Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Bombowy start E3 2015 - Bethesda uderza z mocą atomówki?

15.06.2015 20:36
victripius
1
victripius
92
Joker

Na pewno duży plus za pokazanie dość sporych fragmentów samej rozgrywki z dwóch najbardziej oczekiwanych gier na tej konferencji. Niestety poza tym sama konferencja raczej średnia, bez większych zaskoczeń, a Fallout oraz Doom sprawiają mieszane uczucia, więc ciężko mówić o jakimś sukcesie.

15.06.2015 22:22
2
odpowiedz
aro15arti
14
Centurion

Jak dla mnie budowanie to super pomysł :) bo mody to gówno.

15.06.2015 22:26
3
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

jest relacja! NA TO CZEKAŁEM!

15.06.2015 22:37
4
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

budowanie w falloucie jest zajebiste nie wiem co jak zwykle wam nie pasuje. A DOOM Super wyglada pewnie byscie call of duty kurwa wolelibyscie. tutaj bylo za mało cutscenek i nowoczesnosci. TAK MA BYC A miałem do was szacunek a tutaj macie ból dupy bez powodu,.

15.06.2015 22:38
5
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

wszyscy sie ciesza wy stekacia, no ja pierdole,.

15.06.2015 22:54
Predi2222
6
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

wszyscy sie ciesza wy stekacia, no ja pierdole,.

To nie pier.. bo narzekanie to prawie sport narodowy.

15.06.2015 23:28
7
odpowiedz
BlowUP
58
Pretorianin

Dobry komentarz czekam na więcej materiałów ;)

16.06.2015 11:38
8
odpowiedz
UbaBuba
106
Generał

Doom wyglada bardzo dobrze, oby tylko nie bylo aren jak w nowym Wolfie, bo wybija to troche z rytmu, przechodzac od areny do areny gdzie wyskakuje xx przeciwnikow.

Fallout 4 - sam dyrektor Bethesdy powiedzial ze budowanie jest opcjonalne i MOZNA to robic, ale wcale nie trzeba, wiec nie widze powodu do narzekan. To jest sandbox, a w sandboxie liczy sie jak najwieksza ilosc contentu, nie tylko glowna fabula i questy poboczne.

16.06.2015 11:54
9
odpowiedz
jampa
31
Pretorianin

To jest sandbox

I w tym tkwi problem. Seria Fallout to kiedyś był najlepsze gry RPG, teraz Bethesda robi z tego jakieś tower defence...

16.06.2015 13:18
przemas478
10
odpowiedz
przemas478
103
Senator

Bethesda uderzyła mocno.

16.06.2015 14:02
kaszanka9
11
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

jampa [9]

I w tym tkwi problem.

Według ciebie, a oni po prostu trafiają w innego klienta, to dla nich nie problem.

16.06.2015 14:38
12
odpowiedz
poYarenko
32
Pretorianin

@ UbaBuba

Fallout 4 - sam dyrektor Bethesdy powiedzial ze budowanie jest opcjonalne i MOZNA to robic, ale wcale nie trzeba, wiec nie widze powodu do narzekan. To jest sandbox, a w sandboxie liczy sie jak najwieksza ilosc contentu, nie tylko glowna fabula i questy poboczne.

Dobrze by jednak było by ten kontent pasował do samej gry, a nie był tylko na siłę wrzuconym dodatkiem. W grach nie zawsze więcej = lepiej. Trochę to jest takie jechanie na fali popularnych trendów, kosztem klimatu serii. W grach surwiwalowych jest budowanie własnego schronienie, chcecie? Proszę bardzo, macie tutaj sobie możecie teraz budować wioskę. Tower Defence? Nie ma problemu! Tylko jak ma się to do samego Fallouta?

