Przed chwilą aktywowałem konto jednorazowym kodem dostarczonym przez bank,wszystko niby poszło ok;i zostałem poproszony o zmiane hasła na własne.Ustawiłem hasło kilkunastoznakowe i tu pojawił się problem.Mianowicie tak jak na zrzucie ekranu mam jedynie pięć aktywnych kratek a moje hasło ma kilkanaście znaków.Ktoś wie o co tu chodzi? Identyfikator nadany przez bank jest właściwy i to przechodzi ale co ja mam wpisać w te kratki? Mimo że wszystkich pól jest 32 to aktywnych tylko pięć...Jak ktoś ma konto w tym banku i wie o co chodzi proszę o pomoc.Zostały mi jeszcze dwie próby;jak wpisze znowu niewłaśćiwe hasło to zblokuje dostęp.Tylko że ja nie wiem co wpisać w te kratki...
Strzelam, ze trzeba wpisac znaki o podanych numerach z ustawionego hasla.
Czyli jak ustawiles sobie haslo "alamakota123" to w odpowiednie kratki wpisujesz l, m, a, t, a.
Teraz poszło,dzięki.Rzeczywiśćie jest tak jak mówicie.Mądrych to aż przyjemnie posłuchać.Swoją drogą dziwne rozwiązania jeśli chodzi o hasła stosuje ten bank.Zmieniłem konto z CA (stał się za drogi) na ING (dziś kurier przywiózł papiery) i musze przyznać że inaczej to tu wygląda.Pierwszy problem rozwiązany.Póki co zamykam temat.Dzięki jeszcze raz!
Swoją drogą dziwne rozwiązania jeśli chodzi o hasła stosuje ten bank.
To sie robi coraz popularniejsze, bo to w miare dobre zabezpieczenie przed keyloggerami.
Już wprawdzie zamknąłem ale jeszcze musze o coś dopytać.Czy miał ktoś to konto Direct w ING albo czy w ogóle miał jakieś konto w tym banku i jak to wygląda w praktyce?Bo większość opinii które czytałem na temat tego banku i konta Direct były to opinie pozytywne;dlatego właśnie wybrałem to konto.Co mi się w nim podoba to darmowe wypłaty z bankomatów wszystkich banków jak również darmowe przelewy przez internet.0zł za otwarcie,karte i prowadzenie konta bez wymogu wpływu jakiejś określonej kwoty miesięcznie.
Konto byłoby całkowicie darmowe gdybym miesięcznie wykonał transakcje kartą na kwote 300 zł lub wyższą ale że ja nie płace kartą więc opłata będzie 7 zł.To i tak zaledwie połowa tego ile po podwyżce płaciłem w Credit Agricole-odradzam ten bank a bynajmniej teraz.Opłaty wysokie a funkcjonalność mierna.
Odnośnie konta w Credit Agricole które na dniach niestety zamykam po dziesięciu latach trzymania tam szmalu.Opłaty po kwietniowej podwyżce co najmniej niedorzeczne.Za karte 7,90 plus za token 5 co razem daje prawie 13 zł.Do tej pory bankiem partnerskim był WBK w związku z czym wypłaty z tego banku miałem bez prowizji.Miałem ale już nie mam bo od jakiegoś czasu nie jest już bankiem partnerskim CA.Wypłaty bezprowizyjne jedynie w oddziale CA a w każdym innym banku pobierają prowizje i to nie małą;5 zł tylko za to że oni mi łaskawie wydadzą moje pieniądze?Chyba pogłupieli.
Ostatnio jeszcze chciałem wyjąć pieniądze w normalnych godzinach i bankomat był nieczynny i to przeważyło;postawiło "kropke nad i" w zasadzie.Oni teraz będą wyłączać bankomaty w godzinach kiedy najwięcej ludzi potrzebuje wyjąć gotówkę byle tylko naciągać na wypłaty z innych bankomatów i pobierać za to chore prowizje.W ch.. z takim bankiem.
