Witam. Od około roku czasu pracuję nad grą pod tytułem "Future Mess" . Jest to gra FPS w futurystycznej oprawie i ciekawej mechanice gry .
spoiler start
Gra Opowiada Historię pewnego żołnierza jednostki specjalnej , który zostaje złapany w pułapkę i traci przy tym znaczną część twarzy oraz ma poparzone drogi oddechowe , przez co nie potrafi oddychać samodzielnie , popada w śpiączke i zostaje wysłany do labolatorium jako "królik doświadczalny" na którym specjaliści biomechaniki testują wszczepy oraz eksperymentalne chip-y . Bohater wybudza się ze śpiączki podczas eksperymentu nowych wszczepów tworzących z niego maszynę do zabijania i dzięki braku zabezpieczeń , postać ucieka z miejsca zdarzenia - tak rysuję się początek fabuły
spoiler stop
Future Mess będzie różnił się od innych gier FPS tym, że nie posiada on żadnego HUD oraz w żadnym aspekcie nie ułatwia graczowi przejście poziomu . Gra będzie używać fotorealistycznych tekstur , DirectX11 oraz PhysX działającym na Silniku UNITY 5.2 . Niestety na obecną chwile nie mam sponsora ani funduszy na wypromowanie projektu więc chce was drodzy czytelnicy zachęcić do obserwowania fanpage-a mojej produkcji . www.facebook.com/Future.Mess . W najbliższym miesiącu będe próbował postawić własną stronę internetową związaną z moją grą . Jeśli ktoś chce się dowiedzieć więcej o moim projekcie proszę pisać na [email protected] . Dziękuje za uwage . przepraszam jeśli nie ten dział. (jeśli chodzi o moje doświadczenie to spędziłem 2 lata na nauce blendera i rok na nauce unity , tekstury i modele wykonuję sam)
Jak nie masz sponsora ani funduszy to zacznij zbierać fundusze na kickstarterze. (oczywiście jeśli rzeczywiście pracujesz nad grą)
spoiler start
I nie uda ci się stworzyć gry tak zaawansowanej, i profesjonalnej jak ją opisujesz w pojedynkę.
spoiler stop
Jesli masz juz cos dzialajacego, chocby trailer, to juz wrzucaj projekt na greenlighta.
Właśnie problem w tym że niestety w tym momencie nie mam jak :\ (18 -stka w kwietniu :( ) i muszę do tego czasu czekać . [2] Tak . Naprawdę pracuje nad grą i jestem w to naprawdę zaangażowany , nawet gdyby gra była słaba to na przyszłość będę wiedział jak nie popełniać kardynalnych błędów podczas tworzenia gry . Jest to dla mnie bardzo ważne i chce ukończyć tą grę mimo wielu przyszłych niepowodzeń i problemów .
Radzilbym zaczac od jakis prostych mobilnych gierek, bo jesli bedziesz mial dobry pomysl to zostaniiesz milionerem, np jak gosciu co zrobil flappy birds w pare dni.
Robiac FPS jestes skazany na porazke bez dobrego zespolu i pieniedzy.
czemu od razu wszystko spisywać na straty ? nie chce robić mobilnych gierek , to nie moja bajka . skoczyłem na głęboką wodę i teraz nie mam wyjścia , nie zostawię tego projektu
Wogole masz cos zeby pokazac, bo przyznam szczerze ze fabula nie zabardzo mnie zachecila.
chodzi ci o gameplay? zdjęcia z gry? nie mam co na razie pokazać bo głównie tworzyłem grunt w grze. (skrypty , fizyka , modele) wygląda to teraz brzydko . Kiedy oteksturuję to co mam , wystawie trailer lub krótki gameplay
Robisz wszystko całkowicie samemu czy ktoś Ci pomaga? Bo jeśli robisz wszystko to co opisałeś bez niczyjej pomocy to już duży szacun :)
Czy ja wiem, narazie to nic tutaj nie ma. Fabułę bez scenariusza to ja mogę napisać na ręce, to że robisz grę na Unity ale jedyne co masz do pokazania to model postaci też specjalnie dobrze nie wróży. Chyba że zacząłeś dopiero od początku roku szkolnego tworzyć grę! wtedy beka bo tak szybko się wszystkiego nie ujawnia, jeśli robisz sam musisz mieć jakiś szkielet chociażby żeby móc coś pokazywać.
Tekstury to Ty zostaw na koniec. Zajmij się fizyką gry, scenariuszem.
I nie uda ci się stworzyć gry tak zaawansowanej, i profesjonalnej jak ją opisujesz w pojedynkę.
Tak uważasz? To spójrz na ten projekt. Jest dziełem tylko jednej osoby, która zajmuje się nim samodzielnie od początku do końca, pracując od trzech lat. I całkiem nieźle mu to idzie, a tytuł pojawił się kilka dni temu w Steam Early Access.
http://technogadzet.pl/2015/09/10/warshift-kosmiczna-strzelanka-dzielem-jednego-czlowieka/
Tak tworzę tę grę całkowicie sam . niestety nie mam nikogo kto by mi pomógł a nie chcę polegać na ludziach których kompletnie nie znam . To nie jest "Tylko postać" . To okładka tytułowa gry . Główny bohater . Nie ujawniam screenów z gry bo tworzę ją we własnym zakresie , chce pokazać że jeden człowiek nie oznacza nieudanego projektu albo wtopy na starcie . Fabuła opisana powyżej jest krótkim wstępem do gry . Scenariusz jest obecnie w 1/3 ukończenia . Jeśli nie wierzycie macie prawo , trudno , Kiedy będę wiedział że jestem na poziomie na którym mogę pokazać zdjęcia z gry , wystawie je na forum.
[12] Jest moim autorytetem . Pokazuje że przy samozaparciu i doświadczeniu można stworzyć produkcję w pojedynkę .
Widać u Ciebie bardzo dużo chęci do pracy oraz realizacji konkretnego celu, a to już zasługuje na szacunek. Powodzenia!
Dziękuje za słowa otuchy :) . To dla mnie bardzo ważne . [18] Grafika będzie i taka jak na zdjęciach i filmach oraz bardziej fotorealistyczna (wersja "czarno-biała" będzie jako inny wymiar).
W niedalekiej przyszłości mam zamiar wystawić teaser trailer :) . A w przyszłości oryginalną stronę gry .
Trzymam kciuki. Masz Suba... będę obserwowal.
[24][25] - dzięki wielkie :) to miłe . Do końca października skończę teaser i wystawie na youtube