@pieterkov
Sęk w tym, że cdprojekt sam poprawia swoją grę a nie tak jak w przypadku Fallouta robią to moderzy.
Cieszcie się, że nie graliście w recenzencką wersję podstawki na PS4 :P
No i pozostaje nam tylko czekać aż załatają tego Wiedźminka na amen, wydadzą wersję GOTY i można grać...
Oraz przy okazji zapomnieć o wszystkich obowiązkach ;)
Wydawałoby się, że po niedawnym debiucie ostatniego i bardzo udanego dodatku Wiedźmin 3: Krew i Wino oraz aktualizacji 1.20, studio CD Projekt RED na dłuższy czas pożegna się z Geraltem. Jeszcze przed premierą rozszerzenia twórcy jednoznacznie stwierdzili, że w ciągu najbliższych kilku lat nie mamy co liczyć na powrót do świata znanego z wiedźmińskiej sagi Andrzeja Sapkowskiego. Jak się okazuje, nie oznacza to wcale, że zespół skończył ze wsparciem dla gry (...).
Nie wiem jak można było łączyć jedno z drugim, no ale dobra...
ja dodatek mam przed sobą, a w podstawkę dawno nie grałem. Nie mam więc aktualnego rozeznania.
dotychczas było tak, że patch poprawiał pewne błędy, ale powstawały nowe.
dobrze, że poprawiają, ale dziwne, że jakoś cisza o glitach i błędach w wiedźminie, a o falloucie głośno cały czas.
brawa również dla gola! to chyba pierwszy news o wiedźminie, który z marszu nie wszedł na główną.
W ciemno strzelam, że połowa komentarzy o tym jak nowe patche psują grę i więcej bugów niż było...
Jak się komuś wydaje, że łatanie takiej kobyły wygląda tak, że sobie siedzi 2 kolesi, piją kawkę i piszą kod to oznacza tylko, że się w życiu żadną pracą nie skalał oprócz koszenia trawnika w koło chałupy, bo inaczej mama zabierze kabel od komputera.
Mnie rozbawiło to, że od stycznia wojowałem z supportem, bo miejscówka przy zamku Zutzer nie chciała mi się "zaliczyć". Dałem sobie spokój, bo wciąż wciskali mi, że to z mojej winy, bo użyłem moda na zmianę oświetlenia.
Patrzę na opis łatki 1.20 i co?
I naprawa zamku Zutzer.
Niech naprawią "brak możliwości ukończenia niektórych zadań przez bugi" w pierwszej kolejności.
No błędów w dodatku jest i to sporo , mi np po odblokowaniu wszystkich mutacji nadal mam zablokowany slot na dodatkowy znak , do tego dziwne błędy z zabarwianiem zbroi , problemy z ukończeniem dwóch zadań, nie przetłumaczone teksty w opisach...... troszkę by się tego jeszcze nazbierało
Mam takie pytanko, bo pojawiło się kilka modów graficznych do W3 pod tym wątkiem.
Jak to jest, że zwykły użytkownik nie związany z branżą jest w stanie stworzyć ładniejszą grafikę, tekstury obiektów, trawy, wyposażenia czy nawet oświetlenie? Dlaczego nie robią tego producenci gier? Jeżeli potrafi robić to casual w domu to dlaczego profesjonaliści w studio nie mogą zrobić takiej grafy jak niektórzy moderzy? Czy chodzi tu głównie o multiplatformowość, która ogranicza developera? Bo chyba inaczej tego nie widzę.
Gram od premiery W3, poźniej "Serce z Kamienia" a teraz "Krew i Wino" i nie miałem żadnych bugów uniemożliwiających skończenia zadań pobocznych i głównych. Był też jakiś quest ze Skellige którego nie dało się zrobić a zrobiłem i nawet uwagi nie zwróciłem. Uważam że na tak rozbudowaną grę odwalili kawał dobrej roboty a to że patchują i coś naprawiają to tylko +. Poczekam na nowego patcha i zacznę grać od nowa.
Nie wiem o co chodzi ale po ostatniej aktualizacji mam masę problemów z grafiką. Zawsze działało mi wszystko ładnie elegancko a tu bugi nagle jak w Skyrim przy jakimś zdupanym modzie
Mam nadzieje że główny błąd - wiedzmiśkie zmysły - też zniknie wraz z nowym patchem
Nie widzę w tym twittcie nigdzie informacji że to ma być "ogromna" aktualizacja. Wręcz przeciwnie że ma jedynie naprawić główne błędy które zostały ostatnio zaraportowane przez graczy. Więc może na przyszłość trochę mnie kreatywnej twórczości przy pisaniu newsów, bo tylko nakręcacie hype sugerując że coś dużego nadchodzi.
No ostatni dodatek ma sporo błędów i to widocznych na pierwszy rzut oka niestety. Bardzo dużo jest wiadomości w których widnieją oznaczenia Debug i zazwyczaj są to wiadomości nieprzetłumaczone.
Ja znalazłem mnóstwo literówek w polskich tekstach, widać, że to nie była ich główna wersja językowa :/ Ponadto nie jestem w stanie poprawnie ukończyć zadania z corvo bianco bo podczas renowacji winnicy wyjechałem do Novigradu, nie zadziałał trigger i teraz w miejscu gdzie powinna być ściana do zburzenia z przejściem do stołu alchemicznego wciąż stoi mi komoda :/ Problem bardzo popularny na internetach.
Sprawa jest o tyle śmieszna, że na F4 był hejt. A na wiedźmina, który pomimo wersji 1.21 potrafi mi wychodzić do pulpitu bez pytania nikt nie narzeka. Na marną (nie bójmy się tego powiedzieć!) optymalizację też nikt nie narzeka. Grafika na poziomie Bfa 4, który chodzi w 100 klatkach, tutaj mamy w 45. Jasne, otwarty świat. Szkoda tylko, że co krok i tak doczytują się tekstury mimo dysku SSD i pamięci na ultra - czyżby ten świat jednak nie był taki duży?
Widzę Unity już dawno pobite, a brak możliwości ukończenia niektórych zadań przez bugi, to kpina.