Fallout 4 na PC z patchem 1.2 blokuje mody
News o Falloucie z miniaturką FF? :D
1) Open Nexus Mod Manager (you will need this!)
2) launch your game, wait in the launcher before starting the game.
3) Renable the mods using Nexus Mod Manager (you will notice launching disables them)
4) Hit play.
5) Play your game, you paid for your way!
Te mody które mam, nie są blokowane - tyle że ja tych modów mam tyle "co kot napłakał" - to jak na razie, mody "kosmetyczne" ;)
..zresztą nowa wersja NMM (z 3 na końcu) daje sobie radę z tymi "blokadami"..
przecież ten news to nieprawda ! po co w ogóle o tym ktoś pisze jak nie ma pojęcia ? Jeśli dodałeś mody ręcznie to nic niczego nie blokuje, jeśli ktoś używał narzędzi dla mało ogarniętych jak NMM to niestety musi dodać je od nowa, albo ręcznie wpisać.
Jak drobnym updatem uwalić największą zaletę swoich gier...
...choć w sumie to bez znaczenia, bo kto używa ich lauchera? A skoro NMM sobie radzi to nie ma problemu.
--->elathir - ale to nie jest prawda, mody są zapisywane w pliku plugins i dlc w appdata jeśli dodałeś mody do plugins i oznaczyłeś plik tylko do odczytu (co robi się zawsze) to co niby ma nie działać ? Takie newsy to chyba tylko po to aby wprowadzać zamieszanie. Poza tym mówimy tutaj o modach dodawanych do core gry czyli tych z rozszerzeniem .esp.
[5]
"jeśli ktoś używał narzędzi dla mało ogarniętych jak NMM to niestety musi dodać je od nowa.."
Jakem "mało ogarnięty", A.l.e.X ;), to nie musi nic dodawać - nowa wersja NMM jest poświęcona właśnie "Falloutowi 4" ;)
A co, mam się ręcznie z konfliktami babrać? Bez żadnego organizera i narzędzia do sortowania to przy kilkudziesięciu modach w Skyrymie czy FNV szło się zarobić. Pewnie się da to ogarnąć, tylko po co? Większość osób korzysta z narzędzi bo upraszczają życie.
Również dobrze mogę powiedzieć: sam pieczesz chleb czy używasz gotowego z piekarni dla mało ogarniętych?
--->elathir - nie zrozumiałeś mnie, mody typu tekstury, dźwięk, interfejs, meshes dodajesz normalnie do katalogu data jedyne co to odblokowujesz korzystanie z tych katalogów w pliku ini jednym wpisem, to są tylko nakładki podmieniające. Jeśli chodzi o mody które wchodzą w interakcję z grą to już są to mody dopisywane jako .esp do np. launchera, niemniej tych modów .esp nie ma za dużo ja mam większość istotnych i jest ich niecałe 40, gdzie modyfikacji wszystkich innych mam z 400. Jeśli raz je dopiszesz tzn. dodasz nazwę moda dla wpisu w plugins to zostanie tam na zawsze. To wszystko. Wpisujesz w plugins nazwę moda który ma się uruchomić razem z grą. Patch tego nie zmienił poza tym, że jeśli plugins jest bez oznaczenie tylko do doczytu to kasuje wpisu, co też robił i przed patchem i po patchu :)
Czytam news i się zastanawiam, co za brednie z tym blokowaniem bo wszytko mi działa, ale po chwili no tak NMM :)
@a.l.e.x make my day "dla mało ogarniętach" + riposta z piekarnią :D
I za każdym razem jak chcę coś wyłączyć, podmienić, połączyć t muszę w ini się grzebać, a przy usuwaniu sam pamiętać gdzie co szło. Wolę użyć NMM i robić to w parę kliknięć, z łatwą możliwością ogarnięcia konfliktów.
--->elathir - wystarczy zrobić sobie katalog old w grze i tam trzymać pliki przed wpisami jako backup, a np. elathir1 - w wersji po modyfikacji :)
--->kaszanka9 - akurat wprowadzanie zmian to czysta przyjemność :]
NMM przecież pomija launchera...mi we wcześniejszej wersji launcher wyłączał pluginy. Wystarczy startować grę z NMM.
Alex > tu nie chodzi czy ktoś jest rozgarniety czy nie, mi np jest o wiele wygodniej i szybciej instalować je przez managera. Ty może masz czas siedzieć i dłubać "manualnie", jeśli tak to zazdroszcze. Ja mam mało czasu na granie więc chcę jak najszybciej odpalać grę :-)
a mi pojawił się w grze ciekawy błąd. każdy z npc po przystąpieniu do drużyny znika z niej i chodzę sam. odszukuje innego biorę do pary i ten też znika a wcześniejszy się pojawia. Takiego wqrwiającego błędu jeszcze nie widziałem :))))
Najnowsza wersja Nexus Mod Managera usuwa potrzebę aktywowania modów przy każdym uruchomieniu.
zaczynają się przymiarki do płatnych modów. Cóż, prawdziwego gracza będzie stać.