Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Fallout 4 na PC z patchem 1.2 blokuje mody

08.12.2015 13:09
1
menvalor
57
Centurion

Zła miniaturka tematu - jest fota z FF VII :D

08.12.2015 13:09
2
odpowiedz
zanonimizowany652110
37
Generał

News o Falloucie z miniaturką FF? :D

08.12.2015 13:17
3
odpowiedz
zanonimizowany561661
45
Senator

1) Open Nexus Mod Manager (you will need this!)
2) launch your game, wait in the launcher before starting the game.
3) Renable the mods using Nexus Mod Manager (you will notice launching disables them)
4) Hit play.
5) Play your game, you paid for your way!

08.12.2015 13:25
Flyby
😊
4
odpowiedz
Flyby
235
Outsider

Te mody które mam, nie są blokowane - tyle że ja tych modów mam tyle "co kot napłakał" - to jak na razie, mody "kosmetyczne" ;)
..zresztą nowa wersja NMM (z 3 na końcu) daje sobie radę z tymi "blokadami"..

08.12.2015 13:43
A.l.e.X
5
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

przecież ten news to nieprawda ! po co w ogóle o tym ktoś pisze jak nie ma pojęcia ? Jeśli dodałeś mody ręcznie to nic niczego nie blokuje, jeśli ktoś używał narzędzi dla mało ogarniętych jak NMM to niestety musi dodać je od nowa, albo ręcznie wpisać.

08.12.2015 13:43
elathir
6
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

Jak drobnym updatem uwalić największą zaletę swoich gier...
...choć w sumie to bez znaczenia, bo kto używa ich lauchera? A skoro NMM sobie radzi to nie ma problemu.

08.12.2015 13:49
A.l.e.X
7
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

--->elathir - ale to nie jest prawda, mody są zapisywane w pliku plugins i dlc w appdata jeśli dodałeś mody do plugins i oznaczyłeś plik tylko do odczytu (co robi się zawsze) to co niby ma nie działać ? Takie newsy to chyba tylko po to aby wprowadzać zamieszanie. Poza tym mówimy tutaj o modach dodawanych do core gry czyli tych z rozszerzeniem .esp.

08.12.2015 14:16
Flyby
😃
8
odpowiedz
Flyby
235
Outsider

[5]
"jeśli ktoś używał narzędzi dla mało ogarniętych jak NMM to niestety musi dodać je od nowa.."

Jakem "mało ogarnięty", A.l.e.X ;), to nie musi nic dodawać - nowa wersja NMM jest poświęcona właśnie "Falloutowi 4" ;)

08.12.2015 14:23
elathir
9
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

A co, mam się ręcznie z konfliktami babrać? Bez żadnego organizera i narzędzia do sortowania to przy kilkudziesięciu modach w Skyrymie czy FNV szło się zarobić. Pewnie się da to ogarnąć, tylko po co? Większość osób korzysta z narzędzi bo upraszczają życie.

Również dobrze mogę powiedzieć: sam pieczesz chleb czy używasz gotowego z piekarni dla mało ogarniętych?

08.12.2015 14:32
A.l.e.X
10
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

--->elathir - nie zrozumiałeś mnie, mody typu tekstury, dźwięk, interfejs, meshes dodajesz normalnie do katalogu data jedyne co to odblokowujesz korzystanie z tych katalogów w pliku ini jednym wpisem, to są tylko nakładki podmieniające. Jeśli chodzi o mody które wchodzą w interakcję z grą to już są to mody dopisywane jako .esp do np. launchera, niemniej tych modów .esp nie ma za dużo ja mam większość istotnych i jest ich niecałe 40, gdzie modyfikacji wszystkich innych mam z 400. Jeśli raz je dopiszesz tzn. dodasz nazwę moda dla wpisu w plugins to zostanie tam na zawsze. To wszystko. Wpisujesz w plugins nazwę moda który ma się uruchomić razem z grą. Patch tego nie zmienił poza tym, że jeśli plugins jest bez oznaczenie tylko do doczytu to kasuje wpisu, co też robił i przed patchem i po patchu :)

08.12.2015 14:32
DeadPL
😉
11
odpowiedz
DeadPL
70
Pretorianin

Czytam news i się zastanawiam, co za brednie z tym blokowaniem bo wszytko mi działa, ale po chwili no tak NMM :)

@a.l.e.x make my day "dla mało ogarniętach" + riposta z piekarnią :D

08.12.2015 14:42
elathir
12
odpowiedz
elathir
97
Czymże jest nuda?

I za każdym razem jak chcę coś wyłączyć, podmienić, połączyć t muszę w ini się grzebać, a przy usuwaniu sam pamiętać gdzie co szło. Wolę użyć NMM i robić to w parę kliknięć, z łatwą możliwością ogarnięcia konfliktów.

08.12.2015 14:52
kaszanka9
13
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

elathir [12]

Alex lubi dłubać, taki sado maso gier.

08.12.2015 14:57
A.l.e.X
14
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

--->elathir - wystarczy zrobić sobie katalog old w grze i tam trzymać pliki przed wpisami jako backup, a np. elathir1 - w wersji po modyfikacji :)

--->kaszanka9 - akurat wprowadzanie zmian to czysta przyjemność :]

08.12.2015 15:48
15
odpowiedz
mdradekk
102
Konsul

NMM przecież pomija launchera...mi we wcześniejszej wersji launcher wyłączał pluginy. Wystarczy startować grę z NMM.
Alex > tu nie chodzi czy ktoś jest rozgarniety czy nie, mi np jest o wiele wygodniej i szybciej instalować je przez managera. Ty może masz czas siedzieć i dłubać "manualnie", jeśli tak to zazdroszcze. Ja mam mało czasu na granie więc chcę jak najszybciej odpalać grę :-)

08.12.2015 16:26
😁
16
odpowiedz
yeeehaaaw
7
Konsul

Kolejny dowód na to, jak ta gra jest zjebana : )

08.12.2015 16:44
kaszanka9
17
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

A nie mówiłem, na serio 400 modyfikacji, do f4?

08.12.2015 20:36
Azaziz
18
odpowiedz
Azaziz
39
Pretorianin

a mi pojawił się w grze ciekawy błąd. każdy z npc po przystąpieniu do drużyny znika z niej i chodzę sam. odszukuje innego biorę do pary i ten też znika a wcześniejszy się pojawia. Takiego wqrwiającego błędu jeszcze nie widziałem :))))

09.12.2015 00:23
19
odpowiedz
Zordon1990
8
Legionista

Ten patch sam się instaluje?

09.12.2015 12:06
20
odpowiedz
Likantropus
3
Junior

Najnowsza wersja Nexus Mod Managera usuwa potrzebę aktywowania modów przy każdym uruchomieniu.

09.12.2015 13:44
21
odpowiedz
Wycior, M D.
6
Konsul

zaczynają się przymiarki do płatnych modów. Cóż, prawdziwego gracza będzie stać.

Wiadomość Fallout 4 na PC z patchem 1.2 blokuje mody