomości kilka. Dziś mija 14 dzień od złożenia reklamacji i do tej pory nie ma odpowiedzi ze strony sklepu. Wyczytałem w internecie, że brak odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji. Więc co ma teraz zrobić? Wysłać im to z powrotem? :v
Pozwać ich o zwrot kasy, najlepiej w EPU to będzie łatwiej.
Chodzi o to, że ta rączka jest strasznie ostra. W opisie jest napisane, że chwyt jest gładki a znajoma wspominała, że dłonie krwawią od trzymania.
Tak myślałem, że o to będzie chodziło. Może lepiej owinąć taśmą izolacyjną niż tracić nerwy i czas na wywalczenie zwrotu.
Też jej o tym wspominałem. Choć z drugiej strony nie ma sie co jej dziwić. Produkt odbiega od opsiu i ma prawo go reklamować.
albo pilnikiem. duzo bardziej sam bym wolal to zrobic niz bawic sie w wysylki
A nie lepiej użyć zwyczajnych rękawiczek treningowych?
jasne, że możesz walczyć o zwrot ale czy nie szkoda na to czasu i nerwów?
Trochę długo już, zamiast reklamacji mogłeś po prostu odstąpić od umowy przy zakupach przez Internet w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki masz taką możliwość prawnie zagwarantowaną. Dzwoń tam do nich.