Przegląd Tygodnia - skąd się biorą tanie kody i jak wsadzić do gry całą planetę
1 ruskie klucze(ew Indie)
2 bez podatku
3 z promo/giveawayów (np 100k Lucianów za darmo potem sprzedawane za grosze)
wiec niekoniecznie kradzione
Nigdy nie korzystałem z G2A bo serwis jakoś nie wzbudza mojego zaufania, zawsze wolałem poczekać na przecenę na Steamie, gogu, czy humble'u. Ale ostatecznie - jeżeli ktoś kupuje 100 kluczy na przecenie, to producent swoje dostaje. Tak samo jak ktoś zdobędzie darmowy kod i go wystawi. Skoro ktoś udostępnił taki kod za darmo czy w promocji skalkulował związane z tym koszty i ja nie widzę tutaj problemu.
Jedyne co, to ktoś kto masowo kupuje i odsprzedaje, prowadzi działalność zarobkową którą powinien zarejestrować i płacić podatki.
EDIT: zapomniałem o ruskich kluczach ;) ale wystarczy, żeby klucze na każdy rynek miały swój identyfikator i żeby nie dało się ich zarejestrować w innych regionach.
Dla zwykłego Kowalskiego ceny na steamie (nowości) są absurdalne. Sam dawno już olałem ten sklep i od lat kupuje all z Plati.
Nowości wahają się od 12 do 20 euro albo jeszcze taniej.Aktywuje zawsze przez VPN lub Gamepyro OKS który umożliwia bezproblemową grę online.
Lara 12e
Total War 18e
Division 25e
Dark Souls 3 20e razem z sesson pasem
Primal 20e
Tyle co pamiętam z ostatnich zakupów i wszystko kupione przed premierą w formie giftu na steam.
P.S. Ceny oczywiście po premierze jeszcze spadają...
Mówili że w swojej grze umieszczą całą ziemie i skanowali ją dronem <facepalm> To nie trzeba być specjalnie inteligentny by wiedzieć, że jest to absolutnie niemożliwe. Rozumiem, że chcieli tym dronem zeskanować 149 milionów kilometrów kwadratowych lądu?! Jak by wykorzystali zdjęcia satelitarne, to bym stwierdził, że jest to jak najbardziej możliwe, ale skanowanie takiej powierzchni dronem jest niewykonalne. Dron którym chcieli oni to zrobić ma maksymalną prędkość przelotową 57 km/h, kosztuje 12 000$ a jego bateria starcza na ok. 45 minut lotu i w tym czasie można zeskanować 12 km2 lądu. Co oznacza, że zeskanowanie całej powierzchni lądu na ziemi, jednym dronem, nie licząc czasu na ładowanie baterii, zrzucanie danych i podróżowanie z tym dronem, zajęło by im "tylko" 1063 lata!!!
I nie można zapomnieć o mi. problemach z zeskanowaniem obszarów chronionych, objętych wojną czy np. Korei Pn.
Zróbcie w końcu porządek z bufforowaniem playera albo zwyczajnie wrzucajcie wszystkie filmiki na youtube bez wyjątku. Mimo że YT nie jest idealny, to nie ma tam tak mocno odczuwalnych problemów jak na waszej stronie rodzimej tj. cięcie się materiału, dławienie przepustowości.
Idę zrobić kawę, zostawiam wideo do załadowania, wracam, a tam nawet połowy nie ma... a nawet jak jest już całość, to czkawki dostaje player. Komp dobry, net dobry, ewidentnie po waszej stronie problem.
Ojcze wróć :(
Pewnie kiedyś rozległy świat w grach będzie bardziej interaktywny i niezależny od skryptów.
Zrobiliście te gryoffline w Warszawie z raz. Albo po różnych dużych miastach
Moim zdaniem, długość gry w ogóle nie przekłada się na jej "lepszość". Wiadomo, jak dobra gra, to chciałoby się w nią grać i grać, ale jeżeli miałaby być pozapychana na siłę nudnymi przedłużaczami, to dziękuję... wolę szybciej, ale konkretniej, niż dłużej ale nijak!
Jeśli chodzi o tanie klucze to (pomimo ich "niejasnego" pochodzenia) często są atrakcyjne dla wielu graczy, dzięki dużo niższym cenom. Sam nigdy jeszcze nie kupowałem gry w ten sposób, bo jestem z tych, co to wolą iść do sklepu i kupić pudełkową wersję!