Przecież to nie jest żadna sztuka pchać na siłę różnoraki "kontent" do gry, tylko po to by było go jak najwięcej. Wtedy gra traci swoją tożsamość i powstaje taki misz-sandbox-masz. Dam przykład na Wiedźminie, bo to gorący temat. W którymś z wywiadów ktoś się zapytał Konrada Tomaszkiewicza czy w Wiedźminie będzie możliwość posiadania własnego domu/mieszkania i kolekcjonowania tam np. różnych setów zbroi itp. Konrad fajnie wyjaśnił, że zrobienie czegoś takiego nie jest żadnym problemem, ale w grze tego nie uświadczymy. Nie dlatego, że Redziaką nie chce się tego zrobić, ale dlatego bo Geralt to wiedźmin, obieżyświat, jego domem jest szlak. Powiedział też, że cały czas ich programiści i koderzy wymyślają masę fajnych "fitczerów", które często gęsto pomimo swojej zajebistości są odrzucane, bo nie pasują do opowiadanej historii czy też samego gameplay'u. Bardzo cenię sobie, takie tworzenie spójnej historii i świata, bo to ma ogromny wpływ na imersję rozgrywki.

Ja nie mogę się pozbyć wrażenie, że Bethesda chce zrobić grę dla wszystkich, a tak po prostu się nie da. System walki z możliwością wyboru pierwszej lub trzeciej osoby, z wykorzystanie V.A.T.S. lub nie. Power Armor o ogromnej sile rażenia i z jet-pack'iem dla tych co kochają sandboxową rozwałkę (tak to wyglądało na dzisiejszej prezentacji M$). Budowanie własnej osady dla graczy o survivalowych korzeniach (czy też simowców), okraszone Tower Defence...

Content, content, content! Byle więcej. A w samym Fallout'cie coraz, mniej, starego, dobrego Fallout'a.

16.06.2015 14:48
Jinos
13
odpowiedz
Jinos
42
Centurion

hmmm.... Chudy Krzyś i gruby Dell ?? nowa generacja redakcji. 14:50 tylko 3 materiały z E3 na tvgry.

16.06.2015 15:14
14
odpowiedz
Marcus64
35
Pretorianin

Według ciebie,

Według fanów Fallouta których w cale nie jest tak mało. Trafiają do innego odbiorcy a tym samym wypinają się na graczy.
Za dużo shootera w grze pseudo Rpgowej (tak to jest dobre określenie dla Fallouta 4), za dużo budowania, za dużo w tym tower defense,

Jak fabularnie będzie do dupy to już pozamiatane, co z tego że F3 dostał super recenzję, Alan Wake tez miał wypaśne recki a graczom się nie spodobał, podobnie było z Falloutem 3.

UVowi się nie dziwie że wybrzydza, bo zrobili z DOOM 4 już nie bezie straszył będzie bardziej liniowa, i ogólnie zniknie ten mrok i strach. To już na konferencji było widać pod jakiego gracza jest DOOM i Fallout 4 pod nowego. Bo gdyby dali nam powtórkę z DOoma 3 czyli zbieranie kluczy, wykonywanie tych celów które ktoś nam daję, użyć klucza, wyłączyć gnerator, właczyć zasilanie itp: to przecież wszystko wiązało się z chodzeniem z punktu A do Punktu D, z Punktu D do B i potem znowu z punktu B do Punktu A. Czyli typowy Backtracking, NOWy DOOM nie będzie tego miał, będzie przecież nastawiony na rozwałkę a zbieranie kluczy, będzie tylko takie symboliczne zbierasz klucz i 3-5 kroków dalej masz drzwi na których trzeba go użyć.

Idea Finisherów w DOOM 4 wyszła z Brutal Dooma czyli z Modyfikacji DOOMa 2.

17.06.2015 12:26
Adrianun
15
odpowiedz
Adrianun
122
Senator

Dishonored 2, Fallout 4, Doom - Bethesda zaprezentowała świetnie zapowiadające się tytuły! ;)

17.06.2015 20:32
RaceyPL
16
odpowiedz
RaceyPL
36
Mentat

Kładziecie tego Heda spać czasem? ;D

18.06.2015 12:59
Stalin_SAN
17
odpowiedz
Stalin_SAN
56
Valve Software

Jak dla mnie 3 tytuły na które naprawdę gorąco czekam. Bethesda nie zawiodła.

18.06.2015 17:35
18
odpowiedz
sadus999
43
Centurion

Ale te animacje to masakra jednak. Po graniu w Wiedźmina to po prostu wydaje się być ogólnie jak mod do F3.

tvgry.pl Bombowy start E3 2015 - Bethesda uderza z mocą atomówki?