Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Problemy z męskością

19.11.2015 07:48
1
markon18
8
Legionista

Problemy z męskością

Witam. Na forum jestem od dłuższego czasu ale pisżże z nowego nicka. Mam 24 lata a mam problemy z erekcją. Zaczęło się to jakiś czas temu. Dziewczyna mówi,ze to nic, Jest cierpliwa ale sam widzę,że nie jest tak jak powinno być ;/ Kiedy on opada stresuję się jeszcze bardziej oraz błędne koło się zamyka. Czy to mogą być początki impotencji? :(

19.11.2015 07:49
Raistand
2
odpowiedz
Raistand
120
Legend

0/10

/zawsze chciałem to napisać!/

19.11.2015 07:49
3
odpowiedz
zanonimizowany1132929
12
Generał

Nie wal tyle konia.

19.11.2015 08:05
4
odpowiedz
Aranthebes
18
Chorąży

A kiedy przyjdzie na ciebie czas,
a przyjdzie czas na ciebie.
Porwie cię wtedy do góry tak,
wysoko się uniesie.
Lecz potem nagle zacznie spadać w dół,
a to już nie to samo :(

19.11.2015 08:16
Tal_Rascha
5
odpowiedz
Tal_Rascha
149
Lady of the Void

A może po prostu dziewczyna nie jest w stanie dać ci tego czego potrzebujesz?
Zmieńcie technikę, inne pozycje, poeksperymentujcie by seks nie był nudny i zobacz jakie będą rezultaty.

19.11.2015 08:37
Yaca Killer
👍
6
odpowiedz
Yaca Killer
209
Regent

Uwaga! Odliczamy czas do pojawienia się reklamy środków na potencję.

19.11.2015 08:44
dexapini9
7
odpowiedz
dexapini9
96
veritas odium parit

Tak.

19.11.2015 08:51
ReaLynX
8
odpowiedz
ReaLynX
34
Hejdasz

Rzuć w niego truskawką. I w nią też.

spoiler start

It's me, finally!

spoiler stop

19.11.2015 09:31
9
odpowiedz
sewhoe
14
Centurion

Musisz ze szczegółami opisać wasze pożycie (hłe, hłe). Bez tego nie będę mógł zdiagnozować sedna problemu ;)

19.11.2015 09:37
Aen
10
odpowiedz
Aen
181
Anesthetize
Wideo

Mniej stresu i używek. A na pocieszenie piosenka:
https://www.youtube.com/watch?v=MXDLUkQ0N4g

19.11.2015 09:52
11
odpowiedz
radomowa022
1
Legionista

[1] Może to przez dziewczynę?
Daj i wypróbować twoją dziewczynę w łóżku. Jeżeli też będę miał problemy to będzie to jej wina, ale jeśli będzie dobrze to będzie twoja.

19.11.2015 10:11
12
odpowiedz
zanonimizowany1126420
3
Centurion

W dużej mierze to wina stresu, ale napisałeś za mało konkretów, aby coś CI pomóc. Odpowiedz na kilka pytań.

1. Jakiego środka antykoncepcji używacie? Jest tak np, że z erekcją w trakcie jest ok, a dopiero po ubraniu np. prezerwatywy on dopiero opada? A może w ogóle Ci nie staje? Stresujesz się bardzo? Stres może wiele popsuć.

2. Jeżeli czasami jest ok, to np. przy seksie bez prezerwatywy jest tak samo czy może nie? To zależy w którym momencie się problem zaczyna.

3. To Twoja pierwsza partnerka? Miałeś już jakąś? Były z nią problemy czy może to pierwsza?

4. Czujesz się w ogóle nakręcony na taki seks czy może robisz to z jakiegoś obowiązku? Może ona po prostu Cię nie podnieca i nie czujesz tego czegoś?

5. Jak często próbujecie to robić? Pamiętaj, że nie ma co się zrażać kilka razy i na siłę próbować. Weź zrób sobie tygodniową przerwę, nie wal w tym czasie konia ani nic, i zobaczysz czy po dłuższej abstyencji bez seksu problem będzie taki sam.

6. Masturbujesz się? Może po prostu nie chce Ci się i nie masz ochoty?

7. To nie musi być taka impotencja, równie dobrze to może leżeć w psychice, a kwestia tego, to się tego wyzbyć.

19.11.2015 10:30
wornock
13
odpowiedz
wornock
117
FC Internazionale

odstaw decaduranabolin

19.11.2015 10:32
davis
14
odpowiedz
davis
180

Widocznie dziewczyny to nie twoje klimaty. Czas wyjść z szafy.

19.11.2015 10:36
15
odpowiedz
zanonimizowany1132929
12
Generał

Może spróbuj z płcią przeciwną? Może jesteś ofiarą " nowoczesności " ? Ja bym się bał, ale lepiej sprawdź.

19.11.2015 10:39
piokos
😊
16
odpowiedz
piokos
94
27 do 1
Wideo

może trójkącik? przynajmniej jedna osoba będzie zadowolona ;)

póki co na pociechę: https://youtu.be/gQAGMaoCxyw?t=1m10s
Biała Armia

19.11.2015 10:54
PanSmok
17
odpowiedz
PanSmok
194
Senator

Isc do lekarza? Nieeee - po cholere? Lepiej zapytam na forum...

p.s. nażryj sie gipsu - podobno pomaga.

