Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Rise of the Tomb Raider - nowy filmik pokazuje przechodzenie gry bez rozlewu krwi

22.08.2015 12:23
1
zanonimizowany1058903
49
Generał

To kto dzisiaj zacznie porównywanie nowego TRa do Uncharted? (:

22.08.2015 12:35
2
odpowiedz
Rvn10
91
Generał

Ja, a co? Przecież TR i Uncharted to to samo.

22.08.2015 12:44
dj_sasek
3
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Pękła butelka przed gościem, niecałe 2 metry (4:00), jeszcze patrzył w tym kierunku, ale niczego podejrzanego w tym nie ma. Do tego to wejście po schodach od 3:52, przeciwnicy z dołu na pewno tego nie widzieli... Kolejna gra w której przeciwnicy są ślepi do momentu aż zacznie się strzelanina. Minimum poziomu trudności mogli chociaż zachować. Nie mniej jednak fajnie, że poziom można tak pokonać, ale profity powinny być większe od wyrżnięcia wszystkich.

22.08.2015 12:54
4
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

Poziom trudności jest dopasowany do poziomu oczekiwań dzisiejszego gracza.

Czyli wpaść, zrobić rozwałkę i brnąć dalej w fabułę. Najlepiej jeszcze jak przeciwnicy są ślepi, żeby gracz mógł pomyśleć jakim jest pro komandosem.

22.08.2015 12:57
5
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Po komentarzach widzę, że cokolwiek tu nie napiszecie, (krytykanci) nie będzie miało to nic wspólnego z odbiorem i przyjemnością płynącą z gry i będzie to zwykłym czepianiem na siłę, więc takie komentarze najlepiej zignorować ;) Filmik jak zwykle ekstra i czekam jeszcze bardziej :)

22.08.2015 13:03
6
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

przyjemnością płynącą z gry

Oczywiście, przecież w serii Arkham przeciwnicy to ślepi idioci, a gra się i tak świetnie.

Natomiast to nie znaczy, że ktoś tego nie może skrytykować, bo czemu nie? Po to chyba służą komentarze, żeby dzielić się wrażeniami.

22.08.2015 13:06
7
odpowiedz
zanonimizowany1058903
49
Generał

@Hydro2 Większość użytkowników to hardcorowcy, którzy najchętniej grali by w gry których nie da się przejść no i oczywiście "kiedyś było lepiej". Z tego co pamiętam kiedyś nie było checkpointów nie było mini mapki i celu misji tak więc gry były "dłuższe", ja z każdym rokiem obserwuję tylko zmiany na lesze ;] A jak ktoś chce żeby gra była trudniejsza i bardziej realistyczna warto wyznaczać sobie mini cele np. nie ulepszać żadnych broni, korzystać tylko z podstawowego pistoletu itd... Wystarczy nie tworzyć absurdalnych sytuacji to będzie ok ;]

22.08.2015 13:13
8
odpowiedz
zanonimizowany1015479
23
Generał

Ja to czasem mam wrażenie, że na forum to działa jakas policja cenzury. Napiszesz coś krytycznego na temat czyjejś ulubionej gry, studia, to zaraz ktoś wyskakuje do ataku.

Warto się nauczyć, że każdy ma swoją opinię, komentarze służą do wyrażania tej opinii i tyle. Mniej boli.

22.08.2015 13:42
9
odpowiedz
zanonimizowany581957
99
Generał

AL DU IN ---> Działa, działa, ale nie ma się co nią przejmować. Większość gier ma takich swoich paru śliniących się strażników dobrego imienia, którzy na dobre i na złe będą atakować osoby krytykujące. (albo na odwrót)
Taki Hydro2 jest jednym z nich, jeśli chodzi o TR. Dał temu pokaz już parokrotnie, także jego wypowiedzi są tyle warte, co szczebiotanie każdego innego fanatyka.

22.08.2015 13:45
10
odpowiedz
zanonimizowany1058903
49
Generał

@boojan27 To oczywiste ale tacy istnieją dlatego, że istnieją osoby które od początku są na nie i tylko czekają na kolejny news/gameplay/trailer żeby ponarzekać.

22.08.2015 14:06
11
odpowiedz
zanonimizowany581957
99
Generał

Lord . ---> Jedni istnieją, bo istnieją drudzy, to prawda. Hejt podsyca fanatyzm, a fanatyzm podsyca hejt. Takie samonapędzające się koło niezdrowych emocji. No ale co poradzić, takie są internety... :)

22.08.2015 14:23
12
odpowiedz
zanonimizowany398029
124
Konsul

Tomb Raider bez zabijania? Aż trudno w to uwierzyć :D ale mi akurat to się podoba, już w pierwszym, tj tym zrestartowanym TR chciałem się poskradać bo styl gry do tego pasował. Teraz wreszcie można. I owszem, to nie poziom The Phantom Pain, ale bez przesady, to ma być przygodowa gra akcji, będziemy w niej robić różne rzeczy a fakt że Lara może sobie odpuścić spotkań ze strażnikami tylko podkreśla nowy styl w jakim poszła ta seria. Uwielbiam Legendę i Underworld, ale to już zupełnie inne gry wraz z "nieco" inną bohaterką :)

22.08.2015 15:09
nagytow
13
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Od czasow pierwszych skradanek przeciwnicy to idioci. W niemal kazdej grze przeciwnik nie zareaguje jesli jego partnerzy znikaja pojedynczo. Takie przyklady mozna podawac do znudzenia. Tak jak ktos napisal, liczy sie frajda z gry, byleby tylko nie bylo prawdziwie absurdalnych sytuacji.