Konto zakładałem jeszcze za czasów gdy to się nazywało Lukas Bank i wtedy było to rzeczywiście jedno z lepszych i tańszych kont.Niestety później jak przejęli to francuzi sukcesywnie zaczęło schodzić na psy żeby ostatecznie sięgnąć dna.Jedynie jeszcze tylko zostały darmowe przelewy internetowe ale czuje że i do tego się przypierd... i wkrótce będą płatne bo widać że usilnie szukają pieniędzy choćby po trupach.Ale tak to jest jak się wyprzedaje banki francuzom,niemcom,włochom etc...Zresztą nawet jakby nie to płacić blisko 15 zł tylko za to że przelewy online mam darmowe to i tak zdziebko za dużo.
Także kto ma lub miał konto w banku ING (konto Direct) lub inne proszę o opinie lub ewentualnie w jakim innym banku mogłem założyć.
Odświeżam temat.Pytanie o logowanie.O co z tym chodzi że jeśli loguje się przez przeglądarke w komputerze wchodzi normalnie natomiast jeśli próbuje zalogować się poprzez smartfona pokazuje błąd...Dodam iż mimo że jest to logowanie przez smartfona jednak strona ma wygląd normalny "komputerowy".Czy muszę zatem pobierać specjalną aplikacje dedykowaną na smartfony żeby móc się zalogować? W Credit Agricole wchodziło normalnie przez smartfona natomiast tutaj w ING nie chce.Czemu?
Mam konto w ING Direct od lat i sobie chwalę. Tak jak pisze kolega, jest aplikacja na smartfony i spisuje się bardzo dobrze. Nigdy nie miałem kłopotu. Natomiast logowałem się także na zwykłą stronę banku poprzez telefon i także nie było kłopotu.
Rozważam założenie konta z Lwem Direct w ING, ogólnie ma raczej dobre opinie. Ja mało płacę kartą, więc te 300 zł w miesiącu, to tak czasem będę musiał raczej pilnować, tylko to prawda, że ten bank liczy miesiąc od 29 jednego miesiąca do 28 dnia kolejnego? Czy jakoś tak, że nie pokrywa się z miesiącem kalendarzowym - http://antyhaczyk.blogspot.com/2016/03/ing-bank-slaski-opinie-darmowe-konto-direct.html
Trochę to tak uciążliwe chyba by było w kwestii właśnie tych płatności kartą.
Co mi się jeszcze niezbyt podoba w tym banku ING po prawie dwóch miesiącach użytkowania to to że przelewy odbywają się bez potwierdzeń kodem sms.Trochę przelewów już wykonałem odkąd założyłem to konto a nie dostałem jeszcze ani jednego sms'a z kodem autoryzacyjnym...Owszem kod przychodzi ale tylko jeśli chodzi o jakieś zmiany parametrów konta a w przypadku zwykłego przelewu nie.
Tak więc trochę to jest takie dziurawe zabezpieczenie bo wystarczy znać identyfikator nadany przez bank oraz hasło ustalone przezemnie i można przelewać do woli o ile wcześniej nie została ustalona jakaś dzienna blokada.Bank nie powinien sobie pozwalać na takie uchybienia bo tu ostatecznie chodzi o pieniądze!
Początkowo myślałem że ten kod sms jest obowiązkowy do każdego przelewu a on jest losowy i przysyłany na domiar złego bardzo rzadko.Ale konto samo w sobie dobre i tanie;płace zaledwie 7 zł na miesiąc.Polecam jak ktoś chce tanie konto i zarazem nie boi się że go okradną:)Echm,żartowałem...
Kod SMS nie jest losowy, tylko wysyłany standardowo dla transakcji powyżej 300 PLN (chyba, że się dogadasz inaczej z obsługą konta). Ponadto, w wypadku posiadania aplikacji mobilnej, i tak o każdej operacji na koncie jesteś powiadamiany natychmiast.