19.11.2015 11:28
Texas84
😁
18
odpowiedz
Texas84
116
Generał

Może spróbuj z płcią przeciwną? Może jesteś ofiarą " nowoczesności " ?
:D

PS. To forum o grach?

19.11.2015 11:33
piokos
19
odpowiedz
piokos
94
27 do 1
Image

PS. To forum o grach?

Nie, to forum dyskusyjne jak sama nazwa wskazuje. Wystarczy spojrzeć na kategorie wątków. A to tylko wycinek pierwszej strony, jeden wątek o grze.

19.11.2015 14:00
20
odpowiedz
Artemisia Absinthium
3
Junior

Im się bardziej będziesz stresował, tym bardziej będzie opadał :D

20.11.2015 15:02
szymon_majewski
21
odpowiedz
szymon_majewski
114
Legend

Nie ma gry wstepnej podejrzewam. Jakby cie wylizala tu i tam, to bys mogl na nim przyczepe holowac

spoiler start

Nie wiedzialem juz co napisac, jest coraz gorzej, GOL sie zmienia z miasiaca na miesiac.
Dodam jeszcze, ze jesli to problem na serio, to swiat idzie w zlym kierunku ...

spoiler stop

20.11.2015 15:04
wysiak
22
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Nie wiedzialem juz co napisac, jest coraz gorzej, GOL sie zmienia z miasiaca na miesiac.

W duzej mierze przez ludzi, ktorzy wyciagaja smieciowe watki po ponad dobie, tylko by napisac, ze "nie wiedza co napisac".

20.11.2015 16:21
Mutant z Krainy OZ
👍
23
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
197
Farben

touche

07.12.2015 06:26
24
odpowiedz
markon18
8
Legionista

Sorry, że dopiero teraz odpisuje... dzięki za rady, ale widzę, że większość z was śmieszkuje zamiast realnie pomóc.
Dla wielu widzę, jest to powód do żartów... szkoda ;/

07.12.2015 07:43
25
odpowiedz
zanonimizowany1132929
12
Generał

Zacznij grać w pornosach.

07.12.2015 07:48
26
odpowiedz
zanonimizowany1132929
12
Generał

A ślub był, że sex już jest poganinie?! Może tu leży problem?!XD A tak na poważnie, to zapewne wina dziewczyny. Nie pociąga cie wystarczajaco stąd ten problem. Zmień model.

07.12.2015 11:09
RaQman
👍
27
odpowiedz
RaQman
92
We know

Żeby życie miało smaczek raz dziewczynka, raz chłopaczek !!!111! XD hue hue

07.12.2015 12:24
AIDIDPl
28
odpowiedz
AIDIDPl
121
PC-towiec

24 lata i impotent? Wstyd. To kiedy zacząłeś? mając 15 lat i się już wypstrykałeś? Ja nie rozumiem...

Może daj sobie spokój na tydzień, dwa...

07.12.2015 13:37
29
odpowiedz
zanonimizowany1093973
16
Generał

Blame GOL, są tematy ogólne i kazdy może zapytac jaki sedes kupic itp

08.12.2015 09:17
30
odpowiedz
angeltk
16
Chorąży

Rzeczywiście trochę dziwnę... a może masz jakieś dolegliwości dodatkowe? Jakieś nadciśnienie, cukrzycę itd?
Poza tym jest sporo środków na tego typu dolegliwości... nie mówię tutaj o viagra bo trzeba mieć na to receptę, ale zacznij może od "Cum on" lub "Man Tabs" ? Poszperaj w sieci.

08.12.2015 09:30
IGG
👍
31
odpowiedz
IGG
25
InGen

1. idź do lekarza
2. idź do lekarza
3. idź do lekarza

to są takie 3 w sumie chyba podstawowe opcje

miałem ten problem kilka lat temu, miałem robione badania na poziom testosteronu i różne inne badania krwi i nie tylko a okazało się, że u mnie było to na tle nerwowym, zmieniłem pracę i jak ręką odjął

08.12.2015 12:20
32
odpowiedz
Estimo
14
Centurion

Piszesz tutaj o tym?
http://intymnosc.pl/stosunek-najwyzszej-jakosci-p-1646.html
Czytałem o tym na jednym z forów kulturystycznych. Chłopaki sobie zachwalali i tak się zastanawiałem czy zamawiać sobie czy nie.

09.12.2015 07:09
33
odpowiedz
angeltk
16
Chorąży

Tak, ten. Tani nie jest jak widzisz, ale dobry.

11.12.2015 07:41
34
odpowiedz
Estimo
14
Centurion

Ok, tak myślałem :)

11.12.2015 08:33
35
odpowiedz
markon18
8
Legionista

Ok kupiłem.Jeszcze poczytałem sobie opinie o nim na innych forach ( właśnie o cum on). Były pozytywne tak wieć kupiłem. Przyjdzie pewnie w przyszłym tygodniu to napiszę jakie są rezultaty.

11.12.2015 11:16
Yaca Killer
36
odpowiedz
Yaca Killer
209
Regent
Forum: Problemy z męskością