Witajcie. W mojej bibliotece Steam zrobił się niezły śmietnik i chciałbym permanentnie usunąć z konta niektóre gry - oczywiście bez zwrotu kosztów. Napisałem już nawet maila do pomocy Steam które gry chciałbym usunąć, ale niestety nie uzyskałem żadnej odpowiedzi przez 2 tygodnie. Maila pisałem po polsku. Co więc mogło pójść nie tak? Mail do złej kategorii? Takiej która odpowiadałaby mojemu problemowi nie znalazłem. A może po prostu przy pisaniu maili do polskiego supportu zawsze się tyle czeka? Jeśli nie, i odpowiedzi raczej nie uzyskam to może jest jakiś numer kontaktowy do Steam żeby wszystko załatwić od razu (kiedyś tak dzwoniłem do EA żeby przenieśli mi gry na nowe konto Origin i wszystko było załatwione w 5 minut)? Z góry dzięki.
Nikt ci nie broni skategoryzować tych gier lub ich ukryć. Klikasz PPM i wybierasz edytuj kategorie, a następnie dzielisz je lub masz tam też ukryj gry w mojej bibliotece, więc chowasz niepotrzebne i po kłopocie.
Nawet kiedy skategoryzuję gry w bibliotece wciąż są one widoczne w moim profilu dla mnie i moich znajomych a tego też sobie nie życzę.
Nie dodałem ich wczoraj. Po prostu do niektórych nie zamierzam już wracać, po części zmienił mi się gust. Mam to konto Steam już wiele lat i postanowiłem w końcu zrobić porządek. Nie jest problemem to czemu te gry tam są, ale jak je stamtąd usunąć.
Support steama jest znany z tego, że wolno reaguje na wszystkie zgłoszenia. Polecam także napisać w języku angielskim, gdyż wszystko w języku polskim olewają.
Zawsze możesz ustawić sobie prywatny profil, aby nikt nie widział, co masz w bibliotece. Jeśli nie chcesz to nie pozostaje nic innego, jak cierpliwie czekać. Valve to mniejsza firma od EA, a ze Steam korzysta więcej użytkowników niż z Origin.
Mnie odpowiedzieli szybciej, ale za pierwszym razem. Za drugim, w sprawie innych pozycji, jedna grę usunęli, drugiej nie... a potem dałem sobie spokój.
Ale pisałem po angielsku.
Tak tak. Pamiętaj, że mieszkasz w Polsce więc koniecznie i bezwarunkowo pisz po angielsku. Wszak np. w Anglii gracze piszą do Steam po polsku. Kuźwa, koniec świata i okolic !!
Żadnego pisania po angielsku. Po to jest możliwość kontaktowania się w innych jezykach, aby z tego korzystac. Kluczem do szybkiej reakcji Supportu jest wybranie odpowiedniej kategorii.
Jeżeli stworzyłeś swój Ticket pod konkretna gre, to będziesz czekał nawet i miesiac. Chyba, że będziesz miał dużo szczescia. Dlatego najlepiej tworzyć zapytania w kategorii Steam/Gry oraz dodatki DLC/Problemy z instalacją. Najlepiej wpisac od razu wszystkie tytuly jakie maja zostac usuniete. Sprawdzone przeze mnie juz wielokrotnie. Odpowiedzi uzyskiwalem do 3 dni.
Ja również dłużej niż tydzień nigdy nie czekałem i usunąłem w ten sposób chyba więcej gier niż sobie zostawiłem. Co prawda zawsze piszę po angielsku ale to chyba akurat nie jest kluczowe.
Swoją drogą, co by się stało, gdybym np. napisał do supportu o usunięcie Call of Duty Black Ops w Polskiej wersji a potem kupił grę jeszcze raz, ale w angielskiej wersji. Ban? Doda mi wersję angielską? Czy może polską?
CoD ma chyba wszystkie wersje jezykowe ale przykladowo jesli masz polska wersje Fallout New Vegas, to mozesz napisac do Steama o usuniecie, potem kupic klucz do angielskiej wersji i bedziesz mial angielska.
Przy usunieciu gry znika ona z biblioteki, ale wszystkie achievementy i czas gry zostaja zapisane na koncie.
@nagytow:
Retailowe CD-keye do Call of Duty mają blokadę i polski klucz daje tylko i wyłącznie wersję polską. Tak jest w przypadku Black Opsa.
F:NV ma inne app-id, więc taki numer powinien przejść, by dostać normalną wersję. Napisałem do supportu Steama z prośbą o usunięcie gier. Zobaczę, czy usuną i czy dodanie gier ponownie, tym razem zachodnich kluczy, pozwoli na ominięcie blokad.
Jezeli app-id jest rozne, to dostaniesz inna wersje gry, dla ktorej bedziesz zdobywal od nowa osiagniecia i zliczal czas gry od zera. Jesli jednak po usunieciu gry, zakupisz ja ponownie (ten sam app-id), otrzymasz stara wersje ze zdobytymi acziwkami i czasem gry. Zreszta stosowna informacje dostaniesz w mailu od Supportu.
@Goozys[DEA]
A co w przypadku takiej sytuacji?
https://steamdb.info/app/42700/subs/
Liczy się samo AppID czy SubID?
Zawsze liczy sie subid. Sam tak robilem, dostalem jakas gre z muve (chyba Dishonored), aktywowalem przez vpn i nie dzialala poza PL. Usuneli, dodalem angielski klucz i bylo ok.
I jak? Usunęli Ci z konta Cod BO po polsku i dodałeś wersję EU? Działa takie coś, czy przywróciło poprzednio usuniętą wersją po polsku?
Mogliby czasem rozbudować swoją koślawą platformę o podobne udogodnienia dokonywane automatycznie.
Np. udogodnienia takie jak?..