Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sprzedaż pism komputerowych spada; CD-Action nadal liderem

15.12.2014 10:38
1
Mortalking
96
Senator

Jak na taki kraj jak Polska to moim zdaniem ten nieszczęsny Piksel raczej miejsca sobie na rynku nie znajdzie.

15.12.2014 10:46
2
odpowiedz
mohenjodaro
41
problem solver

Pewnie sobie nie znajdzie, ale nie bez znaczenia jest tu też wizerunkowy syf jaki sobie urządzili w mediach. Choć bardzo podobał mi się drugi numer SS, to sam jeszcze nie zdecydowałem czy wesprę - mimo wszystko - grupkę nieudaczników, niezależnie od tego jak układałyby się fakty.

Dojrzałe, publicystyczne pismo o grach adresowane do czytelnika 20+ jest natomiast moim zdaniem potrzebne, ponieważ dobre felietony dla graczy to rzecz, której nie ma w sieci. Są albo niedorozwinięci vlogerzy, albo felietony pisane przez amatorów, albo publicystyka upchnięta gdzieś między recenzje na zasadzie "na co warto czekać w 2015", niż realne pochylenie się nad problemem.

Uważam, że model pisma premium dla graczy premium ma o wiele większe szanse na znalezienie odbiorcy, niż kolejne pismo z recenzjami (szanse sukcesu - 1%) czy z grami na DVD (szanse sukcesu - 5%). Co nie znaczy, że będzie łatwo :)

15.12.2014 13:39
3
odpowiedz
Cliffton
4
Generał

Cd-Action praktycznie nie ma konkurencji, bo to jedyne pismo o grach na rynku, które ma recenzje/artykuły na poziomie. PSX Extreme - gimbo/elo style, z dużą ilością przekleństw i zwrotów których nie powinno się używać w czasopiśmie. Widać, że celują raczej w młodszych czytelników, do tego dość nieudolnie, wygrywają tym, że mają dużo recenzji gier konsolowych, których nie ma u konkurencji.

Gdyby cd-action zaczęło wydawać magazyn stricte o konsolach i grach na nie to moim zdaniem byłoby po zabawie i PSX E mogłoby zwijać manatki.

Piksel musiałby być naprawdę wybitny żeby po tym syfie PRowym związanym z Secret Service utrzymał się dłużej niż przez dwa numery.

15.12.2014 14:53
4
odpowiedz
jaalboja
35
Generał

Ludzie kupuja z sentymentu, bo zbierają. A i tak czytaja na necie co wychodzi albo ogladaja gameplaye.

Niestety papierowa forma gazet sie kończy.

Drzewa się cieszą.

15.12.2014 15:25
5
odpowiedz
x68
8
Generał

Zamiast Cd-Aktion wole zwykły papier toaletowy Regina ( rumiankowy :)). A informacje o grach mam w necie.

15.12.2014 15:31
6
odpowiedz
wwad
47
Konsul

I tak nieźle im idzie ja to kupowałem z 10 lat temu jak jeszcze neta nie miałem :) A teraz po co ? :P Z gier większość ciekawych na PC mam nowych i starych że nie ma kiedy grać w to wszystko a obecnie demo nie ma jak dawniej więc dołączane płytki mi nie potrzebne, recenzje poczytam czy to na polskich czy angielskich stronkach, gameplay też się znajdzie, testów wydajności też pełno na necie :P Ogólnie po pisma drukowane to chyba sięgają osoby bez neta lub z przyzwyczajenia.

15.12.2014 17:21
7
odpowiedz
Dariusxq
52
Forumowy Prowokator

@Cliffton Cd-Action praktycznie nie ma konkurencji, bo to jedyne pismo o grach na rynku, które ma recenzje/artykuły na poziomie.

Ma recenzje na poziomie gówna. Niech to ścierwo padnie, jedynie sprzedaż napędzają im kody do wota bo gimby się spuszczają ze szczęścia.

15.12.2014 17:24
8
odpowiedz
bizon1807
25
Legend

CD-Action to ciekawy magazyn. Często dają zajebiste gry i dużo kodów o przyzwoitych wartościach do gier internetowych.

Bardzo byłem zdziwiony gdy kupiłem sobie kiedyś jak zawsze numer KomputerŚwiat GRY a tu mi piszą że to ostatnie wydanie... Wydawałoby się że gazeta dla graczy ma duże powodzenie, przecie każdy teraz siedzi przy kompie jak przysrany i takie czasopismo to żyła złota a tu ni z gruszki piszą że to ostatni numer.

15.12.2014 19:01
9
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem

CDA ma wszystkiego po trochu - historyjki retro, ciekawy dział hardware, newsy, no i CeDeka.

Ale już dawno przestałem kupować tylko dla "pełniaka", chociaż i te bywają niezłe.

15.12.2014 21:52
10
odpowiedz
Yancy
164
Legend

Cliffton -> Ale był już magazyn konsolowy firmowany jako "CD Action poleca" i jakoś ani PSXE ani obecny jeszcze wówczas na rynku Neo+ nigdzie się nie spakowały. Spakował się za to Playbox, bo to nim mówię.

Wiadomość Sprzedaż pism komputerowych spada; CD-Action nadal liderem