22.08.2015 16:01
dj_sasek
14
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Pierwszego odświeżonego TR można było przejść na najwyższym możliwym poziomie trudności z palcem w nosie. Poziom trudności gier spadł a gry, które od gracza praktycznie nic nie wymagają są po prostu nudne. Co z tego, że przygoda fajna skoro praktycznie samo się przechodzi. Tak to ja mogę film oglądać, od gry oczekuję chociaż minimum wyzwania.

Nie twierdzę, że elementy skradania są złe, nawet fajnie, że je dodali, ale niech chociaż w minimalnym stopniu przeciwnicy nie będą idiotami z zasięgiem widzenia do 5-10 metrów i stożkiem o kącie widzenia 30 stopni na wprost... Nagytow dobrze napisał, nie musi to być realistyczne, bo to gra, ale niech nie będzie takich absurdalnych sytuacji.

22.08.2015 18:02
15
odpowiedz
zanonimizowany971161
19
Konsul

W RotTR ważne, żeby nie było tylu trupów, co w poprzedniej odsłonie i już będzie lepiej, jak chcecie się poskradać i napocić przy tym, to włączcie Splinter Cell - Blacklist na realistycznym poziomie trudności.

22.08.2015 18:13
16
odpowiedz
zanonimizowany153971
177
Legend

rozczulające są te pomalowane na biało elementy służące do wspinaczki prowadzące nas za rączkę.

o debilach którym co chwile pękają pod nogami butelki nie wspominam.

22.08.2015 18:19
zmudix
17
odpowiedz
zmudix
157
Professor Fate

To wygląda nawet gorzej od pierwszego Tomb Raidera. I nie chodzi mi o grafikę (swoją drogą, okropne spadki płynności).

23.08.2015 00:31
kapitan_konsola
18
odpowiedz
kapitan_konsola
14
Pretorianin

Wygląda to tragicznie i nie mam na myśli oprawy wizualnej (choć i ta nie stoi na wysokim poziomie) ale całej masy idiotyzmów które każdy wyłapał. Gra się sprzeda i pewnie kilka baniek zejdzie, ale bez kitu - słabizna, można zagrac jak bedzie kosztować 1/4 ceny premierowej.

23.08.2015 09:35
19
odpowiedz
zanonimizowany1112191
0
Legionista

Wygląda to tragicznie i nie mam na myśli oprawy wizualnej (choć i ta nie stoi na wysokim poziomie) ale całej masy idiotyzmów które każdy wyłapał. Gra się sprzeda i pewnie kilka baniek zejdzie, ale bez kitu - słabizna, można zagrac jak bedzie kosztować 1/4 ceny premierowej.'

Co ci sie w tym nie podoba? Jak dla mnie jest spoko, sporo nowych rzeczy dodanych względem poprzedniej części.

Irytujące jest te psioczenie na grę byle tylko ponarzekać. Najlepsze jest to że jak wychodzi TR każdy psioczy ale to ze wychodzi remaster gry sprzed roku za cenę premierową nikt gęby nie otworzy.

23.08.2015 10:19
😡
20
odpowiedz
JÓZEK2
161
Generał

"...żaden rodzimy wydawca nie wykazał zainteresowania wydaniem R of the TR. w języku polskim". I nie dziwota. Wszak staje się to chamską regułą. Ceny gier rosną a w zamian d...pa.

23.08.2015 11:08
21
odpowiedz
zanonimizowany581957
99
Generał

[19]
"ale to ze wychodzi remaster gry sprzed roku za cenę premierową nikt gęby nie otworzy."

Haha nie, wcale. Zawsze jest narzekanie przy remasterach, więc głupot nie gadaj.

23.08.2015 21:04
JaspeR90k
22
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

Ten gameplay jeszcze bardziej niż poprzedni obnaża głupotę AI.

23.08.2015 21:11
23
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Pokaż mi jedną grę (najlepiej inną niż Uncharted 4, bo poza nią ni cholery takowej nie znajdziesz) tego typu ładniejszą graficznie pokazując screen z niej obok screenu z RoTR z (mega ważne) podobnej scenerii. Inaczej proszę o nie wypowiadanie się ;)

23.08.2015 21:34
24
odpowiedz
zanonimizowany943726
28
Generał

Graficznie to taki Batman czy Wiedźmin 3 wygląda lepiej więc z czym do ludzi.

23.08.2015 21:41
Ravios
25
odpowiedz
Ravios
22
Pretorianin

@Dreamy Hydro2 napisał "tego typu". Co nie zmienia faktu że SI jest na poziomie tej ze starszych części Uncharted, gdzie moc konsoli była ładowana w grafikę, a nie w sztuczną inteligencję.

Wiadomość Rise of the Tomb Raider - nowy filmik pokazuje przechodzenie gry bez rozlewu krwi